Ik kan er niet naar luisteren iigquote:Op maandag 19 december 2022 15:19 schreef lojanda het volgende:
Altijd als ik een tijdje naar Martin luister krijg ik de kriebels.. van zo iemand word ik onrustig. Komt gewoon omdat hij zo druk is in zijn woorden maar ook in zijn bewegingen en gedrag. Echt een moeimaker die gast.
Dat vind ik dus sneu,quote:
Jammer idd, daar snap ik ook niets vanquote:Op maandag 19 december 2022 15:22 schreef lojanda het volgende:
Wendy wordt daar ook echt ondergewaardeerdzij is echt een van de weinigen die altijd voor een ander klaarstaat en dan krijgt ze toch vaak de deksel op haar neus.
Ja... zou voor 5 minuten zijn..quote:Op maandag 19 december 2022 15:23 schreef ledn81 het volgende:
Wendy : "Babet is volgens mij ook achter nog"
Die ziet ook al flink lang achter volgens mij
Dan zit ze er idd al een hele tijd .quote:Op maandag 19 december 2022 15:23 schreef ledn81 het volgende:
Wendy : "Babet is volgens mij ook achter nog"
Die ziet ook al flink lang achter volgens mij
Ja was in echt 3 minuten of zoquote:Op maandag 19 december 2022 15:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vind ik dus sneu,
Die galbak van een JW die hier voor zorgt en dan uitgerekend bij Wendy.
Een ander durft hij niet aan te spreken.
Dies aant janken weer weddenquote:Op maandag 19 december 2022 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... zou voor 5 minuten zijn..
Babette heeft het vandaag weer moeilijk.. kan ik me heel goed voorstellen, zo gezellig is het daar nu niet met al dat geouwehoer.quote:
Babette heeft t meer / vaker niet leuk dan leukquote:Op maandag 19 december 2022 15:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette heeft het vandaag weer moeilijk.. kan ik me heel goed voorstellen, zo gezellig is het daar nu niet met al dat geouwehoer.
Moet ze niet zo aan GJ plakkenquote:Op maandag 19 december 2022 15:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Babette heeft het vandaag weer moeilijk.. kan ik me heel goed voorstellen, zo gezellig is het daar nu niet met al dat geouwehoer.
Het is gewoon een normaal gesprek tussen 2 personen i.p.v. dat Jeff de talkshowhost gaat uit hangen zoals GJ altijd pleegt te doen. Dat is de beste insteek voor een interview ook, de methode die Jeff hanteert.quote:Op maandag 19 december 2022 15:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind Jeff eigenlijk een betere interviewer dan GJ ... (maar die lat lag ook niet hoog).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |