SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bitterballen horen niet op een pizza.
Gewoon een schaal met goeie mosterd erbij.
Oef, wat ben jij getalenteerd. Ziet er echt super lekker uit! Ik kan zelf ook zo genieten als ik in alle rust lekker mag koken. Ziet er niet zo goed uit als bij jou, maar lekker is het wel. Hoop dat je een hele fijne kerst hebt, maar met al dat lekkers komt dat goed.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:47 schreef Stoorzendert het volgende: [..] Nou vooruit. Een kleine impressie van mijn 'kookkunsten'
Ik hobby graag in de keuken of bbq
En het darten is toch nog niet begonnen [ afbeelding ]
Alles is spannender dan golfquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:56 schreef Anneloos het volgende:
Is het spannend? Hier staat golf aan
Gelukkig heeft ze altijd haar leeftijd nogquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:57 schreef Szura het volgende:
Ashton verneukt haar 60+ finishpercentage
Is de kat op de afstandsbediening gaan zitten dan?quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:56 schreef Anneloos het volgende:
Is voor de marketing.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:42 schreef Zipportal het volgende:
Die stomme wijven horen hier niet.
Altijd tegen jou.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:59 schreef Tagliano het volgende:
Godverdomme
Dat wordt geen Rock kijken vanavond
Nee Wereldgozer weer, maar hij is de kamer uitquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is de kat op de afstandsbediening gaan zitten dan?
Ik kwam net een vrouw tegen op tiktok, die alleen maar boobiebouncevideos van zichzelf plaatstquote:
Wat ordinair.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik kwam net een vrouw tegen op tiktok, die alleen maar boobiebouncevideos van zichzelf plaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Hier geloof ik niks van, bewijs het eensquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik kwam net een vrouw tegen op tiktok, die alleen maar boobiebouncevideos van zichzelf plaatst
Ik heb nu thee.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
Wat drinkt iedereen vanavond? Ik heb een Orval.
waterquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
Hebben jullie interesse in zulke filmpjes van mij?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:00 schreef Anneloos het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:01 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wat ordinair.Kan haar ineens niet vinden, maar als je zoekt op bouncing/bounce jug dan zie je het zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Ja, dm me.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hebben jullie interesse in zulke filmpjes van mij?
Accuzuur.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:04 schreef Doevelaer het volgende:
Niet zo moeilijk doen en gewoon een linkje postenquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:05 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kan haar ineens niet vinden, maar als je zoekt op bouncing/bounce jug dan zie je het zo
Dit dus. Slappe hap.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen en gewoon een linkje posten
Dat hoop ik eigenlijk wel door een zekere voorspellingquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:01 schreef Tagliano het volgende:
Mij staat bij dat Miekol wel eens vaker iets helemaal weg heeft gechoket om het dan op het allerlaatste moment nog te pakken
@fetX genotquote:Op zaterdag 17 december 2022 21:56 schreef Anneloos het volgende:
Komt goed.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:05 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kan haar ineens niet vinden, maar als je zoekt op bouncing/bounce jug dan zie je het zo
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Oliedom ook voor die 5 te gaan zonet.
Zo in de pauze. Ik stream darts vanaf mijn telefoonquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen en gewoon een linkje posten
echt hequote:
Dat is eeuwig zonde. Puur genot.quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Ben ik verdomme die pizza bitterballen vergeten@:Mani89
Raybar zweet nu al peentjes.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Wel leuk om Raya tegen Ashton te zien eventueel, dat wordt lachen
quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:11 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Bowlingbal door een tuinslang?
https://www.worlddata.info/average-breastsize.phpquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Ashton heeft wel echt gigantische memmen.
Dagjesvolkquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga de laatste pot niet halen vandaag
Je bent er maar gewoon bij.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Vier uur slapen vanmiddag en dit dan zeggen of komt het ergens anders door dat je dit niet gaat halen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Het bad is halfvolquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:15 schreef Isane het volgende:
Zijn er nu ook minder fokkers hier nu viaplay dit uitzend?
Het vaste groepje dartsvolgers is er welquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:15 schreef Isane het volgende:
Fok loopt sowieso leegquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:15 schreef Isane het volgende:
Behalve JR en cuckz0rquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het vaste groepje dartsvolgers is er wel
Aah oke. Ik keek ook altijd wel maar nu dus helaas niet meer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het vaste groepje dartsvolgers is er wel
Dat is Scorito sowieso al.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Scorito gaat hier naar de kanker @:mani89
Erg jammer.
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:01 schreef Tagliano het volgende:
Mij staat bij dat Miekol wel eens vaker iets helemaal weg heeft gechoket om het dan op het allerlaatste moment nog te pakken
Dat doet men alleen voor Fallon Sherrockquote:Op zaterdag 17 december 2022 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
Beetje matte sfeer, had wel verwacht dat het publiek en masse achter Ashton zou staan
En 18 dec 0.15?quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:19 schreef Zipportal het volgende:
17 Dec
22:15
Cameron Menzies
Diogo Portela
-
-
17 Dec
23:15
Josh Rock
Jose Justicia
Heeft iemand hier duiding voor?quote:Fallon Sherrock doet door een handig trucje van de PDC tóch mee aan het WK. Eigenlijk zouden er maar 2 vrouwen (Lisa Ashton en Beau Greaves) meedoen, maar door een of ander foefje is 'The Queen of the Palace' er ook bij.
Wright natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:16 schreef Coco het volgende:
Wie zou de favoriete darter van @:capuchon_jongen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |