quote:
Vind dat allemaal wel vaag, hoor.quote:Op zondag 18 december 2022 08:23 schreef Ebinas het volgende:
Ik las dat de kerstversiering 1500 heeft gekost
Niet te geloven
oh als er meer is gekocht, dan zou het het kunnen verklaren.quote:Op zondag 18 december 2022 08:27 schreef Seattle het volgende:
[..]
Vind dat allemaal wel vaag, hoor.
Daar was in de loods ook wel discussie over. Want het schijnt dat van die 1500 meer is gekocht dan alléén kerstversiering. Maar wat weet ik niet
Ik las iets voor de kersmarktquote:Op zondag 18 december 2022 08:27 schreef Seattle het volgende:
[..]
Vind dat allemaal wel vaag, hoor.
Daar was in de loods ook wel discussie over. Want het schijnt dat van die 1500 meer is gekocht dan alléén kerstversiering. Maar wat weet ik niet
Net zoiets als winkeltje spelen vroeger.quote:Op zondag 18 december 2022 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las iets voor de kersmarkt
Weet nog steeds niet wat ik mij daar bij voormoet stellen
Een kerstmark daar op het terrein, niemand mag er op hoe dan een markt?
Raar toch, zetten ze dan hun eigen producten er in?quote:Op zondag 18 december 2022 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net zoiets als winkeltje spelen vroeger.
Goedemorgen.quote:Op zondag 18 december 2022 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen,
wat een heerlijk ochtend gloren en wat een mooie plaatjes...
Ja ik vind dat ook een beetje idioot bedacht. Een kerstmarkt voor 28 personen met tig kraampjesquote:Op zondag 18 december 2022 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las iets voor de kersmarkt
Weet nog steeds niet wat ik mij daar bij voormoet stellen
Een kerstmark daar op het terrein, niemand mag er op hoe dan een markt?
Ik herinner mij ook zulke leuke beelden uit Utopia, was de cam smorgens ook altijd leuke/mooie dingen aan het zoeken, Heb er vele caps van gemaakt.quote:
Met weemoed denk ik er aan terug...quote:Op zondag 18 december 2022 08:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik herinner mij ook zulke leuke beelden uit Utopia, was de cam smorgens ook altijd leuke/mooie dingen aan het zoeken, Heb er vele caps van gemaakt.
Vooral niet even lekker luchten enzo...quote:Op zondag 18 december 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
En Hoppa Isaac staat op, doet zijn mic op en maakt gelijk zijn bed op. Zo goor dit.
Nee 600quote:Op zondag 18 december 2022 08:23 schreef Ebinas het volgende:
Niet te geloven
Dat is een leger dingetje.quote:Op zondag 18 december 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
En Hoppa Isaac staat op, doet zijn mic op en maakt gelijk zijn bed op. Zo goor dit.
Oh dat komt beter in de buurt.quote:
Nee 600quote:Op zondag 18 december 2022 08:23 schreef Ebinas het volgende:
Niet te geloven
Veel knutsel materiaal volgens mij,verf,houtenspaamplaten sneeuwpret ljm etc èn die lelijke guirlandes en kerstballen🤣quote:Op zondag 18 december 2022 08:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
oh als er meer is gekocht, dan zou het het kunnen verklaren.
Want wat we nu zien lijkt daarvoor te karig
Het is een beetje van alles wat om weer te kunnen geven, zo lijkt het.quote:Op zondag 18 december 2022 08:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee 600
[..]
Veel knutsel materiaal volgens mij,verf,houtenspaamplaten sneeuwpret ljm etc èn die lelijke guirlandes en kerstballen🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |