ik had het niet verwachtquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:31 schreef Li0nHeart het volgende:
De roast was boven verwachting en ook het incasseringsvermogen.
ik zie eerlijk nog niks nieuwsquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:32 schreef chufi het volgende:
Hoe vaak is Zalando stiekem al langs gekomen ? Zie toch wat andere kleertjes her en der ... vooral bij de dames natuurlijk weer
Ja dat , maar soms toch af en toe dingetjes die niet eerder opgevallen zijn en je zou verwachten dat iedereen zn klerenkast al wel eens gebruikt zou hebben in 3.5 maandquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie eerlijk nog niks nieuws
wel dat de dames grif uitlenen
nog niks nieuws Chufquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat , maar soms toch af en toe dingetjes die niet eerder opgevallen zijn en je zou verwachten dat iedereen zn klerenkast al wel eens gebruikt zou hebben in 3.5 maand
Ja dit weekend gaan ze kiezen ... Izaak heeft het er maar druk mee...quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog niks nieuws Chuf
zondag gaan ze bestellen
Gelukkig weet JW wel altijd alles beterquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:36 schreef ledn81 het volgende:
JW heeft inmiddels ook weer spraakwater op. 10 min geleden zat ie nog doodsaai op de blauwe stoel
Zou een gemiste kans voor open doel zijn als je daarmee niets deedquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff in de roast over een trio met Martin, Mexx en Leila ...![]()
![]()
In deel twee, komt zo online ....![]()
Het jurkje van Mirthe en het oranje shirtje van Kim K kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat , maar soms toch af en toe dingetjes die niet eerder opgevallen zijn en je zou verwachten dat iedereen zn klerenkast al wel eens gebruikt zou hebben in 3.5 maand
hij denkt met 6 uur klaar te zijnquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dit weekend gaan ze kiezen ... Izaak heeft het er maar druk mee...
jurkje van Mirthe is van Zoe dacht ikquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het jurkje van Mirthe en het oranje shirtje van Kim K kende ik nog niet.
Ik zie geen andere kleertjesquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het jurkje van Mirthe en het oranje shirtje van Kim K kende ik nog niet.
Beetje respect hequote:Op vrijdag 16 december 2022 22:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig weet JW wel altijd alles beter![]()
Ik zie geen nieuwe klerenquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee toch
ging bijna aan mezelf twijfelen
hahahaha kent ie zn eigen vrouw nog niet ... maar ja hij was nooit thuisquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij denkt met 6 uur klaar te zijn![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
jurkje van Mirthe is van Zoe dacht ik
en oranje shirtje dat is denk ik gewoon van KIm K
Dan ligt het dus aan mijquote:
Daar was toch een verbod opquote:
Leuk gaat ook precies met zijn rug naar Sas dansenquote:
Wie?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk gaat ook precies met zijn rug naar Sas dansen
Echtquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bern is dol op in de aandacht staan
Mooi man, vind het wel tof dat ie ook gewoon lekker meedoet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:54 schreef engine het volgende:
Erik op de dansvloer.....die moves kan de jeugd nog wat van leren
Jammer dat het van korte duur wasquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mooi man, vind het wel tof dat ie ook gewoon lekker meedoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roast deel 2 - 16 december 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik zie die rook uit haar mond en even....heel even leek het me lekker pfffquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik zie die rook uit haar mond en even....heel even leek het me lekker pfff
het is alweer voorbij..rook in januari al 6 jaar niet meer...
en wat ben ik er blij mee
k weet nog vroeger met pakjes van 50 gram en 50 Rizzla vloei of Mascotte ... vaak te weinig vloeiquote:
blauwe of rode rizlaquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
k weet nog vroeger met pakjes van 50 gram en 50 Rizzla vloei of Mascotte ... vaak te weinig vloei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
afrojack tochquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
I know ... maar personal .. dus close
quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En het slot van de roast, deel drie .......![]()
![]()
[ afbeelding ]heb je hem zelf ook al gezien ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Met Mexx ben ik wel klaarquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:06 schreef chufi het volgende:
Oops Mattin is met Sas... en drukt zn hoofd tegen haar aan als knuffel ... Mexx toevallig in de buurt .... komt ff een aai of aandacht vragen , maar nee ... Mattin is ff bezig
Ik zag geen link met dat nummer maar kan kunnen ... ja dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gratis Lamborghini's all his life
GJ heeft een uitgesproken mening, JW weet het allemaal, je hoeft hem niets meer te vertellen alsof je nooit meer iets zou kunnen leren. Dat zegt mij meer dan genoeg over JW. Ik zie hem alleen maar op zijn reet zitten.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:12 schreef KinKiJan het volgende:
Kunt mij niet vertellen dat JW niet al eerder/vaker tegen Esther gezegd heeft dat hij met GJ niet kan discussiëren. Die is ook wel van de langspeelplaat op repeat zeg ..
Heel vroeger.quote:
Dan kun je het beter geven, geen haan die er naar kraait, het zijn nog wel redelijke bedragen die je kunt schuiven zonder gedoe.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
1000 euro is voor zijn neefjes en nichtjes belachelijk veel geld
zeker als je bedenkt dat schenken aan 2de graads en 3de graads eigenlijk weggooien is
hij heeft er nogal watquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan kun je het beter geven, geen haan die er naar kraait, het zin nog wel redelijke bedragen die je kunt schuiven zonder gedoe.
Vanaf 10.000 wordt er verwacht hoe je eraan komt.
Klopt zijn beide ook haantjes.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
GJ heeft een uitgesproken mening, JW weet het allemaal, je hoeft hem niets meer te vertellen alsof je nooit meer iets zou kunnen leren. Dat zegt mij meer dan genoeg over JW. Ik zie hem alleen maar op zijn reet zitten.
die moet je echt een prop in de mond duwenquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:23 schreef chufi het volgende:
Martin ... draai lekker door gast ... Adhdhadhd ...
Volgens mij lacht ze maar een beetje mee ...quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:25 schreef greysbones het volgende:
Ik snap Sas ook niet
die heeft de schurft aan Matin
Waar hebben ze het over? Ik kijk momenteel nietquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:25 schreef greysbones het volgende:
Ik snap Sas ook niet
Als je creatief binnen de regels werkt en misschien ook een beetje buiten die regels zonder dat het opvalt kun je echt genoeg doen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft er nogal wat
en als je een bedrag wint
houden ze je natuurlijk wat meer in de gaten
Mirthequote:Op vrijdag 16 december 2022 23:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waar hebben ze het over? Ik kijk momenteel niet
Meer een appel tijdens de roast ..quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:25 schreef greysbones het volgende:
Ik snap Sas ook niet
ik luister niet echt heel goedquote:
Oh zo. Thanksquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik luister niet echt heel goed
gaat nu over rupie en ima
en het stelen
dat was bij mirthe ook zoiets
Tactische mooves van Sascha, waaaa diiiquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:25 schreef greysbones het volgende:
Ik snap Sas ook niet
Ik geloof zeker dat Roepert een slet is.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ruppie vertel net over hem een Imadini en dat hij een sletje is. Komt Mexx binnen vertellen dat het officieel is tussen Mattin en haar
ik heb bla bla isaak in mijn oorquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tis wel een takke herrie in die badkamer
Van Jerrel en Quincy kon ik het wel hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb niets tegen homo's maar als ik dat handje van Roepert zie, al zwaaiend in de lucht, zo van zich af, echt ik krijg kotsneigingen. Sorry!
Lodderogenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mexx verteld dat Mattin wil dat Mexx in Utrecht komt wonen. Ruppie zei dat hij ook in Utrecht gaat wonen bij Ima, verstond ik dat laatste goed?
Kanalen Eiland.quote:
zijn die nu ff aan het noiken?quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:44 schreef chufi het volgende:
Tering Martin weer ... die 17.5 cm is ook van haar , maar ze heeft nog niets gesnoept ... Of ze ff Niet Storen op hamgen
Die 17,5 cm is dat zijn lengte?quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:44 schreef chufi het volgende:
Tering Martin weer ... die 17.5 cm is ook van haar , maar ze heeft nog niets gesnoept ... Of ze ff Niet Storen op hamgen
Ja dat vind ie heel wat met zn 1.50quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die 17,5 cm is dat zijn lengte?
Gewoon in die loods laten, zit al een hek omheenquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke daar mag het, gelijk een hek er om heen...
Moira en Myrthe moeten doen alsof van Ruppiequote:Op vrijdag 16 december 2022 23:52 schreef greysbones het volgende:
je zult daar potverdikkie op die kamer liggen
die geur, met zoveel mensenquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:52 schreef greysbones het volgende:
bah!quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Moira en Myrthe moeten doen alsof van Ruppie
Ja daar was in de BB ARG iemand dus uit zn plaat gegaan ... lag naast 2 stelletjes ...quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
die geur, met zoveel mensen![]()
Esther wel.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
JW vraagt aan Mirthe of zij het voor 9 ton met hem zou doen, Mirthe heel hard lachen en zegt Nee
vragen mag ....quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
JW vraagt aan Mirthe of zij het voor 9 ton met hem zou doen, Mirthe heel hard lachen en zegt Nee
quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:52 schreef greysbones het volgende:
Murder on the dancefloor🎵🎶🎵quote:
Daddis gewoon zôquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Beetje respect he. Hij is 63 en heeft alles al een keer gezien een meegemaakt
Wat blieft mevrouw dan wel? Rock?quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha zeuren dat de muziek in de loods niet haar muziek is, ze houdt niet van hiphop, niet van Salsa
Hoezo dat? Ik snap het niet. Ze deden het altijd maar eventjes toch en daarna ging hij naar eigen bedquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:09 schreef Flow3r het volgende:
Sas is gefrustreerd, ze ziet niet dat ze samen kunnen gaan slapen
[ afbeelding ]
ze wil gewoon lekker met hem sexen en dat gaat daar nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:10 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik snap het niet. Ze deden het altijd maar eventjes toch en daarna ging hij naar eigen bed
Zou best kunnen 😂quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze wil gewoon lekker met hem sexen en dat gaat daar niet![]()
[ afbeelding ]
Wilde Sasha HET doen?quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:12 schreef Flow3r het volgende:
Bern : geduld
Sas, ik ben NU gefrustreerd
Bern : daar kan ik nu niks aa doen
zei ze niet met zoveel woordenquote:
Snap wel dat het vervelend is maar ja Bern zit in dezelfde situatie natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zei ze niet met zoveel woorden
Ze zei wel dat ze baalde dat ze nooit eens lekker samen konden zijn, en altijd in dat kleine kutbedje moesten en dat ze daar gefrustreerd over was
Bern zei alleen maar dat ze geduld moest hebben en toen reageerde ze een beetje pissig en snauwde hem toe dat ze NU gefrustreerd was en klaagde dat het nog máanden kan duren
Waaruit ik opmaakte dat ze méer wilde met hem dan daar mogelijk was
Dat is wel heel extreemquote:Op zaterdag 17 december 2022 00:19 schreef chufi het volgende:
Bern kwam met de optie om beide op te stappen dan ... Nee dat was geen optie
Bern zie nog dat de enige oplossing was om dan maar samen 24 uur aan te vragen, Sas vond dat geen optiequote:Op zaterdag 17 december 2022 00:19 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Snap wel dat het vervelend is maar ja Bern zit in dezelfde situatie natuurlijk
Dat meende hij niet, meer om aan te geven dat hij HET ook niet in de loods wilde doen en dat dan de enige oplossing wasquote:
Haha en we verwachten het andersom 🙈quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat meende hij niet, meer om aan te geven dat hij HET ook niet in de loods wilde doen en dat dan de enige oplossing was
Hij heeft meer geduld dan zij
waar zie jij Bern, ik heb alleen Babet en Zoequote:Op zaterdag 17 december 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
Nou hop Bern naar bed .. we willen andere streams
Too soon...quote:Op zaterdag 17 december 2022 00:55 schreef freaky40 het volgende:
De roasts terug gekeken. Bern onverwachts grappig, dat moet haast wel geschreven zijn door iemand anders. Dat had ik eigenlijk ook bij Berend. Denk dat ze gewoon geholpen zijn. Jeff, lekker hard en spot on.![]()
Martin bloed irritant met veel stopwoordjes.
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:11 schreef HappyCharly het volgende:
Is de roast de moeite waard om morgen terug te kijken?
Mooi, ga ik morgen doenquote:
Dan is het geen roast maar een vechtpartij.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mooi, ga ik morgen doen
Zijn ze dus niet fysiek geworden, waar febo voor waarschuwde?
Ik vond zijn roast verder wel netjes.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
dat was een beet je irri . maar mogelijk omdat ik m niet mag
klopt.. maar ze lieten dat nog even expliciet via de manager weten.. vond ik ook raarquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is het geen roast maar een vechtpartij.
Okquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond zijn roast verder wel netjes.
Kon je inkoppen door te verwijzen naar zijn bedprestatiesquote:
Nee zou het vandaag doenquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:11 schreef HappyCharly het volgende:
Is de roast de moeite waard om morgen terug te kijken?
Morguh Seatlequote:Op zaterdag 17 december 2022 07:55 schreef Seattle het volgende:
De roast van met name Bern is echt de moeite waard om even terug te kijken!
Goedemorgen
Ik had het idee dat dat straattaal was of Spaans/Papiaments en niet in de betekenis van te snel.quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Seatle
Ik vond Martin en Bern allebei wel goed. Alleen dat to soon van Martin er tussen door ging ik mij aan ergeren
Het viel mij op dat er maar een paar mensen geroast werden,quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:14 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat straattaal was of Spaans/Papiaments en niet in de betekenis van te snel.
Misschien iemand hier die dat snapte? Vond dat ook irritant.
Martin was inderdaad ook leuk.
Jeffrey had ik meer van verwacht, maar ja die was zo depressief de laatste dagen dan kun je niet echt lollige dingen bedenken
Is geen straattaal. Op internet vond ik dit:quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:14 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat straattaal was of Spaans/Papiaments en niet in de betekenis van te snel.
Misschien iemand hier die dat snapte? Vond dat ook irritant.
Martin was inderdaad ook leuk.
Jeffrey had ik meer van verwacht, maar ja die was zo depressief de laatste dagen dan kun je niet echt lollige dingen bedenken
O wat goed gevondenquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:17 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Is geen straattaal. Op internet vond ik dit:
Humor is een veelzijdig en ambivalent dier. Humor is pesten, humor is satire en humor is troost. En het komt te allen tijde op. Juist in donkere dagen zoals nu, zoeken we een glimlach. Een goede grap of een gevatte meme is een welkome vriend die je even kan onttrekken aan de duistere sterftecijfers of de verdrietige verhalen. Maar een grol kan ook vervreemdend en pijnlijk zijn als hij van aard of vorm niet prettig is, en soms zijn ze too soon.
Volgens mij was het de bedoeling dat alleen de deelnemers elkaar gingen roasten. En er hebben al een paar gezegd dat ze de volgende keer mee gaan doen. Ook vrouwenquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het viel mij op dat er maar een paar mensen geroast werden,
En het waren er ook niet veel die ging roasten op Zoé na ook alleen maar mannen
Wel knap dat hij zich kan inhouden en niet ook even met zijn tong over het aanrecht gaatquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:20 schreef R0T29 het volgende:
Erik veegt gemorste suiker van anderen van het keukenblad bij elkaar en zo in zijn kopje.... Wat er nog meer voor restanten op het aanrecht lagen, kijkt 'ie niet naar
Zou wel leuk zijn. Vond het best vermakelijk. Ook de "slechte" roasts waren best geinig somsquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:21 schreef Seattle het volgende:
[..]
Volgens mij was het de bedoeling dat alleen de deelnemers elkaar gingen roasten. En er hebben al een paar gezegd dat ze de volgende keer mee gaan doen. Ook vrouwen
Ik had het echt niet verwacht. Moest hardop lachen. Had oortjes in. Man en kind keken me echt aan alsof ik gek geworden wasquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:22 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Vond het best vermakelijk. Ook de "slechte" roasts waren best geinig soms
O echt, kan maar Rupert en Ima deden niet mee en werden wel geroastquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:21 schreef Seattle het volgende:
[..]
Volgens mij was het de bedoeling dat alleen de deelnemers elkaar gingen roasten. En er hebben al een paar gezegd dat ze de volgende keer mee gaan doen. Ook vrouwen
Ja dat was volgens mij omdat Rupert eerst wel zou mee doen en zich later heeft teruggetrokken. Jeff kon die grap niet laten liggen (zei hij ergens afgelopen dagen)quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, kan maar Rupert en Ima deden niet mee en werden wel geroast
Rupert zou oorspronkelijk wel mee doen, maar haakte last-minute af. De andere roasters hadden wel al wat grappen gemaakt over hen denk ik en daarom wel gewoon doorgezetquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, kan maar Rupert en Ima deden niet mee en werden wel geroast
Ik moest er ook om lachen net... dat koppie..quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:29 schreef R0T29 het volgende:
Erik zit in zijn eentje te genieten van zijn bakkie, en zit af en toe te lachen. Het is niet zichtbaar waarom. Als je de context mist, en iemand zit in zijn eentje zo te lachen...ziet het er creepy uit
Ik vind dat zo'n lekker wijf hé, altijd bezig, koken,frutselen... af en toe een beetje pittig.. leuk mens..quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:43 schreef R0T29 het volgende:
Janet is al weer druk bezig met het voorbereiden van het opzetten van de kerstbomen en versieringen. Ze zegt dat ze iedereen vandaag lekker aan het werk gaat zetten
Leuk voor in de kerstboom...quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:55 schreef R0T29 het volgende:
Er zitten dozen viltstiften bij de kerstversieringen
Gezellie hoor, vind ik wel geinig om naar te kijken..quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:00 schreef R0T29 het volgende:
Janet gaat zo de taken verdelen.
Kim D gaat met Jeff 2 sneeuwpoppen maken.
Martin en Mexx gaan buiten de boom klaar maken.
Moraima gaat met Leila de twee palen binnen versieren.
Isaac en de sporters gaan na het sporten de bomen plaatsen.
Als ze nou eens een goede kopen niet zo'n goedkoop "speelgoed" ding.quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:53 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de 85ste blender komt...
Janet zat haar tranen van het lachen af te vegen gisteravondquote:Op zaterdag 17 december 2022 08:36 schreef R0T29 het volgende:
Janet vond de roast heel leuk. Het was net of ze echt in het theater zat
Ja precies, ze moeten gewoon een professionele blender aanschaffen ipv die waaibomenzooi..quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als ze nou eens een goede kopen niet zo'n goedkoop "speelgoed" ding.
Van de cheque van 1000 euro een foodprocessor van kenwood ofzo a 150-200 euro.quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, ze moeten gewoon een professionele blender aanschaffen ipv die waaibomenzooi..
Haha waaibomenzooi (nog nooit van gehoord)quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, ze moeten gewoon een professionele blender aanschaffen ipv die waaibomenzooi..
Ja precies dat....👍quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Van de cheque van 1000 euro een foodprocessor van kenwood ofzo a 150-200 euro.
Of zit dat niet in Erik's plan?
Anders komen ze niet uit...quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:14 schreef Ireth het volgende:
De kwark wordt serieus afgewogen zodat iedereen even veel krijgt???
Erik en Zalando? Dat vat ik ff nietquote:Op zaterdag 17 december 2022 09:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat....👍
Neeej dat mag natuurijk niet van Eric alles moet naar Zalando
Eric wil dat die 1000 euro waardebon gebruikt wordt voor Zalando... dan hoeft het niet uit de prijzenpot....quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik en Zalando? Dat vat ik ff niet
En dat voor een kilo kwark voor ¤1.80 of zo....quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:26 schreef Frummelie het volgende:
Jemig wat een gepiel met die kwark...
Tranen springen in je onderbroek van dat getrut....quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dat voor een kilo kwark voor ¤1.80 of zo....
quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tranen springen in je onderbroek van dat getrut....
Oke.....quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eric wil dat die 1000 euro waardebon gebruiktwordt voor Zalando... dan hoeft het niet uit de prijzenpot....
Beter kopen ze geen shag en besteden ze dat geld voor voldoende etenquote:Op zaterdag 17 december 2022 09:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dat voor een kilo kwark voor ¤1.80 of zo....
Maar ze moeten Jeff en beetje zoet houden... anders is het weer een klote groep, die niks kan en alleen maar op hun nest liggen...enzquote:Op zaterdag 17 december 2022 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter kopen ze geen shag en besteden ze dat geld voor voldoende eten
Gisteravond hadden ze het over 500 zalandoquote:Op zaterdag 17 december 2022 09:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eric wil dat die 1000 euro waardebon gebruikt wordt voor Zalando... dan hoeft het niet uit de prijzenpot....
Maar ze moeten Jeff en beetje zoet houden... anders is het weer een klote groep, die niks kan en alleen maar op hun nest ligt...enzquote:Op zaterdag 17 december 2022 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter kopen ze geen shag en besteden ze dat geld voor voldoende eten
Haha jij hebt dat hamertje in mijn dingetje gezet... ik dacht al huh die heb ik er toch niet in gezet... hiquote:
Ja dat is ook weer waar, maar ik zie hem bijna iedere dag wel met een flesje bier.quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar ze moeten Jeff en beetje zoet houden... anders is het weer een klote groep, die niks kan en alleen maar op hun nest liggen...enz
Dus op z'n tijd een peukie, wijntje/biertje voor Jeffie..
Hij heeft een zwarte bidonquote:Op zaterdag 17 december 2022 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer waar, maar ik zie hem bijna iedere dag wel met een flesje bier.
Of zit daar iets anders te drinken in?
A vandaar dat het lijkt dat hij met bier looptquote:Op zaterdag 17 december 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft een zwarte bidon
Ik dacht gisteren ook dat hij een biertje aan het atten was
Jepquote:Op zaterdag 17 december 2022 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A vandaar dat het lijkt dat hij met bier loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |