quote:
Vind dat allemaal wel vaag, hoor.quote:Op zondag 18 december 2022 08:23 schreef Ebinas het volgende:
Ik las dat de kerstversiering 1500 heeft gekost
Niet te geloven
oh als er meer is gekocht, dan zou het het kunnen verklaren.quote:Op zondag 18 december 2022 08:27 schreef Seattle het volgende:
[..]
Vind dat allemaal wel vaag, hoor.
Daar was in de loods ook wel discussie over. Want het schijnt dat van die 1500 meer is gekocht dan alléén kerstversiering. Maar wat weet ik niet
Ik las iets voor de kersmarktquote:Op zondag 18 december 2022 08:27 schreef Seattle het volgende:
[..]
Vind dat allemaal wel vaag, hoor.
Daar was in de loods ook wel discussie over. Want het schijnt dat van die 1500 meer is gekocht dan alléén kerstversiering. Maar wat weet ik niet
Net zoiets als winkeltje spelen vroeger.quote:Op zondag 18 december 2022 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las iets voor de kersmarkt
Weet nog steeds niet wat ik mij daar bij voormoet stellen
Een kerstmark daar op het terrein, niemand mag er op hoe dan een markt?
Raar toch, zetten ze dan hun eigen producten er in?quote:Op zondag 18 december 2022 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net zoiets als winkeltje spelen vroeger.
Goedemorgen.quote:Op zondag 18 december 2022 08:33 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen,
wat een heerlijk ochtend gloren en wat een mooie plaatjes...
Ja ik vind dat ook een beetje idioot bedacht. Een kerstmarkt voor 28 personen met tig kraampjesquote:Op zondag 18 december 2022 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las iets voor de kersmarkt
Weet nog steeds niet wat ik mij daar bij voormoet stellen
Een kerstmark daar op het terrein, niemand mag er op hoe dan een markt?
Ik herinner mij ook zulke leuke beelden uit Utopia, was de cam smorgens ook altijd leuke/mooie dingen aan het zoeken, Heb er vele caps van gemaakt.quote:
Met weemoed denk ik er aan terug...quote:Op zondag 18 december 2022 08:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik herinner mij ook zulke leuke beelden uit Utopia, was de cam smorgens ook altijd leuke/mooie dingen aan het zoeken, Heb er vele caps van gemaakt.
Vooral niet even lekker luchten enzo...quote:Op zondag 18 december 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
En Hoppa Isaac staat op, doet zijn mic op en maakt gelijk zijn bed op. Zo goor dit.
Nee 600quote:Op zondag 18 december 2022 08:23 schreef Ebinas het volgende:
Niet te geloven
Dat is een leger dingetje.quote:Op zondag 18 december 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
En Hoppa Isaac staat op, doet zijn mic op en maakt gelijk zijn bed op. Zo goor dit.
Oh dat komt beter in de buurt.quote:
Nee 600quote:Op zondag 18 december 2022 08:23 schreef Ebinas het volgende:
Niet te geloven
Veel knutsel materiaal volgens mij,verf,houtenspaamplaten sneeuwpret ljm etc čn die lelijke guirlandes en kerstballen🤣quote:Op zondag 18 december 2022 08:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
oh als er meer is gekocht, dan zou het het kunnen verklaren.
Want wat we nu zien lijkt daarvoor te karig
Het is een beetje van alles wat om weer te kunnen geven, zo lijkt het.quote:Op zondag 18 december 2022 08:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee 600
[..]
Veel knutsel materiaal volgens mij,verf,houtenspaamplaten sneeuwpret ljm etc čn die lelijke guirlandes en kerstballen🤣
Leila gedaanquote:Op zondag 18 december 2022 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
Check die blauwe plek op Mexx haar arm.
Geeeeeen idee.quote:Op zondag 18 december 2022 08:47 schreef Frummelie het volgende:
Ooh die 10 kilometer loop is toch vandaag...
Vooral als Erik er staat die is zolang die kijk over het deurtje heen🥶quote:Op zondag 18 december 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Lijkt mij echt niet fijn onder de douche te staan en dan iedereen er bij en een praatje maken.
Haha ja hele geulen...quote:Op zondag 18 december 2022 08:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geeeeeen idee.
Da's wel een dingetje daar. 10 km.
Straks zo'n hele uitgesleten route in het kunstgras
Er zijn toch harde broodjes...quote:Op zondag 18 december 2022 08:49 schreef pingu66 het volgende:
Vandaag ontbijtbuffet!! ( zonder brood?!)
Ja dat klopt, ik dacht dat er voor vandaag nog harde broodjes waren maar..... misschien heb ik het verkeerd gezien...quote:Op zondag 18 december 2022 08:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die hadden ze gisteren tijdens de lunch toch al opgegeten?
Isaac had laatst een ODOL, heb je die gemistquote:Op zondag 18 december 2022 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wanneer zien we eens mannenkonten....😜
Ja gemist, ik weet ook eigenijk niet of ik dat wel wil zien.. konten eigenijk ook niet... 🤣quote:Op zondag 18 december 2022 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac had laatst een ODOL, heb je die gemist![]()
die spoort echt niet met - 6 buiten te gaan zitten.quote:
Ik ben echt een trutje maar ik vind zo'n beker met een stukje eraf zo smerig daar wil ik echt geen koffie uit drinken..quote:
Dat ies juist goet voer joe,jij moet probieren en krijgt oek die rust Doeteke.quote:Op zondag 18 december 2022 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
die spoort echt niet met - 6 buiten te gaan zitten.
Leila hier ook...?quote:Op zondag 18 december 2022 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ies juist goet voer joe,jij moet probieren en krijgt oek die rust Doeteke.
Moet je klappen?quote:
Ik veeg vloer met jou!quote:
ja dat was wel wat anders dan dit.quote:Op zondag 18 december 2022 08:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Met weemoed denk ik er aan terug...
Inderdaad de opzet van het programma Utopia was heel anders dan Jaar van je Leven, ik snap niet dat dat vergelijk elke keer wordt gemaakt.quote:Op zondag 18 december 2022 09:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja dat was wel wat anders dan dit.
Dat doen de deelnemers zelf ook.Persoonlijke doelen zoals Dj of tatoo is regelrecht een kopie van Utopia.quote:Op zondag 18 december 2022 09:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad de opzet van het programma Utopia was heel anders dan Jaar van je Leven, ik snap niet dat dat vergelijk elke keer wordt gemaakt.
Gelukkig maar, hoe doe man pillen slikt.....🤣quote:Op zondag 18 december 2022 09:19 schreef Frummelie het volgende:
Ooh hemel, krijgen we Erik weer met z'n vitamine inname, wordt weer drama natuurijk....
Foutje, hij heeft oplos vitamine
Dat is gewoon hun hebberigheidquote:Op zondag 18 december 2022 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat doen de deelnemers zelf ook.Persoonlijke doelen zoals Dj of tatoo is regelrecht een kopie van Utopia.
GATVERDAMMEquote:Op zondag 18 december 2022 09:26 schreef Amputalent het volgende:
Erik geniet weer van zijn ontbijt
[ afbeelding ]
het is een gameshow.quote:Op zondag 18 december 2022 09:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is gewoon hun hebberigheid![]()
Ze zijn wel vroeg uit de veren vanmorgen.
Erik eet snot, dat is zijn zotquote:Op zondag 18 december 2022 09:26 schreef Amputalent het volgende:
Erik geniet weer van zijn ontbijt
[ afbeelding ]
Kost niks uit de pot ook nogquote:Op zondag 18 december 2022 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Wat een prachtige ochtend, zegt Eunice
Ies graties.quote:
Nou echt hé... wat een figuur..😂quote:Op zondag 18 december 2022 09:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, hoe doe man pillen slikt.....🤣
Dit wilde ik net posten.quote:
Nee Erik zat weer zo lang te roeren in zijn koffie/thee dat echt de suiker op moleculair niveau volledig is opgelostquote:Op zondag 18 december 2022 09:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zijn ze weer roereieren aant verpesten?..
Gat in de bodem van zijn glas geroerd.quote:Op zondag 18 december 2022 09:42 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee Erik zat weer zo lang te roeren in zijn koffie/thee dat echt de suiker op moleculair niveau volledig is opgelost
Glas werd weer bijna vloeibaar en kon je in elke vorm buigenquote:Op zondag 18 december 2022 09:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gat in de bodem van zijn glas geroerd.
Fritsiequote:Op zondag 18 december 2022 09:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Glas werd weer bijna vloeibaar en kon je in elke vorm buigen![]()
Goedemorgen Cos
Groetjes van die witte dweilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2022 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Groetjes van die witte dweil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Vannes style.quote:
Erik zou een goede padvinder zijn.quote:
Oh waarom dat en doet iedereen mee?quote:Op zondag 18 december 2022 10:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
10 km hardlopen als ik het goed heb.
Vanochtend werd dat hier aangegeven
Ik heb echt geen idee.quote:Op zondag 18 december 2022 10:12 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh waarom dat en doet iedereen mee?
Na 1km gaan ze een voor een de poort uitquote:Op zondag 18 december 2022 10:12 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh waarom dat en doet iedereen mee?
quote:Op zondag 18 december 2022 10:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Na 1km gaan ze een voor een de poort uit
quote:Op zondag 18 december 2022 10:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Na 1km gaan ze een voor een de poort uit
He geen commentaar op de goddelijke keuken sjeff 😉quote:Op zondag 18 december 2022 10:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker fris met die vieze klauwen in die pan
Wel vuurvaste handenquote:Op zondag 18 december 2022 10:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker fris met die vieze klauwen in die pan
Da's wel Jammer.quote:
Wat zit er allemaal in?quote:
Het ziet er wel lekker uit, maar ligt er wel aan wat voor groente er in zit.quote:Op zondag 18 december 2022 10:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee, dan moet ik gokken.
Maar het ziet er lekker gevuld uit
[ afbeelding ]
Ja idd, kan ook wel flauw zijn.quote:Op zondag 18 december 2022 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er wel lekker uit, maar ligt er wel aan wat voor groente er in zit.
Groentenpannenkoek?quote:Op zondag 18 december 2022 10:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee, dan moet ik gokken.
Maar het ziet er lekker gevuld uit
[ afbeelding ]
Rupie bezig met de Gluhwein?quote:Op zondag 18 december 2022 10:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja idd, kan ook wel flauw zijn.
Ik zie ook nog broodjes de oven ingaan.
KimD is bezig met pannenkoeken
en volgens mij stond Rupi te roeren in een pan met rood iets.
Keuze genoeg
Komt doordat de prijzenpot aan het leeglopen is...dat vreet oprecht aan hemquote:Op zondag 18 december 2022 10:32 schreef schizolientje het volgende:
Goede morgen! Erik ziet er echt slecht uit, zijn ogen verdwijnen steeds dieper in de kassen en hoeveel is hij wel niet afgevallen? Ik kijk niet zo vaak maar het valt me echt op.
erik krijgt dezelfde hoeveelheid eten als bijv Eunice of een andere kleine vrouw. Dat vinden ze daar eerlijk.quote:Op zondag 18 december 2022 10:32 schreef schizolientje het volgende:
Goede morgen! Erik ziet er echt slecht uit, zijn ogen verdwijnen steeds dieper in de kassen en hoeveel is hij wel niet afgevallen? Ik kijk niet zo vaak maar het valt me echt op.
Mexx dusquote:Op zondag 18 december 2022 10:38 schreef engine het volgende:
Martin heeft verkeerde maat aangekliktnu maar van een brug af springen zegt hij. Kim geeft nog als tip om wel even een blok aan zijn been te doen dan.
Superlief dat je het voor Erik opneemt maar niemand komt daar tekort en zeker Erik niet.quote:Op zondag 18 december 2022 10:38 schreef Verida het volgende:
[..]
erik krijgt dezelfde hoeveelheid eten als bijv Eunice of een andere kleine vrouw. Dat vinden ze daar eerlijk.
En erik deelt nooit mee aan de extraatjes die ze stiekem in de keuken of boven in het kantoortje eten. Erik krijgt ook geen supplementen zoals Isaac en Martin. En Erik deelt niet mee bij de schranspartijen die Rupert en Ima hebben.
Ik vind het overigens absurd dat het eten haast tot op de gram gelijk wordt verdeeld. Daar stoor ik me al aan vanaf dag 1. Het schijnt daar niet door te dringen dat er mensen zijn die behoefte hebben aan meer eten of een ander verbranding hebben.
Erik krijgt heel vaak juist al extra.quote:Op zondag 18 december 2022 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Superlief dat je het voor Erik opneemt maar niemand komt daar tekort en zeker Erik niet.
Erik bedoelde snotquote:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 18 december 2022 10:46 schreef engine het volgende:
[..]
Erik krijgt heel vaak juist al extra.
Je zit op Fokquote:Op zondag 18 december 2022 10:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt Spotify want daar hadden ze het over.
quote:Op zondag 18 december 2022 10:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt Spotify want daar hadden ze het over.
Sasha vindt dat hopeloos ouderwets.quote:
Ik vind dit soort uitspraken zo mooi van Erik, verrassend vooralquote:Op zondag 18 december 2022 10:52 schreef engine het volgende:
Kan je altijd aan. Erik heeft er kijk op.
het is niet eens opnemen voor Erik, het is constateren waarom hij zo mager is.quote:Op zondag 18 december 2022 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Superlief dat je het voor Erik opneemt maar niemand komt daar tekort en zeker Erik niet.
Sas is sowieso met weinig dingen vriendenquote:Op zondag 18 december 2022 10:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Sasha vindt dat hopeloos ouderwets.
Volgens mij is het nog steeds een ding.
Maar Sas en mode zijn geen vrienden.
Hij heeft 5 jaar geleden nog ANTM gekeken.quote:Op zondag 18 december 2022 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit soort uitspraken zo mooi van Erik, verrassend vooral
Vooral kraak nog smaak, saai, karakterloos qua kleding.quote:Op zondag 18 december 2022 10:53 schreef engine het volgende:
[..]
Sas is sowieso met weinig dingen vrienden![]()
Maar ik vind haar er meestal wel leuk uit zien.
Nog zo'n verrassingquote:Op zondag 18 december 2022 10:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft 5 jaar geleden nog ANTM gekeken.
Ja dat klopt is mij ook al een paar keer opgevallen inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2022 10:53 schreef Verida het volgende:
[..]
het is niet eens opnemen voor Erik, het is constateren waarom hij zo mager is.
Overigens is niet alleen Erik daar de dupe van, ook mirthe lijkt meer eten nodig te hebben dan de anderen. Het is nu eenmaal zo dat er mensen zijn die een andere verbranding hebben en daarom meer calorieen per dag nodig hebben. Maar dat telt daar niet. .
En tekort komen...tja, als je niet voor jezelf zorgt door extra te bestellen, stiekem 's avonds en 's nachts te eten of supplementen te regelen van de pot, zul je het moeten doen met het magere aanbod van verse groenten en fruit, of vezels zoals bruin brood.
Het lijkt wel bij een RLS te horen om er in de loop van de tijd slechter of ouder uit te gaan zien, ze zien er allemaal jaren ouder uit dan toen ze erin kwamen.
Jeff heeft handoplegging gedaan op de pannenkoeken, die worden echt niet koud.quote:Op zondag 18 december 2022 11:01 schreef engine het volgende:
De pannenkoeken staan op tafel maar er mag nog niet gepakt worden. Eerst even helemaal koud laten worden.
quote:Op zondag 18 december 2022 11:02 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Jeff heeft handoplegging gedaan op de pannenkoeken, die worden echt niet koud.
Ingestraald met negatieve energiequote:Op zondag 18 december 2022 11:02 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Jeff heeft handoplegging gedaan op de pannenkoeken, die worden echt niet koud.
Dan heeft Djedi er zeker al 12 op. Die chagrijnige roktop van d'r ziet er weer behoorlijk negatief uit.... Onbegrijpelijk dat de Febo haar daar laat zitten...ze gaat weg, maar pas de 23e...Waarom accepteren ze dat. Ga gewoon...nu... 15 minuten om je koffer te pakkenquote:Op zondag 18 december 2022 11:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ingestraald met negatieve energie
Ja elke hoek van die pannenkoek werd even aangeraakt.quote:Op zondag 18 december 2022 11:05 schreef Dotteke het volgende:
Niet echt lekker fris het eten van andere zo in je handen te nemen.
Dan blijven er 6 over voor........quote:Op zondag 18 december 2022 11:07 schreef Dotteke het volgende:
60 pannenkoeken, ze mogen er allemaal 2 pakken
Die komen vast opquote:Op zondag 18 december 2022 11:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan blijven er 6 over voor........
Ja ging genoeg op die broodjequote:
Erik krijgt zo vaak extra eten van wat anderen over hebben. Hij moet leren kauwen en het niet naar binnen scheppen.quote:Op zondag 18 december 2022 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
100% bro. je weet toch...quote:
quote:Op zondag 18 december 2022 11:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik krijgt zo vaak extra eten van wat anderen over hebben. Hij moet leren kauwen en het niet naar binnen scheppen.
Wat zeg je dit treffend.quote:Op zondag 18 december 2022 11:24 schreef pingu66 het volgende:
Dat bord van Mirthe is als een Hollandse tokkie die alles wat op het buffet staat in een keer op haar bordje kwakt: broodje ontbijtkoek witteb bonen in tomaten saus en al de andere ,"shit"
Dat nam ik vroeger mee naar school,koude pannenkoeken! Ipv brood in een broodtrommeltjequote:Op zondag 18 december 2022 10:29 schreef Verida het volgende:
[..]
dus straks lekker koude pannenkoeken en koude omelet.
tja, je moet er van houden denk ik.
En verrassend genoeg zitten ze ook nog eens allemaal tegelijk aan dezelfde tafel.quote:
Wie?quote:Op zondag 18 december 2022 11:28 schreef engine het volgende:
[..]
En verrassend genoeg zitten ze ook nog eens allemaal tegelijk aan dezelfde tafel.
De hele groepquote:
Beste groep ever.quote:Op zondag 18 december 2022 11:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja gezellig allemaal bij elkaar hé
grapje?quote:
De domineequote:
Nee, moeten gewoon een paar er uit.. dan kan het wel een leuke groep wordenquote:
En bewoners die behoefte hebben aan roken en alcohol.quote:Op zondag 18 december 2022 11:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan is het dus duidelijk dat er bewoners zijn die behoefte hebben aan meer eten dan de rest
is niet vergelijkbaar vind ikquote:Op zondag 18 december 2022 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En bewoners die behoefte hebben aan roken en alcohol.
Grappig die tweequote:
quote:
Zei ze dat? (Heb even geen streams aan)quote:Op zondag 18 december 2022 11:48 schreef engine het volgende:
Eunice had echt zulke tieten. Niet normaal.
https://i.gyazo.com/72c22b3f69f39a0ad17e25b18631a08a.mp4quote:Op zondag 18 december 2022 11:48 schreef engine het volgende:
Eunice had echt zulke tieten. Niet normaal.
Ja dat zei ze. Cup D richting Cup E.quote:Op zondag 18 december 2022 11:50 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zei ze dat? (Heb even geen streams aan)
De jurk van de modeshow gemaakt van plastic papier en afval bedoelt ze. Die was prachtig .aar niet voor kerst want niet comfortabel.quote:Op zondag 18 december 2022 11:44 schreef engine het volgende:
Sow Moraima haalt even uit. Geen kerstjurk voor Eunice. Belachelijk
Och en tegen Erik? Apartquote:Op zondag 18 december 2022 11:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zei ze. Cup D richting Cup E.
quote:Op zondag 18 december 2022 11:59 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Kijk hier maar
https://i.gyazo.com/72c22b3f69f39a0ad17e25b18631a08a.mp4
Die loods is voor Erik 24/7 een natte droomquote:
Tegen Moraima dus en Erik zit er naast en hoort het aanquote:Op zondag 18 december 2022 11:59 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Kijk hier maar
https://i.gyazo.com/72c22b3f69f39a0ad17e25b18631a08a.mp4
Erik wil nooit meer naar huisquote:Op zondag 18 december 2022 12:07 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Die loods is voor Erik 24/7 een natte droom
Hij heeft als autist 1 grote dilemma, wat hij met die miljoen wil doen zit al helemaal in zijn hoofd, en elke cent minder brengt hem in een grote verwarring.quote:
Dat is inderdaad wat lastig voor hemquote:Op zondag 18 december 2022 12:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft als autist 1 grote dilemma, wat hij met die miljoen wil doen zit al helemaal in zijn hoofd, en elke cent minder brengt hem in een grote verwarring.
Triest eigenlijk he.quote:Op zondag 18 december 2022 12:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft als autist 1 grote dilemma, wat hij met die miljoen wil doen zit al helemaal in zijn hoofd, en elke cent minder brengt hem in een grote verwarring.
Ze sparen hem ook wel omdat ze weten hoe hij is.quote:Op zondag 18 december 2022 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat lastig voor hem
Maar ik vind het bewonderenswaardig hoe Erik zijn hoofd boven water kan houden in de groep
Ja zo jammer het is echt zoooooooooooooooo saaiquote:Op zondag 18 december 2022 12:19 schreef spapaars het volgende:
En die stream van kleding uitzoeken begint ook behoorlijk te vervelen.
Dus zo'n kutgroep is het niet.quote:Op zondag 18 december 2022 12:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze sparen hem ook wel omdat ze weten hoe hij is.
Als je 10 kilometer willen lopen moeten ze aardig wat rondjes makenquote:
75 rondjes. 75 rondjes zei Isaac.quote:Op zondag 18 december 2022 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je 10 kilometer willen lopen moeten ze aardig wat rondjes maken
Gaan we een hoop gehijg krijgen vanmiddagquote:Op zondag 18 december 2022 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je 10 kilometer willen lopen moeten ze aardig wat rondjes maken
Ik zou het niet eens meer weten wie toen in de keuken stond.quote:Op zondag 18 december 2022 12:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe heeft de eerste 2 maanden gekookt zegt ze tegen GJ? Heb ik iets gemist?
Volgens mij dezelfde die er nu nog staan. Kenzy, Wanda, Ruppi en Ima, Janet en Wendy.quote:Op zondag 18 december 2022 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens meer weten wie toen in de keuken stond.
Zou maar zo kunnen, ben dat soort dingen vaak snel vergeten.quote:Op zondag 18 december 2022 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij dezelfde die er nu nog staan. Kenzy, Wanda, Ruppi en Ima, Janet en Wendy.
Toen Maddy manager werd was er nog ruzie over
Moeten ze ook over de trappen?quote:Op zondag 18 december 2022 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan we een hoop gehijg krijgen vanmiddag
Twee uur. Twee uur.quote:
Dat is helaas live.quote:Op zondag 18 december 2022 12:46 schreef KinKiJan het volgende:
Zit ik naar een stream van gisteren te kijken of zit JW bij jullie ook hetzelfde verhaal weer op te lepelen?
Babette want die zegt dat anderen hele dagen kaarten terwijl zij volgens JW de hele middag op bed ligt.quote:
En zij wist het eerder dan JWquote:Op zondag 18 december 2022 12:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther heeft Isaac ook door, hij praat met alle winden mee zegt ze net
Ze hielp ( tomaten snijden uien en dat soort taakjes(Kenzie mee maar fladderde na 10 minuten weer ergens anders heen omdat te gaan doen, net als Babet die "hielp" Wendy ook "altijd" mee. Maar dat was zeker niet de eerste 2 maanden. Bovendien hebben Kenzy en wanda Mirthe de keuken uit geschopt omdat ze steeds de pannen en bakjes aan het uitlekken was.quote:Op zondag 18 december 2022 12:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe heeft de eerste 2 maanden gekookt zegt ze tegen GJ? Heb ik iets gemist?
Gelukkig doet Esther dat ( kuch)niet(na de ruzie met Kim)quote:Op zondag 18 december 2022 12:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther heeft Isaac ook door, hij praat met alle winden mee zegt ze net
Bij Utopia om 22.00 de lichten uit, krankzinnig gewoon weg.quote:Op zondag 18 december 2022 08:40 schreef Ebinas het volgende:
Wel fijn dat hier altijd wel mensen vroeg zijn en dat de verlichting tijdig aangaat.
Is ook wel eens anders geweest bij andere programma's
Hoop dat degenen die hier in de COS een drankspel over wilde spelen er op tijd mee gestopt zijnquote:
Dan huilt ze dat ze niets kan want ziek zwak en misselijk en dat ze daarom op de bank zit te niksen.quote:Op zondag 18 december 2022 12:55 schreef Amputalent het volgende:
Ik zou Esther wel is horen praten als ze voor een keuring een gesprek heeft.
quote:Op zondag 18 december 2022 12:58 schreef Aggie46 het volgende:
Esther: je gaat met de stroom mee
JW: Nee ik ga niet met de stroom mee.
Esther: je gaat met de stroom mee dus.
JW: Neehee, ze moeten mij eruit stemmen.
Esther: Dus je gaat met de stroom mee
JW: Nee, ik zal nooit mijn vinger opsteken om eruit te gaan
Esther: Dus je gaat met de stroom mee.
(pffffffffff)
Ik ook...Erik...word ik hier vrolijk van ?quote:Op zondag 18 december 2022 12:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb gewisseld naar de andere stream.
Neequote:Op zondag 18 december 2022 13:01 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ik ook...Erik...word ik hier vrolijk van ?
Voor in de app he...quote:Op zondag 18 december 2022 13:04 schreef engine het volgende:
Geweldig ideeEieren als internationaal betaalmiddel. Echt geniaal.
Pffff wat een kerel hahahahaquote:Op zondag 18 december 2022 13:04 schreef engine het volgende:
Het werd aan Eric gevraagd en hij weet er een goed antwoord op.quote:Op zondag 18 december 2022 13:04 schreef engine het volgende:
Ohja app van Imading.quote:
Geen idee eigenlijk. Vermoed het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |