quote:Op maandag 19 december 2022 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
is dit een vrouw?
@:Rambodirk
quote:Op maandag 19 december 2022 11:30 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die klagen over de toegewezen scores bij stats in een WK pool hebben zonder uitzondering een micropenis.
Mensen die klagen een WK pool hebben zonder uitzondering een micropenis?quote:
quote:Op maandag 19 december 2022 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mensen die klagen een WK pool hebben zonder uitzondering een micropenis?
quote:
zij had meer geld dan ik, aan het beginquote:Op maandag 19 december 2022 11:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sinds zijn bitcoin portefeuille is verdampt, vertrekt ook zijn golddigger.
dit topic is zo dood, dus ik denk ik deel wat van mijn leed met julliequote:Op maandag 19 december 2022 11:43 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt geen spaan heel gelaten van forumgebruiker @:aTypisch
Donkere dagen voor kerst, maar eens aan het dartenkijken beginnen.quote:Op maandag 19 december 2022 11:42 schreef Sked het volgende:
Zwart gat.
Gelukkig begint volgende maandag de Premier League alweer.
Eens. Waar zijn de dagen gebleven dat er 6 topics op een dag doorheen gingen?quote:Op maandag 19 december 2022 11:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit topic is zo dood, dus ik denk ik deel wat van mijn leed met jullie
ik doe een Louistje, even de aandacht op mijzelf vestigen
Dat overweeg ik ook.quote:Op maandag 19 december 2022 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Donkere dagen voor kerst, maar eens aan het dartenkijken beginnen.
Gisteren was genot. Die Joyce vs Williamsquote:Op maandag 19 december 2022 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Donkere dagen voor kerst, maar eens aan het dartenkijken beginnen.
DRT is wel een warm bad. Alleen forumgebruiker @Tagliano deelt steeds mokerharde klappen aan mij uit.quote:
Akkoord, flauw van ons. Laten we een group hug doen voor het liefdesverdriet van @aTypischquote:Op maandag 19 december 2022 11:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit topic is zo dood, dus ik denk ik deel wat van mijn leed met jullie
ik doe een Louistje, even de aandacht op mijzelf vestigen
Dat zal dan vast terecht zijn. @Tagliano is de aardigheid zelve.quote:Op maandag 19 december 2022 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DRT is wel een warm bad. Alleen forumgebruiker @:Tagliano deelt steeds mokerharde klappen aan mij uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |