Ineens spannendquote:
Genot.quote:Op zondag 18 december 2022 18:10 schreef Redefine het volgende:
Ik geloof dat Messi nog nooit zoveel duels verloren heeft in één wedstrijd als vandaag.
Bedankt voor deze jinx.quote:Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef Redefine het volgende:
Ik vrees dat het alsnog strafschoppen gaan worden. En dan wint Argentinië.
Ja dat gaat zeker gebeuren.quote:Op zondag 18 december 2022 18:19 schreef Redefine het volgende:
Ik vrees dat het alsnog strafschoppen gaan worden. En dan wint Argentinië.
Ik ben nooit fan geweest van Messi.quote:Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef Yesse het volgende:
Dit is toch heerlijk. Ik vind beide landen arrogant maar ik ben zo anti Argentinië en anti Messi sinds hun optreden tegen Nederland
DIT.quote:Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef Yesse het volgende:
Dit is toch heerlijk. Ik vind beide landen arrogant maar ik ben zo anti Argentinië en anti Messi sinds hun optreden tegen Nederland
Dat was het ook! Het was alleen totaal geen punkquote:Op zondag 18 december 2022 13:22 schreef H_T het volgende:
[..]
De omschrijving klinkt alvast interssant
Wel jammer dat het dan op penalties beslist gaat worden.quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel jammer dat het dan op penalties beslist gaat worden.
Ik vond zijn gedrag na de wedstrijd best herkenbaar, dus voor mij heeft Messi daar wat respect verdiend.quote:Op zondag 18 december 2022 18:38 schreef Yesse het volgende:
Maar hij had juist gewonnen. Daarom was het juist zo achterlijk.quote:Op zondag 18 december 2022 18:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond zijn gedrag na de wedstrijd best herkenbaar, dus voor mij heeft Messi daar wat respect verdiend.
Ik kan ook niet tegen mijn verlies
Zeker. En Mbappe die voor de derde keer een penalty moet nemen. Kan bijna niet goed gaan.quote:Op zondag 18 december 2022 18:45 schreef Fred_B het volgende:
Pingels.
Wij graveren Argentinië met deze keeper vast met potlood in de beker.
N hij doet het gewoonquote:Op zondag 18 december 2022 18:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. En Mbappe die voor de derde keer een penalty moet nemen. Kan bijna niet goed gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |