Mijn vrouw heeft ze nog gehaald omdat we iets vergeten warenquote:
Doet het niet bij mij, ik krijg non stop Jan Versteegh en Ramonquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:30 schreef Anneloos het volgende:
Duurde even, maar je hebt blijkbaar een geschiedenis in Tiktok.
https://www.tiktok.com/@:secretlydiax?_t=8YGNlP5S3gz&_r=1
Nog bijna (helaas bijna) mislukt ook.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:34 schreef Mani89 het volgende:
Portela heeft zich geplaatst via de Diogo Portela Qualifier.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:36 schreef Tagliano het volgende:
@:heywoodu zit fucking schaatsen te kijken terwijl zijn favoriete darter aan het gooien is
Kan dat
@heywoodu erkennen we nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:36 schreef Tagliano het volgende:
@:heywoodu zit fucking schaatsen te kijken terwijl zijn favoriete darter aan het gooien is
Kan dat
Je zit zelf ook te kijken?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:heywoodu @:heywoodu @:heywoodu @:heywoodu
Ik ben ook schaatsen aan het kijkenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:36 schreef Tagliano het volgende:
Kan dat
Deze dan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk haar tieten maar wat een kutkop
Rock v Justicia komen zo.quote:
Daar is het nu messifap.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:40 schreef LordVoldermort het volgende:
VI is een leukere show dan deze pot
Wat is deze..quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
man man man geef airfryer hier vanavod
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
man man man geef airfryer hier vanavod
Geenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
Wat voor een saus eet je bij kaassoufles?
Ik ben nog bij de horloge anekdote, genotquote:
Chilisaus.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
Dat matcht wel met zijn verschrikkelijke hoofdquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
Portela heeft echt verschrikkelijke humor
Wel knappe damesquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:42 schreef Bolasie het volgende:
Schaatsen is voor proleten
Zowel het bekijken als het zelf uitvoeren
Wout en Mathieu zijn even Nederlands.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je vlaggetje voor MAX en Van der Poel kan ook de open haard in.
Als je kaassoufle saus nodig heeft is het geen goede kaassouflequote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
Allemaal verneukt door klootzakken als K Nuis en K Verweijquote:
Zo bij Hart van Nederland.quote:
Kaassoufles zijn sowieso niet te hachelenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je kaassoufle saus nodig heeft is het geen goede kaassoufle
Kaassausquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
Geen. Want je eet gewoon geen kaassouffle.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Doevelaer het volgende:
Oneensquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kaassoufles zijn sowieso niet te hachelen
Wil wel gaan slapen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]Je had nieuwe voorraad.
Zaterdagavond, Airfryeravond.
Eens. Van alle snacks staat deze snack op een degradatieplekquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kaassoufles zijn sowieso niet te hachelen
.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Anneloos het volgende:
Dit is leuker https://vm.tiktok.com/ZMFGgydpS/
Tieten.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Crowdfunding starten voor een borstvergroting allen
Beter gezicht ja. Verder kan je haar ribben tellenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Deze dan?
https://www.instagram.com/shira_adar_/?hl=nl
[..]
Rock v Justicia komen zo.
Doe mij maar een lekker mager ding hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beter gezicht ja. Verder kan je haar ribben tellen
Zelfde geldt voor de UI van @Neef_Wuppie Gruwelijk geil en tegelijk arrogant wijf, maar helaas zo plat als een dubbeltjequote:
Ik zie alleen maar users met verstand van zakenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Erg blij met gelijkgestemden @:bolasie en @:szura
Jezusquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Anneloos het volgende:
Tieten.
Zij heeft wel een lekker kontje hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor de UI van @:neef_wuppie. Gruwelijk geil en tegelijk arrogant wijf, maar helaas zo plat als een dubbeltje
We hadden het over de voorgevels ouwe reus.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zij heeft wel een lekker kontje hoor.
Uiers. @Cocoquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:41 schreef Anneloos het volgende:
Tieten.
Aldus de papzakneukerquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekker mager ding hoor.
Is ze getrouwd?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Antoinette Rijpma-De Jong voor jou?
Sorry.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
We hadden het over de voorgevels ouwe reus.
Gingers zijn geen mensenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Antoinette Rijpma-De Jong voor jou?
Vrouwen zonder tieten zijn eigenlijk geen vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor de UI van @:neef_wuppie Gruwelijk geil en tegelijk arrogant wijf, maar helaas zo plat als een dubbeltje
Jullie snappen er gewoon geen kloten van.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:45 schreef Doevelaer het volgende:
Erg blij met gelijkgestemden @:bolasie en @:szura
Mwa, een paar mooie heupen en een lekker kontje kan ook wel leuk zijn hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vrouwen zonder tieten zijn eigenlijk geen vrouwen.
Menzies kan er ook niks van
Braddie is een vrouw?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:48 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vrouwen zonder tieten zijn eigenlijk geen vrouwen.
Menzies kan er ook niks van
We gaan richting de 1:30quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Traag potje dit. Laag niveau ook
Wat is dit nou weer voor een zaadpartij.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef Wertha het volgende:
Terwijl jullie allemaal BS uitkramen, heb ik een gifje geproduceerd.
[ afbeelding ]
waarom die laatste frames?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi hoor wuppiequote:Op zaterdag 17 december 2022 22:50 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |