SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bitterballen horen niet op een pizza.
Gewoon een schaal met goeie mosterd erbij.
Oef, wat ben jij getalenteerd. Ziet er echt super lekker uit! Ik kan zelf ook zo genieten als ik in alle rust lekker mag koken. Ziet er niet zo goed uit als bij jou, maar lekker is het wel. Hoop dat je een hele fijne kerst hebt, maar met al dat lekkers komt dat goed.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:47 schreef Stoorzendert het volgende: [..] Nou vooruit. Een kleine impressie van mijn 'kookkunsten'
Ik hobby graag in de keuken of bbq
En het darten is toch nog niet begonnen [ afbeelding ]
Alles is spannender dan golfquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:56 schreef Anneloos het volgende:
Is het spannend? Hier staat golf aan
Gelukkig heeft ze altijd haar leeftijd nogquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:57 schreef Szura het volgende:
Ashton verneukt haar 60+ finishpercentage
Is de kat op de afstandsbediening gaan zitten dan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:56 schreef Anneloos het volgende:
Is voor de marketing.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Die stomme wijven horen hier niet.
Altijd tegen jou.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:59 schreef Tagliano het volgende:
Godverdomme
Dat wordt geen Rock kijken vanavond
Nee Wereldgozer weer, maar hij is de kamer uitquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is de kat op de afstandsbediening gaan zitten dan?
Ik kwam net een vrouw tegen op tiktok, die alleen maar boobiebouncevideos van zichzelf plaatstquote:
Wat ordinair.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik kwam net een vrouw tegen op tiktok, die alleen maar boobiebouncevideos van zichzelf plaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Hier geloof ik niks van, bewijs het eensquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik kwam net een vrouw tegen op tiktok, die alleen maar boobiebouncevideos van zichzelf plaatst
Ik heb nu thee.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
Wat drinkt iedereen vanavond? Ik heb een Orval.
waterquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
Hebben jullie interesse in zulke filmpjes van mij?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:01 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wat ordinair.Kan haar ineens niet vinden, maar als je zoekt op bouncing/bounce jug dan zie je het zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Ja, dm me.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hebben jullie interesse in zulke filmpjes van mij?
Accuzuur.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
Niet zo moeilijk doen en gewoon een linkje postenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:05 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kan haar ineens niet vinden, maar als je zoekt op bouncing/bounce jug dan zie je het zo
Dit dus. Slappe hap.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen en gewoon een linkje posten
Dat hoop ik eigenlijk wel door een zekere voorspellingquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:01 schreef Tagliano het volgende:
Mij staat bij dat Miekol wel eens vaker iets helemaal weg heeft gechoket om het dan op het allerlaatste moment nog te pakken
@fetX genotquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:56 schreef Anneloos het volgende:
Komt goed.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:05 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kan haar ineens niet vinden, maar als je zoekt op bouncing/bounce jug dan zie je het zo
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Oliedom ook voor die 5 te gaan zonet.
Zo in de pauze. Ik stream darts vanaf mijn telefoonquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen en gewoon een linkje posten
echt hequote:
Dat is eeuwig zonde. Puur genot.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Ben ik verdomme die pizza bitterballen vergeten@:Mani89
Raybar zweet nu al peentjes.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Wel leuk om Raya tegen Ashton te zien eventueel, dat wordt lachen
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Bowlingbal door een tuinslang?
https://www.worlddata.info/average-breastsize.phpquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Ashton heeft wel echt gigantische memmen.
Dagjesvolkquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga de laatste pot niet halen vandaag
Je bent er maar gewoon bij.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Vier uur slapen vanmiddag en dit dan zeggen of komt het ergens anders door dat je dit niet gaat halen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Het bad is halfvolquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:15 schreef Isane het volgende:
Zijn er nu ook minder fokkers hier nu viaplay dit uitzend?
Het vaste groepje dartsvolgers is er welquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:15 schreef Isane het volgende:
Fok loopt sowieso leegquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:15 schreef Isane het volgende:
Behalve JR en cuckz0rquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het vaste groepje dartsvolgers is er wel
Aah oke. Ik keek ook altijd wel maar nu dus helaas niet meer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het vaste groepje dartsvolgers is er wel
Dat is Scorito sowieso al.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Scorito gaat hier naar de kanker @:mani89
Erg jammer.
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:01 schreef Tagliano het volgende:
Mij staat bij dat Miekol wel eens vaker iets helemaal weg heeft gechoket om het dan op het allerlaatste moment nog te pakken
Dat doet men alleen voor Fallon Sherrockquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
Beetje matte sfeer, had wel verwacht dat het publiek en masse achter Ashton zou staan
En 18 dec 0.15?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:19 schreef Zipportal het volgende:
17 Dec
22:15
Cameron Menzies
Diogo Portela
-
-
17 Dec
23:15
Josh Rock
Jose Justicia
Heeft iemand hier duiding voor?quote:Fallon Sherrock doet door een handig trucje van de PDC tóch mee aan het WK. Eigenlijk zouden er maar 2 vrouwen (Lisa Ashton en Beau Greaves) meedoen, maar door een of ander foefje is 'The Queen of the Palace' er ook bij.
Wright natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:16 schreef Coco het volgende:
Wie zou de favoriete darter van @:capuchon_jongen zijn?
Dan valt het niet meer te modden.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De likes zijn al binnen.
TE LAAT.
Daar geilt Fallon op.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Wtf, Menzies is smerig dik geworden
De Bolsonaro Braziliaantjes dragen doorgaans het gele shirt ja.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Is deze kneus ook fan van Bolsonaro?
Warm badquote:
Sky houdt het gewoon bij de wedstrijd.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:30 schreef Szura het volgende:
Elk jaar dat verhaal van z’n droom najagen
Hij kan er geen kut van
Moet dat nou zo ruw?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:30 schreef Szura het volgende:
Elk jaar dat verhaal van z’n droom najagen
Hij kan er geen kut van
Gewoon zak over de kop.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:30 schreef Zipportal het volgende:
Fallon moet eens naar de tandarts.
Maar dit is helemaal geen mooie vrouwquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:30 schreef Anneloos het volgende:
Duurde even, maar je hebt blijkbaar een geschiedenis in Tiktok.
https://www.tiktok.com/@:secretlydiax?_t=8YGNlP5S3gz&_r=1
Ik heb vanavond een Thai Thai gedronken, dat doet me altijd aan jou denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Ja, vind ik ook niet persé maar ach.. iemand vroeg om het linkje. En who am I to judgequote:Op zaterdag 17 december 2022 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dit is helemaal geen mooie vrouw
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een Thai Thai gedronken, dat doet me altijd aan jou denken
Fan-tas-tisch bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik trek na deze Orval een Nocturnum open
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een Thai Thai gedronken, dat doet me altijd aan jou denken
Kleine toevoeging voor @DoevelaerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is idd geen hoomsueel maar neukt wel vrouwen formaatje obesitas en bewaart dan het slipjeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Leuk haar tieten maar wat een kutkopquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:30 schreef Anneloos het volgende:
Hahaha even norm aub.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kleine toevoeging voor @:doevelaer
Hij is idd geen hoomsueel maar neukt wel vrouwen formaatje obesitas en bewaart dan het slipje
Nou ja, dat zou mijn moeder erg leuk vindenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kleine toevoeging voor @:doevelaer
Hij is idd geen hoomsueel maar neukt wel vrouwen formaatje obesitas en bewaart dan het slipje
Typisch engelse make up kopquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk haar tieten maar wat een kutkop
Mijn vrouw heeft ze nog gehaald omdat we iets vergeten warenquote:
Doet het niet bij mij, ik krijg non stop Jan Versteegh en Ramonquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:30 schreef Anneloos het volgende:
Nog bijna (helaas bijna) mislukt ook.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Portela heeft zich geplaatst via de Diogo Portela Qualifier.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:36 schreef Tagliano het volgende:
@:heywoodu zit fucking schaatsen te kijken terwijl zijn favoriete darter aan het gooien is
Kan dat
@heywoodu erkennen we nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:36 schreef Tagliano het volgende:
@:heywoodu zit fucking schaatsen te kijken terwijl zijn favoriete darter aan het gooien is
Kan dat
Je zit zelf ook te kijken?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:heywoodu @:heywoodu @:heywoodu @:heywoodu
Ik ben ook schaatsen aan het kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:36 schreef Tagliano het volgende:
Kan dat
Deze dan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk haar tieten maar wat een kutkop
Rock v Justicia komen zo.quote:
Daar is het nu messifap.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:40 schreef LordVoldermort het volgende:
VI is een leukere show dan deze pot
Wat is deze..quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
man man man geef airfryer hier vanavod
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
man man man geef airfryer hier vanavod
Geenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
Wat voor een saus eet je bij kaassoufles?
Ik ben nog bij de horloge anekdote, genotquote:
Chilisaus.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
Dat matcht wel met zijn verschrikkelijke hoofdquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
Portela heeft echt verschrikkelijke humor
Wel knappe damesquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:42 schreef Bolasie het volgende:
Schaatsen is voor proleten
Zowel het bekijken als het zelf uitvoeren
Wout en Mathieu zijn even Nederlands.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je vlaggetje voor MAX en Van der Poel kan ook de open haard in.
Als je kaassoufle saus nodig heeft is het geen goede kaassouflequote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
Allemaal verneukt door klootzakken als K Nuis en K Verweijquote:
Zo bij Hart van Nederland.quote:
Kaassoufles zijn sowieso niet te hachelenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je kaassoufle saus nodig heeft is het geen goede kaassoufle
Kaassausquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
Geen. Want je eet gewoon geen kaassouffle.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
Oneensquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kaassoufles zijn sowieso niet te hachelen
Wil wel gaan slapen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]Je had nieuwe voorraad.
Zaterdagavond, Airfryeravond.
Eens. Van alle snacks staat deze snack op een degradatieplekquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kaassoufles zijn sowieso niet te hachelen
.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Anneloos het volgende:
Dit is leuker https://vm.tiktok.com/ZMFGgydpS/
Tieten.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Crowdfunding starten voor een borstvergroting allen
Beter gezicht ja. Verder kan je haar ribben tellenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Deze dan?
https://www.instagram.com/shira_adar_/?hl=nl
[..]
Rock v Justicia komen zo.
Doe mij maar een lekker mager ding hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter gezicht ja. Verder kan je haar ribben tellen
Zelfde geldt voor de UI van @Neef_Wuppie Gruwelijk geil en tegelijk arrogant wijf, maar helaas zo plat als een dubbeltjequote:
Ik zie alleen maar users met verstand van zakenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Erg blij met gelijkgestemden @:bolasie en @:szura
Jezusquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Anneloos het volgende:
Tieten.
Zij heeft wel een lekker kontje hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor de UI van @:neef_wuppie. Gruwelijk geil en tegelijk arrogant wijf, maar helaas zo plat als een dubbeltje
We hadden het over de voorgevels ouwe reus.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zij heeft wel een lekker kontje hoor.
Uiers. @Cocoquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Anneloos het volgende:
Tieten.
Aldus de papzakneukerquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekker mager ding hoor.
Is ze getrouwd?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Antoinette Rijpma-De Jong voor jou?
Sorry.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
We hadden het over de voorgevels ouwe reus.
Gingers zijn geen mensenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Antoinette Rijpma-De Jong voor jou?
Vrouwen zonder tieten zijn eigenlijk geen vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor de UI van @:neef_wuppie Gruwelijk geil en tegelijk arrogant wijf, maar helaas zo plat als een dubbeltje
Jullie snappen er gewoon geen kloten van.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Erg blij met gelijkgestemden @:bolasie en @:szura
Mwa, een paar mooie heupen en een lekker kontje kan ook wel leuk zijn hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vrouwen zonder tieten zijn eigenlijk geen vrouwen.
Menzies kan er ook niks van
Braddie is een vrouw?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vrouwen zonder tieten zijn eigenlijk geen vrouwen.
Menzies kan er ook niks van
We gaan richting de 1:30quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Traag potje dit. Laag niveau ook
Wat is dit nou weer voor een zaadpartij.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef Wertha het volgende:
Terwijl jullie allemaal BS uitkramen, heb ik een gifje geproduceerd.
[ afbeelding ]
waarom die laatste frames?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi hoor wuppiequote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |