Ho ho hoquote:
Jammer alleen wel dat we zo goed als zeker niet alles zullen meekrijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:50 schreef Deisyy het volgende:
Er hangt iets in de lucht daar, ik heb het idee dat het elk moment kan gaan knallen tussen een paar personen.
Of het wordt weg gedraaid of het wordt de kop ingedrukt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jammer alleen wel dat we zo goed als zeker niet alles zullen meekrijgen.
Voordat je het weet zitten ze gezellig samen te kaarten
quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of het wordt weg gedraaid of het wordt de kop ingedrukt.
Martin en Marciano zijn inmiddels samen aan het sporten
Na al haar leugens en verdraaide verhalen geloof ik helemaal niets meer van die stoker,quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:45 schreef Li0nHeart het volgende:
haha... gecreeerde fittie in de keuken.
Mexx bemoeit zich ineens met de vraag van Marciano. Gaat een heel eigen leven leiden.
Ik las zoiets hier gisteren of de nacht ervoor, maar het was weer heel vaag.quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Na al haar leugens en verdraaide verhalen geloof ik helemaal niets meer van die stoker,
ik las vannacht op een juice kanaal dat Mexx en Martin onenigheid met elkaar hadden , ze zou zijn verkracht door een bekende oid
Ik heb dat gesprek vaag in flarden meegekregen , maar niet het stuk over een verkrachting , ik heb ook met een half oor geluisterdiemand dat gesprek toevallig wel gezien?
https://eenjaarvanjeleven(...)r-een-bekend-iemand/
Dat vooral jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 09:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las zoiets hier gisteren of de nacht ervoor, maar het was weer heel vaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |