Ja maar hij heeft wel een heel ingewikkeld gerecht op tafel gezet waarbij je drie(!!!) verschillende dingen moet kokenquote:Op maandag 19 december 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
nou nou
applaus
Berend heeft 1 keer gekookt
maar doet het niet weer
hij had het gewoon in 1 pan moeten kokenquote:Op maandag 19 december 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel een heel ingewikkeld gerecht op tafel gezet waarbij je drie(!!!) verschillende dingen moet koken
Deed hij ook alle 3 in 1 panquote:Op maandag 19 december 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij had het gewoon in 1 pan moeten koken![]()
voor iemand die het zelf nooit klaarmaakt of eet, weet je wel heel goed hoe hij het had moeten doen.quote:Op maandag 19 december 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij had het gewoon in 1 pan moeten koken![]()
voel je niet zo aangevallen Veridaquote:Op maandag 19 december 2022 19:43 schreef Verida het volgende:
[..]
voor iemand die het zelf nooit klaarmaakt of eet, weet je wel heel goed hoe hij het had moeten doen.
ik kook het ook nooit in 1 pan, maar zal dan ook wel hilarisch dom bezig zijn..
Vermoeiend hequote:Op maandag 19 december 2022 19:43 schreef Verida het volgende:
[..]
voor iemand die het zelf nooit klaarmaakt of eet, weet je wel heel goed hoe hij het had moeten doen.
ik kook het ook nooit in 1 pan, maar zal dan ook wel hilarisch dom bezig zijn..
mag ik dat zelf misschien even uitmaken of ik me aangevallen voel of niet?quote:Op maandag 19 december 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
voel je niet zo aangevallen Verida
Nee het nog 10 keer zeggen is beterquote:Op maandag 19 december 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
Berend twijfelt aan de uitleg van Wanda waarom de pannen uitgaan
je kunt het ook gewoon aannemen
blijkbaar wel anders post je niet zoquote:Op maandag 19 december 2022 19:45 schreef Verida het volgende:
[..]
mag ik dat zelf misschien even uitmaken of ik me aangevallen voel of niet?
@Deisyyquote:
Ik had even ervoor gezegd dat het over de streams moest gaan ipv over elkaar kookkunsten, posts die er daarna nog over gingen heb ik verwijderd.quote:Op maandag 19 december 2022 19:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Moet dat privé over opvallend postgedrag, of zelfs in een feedback topic toch niet?? Ik drukte super netjes en politiek correct uit. Verplaats je mijn feedback post dan even naar het juiste topic aub ipv verwijderen? thanx
Iewquote:Op maandag 19 december 2022 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
Berend tegen Mirthe: jij mag gewoon aan mijn worst zitten hoor
die komt nietquote:Op maandag 19 december 2022 19:50 schreef engine het volgende:
Nu al zin in de volgende kooksessie van Berend
quote:Op maandag 19 december 2022 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
Daarom eliminerenquote:Op maandag 19 december 2022 19:50 schreef spapaars het volgende:
Toch wel een beetje gek als je vooraf weet hoeveel bewoners er zijn, dat er toch bewoners op een bank moeten eten.
Daar gaan we weerquote:Op maandag 19 december 2022 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
quote:
In Leiden doen we geen spekjes in onze hutspotquote:Op maandag 19 december 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal wel uit onze streek komen zo
Ook geen ketchup trouwens bij de worstquote:Op maandag 19 december 2022 19:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
In Leiden doen we geen spekjes in onze hutspot![]()
Heeft Zoë een kuiltje in de jus gemaakt voor de stampot?quote:
Meer jus.quote:
wel mayo?quote:Op maandag 19 december 2022 19:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ook geen ketchup trouwens bij de worst
ah vandaar je naam!quote:Op maandag 19 december 2022 19:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
dit is helemaal niet zo heel grappig maar ik moet hardop lachenquote:Op maandag 19 december 2022 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft Zoë een kuiltje in de jus gemaakt voor de stampot?
Volgens mij moet er klapstuk in.quote:Op maandag 19 december 2022 19:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Meer een soort ringvaartquote:Op maandag 19 december 2022 19:55 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft Zoë een kuiltje in de jus gemaakt voor de stampot?
haring IN de hutspotquote:Op maandag 19 december 2022 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij moet er klapstuk in.
En witbrood.quote:
quote:Op maandag 19 december 2022 19:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij moet er klapstuk in.
Onzin want bij Jeff was er overvloedquote:Op maandag 19 december 2022 19:57 schreef Deisyy het volgende:
Berend vraagt aan Bern of hij genoeg gegeten heeft, nee al een maand niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
schijnen daar veel stampotliefhebbers te zittenquote:Op maandag 19 december 2022 19:58 schreef Aggie46 het volgende:
Bern: voor loodsbegrippen was dit hartstikke lekker.
2?quote:Op maandag 19 december 2022 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Er is een verkeerde maat filterzakjes besteld
Blijf !!!!quote:Op maandag 19 december 2022 19:59 schreef Poesjuh het volgende:
Fijne stream avond allemaal, tot de volgende maar weer
Kun je die niet dubbelvouwen dan ofzo?quote:Op maandag 19 december 2022 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Meeting! Meeting! Meeting!quote:Op maandag 19 december 2022 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Dan worden ze nog kleinerquote:Op maandag 19 december 2022 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je die niet dubbelvouwen dan ofzo?
Halve pot zetten....filter wassen, föhnen en andere helft van de pot zetten.quote:
heeft ie een goed been?quote:Op maandag 19 december 2022 20:04 schreef engine het volgende:
Hoofd koffie met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag.
Daarvoor zul je bij Kim moeten zijn denk ik.quote:
quote:Op maandag 19 december 2022 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Daarvoor zul je bij Kim moeten zijn denk ik.
Zijn 3e been is gereserveerd?quote:Op maandag 19 december 2022 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Daarvoor zul je bij Kim moeten zijn denk ik.
GJ doet veel voorspellingen die nooit uitkomen.quote:Op maandag 19 december 2022 20:06 schreef puzziepie het volgende:
GJ verwacht deze week nog een eliminatie
En als je maar vaak genoeg iets roept komt er ook vanzelf wel een keer wat uit.quote:Op maandag 19 december 2022 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
GJ doet veel voorspellingen die nooit uitkomen.
Dat gaat hij nu vertellenquote:Op maandag 19 december 2022 20:09 schreef Flow3r het volgende:
Maar GJ moet toch veel meer mensen mee krijgen ? Hoezo focust hij zich alleen op Erik
Rupert's strakke broekje is meer jouw ding?quote:Op maandag 19 december 2022 20:09 schreef Kakadylo het volgende:
Kenzy loopt er altijd zo oncharmant bij met haar topje dat ik er spontaan gay van wens te worden
nounouquote:Op maandag 19 december 2022 20:09 schreef Kakadylo het volgende:
Kenzy loopt er altijd zo oncharmant bij met haar topje dat ik er spontaan gay van wens te worden
Zie oprecht nog liever Erik in een string jaquote:Op maandag 19 december 2022 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Rupert's strakke broekje is meer jouw ding?
ik snap het ook nietquote:Op maandag 19 december 2022 20:10 schreef D. het volgende:
Hoezo hebben ze rookwaar nu?
De nieuwe manager had toch alleen gekocht voor bij de vrijmibo?
Dat hebben ze verdeeld: ieder 25 gr als ik het goed heb. En dat werd in een leeg huzarensaladebakje gedaan.quote:Op maandag 19 december 2022 20:10 schreef D. het volgende:
Hoezo hebben ze rookwaar nu?
De nieuwe manager had toch alleen gekocht voor bij de vrijmibo?
boggle?quote:Op maandag 19 december 2022 20:13 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat hebben ze verdeeld: ieder 25 gr als ik het goed heb. En dat werd in een leeg huzarensaladebakje gedaan.
He, mooi woord voor een spelletje (weet de naam niet meer)
In het Frans betekent dat 'oppas' dus oppassen want tegenspraak duld ik natuurlijk nietquote:
scrabblequote:Op maandag 19 december 2022 20:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nope, ligt op het puntje van mijn tong
Jaaaaa....ik wist dat het met een s begon. Tis de leeftijd hequote:
galgje.quote:Op maandag 19 december 2022 20:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
ik kreeg stratego niet uit mijn hoofdquote:Op maandag 19 december 2022 20:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jaaaaa....ik wist dat het met een s begon. Tis de leeftijd he![]()
Welke maat filter zouden ze daar nou hebben, toch niet maat 14? Eerder 4.
Niet te doen. Geen bal meer aanquote:Op maandag 19 december 2022 20:18 schreef Loveable het volgende:
Streamwissel streamwissel.ze weten niet echt wat ze nu moeten laten zien
Nee, morgen doe ik wel weer een nieuwe pogingquote:Op maandag 19 december 2022 20:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet te doen. Geen bal meer aan
Slimme zetquote:Op maandag 19 december 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
GJ
ik heb even wat bedacht
Praat met SaS
quote:Op maandag 19 december 2022 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In het Frans betekent dat 'oppas' dus oppassen want tegenspraak duld ik natuurlijk niet
quote:Op maandag 19 december 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kreeg stratego niet uit mijn hoofd![]()
![]()
2 is toch kleiner
en 4 de normale maat?
nee echt boggle..quote:Op maandag 19 december 2022 20:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze hebben geen idee welke maat koffiefilters ze moeten bestellen.quote:Op maandag 19 december 2022 20:24 schreef ledn81 het volgende:
Jeff en Isaac zitten op kantoor in oude bestellingen van de Jumbo te kijken![]()
Dat kunnen ze dus wel zien.
Matinquote:
Heeft zij ook een ding met Martin gehad dan?quote:Op maandag 19 december 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
Sas wordt ook helemaal schijtziek van die vent
Matin dus
ja oke..quote:Op maandag 19 december 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin
en Leila
en Jeff
en Rupie
en Eunice
en Esther
volgens mij heeft ze altijd al een hekel aan Matinquote:Op maandag 19 december 2022 20:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft zij ook een ding met Martin gehad dan?
Matinquote:Op maandag 19 december 2022 20:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja oke..
ik bedoelde: wie wil hij er zelf uit stemmen als zijn masterplan met codes en signalen werkt?
Ja dat blijktquote:Op maandag 19 december 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze altijd al een hekel aan Matin
maar kan ze het erg goed verbergen
Kamer 3?quote:Op maandag 19 december 2022 20:33 schreef puzziepie het volgende:
Sas lag net ff bij Bern en daar zijn de mensen Martin ook spuugzat,... en Mexxx
Kamer 3 is oa waar bern en wanda etc liggenquote:Op maandag 19 december 2022 20:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou kunnen , ik ben die kamers een beetje kwijt
Dan is het die kamer waar Sas het over hadquote:Op maandag 19 december 2022 20:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Kamer 3 is oa waar bern en wanda etc liggen
#teamVerpestJeTheeNietMetSuikerquote:Op maandag 19 december 2022 20:39 schreef ledn81 het volgende:
3 scheppen suiker in de thee is een probleem bij GJ
[ afbeelding ]
ik denk dat GJ zich akelig in zijn vingers gaat snijdenquote:Op maandag 19 december 2022 20:41 schreef D. het volgende:
Hopelijk werkt GJ's plannetje, ik zie Martin graag vertrekken
GJ moet niet zo zeurenquote:Op maandag 19 december 2022 20:39 schreef ledn81 het volgende:
3 scheppen suiker in de thee is een probleem bij GJ
[ afbeelding ]
Is een risico, maar dat wil ie aangaanquote:Op maandag 19 december 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat GJ zich akelig in zijn vingers gaat snijden
Ik stoor me niet zo aan GJ, en ik stoor me aan niemand meer dan aan Martinquote:maar dat vind ik niet zo erg
of GJ er uit of Matin
win win
Dat denk ik ookquote:Op maandag 19 december 2022 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat GJ zich akelig in zijn vingers gaat snijden
maar dat vind ik niet zo erg
of GJ er uit of Matin
win win
preciesquote:Op maandag 19 december 2022 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
GJ denkt nogal beperkt en heeft blinde vlekken .
Maar prima als hij weg moet of anders Martin.
Hij eet geen groente toch? Heeft hij alleen de worst en de aardappels uit zijn hutspot gevist vandaag?quote:Op maandag 19 december 2022 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
GJ moet niet zo zeurenMet zijn rare en beperkte eetgewoontes
GJ zijn macaroni moet op een bepaalde manier worden gemaakt door zijn nichtje , hij lust bijna niets en eet niets wat hij niet kent (en dat is veel als ik hem vaak over eten hoor praten)quote:Op maandag 19 december 2022 20:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij eet geen groente toch? Heeft hij alleen de worst en de aardappels uit zijn hutspot gevist vandaag?
Wie hebben er volgens jou zoveel meerwaarde?quote:Op maandag 19 december 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
Maar wat doet GJ daar nu eigenlijk?
naast aan een vrouw plakken
qua tv maken als ze wel op stream zijn?quote:Op maandag 19 december 2022 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Wie hebben er volgens jou zoveel meerwaarde?
Volgens jou doet GJ daar niets, dus wie is daar in jouw ogen het tegenovergestelde vanquote:Op maandag 19 december 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
qua tv maken als ze wel op stream zijn?
of als mens?
nee jij vroeg naar een waardequote:Op maandag 19 december 2022 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens jou doet GJ daar niets, dus wie is daar in jouw ogen het tegenovergestelde van
Ik zie Jappie bijna niet meerquote:Op maandag 19 december 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee jij vroeg naar een waarde![]()
ik vind mensen die wel tv kunnen maken
Zoe
Wendy
Jeff
Tiano
Wanda
Jappie
Berend (in den beginne)
Mja, maar 'leuke tv maken' is dan weer persoonlijk, en heeft niets over activiteit te maken, meer over jouw mening over die persoonquote:Op maandag 19 december 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee jij vroeg naar een waarde![]()
ik vind mensen die wel tv kunnen maken
Zoe
Wendy
Jeff
Tiano
Wanda
Jappie
Berend (in den beginne)
nee en dat vind ik heel jammerquote:
uitleg post laterquote:Op maandag 19 december 2022 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Mja, maar 'leuke tv maken' is dan weer persoonlijk, en heeft niets over activiteit te maken, meer over jouw mening over die persoon
Zo hilarisch zijn al weet ik niet wat ie dan van plan is want lijstjes heeft iedereen en daarna de camera full-on op Mexxquote:Op maandag 19 december 2022 20:41 schreef D. het volgende:
Hopelijk werkt GJ's plannetje, ik zie Martin graag vertrekken
Ik vind het dan juist wel weer leuk dat hij naar Wanda toegetrokken isquote:Op maandag 19 december 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee en dat vind ik heel jammer
de jappie van maand 1 en 2
Wanda is leuker met Jappiequote:Op maandag 19 december 2022 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het dan juist wel weer leuk dat hij naar Wanda toegetrokken is
Die is niet meerquote:Op maandag 19 december 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee en dat vind ik heel jammer
de jappie van maand 1 en 2
Weinig te zien inderdaad. De momenten dat je ze wel ziet zijn ze vaak voor de kerstmarkt bezig.quote:Op maandag 19 december 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda is leuker met Jappie
maar Jappie niet met Wanda![]()
en ze zijn amper op stream
quote:Op maandag 19 december 2022 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Weinig te zien inderdaad. De momenten dat je ze wel ziet zijn ze vaak voor de kerstmarkt bezig.
Ja grappig is dat, ik was gisteren verbaasd dat JW Mila Kunis raadde, nadat hij alleen nog maar Mila hadquote:Op maandag 19 december 2022 21:03 schreef ledn81 het volgende:
Zo schattig die oude mannen met die vragen
Niall Horan?
Nooit van gehoord
Vast onder het mom van we moeten dingen als verrassing houden voor de kerstmarkt. Dat loop gebeuren parcour voorbereiden werd gister ook flink buiten beeld gehouden.quote:Op maandag 19 december 2022 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Weinig te zien inderdaad. De momenten dat je ze wel ziet zijn ze vaak voor de kerstmarkt bezig.
Quadruple eliminationquote:Op maandag 19 december 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
GJ wil Leila Jeff Rupie en Martin naar huis
ze spelen het te vaakquote:Op maandag 19 december 2022 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja grappig is dat, ik was gisteren verbaasd dat JW Mila Kunis raadde, nadat hij alleen nog maar Mila had
Als ze vragen krijgen is de lol er inmiddels ook wel afquote:
dan mag je keezen gaan kijkenquote:Op maandag 19 december 2022 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Dat 30 seconds is toch niet om naar te kijken mensen
hoi Leiden!!!quote:Op maandag 19 december 2022 19:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ah vandaar je naam!
ontopic: GJ maakt er een kinderprutje van..
ik zie er wel eens wat dat ding afspoelenquote:Op maandag 19 december 2022 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Wassen ze die drinkflessen weleens af? Ik vind ze er zo goor uit zien
Nee, het was saaimaandag. Morgen wellicht weer actie.quote:Op maandag 19 december 2022 21:12 schreef Tascha071 het volgende:
Geen zoomer vandaag hè!? Wel wat terug gelezen maar niet alles.
Die flessen lopen nog eens vanzelf wegquote:Op maandag 19 december 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie er wel eens wat dat ding afspoelen
maar daar houdt het wel mee op
Ben bang van niet. Djedi gaat naar huis. KimW trekt het niet veel langer meer en er zijn nog wel meer deelnemers die op verrtekken staan. Denk niet dat EJVJ het lang gaat volhouden op deze manier. Zeker niet als ze naast BB gaan draaien.quote:Op maandag 19 december 2022 21:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, het was saaimaandag. Morgen wellicht weer actie.
Isaac wil GJ (en Babs) eruitquote:Op maandag 19 december 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
Zoe en Isaak hebben GJ bevestigd dat Matin GJ eruit wil
Daar ziet het wel wat vettig voor uitquote:Op maandag 19 december 2022 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen wat het was
Lijkt een herfstpotpourri
Vettige herfst, kanquote:Op maandag 19 december 2022 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ziet het wel wat vettig voor uit
Heeft hij dat gezegd?quote:Op maandag 19 december 2022 21:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac wil GJ (en Babs) eruit![]()
Al is het soms net een dagkoers
BB en EJVJL hebben niets met elkaar te maken, ze staan op andere tijdstippen geprogrammeerd en ook de doelgroepen zijn compleet anders dus dat kan uitstekend naast elkaar blijven bestaan.quote:Op maandag 19 december 2022 21:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ben bang van niet. Djedi gaat naar huis. KimW trekt het niet veel langer meer en er zijn nog wel meer deelnemers die op verrtekken staan. Denk niet dat EJVJ het lang gaat volhouden op deze manier. Zeker niet als ze naast BB gaan draaien.
Inventief, maar ik vind het er baggervet uitzien.quote:Op maandag 19 december 2022 21:22 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Aardappelschil patat...kost helemaal niks...ze hebben daar alles...hoeft geen geld te kosten
kreeg er ook geen trek vanquote:Op maandag 19 december 2022 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inventief, maar ik vind het er baggervet uitzien.
Babs is niet de enige die lult, maar wel de enige die lult en die ze tevens in beeld brengenquote:Op maandag 19 december 2022 21:23 schreef KinKiJan het volgende:
Babs de enige die daar heel de dag aan het lullen is? Het is Babs kwekt met X of zwijgzame kook/speel/hang streams.
welke doelgroepen zijn het dan?quote:Op maandag 19 december 2022 21:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
BB en EJVJL hebben niets met elkaar te maken, ze staan op andere tijdstippen geprogrammeerd en ook de doelgroepen zijn compleet anders dus dat kan uitstekend naast elkaar blijven bestaan.
zelfdequote:Op maandag 19 december 2022 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
welke doelgroepen zijn het dan?
EJVJL is echt een beetje een familieshow, getuige de deelnemers. BB is toch meer op de jongeren gericht ook omdat het op RTL 5 wordt uitgezonden.quote:Op maandag 19 december 2022 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
welke doelgroepen zijn het dan?
oh... ik mag dus helegaar niet kijkenquote:Op maandag 19 december 2022 21:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
EJVJL is echt een beetje een familieshow, getuige de deelnemers. BB is toch meer op de jongeren gericht ook omdat het op RTL 5 wordt uitgezonden.
Natuurlijk mag je kijken, maar de zender wil die andere doelgroep ook wel bereiken.quote:Op maandag 19 december 2022 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh... ik mag dus helegaar niet kijken
5 seconden nu, er zit vooruitgang inquote:Op maandag 19 december 2022 21:28 schreef R0T29 het volgende:
Zoe gaat proberen te hangen...ze houdt het 3 hele seconden vol
De bewoners vervelen zich gewoon dood, dat is bij BB in die 3 maanden al. En ze zijn hier nu net langer dan 3 maanden bezig. Nu hebben ze nog een beetje reuring qua kerst en sinterklaas enzo. Dat is in januari allemaal over. Dan moeten ze wel alle registers over trekken qua productie om het nog enigszins leuk te maken voor ons als kijkers en voor de bewoners zelf. En dan loopt er ook nog een nieuwe RLS naast met nieuwe inwoners die veel interessanter zijn om te volgen. Ik denk niet dat het gaat werken. Maar we gaan het zien.quote:Op maandag 19 december 2022 21:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
BB en EJVJL hebben niets met elkaar te maken, ze staan op andere tijdstippen geprogrammeerd en ook de doelgroepen zijn compleet anders dus dat kan uitstekend naast elkaar blijven bestaan.
quote:Op maandag 19 december 2022 21:31 schreef Flow3r het volgende:
"toen ben ik mijn bed ingegaan om eempjes...
eempjes = eventjes ?
JW
quote:Op maandag 19 december 2022 21:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vandaag zelfs op het presidentiële balkon samen met Jeff
Ik ben veel in die regio geweest , mij stoort het nietquote:
En zij gaan wel elke week iemand weg stemmen en erover roddelen enz.quote:Op maandag 19 december 2022 21:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De bewoners vervelen zich gewoon dood, dat is bij BB in die 3 maanden al. En ze zijn hier nu net langer dan 3 maanden bezig. Nu hebben ze nog een beetje reuring qua kerst en sinterklaas enzo. Dat is in januari allemaal over. Dan moeten ze wel alle registers over trekken qua productie om het nog enigszins leuk te maken voor ons als kijkers en voor de bewoners zelf. En dan loopt er ook nog een nieuwe RLS naast met nieuwe inwoners die veel interessanter zijn om te volgen. Ik denk niet dat het gaat werken. Maar we gaan het zien.
Nogmaals; dat is niet te vergelijken met elkaar en kan prima naast elkaar blijven bestaan.quote:Op maandag 19 december 2022 21:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De bewoners vervelen zich gewoon dood, dat is bij BB in die 3 maanden al. En ze zijn hier nu net langer dan 3 maanden bezig. Nu hebben ze nog een beetje reuring qua kerst en sinterklaas enzo. Dat is in januari allemaal over. Dan moeten ze wel alle registers over trekken qua productie om het nog enigszins leuk te maken voor ons als kijkers en voor de bewoners zelf. En dan loopt er ook nog een nieuwe RLS naast met nieuwe inwoners die veel interessanter zijn om te volgen. Ik denk niet dat het gaat werken. Maar we gaan het zien.
Dat dus,we weten nu al wie gaat.quote:Op maandag 19 december 2022 21:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En zij gaan wel elke week iemand weg stemmen en erover roddelen enz.
Ik mis die spanning bij EJVJL. Ze lopen zelf weg omdat het zo saai is. eens per maand eens een spannend stemmingsmomentje is de weinig (als dat stemmingsmomentje er al komt)
We zijn aan haar gewend geraaktquote:Op maandag 19 december 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet soms toch wel een beetje lachen om Zoe hoor
Mogen van mij alle 3....maakt me niet uit wie....als er maar 1 gaat met een "beng"...niet als een natte scheet zoals Djedi...quote:Op maandag 19 december 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Janet zou graag Kim W, Martin en Leila eruit willen.
Ik denk wel meer dan dat, iedereen is chagrijnig of niet in beeld en zij blijft vanavond vrolijk door het beeld huppelen van de één naar de ander.quote:
Precies, een flinke bom gooienquote:Op maandag 19 december 2022 21:37 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Mogen van mij alle 3....maakt me niet uit wie....als er maar 1 gaat met een "beng"...niet als een natte scheet zoals Djedi...
Dan moet Jeff andere slachtoffers zoeken om over te janken.quote:Op maandag 19 december 2022 21:38 schreef R0T29 het volgende:
Imma naar huis zou ook leuk zijn voor de sfeer in huis
En zelf wat vaker de wasbak 'droogtrekken'quote:Op maandag 19 december 2022 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet Jeff andere slachtoffers zoeken om over te janken.
Dan hadden ze met 60 man moeten beginnenquote:Op maandag 19 december 2022 21:39 schreef freaky40 het volgende:
Dubbele exits,leuke twists dat is wat deze show nodig heeft.
Inderdaad, het is allemaal te voorspelbaar, of 2 dagen achter elkaar eliminatie, dat ze de tweede dag denken een verdienopdracht te krijgen wanneer de toeter gaat, maar dat het weer een eliminatie is. Die gezichten, priceless.quote:Op maandag 19 december 2022 21:39 schreef freaky40 het volgende:
Dubbele exits,leuke twists dat is wat deze show nodig heeft.
We gaan haar straks nog missenquote:Op maandag 19 december 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk wel meer dan dat, iedereen is chagrijnig of niet in beeld en zij blijft vanavond vrolijk door het beeld huppelen van de één naar de ander.
Eens. Het gaat te traag . Ik hou van de spanningen tussen mensen ,maar niet als er helemaal niets mee gedaan kan worden (in de vorm van enige regelmaat in het elimineren. Nu blijft er spanning en vooral veel frustratie tussen mensen omdat er helemaal niets gebeurt . Geen actie ...nietsquote:Op maandag 19 december 2022 21:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En zij gaan wel elke week iemand weg stemmen en erover roddelen enz.
Ik mis die spanning bij EJVJL. Ze lopen zelf weg omdat het zo saai is. eens per maand eens een spannend stemmingsmomentje is de weinig (als dat stemmingsmomentje er al komt)
Om nog jonger te lijken?quote:
Eerder had ze het ook over Rupert. Maar in dit lijstje kan ik me ook wel vinden op Leila na.quote:Op maandag 19 december 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Janet zou graag Kim W, Martin en Leila eruit willen.
Ik zou Leila inruilen voor Mexxquote:Op maandag 19 december 2022 21:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eerder had ze het ook over Rupert. Maar in dit lijstje kan ik me ook wel vinden op Leila na.
Je loopt achter met je man3quote:
quote:
Dan is mijn vraag ook beantwoord.quote:Op maandag 19 december 2022 22:02 schreef puzziepie het volgende:
Jeff over één van de gevaarlijkste mensen daar
Ahh Rupie
[ afbeelding ]
Na Mirthe en Bern is dat nu zijn nieuwe missiequote:Op maandag 19 december 2022 22:02 schreef puzziepie het volgende:
Jeff over één van de gevaarlijkste mensen daar
Ahh Rupie
[ afbeelding ]
Van Jeff?quote:Op maandag 19 december 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Na Mirthe en Bern is dat nu zijn nieuwe missie
Jup. Loopt de laatste dagen alleen maar af te geven op Ima en Rupie.quote:
Oh zo ja , ik had em verkeerd gelezenquote:Op maandag 19 december 2022 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Jup. Loopt de laatste dagen alleen maar af te geven op Ima en Rupie.
Overal zaadjes planten, dan gaat er vanzelf wel 1tje weg uit het groepje die hij weg wil hebben. Slim.quote:Op maandag 19 december 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Na Mirthe en Bern is dat nu zijn nieuwe missie
quote:Op maandag 19 december 2022 22:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je loopt achter met je man3
Ik was allang blij dat dat klaar was
Dat denk ik dan weer wel...quote:Op maandag 19 december 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Jeff denkt niet dat er voor kerst nog geëlimineerd wordt.
ik hooooop t welquote:Op maandag 19 december 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Meer het klakkeloos kopiëren van iets wat goddank al op zijn retour wasquote:
quote:Op maandag 19 december 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Het wordt wel tijd , dit is niet leuk meerquote:Op maandag 19 december 2022 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Tuurlijk gaan ze nog elimineren. Er komt sowieso een twist, vlak voor kerst want TV en dat is ook het momentum om te doen.
Wanda naar huis vlak voor de kerstmarkt open gaatquote:Op maandag 19 december 2022 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Tuurlijk gaan ze nog elimineren. Er komt sowieso een twist, vlak voor kerst want TV en dat is ook het momentum om te doen.
Duurt te lang!quote:Op maandag 19 december 2022 22:12 schreef engine het volgende:
Na nieuwjaar...net voordat Isaac manager af is
Topshow!quote:Op maandag 19 december 2022 22:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wanda naar huis vlak voor de kerstmarkt open gaat
quote:Op maandag 19 december 2022 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Meer het klakkeloos kopiëren van iets wat goddank al op zijn retour was
Bedenk zelf gewoon iets leuks
Paar dagen later begint BB, Daar zijn meer stemmingenquote:Op maandag 19 december 2022 22:12 schreef engine het volgende:
Na nieuwjaar...net voordat Isaac manager af is
Leuk je hebt de hartjes PI ook ontdektquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |