Twee keer "die" in één zin staat lelijk.quote:Op zondag 18 december 2022 12:57 schreef Sked het volgende:
Die Pelé kan wel inpakken als Messi vanavond met die beker staat.
Sorry, ik zal her in het vervolg aan denken.quote:Op zondag 18 december 2022 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee keer "die" in één zin staat lelijk.
Graziano Pellè, beste eyecandy in de eredivisie.quote:Op zondag 18 december 2022 12:59 schreef Mortaxx het volgende:
Pele was toch gewoon een erg matige spits die bij Feyenoord wat leek omdat de Eredivisie gewoon van belabberd niveau is
Gevoelstemperatuur -6,7 C. Maar vanaf morgen dus warmer.quote:Op zondag 18 december 2022 12:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist warmer zou worden, maar het lijkt hier wel de Noordpool.
Beetje een ajax hoofd wel.quote:Op zondag 18 december 2022 13:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graziano Pellè, beste eyecandy in de eredivisie.
Dit blijft ook wel een klassieker.quote:
Pelé bedoel jequote:Op zondag 18 december 2022 15:37 schreef KingRoland het volgende:
Pele zit wel in mijn top 3 meest overrated spelers
Beide landen boeide mij geen donder en heb derhalve geeneens gekeken.quote:Op zondag 18 december 2022 19:24 schreef tong80 het volgende:
Ik ben verdrietig. Na de WK-finale is het stil in deze VBL slowchat. Wat een treurnis. Geen woorden voor. Ik ga azijn drinken en bitterkoekjes eten.
Dit kan nietquote:Op zondag 18 december 2022 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beide landen boeide mij geen donder en heb derhalve geeneens gekeken.
Wellicht verdien ik een vbl-ban
Het was echt een leuke finale.quote:Op zondag 18 december 2022 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel gegeven kon worden. Het was verder gewoon een aanvallende wedstrijd, in tegenstelling tot de meeste finales. De winnaar maakte mij niks uit.quote:Op zondag 18 december 2022 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blij dat ik goedkope strafschop zoveel van wat ik lees voor messi heb mogen missen.
Zo dan.quote:Op zondag 18 december 2022 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze was weer goed bij de strafschoppen.quote:Op zondag 18 december 2022 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blij dat ik goedkope strafschop zoveel van wat ik lees voor messi heb mogen missen.
Goede actie, je moet die landen raken waar het ze pijn doet.quote:Op zondag 18 december 2022 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prachtigquote:Op zondag 18 december 2022 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze was weer goed bij de strafschoppen.
[ afbeelding ]
Nu weet je gelijk waarom Messi moest huilen.quote:Op zondag 18 december 2022 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goede actie, je moet die landen raken waar het ze pijn doet.
Dit wilde ik ook weer niet bewerkstelligen ...quote:Op zondag 18 december 2022 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nu weet je gelijk waarom Messi moest huilen.
Dartsquote:Op zondag 18 december 2022 22:57 schreef aTypisch het volgende:
zijn er nog wat leuke actieve topics op den foks eigenlijk?
Misschien kan je tong80 vragen om de huidige status van FOK!quote:Op zondag 18 december 2022 22:57 schreef aTypisch het volgende:
zijn er nog wat leuke actieve topics op den foks eigenlijk?
Bedankt makker. Jij ook.quote:
Goedemorgen @Pisces29quote:
Goedemorgen maatquote:Op maandag 19 december 2022 08:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gm. Nog vier dagen en dan vakantie
van blijft naar heeftquote:Op maandag 19 december 2022 08:20 schreef onlogisch het volgende:
Denk dat we de TT wel kunnen wijzigen.
IK OOK NEEF_WUPPIE.quote:Op maandag 19 december 2022 08:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gm. Nog vier dagen en dan vakantie
Hoe zit het met jouw ecologische voetafdruk dit jaar?quote:Op maandag 19 december 2022 09:39 schreef aTypisch het volgende:
ik heb op 31 december een vliegticket geboekt
genot
geen idee, moet je bij mijn bank of booking.comaccount kijkenquote:Op maandag 19 december 2022 09:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw ecologische voetafdruk dit jaar?
Je zou toch in Zuid Amerika blijven voor een tijdje of had ik dat verkeerd begrepen?quote:Op maandag 19 december 2022 09:43 schreef aTypisch het volgende:
ik ben wel bezig met een tweede paspoort, is dat ecologisch verantwoord?
ja je maakt wel eens plannen, heb daar even gezeten maar kwam toen terug naar NL voor wat familiegeneuzelquote:Op maandag 19 december 2022 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zou toch in Zuid Amerika blijven voor een tijdje of had ik dat verkeerd begrepen?
Was ze je bitcoingeleuter zat?quote:Op maandag 19 december 2022 09:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja je maakt wel eens plannen, heb daar even gezeten maar kwam toen terug naar NL voor wat familiegeneuzel
ik ging toen trouwens nog met zijn 2en
inmiddels weer vrijgezel, dus dat verandert de plannen ook wel een beetje
vaste plannen zijn voor boomers
El salvador?quote:Op maandag 19 december 2022 09:43 schreef aTypisch het volgende:
ik ben wel bezig met een tweede paspoort, is dat ecologisch verantwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |