Ja maar hij heeft wel een heel ingewikkeld gerecht op tafel gezet waarbij je drie(!!!) verschillende dingen moet kokenquote:Op maandag 19 december 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
nou nou
applaus
Berend heeft 1 keer gekookt
maar doet het niet weer
hij had het gewoon in 1 pan moeten kokenquote:Op maandag 19 december 2022 19:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel een heel ingewikkeld gerecht op tafel gezet waarbij je drie(!!!) verschillende dingen moet koken
Deed hij ook alle 3 in 1 panquote:Op maandag 19 december 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij had het gewoon in 1 pan moeten koken![]()
voor iemand die het zelf nooit klaarmaakt of eet, weet je wel heel goed hoe hij het had moeten doen.quote:Op maandag 19 december 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij had het gewoon in 1 pan moeten koken![]()
voel je niet zo aangevallen Veridaquote:Op maandag 19 december 2022 19:43 schreef Verida het volgende:
[..]
voor iemand die het zelf nooit klaarmaakt of eet, weet je wel heel goed hoe hij het had moeten doen.
ik kook het ook nooit in 1 pan, maar zal dan ook wel hilarisch dom bezig zijn..
Vermoeiend hequote:Op maandag 19 december 2022 19:43 schreef Verida het volgende:
[..]
voor iemand die het zelf nooit klaarmaakt of eet, weet je wel heel goed hoe hij het had moeten doen.
ik kook het ook nooit in 1 pan, maar zal dan ook wel hilarisch dom bezig zijn..
mag ik dat zelf misschien even uitmaken of ik me aangevallen voel of niet?quote:Op maandag 19 december 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
voel je niet zo aangevallen Verida
Nee het nog 10 keer zeggen is beterquote:Op maandag 19 december 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
Berend twijfelt aan de uitleg van Wanda waarom de pannen uitgaan
je kunt het ook gewoon aannemen
blijkbaar wel anders post je niet zoquote:Op maandag 19 december 2022 19:45 schreef Verida het volgende:
[..]
mag ik dat zelf misschien even uitmaken of ik me aangevallen voel of niet?
@Deisyyquote:
Ik had even ervoor gezegd dat het over de streams moest gaan ipv over elkaar kookkunsten, posts die er daarna nog over gingen heb ik verwijderd.quote:Op maandag 19 december 2022 19:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Moet dat privé over opvallend postgedrag, of zelfs in een feedback topic toch niet?? Ik drukte super netjes en politiek correct uit. Verplaats je mijn feedback post dan even naar het juiste topic aub ipv verwijderen? thanx
Iewquote:Op maandag 19 december 2022 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
Berend tegen Mirthe: jij mag gewoon aan mijn worst zitten hoor
die komt nietquote:Op maandag 19 december 2022 19:50 schreef engine het volgende:
Nu al zin in de volgende kooksessie van Berend
quote:Op maandag 19 december 2022 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
Daarom eliminerenquote:Op maandag 19 december 2022 19:50 schreef spapaars het volgende:
Toch wel een beetje gek als je vooraf weet hoeveel bewoners er zijn, dat er toch bewoners op een bank moeten eten.
Daar gaan we weerquote:Op maandag 19 december 2022 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
quote:
In Leiden doen we geen spekjes in onze hutspotquote:Op maandag 19 december 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal wel uit onze streek komen zo
Ook geen ketchup trouwens bij de worstquote:Op maandag 19 december 2022 19:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
In Leiden doen we geen spekjes in onze hutspot![]()
Heeft Zoë een kuiltje in de jus gemaakt voor de stampot?quote:
Meer jus.quote:
wel mayo?quote:Op maandag 19 december 2022 19:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ook geen ketchup trouwens bij de worst
ah vandaar je naam!quote:Op maandag 19 december 2022 19:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
In Leiden doen we geen spekjes in onze hutspot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |