Mexx snapt niet dat celebrities veelal debielen zijn en haar gebruiken zoals ze ook viel voor Martin en 35x vreemdgaande exquote:Op zondag 18 december 2022 23:50 schreef woxxel het volgende:
Ik heb bb gevolgd en de verhalen van lefoy waren niet bepaald vrouwvriendelijk
Een dubbeldate op het stapelbed met Jeff/KimD en anderzijds zij en Jappiequote:Op maandag 19 december 2022 00:13 schreef spapaars het volgende:
Wanda ging dus in slaapkamer 1 naar binnen.
Jappie ligt daar idd al.quote:Op maandag 19 december 2022 00:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een dubbeldate op het stapelbed met Jeff/KimD en anderzijds zij en Jappie
Volgens mij hebben ze t allemaal best breed.quote:Op maandag 19 december 2022 00:16 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë spaart elke maand 1000 euro
wow
Erik vertelt dat ie het krap heeft. Maar Zoë woont thuis en spaart 1000 euro. En dan ook nog kunnen autorijden en extensions en stappen en lunchen.. hoe dan toch..quote:Op maandag 19 december 2022 00:18 schreef woxxel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze t allemaal best breed.
Ik heb haar ooit horen zeggen dat ze ¤1000 per maand verdientquote:Op maandag 19 december 2022 00:16 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë spaart elke maand 1000 euro
wow
Ja supertof als dat echt zo was.. we hebben het over jaaaaaaaren geleden he..quote:Op maandag 19 december 2022 00:18 schreef pingu66 het volgende:
Ja hoor Erik ging ergens solliciteren en heeft toen onderhandeld dat hij 2x zoveel + ¤600,- salaris kreeg als zijn baan ervoor.....tuurlijk
Misschien hoorde ik het niet goed..quote:Op maandag 19 december 2022 00:19 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit horen zeggen dat ze ¤1000 per maand verdient
Klopt, Zoë zei ook dat ze ¤1000 per maand spaarde, hoe dan?quote:Op maandag 19 december 2022 00:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien hoorde ik het niet goed..
ik dacht dit te horen, ze gaf ook aan dat het belangrijk is om te sparen als je thuis woont..
Geen idee. Ze heeft ook geen heel goedbetaalde baan ofzo.quote:Op maandag 19 december 2022 00:25 schreef juul. het volgende:
[..]
Klopt, Zoë zei ook dat ze ¤1000 per maand spaarde, hoe dan?
Eunice is wakkerquote:Op maandag 19 december 2022 07:30 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Nou inderdaad alles nog in diepe rust...
Doe eens gek en knal er lekker een opdrachtje in...
Tuurlijk, omdat hij B-merk koopt verdient hij die prijzenpot nietquote:Op maandag 19 december 2022 00:23 schreef pingu66 het volgende:
Erik koopt alleen B merken/ huismerken behalve snickers e chilisaus van GoTan.
Echt die man is dat miljoen niet waard!
Dat is nogal een aanname. Hij is niet gediagnosticeerd.quote:Op maandag 19 december 2022 08:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuurlijk, omdat hij B-merk koopt verdient hij die prijzenpot niet![]()
Als je wat meer van autisme af zou weten snap je meer van de denkwijze van Erik, nu zit je hem alleen maar af te zeiken vanwege zijn beperking.
En nu staat hij onder de douche, ze snel kan het gaanquote:
Wel door de COSquote:Op maandag 19 december 2022 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is nogal een aanname. Hij is niet gediagnosticeerd.
quote:Op maandag 19 december 2022 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu staat hij onder de douche, ze snel kan het gaan
Hij zegt het zelf en je geeft jezelf niet zomaar dat etiket. Ik twijfel iig niet aan zijn eigen diagnose.quote:
eens, sowieso iemand de prijs niet gunnen omdat hij alleen B merken koopt en misschien geen fooi geeft als hij uit eten gaat.quote:Op maandag 19 december 2022 08:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je wat meer van autisme af zou weten snap je meer van de denkwijze van Erik, nu zit je hem alleen maar af te zeiken vanwege zijn beperking.
Ik geloof toch niet dat zelfdiagnose een ding is in de psychiatrie.quote:Op maandag 19 december 2022 08:24 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij zegt het zelf en je geeft jezelf niet zomaar dat etiket. Ik twijfel iig niet aan zijn eigen diagnose.
Die mening mag niet in de CoS?quote:Op maandag 19 december 2022 08:25 schreef Verida het volgende:
[..]
eens, sowieso iemand de prijs niet gunnen omdat hij alleen B merken koopt en misschien geen fooi geeft als hij uit eten gaat.
Bern zou zeggen...."dit zijn zeer zeldzame beelden van de Erikus VrekEnStinkerd die normaliter zijn lichaamsgeur gebruikt om anderen op afstand te houden zodat ze niet bij zijn portemonnee kunnen.quote:
Getverquote:Op maandag 19 december 2022 08:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Matin ruikt even al z'n onderbroeken tot hij er eentje heeft die goed ruikt...
dat heb ik dan gemist, maar waarover heeft Mexx gelogen?quote:Op maandag 19 december 2022 09:25 schreef juul. het volgende:
Martin voelt afstand omdat Mexx tegen hem heeft gelogen niet om wat er met haar is gebeurd
Zulk soort meisjes komen in zijn woordenboek niet voor
Jij bent liefquote:Op maandag 19 december 2022 08:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mexx had hem iets verteld wat wij niet hebben gehoord en toen zei Martin : je bent gewoon verkracht door die gozer, of zoietsquote:Op maandag 19 december 2022 09:28 schreef Verida het volgende:
[..]
dat heb ik dan gemist, maar waarover heeft Mexx gelogen?
Martin die zelf zegt dat hij met honderden vrouwen is geweest?quote:Op maandag 19 december 2022 09:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mexx had hem iets verteld wat wij niet hebben gehoord en toen zei Martin : je bent gewoon verkracht door die gozer, of zoiets
ik vermoed dat Mexx iets vertelde in de trant van: met vrienden op stap geweest, teveel gezopen, in slaap gevallen en wakker geworden met een vriend op haar, of eigenlijk IN haar want Martin zei ook nog, : hij heeft je gewoon gepenetreerd, nu heeft ze het weer over vrienden en Martin vindt dat ze maar andere mensen moet vinden om mee om te gaan
Naja als het is gegaan zoals ik vermoed en je wakker wordt met een gozer in je, ook al is dat een 'vriend', dan lijkt me dat wel verkrachting, ook al vindt Mexx het zelf niet zo ergquote:Op maandag 19 december 2022 09:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Martin die zelf zegt dat hij met honderden vrouwen is geweest?
theatraal verhaallijntje dus weer.
dit soort tafereeltjes, ouwe mannen geleuter...weg ermeequote:
mexx is altijd erg van de seks: seksdromen, seksverhalen, seksbeschuldigingen al dan niet verzonnen.quote:Op maandag 19 december 2022 09:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Naja als het is gegaan zoals ik vermoed en je wakker wordt met een gozer in je, ook al is dat een 'vriend', dan lijkt me dat wel verkrachting, ook al vindt Mexx het zelf niet zo erg
die laatste 2 zijn grappigquote:Op maandag 19 december 2022 09:54 schreef ledn81 het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt mij ondertussen wel duidelijk dat Mexx haar verhalen best met een korreltje zout genomen mogen worden.quote:Op maandag 19 december 2022 09:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
mexx is altijd erg van de seks: seksdromen, seksverhalen, seksbeschuldigingen al dan niet verzonnen.
Zei Mexx niet na haar kotsende dronkenschap in de loods waar ze zich zelf niets meer van kan herinneren van wat er die avond is gebeurd dat ze nog nooit zo dronken is geweest als die avond?quote:Op maandag 19 december 2022 09:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mexx had hem iets verteld wat wij niet hebben gehoord en toen zei Martin : je bent gewoon verkracht door die gozer, of zoiets
ik vermoed dat Mexx iets vertelde in de trant van: met vrienden op stap geweest, teveel gezopen, in slaap gevallen en wakker geworden met een vriend op haar, of eigenlijk IN haar want Martin zei ook nog, : hij heeft je gewoon gepenetreerd, nu heeft ze het weer over vrienden en Martin vindt dat ze maar andere mensen moet vinden om mee om te gaan
Er was een filmpje van maar @:DGK_tegengas heeft het verwijderd
Dat dusquote:Op maandag 19 december 2022 09:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
mexx is altijd erg van de seks: seksdromen, seksverhalen, seksbeschuldigingen al dan niet verzonnen.
Maar ik wel.Gepenetreerdquote:Op maandag 19 december 2022 10:05 schreef Flow3r het volgende:
Martin mag het woord 'verkracht 'in elk geval niet meer herhalen van Mexx, hij doet nog alsof ie gek is: "welk woord? ", Mexx : wat begint met een V, wat je zei boven op het balkon "
Marin weet van niks meer
Al dagen zo, en weet niet waarom.quote:Op maandag 19 december 2022 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Even zeuren waar ik constant over zeur:
27 mensen in die loods en je ziet er 3, of 4 ...in close up
En wat Kim ook is overkomen, dat schreef Kim in haar brief , zei Mexx er nog bijquote:Op maandag 19 december 2022 10:05 schreef Flow3r het volgende:
Martin mag het woord 'verkracht 'in elk geval niet meer herhalen van Mexx, hij doet nog alsof ie gek is: "welk woord? ", Mexx : wat begint met een V, wat je zei boven op het balkon "
Marin weet van niks meer
KimK bedoel je denk ikquote:Op maandag 19 december 2022 10:30 schreef spapaars het volgende:
Kim D zoekt nu steeds meer vriendschap bij Djedi, nu ze Wanda kwijt is.
echt zp overbodig deze capsquote:
2 maand tegen een hek met alicia aan heeft gezeten?quote:Op maandag 19 december 2022 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ die 2 maand achterin de tuin tegen een hek met Alicia heeft gezeten, heeft nu opmerkingen over de leukheid van de groep....
Vreselijk jaquote:Op maandag 19 december 2022 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ die 2 maand achterin de tuin tegen een hek met Alicia heeft gezeten, heeft nu opmerkingen over de leukheid van de groep....
quote:Op maandag 19 december 2022 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 maand tegen een hek met alicia aan heeft gezeten?
Porre van voren.quote:
O heb de eerste twee maanden niet zo heel veel mee gekregen.quote:
Zijn nichtje Alicia wat later toch iets meer bleek te zijn.quote:Op maandag 19 december 2022 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb de eerste twee maanden niet zo heel veel mee gekregen.
Ze liggen daar allemaal met elkaar in bed 😉
Mooi op tijd.quote:
Woensdag is de vastdag, dus ik denk die dag niet. Dan zal het hopelijk donderdag of vrijdag zijn.quote:Op maandag 19 december 2022 10:53 schreef ledn81 het volgende:
Wanda moppert op het weer.
Wanneer is die kerstmarkt en hoeveel mm regen valt er dan?[ afbeelding ]
Klotp denk idd. Ze hoopt dat het zaterdag beter weer is en wil hem misschien naar zaterdag verplaatsenquote:Op maandag 19 december 2022 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Woensdag is de vastdag, dus ik denk die dag niet. Dan zal het hopelijk donderdag of vrijdag zijn.
Misschien komt de hele febo tijdens een streamlockquote:Op maandag 19 december 2022 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Waarom een kerstmarkt zonder bezoekers. Voelt een beetje als Utopiaatje spelen zonder schuim.
Ik zou zeggen voor de voedselbankquote:Op maandag 19 december 2022 11:05 schreef puzziepie het volgende:
Stichting engelen zonder paradijs okay
Ik geloof het ook nietquote:Op maandag 19 december 2022 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
Woensdag niet eten.
Waarom geloof ik dit niet?
f familie van inwoners, dat is vaker gebeurd rond om kerstquote:Op maandag 19 december 2022 11:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien komt de hele febo tijdens een streamlock
Want?quote:Op maandag 19 december 2022 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen voor de voedselbank
Dat is in Nederland, dat van Moraima is voor het buitenlandquote:
Erik gewonnen.quote:
dat is overal zo, men geeft veel geld uit aan kerst en oud en nieuw en als er dan een collecte langskomt, wordt daar echt niet hetzelfde bedrag aan gegeven.quote:Op maandag 19 december 2022 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En wel straks 1000 euro vuurwerk de lucht in knallen ..
Ja en 2800 naar Zalando, Babs zal haar deel niet afgestaan hebben neem ik aan... ?quote:Op maandag 19 december 2022 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En wel straks 1000 euro vuurwerk de lucht in knallen ..
Gewonnen met een record verbeterting 1000 euro aan cadeaubonnenquote:
Niemand , daarom niet etenquote:Op maandag 19 december 2022 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja en 2800 naar Zalando, Babs zal haar deel niet afgestaan hebben neem ik aan... ?
Mattin speelde vals.quote:
Had je deze niet meegekregen?quote:
Niet meegekregenquote:Op maandag 19 december 2022 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je deze niet meegekregen?
Was gister al een ding over.
Babbel heeft hem.quote:
Sowieso aar verhaal dat Maddy daar nog over zit te klagen terwijl ze al twee weken thuis zit .quote:
Kreeg Maddy ook steeds mic checks voor toen zij manager was.. mocht ze niet praten over vermiste spullen van mensen die al weg waren.quote:Op maandag 19 december 2022 11:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sowieso aar verhaal dat Maddy daar nog over zit te klagen terwijl ze al twee weken thuis zit .
Klinkt een beetje als aandacht willen
misschien omdat ze het niet zo rijk heeft en het van under armour is?quote:Op maandag 19 december 2022 11:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sowieso aar verhaal dat Maddy daar nog over zit te klagen terwijl ze al twee weken thuis zit .
Klinkt een beetje als aandacht willen
Maar ook wier niet, want dan ies de kerstmarkt.quote:Op maandag 19 december 2022 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
Donderdag ies die eerste balletles.
Trui,maar dan nogquote:Op maandag 19 december 2022 11:24 schreef Adat231 het volgende:
[..]
misschien omdat ze het niet zo rijk heeft en het een broek van under armour is?
echt rare dingen.... je zou het maar op je naam hebben staanquote:Op maandag 19 december 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik deelt de nieuwe potentiele records die ze gaan doen.
Ze zei dat ze iets had, wat ze eerst wilde bespreken met Isaac ... zal dat wel zijn.quote:Op maandag 19 december 2022 11:30 schreef Ebinas het volgende:
Ik dacht dat Janet wat ging zeggen over het bedrag wat naar rokers gaat en waarvan zij graag zou zien dat een evenredig deel naar de andere gaat voor bv fruit.
Niet vandaag dus
Yoghurtbakken.quote:
Oh dat zal dan iddquote:Op maandag 19 december 2022 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei dat ze iets had, wat ze eerst wilde bespreken met Isaac ... zal dat wel zijn.
Ja zo zie je maar.quote:Op maandag 19 december 2022 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Doet Isaac een keer iets verstandigs .. is het weer niet goed volgens Babette.
Hmmmm zit wat inquote:Op maandag 19 december 2022 11:34 schreef D. het volgende:
Babette krijgt niet genoeg de kans om te deugen en is teleurgesteld
IK had moeten shinen...quote:Op maandag 19 december 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : IK had dat moeten beslissen.. IK !!!!!
Volgens mij is dat ook afgesproken ja.quote:Op maandag 19 december 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:
Zouden ze ook niet mogen roken, of alleen niet eten?
Ook niet roken geloof ik. Hebben ze het over gehad. Alleen water drinken dacht ik.quote:Op maandag 19 december 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal aan het bierquote:Op maandag 19 december 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:
Echt hoor.quote:
Ze moet nog meer met GJ pratenquote:
En nu is ze boos .. en een jankerd.quote:Op maandag 19 december 2022 11:45 schreef greysbones het volgende:
Dus resume
Babbel vind dat ze voor lul stond
Ze mocht niet shinen van Isaac.quote:Op maandag 19 december 2022 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Wat is er nu eigenlijk gebeurd waarom ze zo boos is?
quote:Op maandag 19 december 2022 11:46 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ging dit alles om 100 euro voor het goede doel??
ze stond voor lul gezet door isaac die de stemming overruldequote:Op maandag 19 december 2022 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Wat is er nu eigenlijk gebeurd waarom ze zo boos is?
ze voelt zich in een kindercreche zegt ze huilend als een kleuterquote:Op maandag 19 december 2022 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En nu is ze boos .. en een jankerd.
80-100 euroquote:Op maandag 19 december 2022 11:46 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ging dit alles om 100 euro voor het goede doel??
quote:Op maandag 19 december 2022 11:47 schreef spapaars het volgende:
Is het probleem niet dat Mariamamammama een beetje met haar idee er vandoor is gegaan?
neequote:Op maandag 19 december 2022 11:47 schreef spapaars het volgende:
Is het probleem niet dat Mariamamammama een beetje met haar idee er vandoor is gegaan?
Neequote:Op maandag 19 december 2022 11:47 schreef spapaars het volgende:
Babbel is leip... van goede doelen een populariteitswedstrijd maken .. dan heb je echt alleen maar verliezers...quote:Op maandag 19 december 2022 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Moraima's goede doel gaf Babette's actie een extra dimensie, maar in de uitwerking werd ze door Isaac afgekapt
Zijn best veel mensen rijk van geworden.quote:Op maandag 19 december 2022 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Babbel is leip... van goede doelen een populariteitswedstrijd maken .. dan heb je echt alleen maar verliezers...
Gewoon nu eruit flikkerenquote:Op maandag 19 december 2022 11:53 schreef puzziepie het volgende:
Het is ook belachelijk dat Djedi haar tijd uit zit te zitten tot donderdag.
FTFYquote:Op maandag 19 december 2022 11:55 schreef puzziepie het volgende:
Vandaag nog een eliminatie zou wel heerlijk zijn
Babbel heeft het GJ’s negativiteits virusquote:Op maandag 19 december 2022 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette (die echt van alles van andere mensen vindt): Wat doet hij [Isaac] hier nou de hele dag, alleen maar dingen van andere mensen vinden...
Dat was in BB toen wel mooi.quote:Op maandag 19 december 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon nu eruit flikkeren
En wie nog meer wil
Nu gaan
Eens!! Zoals wat ze toen in BB dedenquote:Op maandag 19 december 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon nu eruit flikkeren
En wie nog meer wil
Nu gaan
Snapjuhquote:Op maandag 19 december 2022 11:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens!! Zoals wat ze toen in BB deden![]()
Dat was wel lachen toen![]()
Dit is gewoon niet leuk meer : maanden wachten op een negatieve troll die weg wil en maar niet gaat. Wel mensen slechtpraten terwijl ze geen flikker doet
Martin geloof ikquote:Op maandag 19 december 2022 11:59 schreef greysbones het volgende:
Over wie liep ze nu te klagen dat hij lang op bed lag?
Babbel is zelf ook vaak laat uit bed
Zal wel Jeff zijn, daar loopt ze ook al dagen over te klagen. Maar wat D. hierboven zegt is logischer.quote:Op maandag 19 december 2022 11:59 schreef greysbones het volgende:
Over wie liep ze nu te klagen dat hij lang op bed lag?
Babbel is zelf ook vaak laat uit bed
quote:Op maandag 19 december 2022 12:01 schreef D. het volgende:
[..]
Martin geloof ik
En over dat ie een pannenkoek met vruchtenhagel wilde, en rende met de bal, en dat ie een Napoleon-hoofd heeft met bijhorend complex
Dat laatste klopt dan weer wel.quote:Op maandag 19 december 2022 12:01 schreef D. het volgende:
[..]
Martin geloof ik
En over dat ie een pannenkoek met vruchtenhagel wilde, en rende met de bal, en dat ie een Napoleon-hoofd heeft met bijhorend complex
quote:Op maandag 19 december 2022 12:01 schreef D. het volgende:
[..]
Martin geloof ik
Of 2 of 3quote:Op maandag 19 december 2022 12:09 schreef RobjeGeus het volgende:
Zou leuk zijn zo voor kerst nog iemand naar huis sturen
Echt wel , ook goed voor de sfeer en het moraalquote:Op maandag 19 december 2022 12:09 schreef RobjeGeus het volgende:
Zou leuk zijn zo voor kerst nog iemand naar huis sturen
Babs gebruikt het goede doel met name om te deugen en herhaalt het daarom 53x op nationale televisie. Maar elimineer haar en eenmaal thuis gaat ze naar een *kuch* deugrestaurant (lees: acht sterren) en staat er 642 euri op de te betalen rekening.quote:Op maandag 19 december 2022 11:34 schreef D. het volgende:
Babette krijgt niet genoeg de kans om te deugen en is teleurgesteld
En loopt vervolgens de leger des Heils mevrouw voorbijquote:Op maandag 19 december 2022 12:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs gebruikt het goede doel met name om te deugen en herhaalt het daarom 53x op nationale televisie. Maar elimineer haar en eenmaal thuis gaat ze naar een *kuch* deugrestaurant (lees: acht sterren) en staat er 642 euri op de te betalen rekening.
Of ze geeft diegene juist vijf hele euro's om haar schuldgevoel enigszins af te kopenquote:Op maandag 19 december 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
En loopt vervolgens de leger des Heils mevrouw voorbij
Allemaal leuk hout plaatmateriaal of mdf geloof ik. Staat 1 dagje in de zeikregen en is niets van overquote:Op maandag 19 december 2022 12:13 schreef greysbones het volgende:
Er staat me daar een zooi op kamer 4
Alles voor de kerstmarkt
A 900 euro?
Omdat tiano speciaal isquote:Op maandag 19 december 2022 12:15 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom heeft alleen Marciano scheenbeschermers aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |