Ben benieuwd wat hulpje @Coco gaat doen. Doorstart als admin in BNW?quote:Op maandag 19 december 2022 11:42 schreef Sked het volgende:
Zwart gat.
Gelukkig begint volgende maandag de Premier League alweer.
We hebben al besloten dat hij de taken van @ChevyCaprice overneemt.quote:Op maandag 19 december 2022 11:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hulpje @:coco gaat doen. Doorstart als admin in BNW?
En dan ik FA?quote:Op maandag 19 december 2022 11:51 schreef Sked het volgende:
[..]
We hebben al besloten dat hij de taken van @:ChevyCaprice overneemt.
Sinds ik niet meer drink stagneert alles op FOK!quote:Op maandag 19 december 2022 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Waar zijn de dagen gebleven dat er 6 topics op een dag doorheen gingen?
@:tong80 graag je review.
Lijkt mij een terechte promotiequote:Op maandag 19 december 2022 12:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Prima, dan kan jij mooi de balans van bovenaf bewaren.
Een Twingo.quote:Op maandag 19 december 2022 12:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt mij een terechte promotie
Nu al benieuwd welke auto van de zaak ik krijg
Die ene met motor achterin en achterwielaandrijving??quote:
Nee, gewoon de goedkoopste op Marktplaats.quote:Op maandag 19 december 2022 12:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die ene met motor achterin en achterwielaandrijving??die dingen zijn wel vies beasted
AKKOORD. Eindelijk m’n eerste autoquote:Op maandag 19 december 2022 12:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, gewoon de goedkoopste op Marktplaats.
Kadetje rookworst.quote:Op maandag 19 december 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal!
User Tong niet zo vaak mentionen, straks krijg je ook een uitbrander.quote:Op maandag 19 december 2022 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Waar zijn de dagen gebleven dat er 6 topics op een dag doorheen gingen?
@:tong80 graag je review.
quote:Op maandag 19 december 2022 12:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
User Tong niet zo vaak mentionen, straks krijg je ook een uitbrander.
Hier in de straat gisteravond ook al ongelukken.quote:Op maandag 19 december 2022 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
Leuk autoballet door de gladheid
https://www.at5.nl/artike(...)wars-over-de-snelweg
ik ga elke winter wel een keer op mijn plaat door gladheidquote:Op maandag 19 december 2022 13:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier in de straat gisteravond ook al ongelukken.
Mokertglad
Slechte motoriekquote:Op maandag 19 december 2022 13:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga elke winter wel een keer op mijn plaat door gladheid
antigenot
Ik ben tegen homofobie.quote:Op maandag 19 december 2022 13:48 schreef Caland het volgende:
En je weet wat Frank de Boer zegt over mensen met een slechte motoriek
Bel de wouten!quote:Op maandag 19 december 2022 13:12 schreef 3rr0r het volgende:
Leuk autoballet door de gladheid
https://www.at5.nl/artike(...)wars-over-de-snelweg
6/10. Et tu?quote:Op maandag 19 december 2022 13:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Beste Lans,
Welk cijfer geef jij het WK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |