Mooie poes Mario 😘quote:
hoi INka,quote:Op vrijdag 23 december 2022 23:28 schreef Inka het volgende:
Ik post maar weinig en zie nu rechts bovenaan een oplichtend geel klokje met een 6 er boven. Ik denk reacties,maar krijg niets geopend. Kom steeds bij een donatiepagina. Wie kan/ wil het me uitleggen?
Zijn meldingen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
hoi INka,
Ik heb even gekeken maar zie geen geel klokje rechts boven in?
[ afbeelding ]
Ik zie alleen dit geel worden, misschien is het op mobiel dan een klokje dat zou kunnenquote:
Als je er net naast zit welquote:Op zaterdag 24 december 2022 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie alleen dit geel worden, misschien is het op mobiel dan een klokje dat zou kunnen
[ afbeelding ]
En kom niet op de doneer pagina als ik er op klik
Ja klopt, is mobiel.quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geprobeerd, niet op de laptop, zal wel mobiel zijn dan
[ afbeelding ]
Thnx ROT voor jou ook hele fijne feestdagenquote:
quote:
quote:
ja ik las het, had andere dingen te doen vanmorgen en aangezien ze toch nooit vroeg zijn dacht ik sla een keertje over.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zei net al, ik mis Dotteke... en daar is ze...
quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Voel me al twee dagen minder. Wat grieperig en dacht doe maar effe testje. Een verlaat kerstcadeau, positief![]()
Dat word thuisblijven
quote:
Beterschapquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier ook alleen en in bed, dikkedarm ontsteking
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ach Fritsie toch.. jij hebt ook altijd wel pech hoor met je gezondheidik hoop dat je er niet te ziek van zal zijn.. misschien kun je je hier nog wat vermaken vanavond
quote:
Je hoeft niet weg hoor, blijf gezellig. Hoop dat je snel beter bent zo ontsteking aan je darmen is geen pretjequote:
Ik heb het netjes naar de SC gezet daar kan je toch hier verder over praten?quote:Op zaterdag 31 december 2022 17:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niet te geloven dit
Zo jammer en waarom??
Hoop dat het vanavond wat beter gaat met je.
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2023 16:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als wij een beetje leven maken in de cos krijgen we straf. Verschil?
Hoe wou je leven maken in de cos danquote:Op maandag 2 januari 2023 16:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus als ik dood ben, kan ik naar de SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |