Ik heb Erik en Eunice aan tafel horen zeggen dat ze nog honger hadden. Schijnbaar zijn ze niet duidelijk geweest. Daarna is Erik inderdaad nog naar buiten gegaan om te vragen of er meer was. Niks onzin aan.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat een onzin, die 3 hebben daar eerst voor de rest het eten geregeld. Zowel Jeff als Isaac hebben binnen gevraagd of iemand nog iets wilde voor ze zelf gingen eten. Dan komt Erik alsnog aankakken of er nog eten is.
De groep weet niet dat Isaac ook wat shag voor zichzelf heeft gehouden om die uit te kunnen delen. Dat is waar Jeff net een peukje van aan het roken was dus in dat opzicht weten de anderen dat niet.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weten de andere niet dat er wat te roken is?
Ja, er zijn 2 kamers vermoedelijk. Aan de andere kant bij de slaapkamers, en aan deze kant waarvan ik altijd al dacht dat daar de zenderkamer is.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:24 schreef ledn81 het volgende:
voor het eerst "om het hoekje" in beeld bij de rookruimte. Hier zit ook de deur naar kamer 5 waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Erik heeft nooit genoeg en Eunice zeurt om het zeuren...quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb Erik en Eunice aan tafel horen zeggen dat ze nog honger hadden. Schijnbaar zijn ze niet duidelijk geweest. Daarna is Erik inderdaad nog naar buiten gegaan om te vragen of er meer was. Niks onzin aan.
nee die zit aan de andere kant want dan lopen ze voor het raam langsquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:24 schreef ledn81 het volgende:
voor het eerst "om het hoekje" in beeld bij de rookruimte. Hier zit ook de deur naar kamer 5 waarschijnlijk
[ afbeelding ]
Wendy en Babbel zijn al 2 x stiekem wezen roken vandaagquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
De groep weet niet dat Isaac ook wat shag voor zichzelf heeft gehouden om die uit te kunnen delen. Dat is waar Jeff net een peukje van aan het roken was dus in dat opzicht weten de anderen dat niet.
aan de andere kant zit ook een deur idd. Er zijn er 2 vermoed ikquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:26 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
nee die zit aan de andere kant want dan lopen ze voor het raam langs
dat zeggen ze dan wel eens in de loods
"die en die komt net terug" terwijl iemand langs het raam loopt
Dat zal best. Veranderd niks aan de verdeling.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Erik heeft nooit genoeg en Eunice zeurt om het zeuren...
Ah die weten het dan dus ook.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy en Babbel zijn al 2 x stiekem wezen roken vandaag
van gekregen sigaretten van Isaak
quote:
Zo leuk hoe Jeffrey met Moraima lol maakt..quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:26 schreef Aggie46 het volgende:
Mora moet een schort om van Jeff. Ze knoeit elke keer met water
[ afbeelding ]
en dat vind ik dus idioot, isaac die het beheer heeft over de tabak en dat uitdeelt hoe hij dat wil.quote:
Dat is niet helemaal eerlijk gegaan dusquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
De groep weet niet dat Isaac ook wat shag voor zichzelf heeft gehouden om die uit te kunnen delen. Dat is waar Jeff net een peukje van aan het roken was dus in dat opzicht weten de anderen dat niet.
Ik vind het gewoon raar dat iemand die niet rookt ook meedoet in de shag verdeling. Dan moet je consequent zijn en iedereen een handje shag geven.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en Matin en Mexx wilden zelf alles bij Isaak houden
quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:29 schreef ledn81 het volgende:
Moraima kreeg een vuilniszak om van Jeffrey. Waarschijnlijk om afwaswater tegen te houden ?[ afbeelding ]
De onzin zit in jouw stelling dat er niet meer gebakken wordt omdat Jeff vol zit, niet in dat sommige de vraag gemist hebben. Wat buiten stond was 'te veel gebakken' en Isaac zijn eigen eten. Jeff ging meteen na Erik's vraag met wat teveel gebakken was naar binnen. Dus ook die 'oneerlijke verdeling' is onzin.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb Erik en Eunice aan tafel horen zeggen dat ze nog honger hadden. Schijnbaar zijn ze niet duidelijk geweest. Daarna is Erik inderdaad nog naar buiten gegaan om te vragen of er meer was. Niks onzin aan.
Daar gaan wij niet uit komenquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De onzin zit in jouw stelling dat er niet meer gebakken wordt omdat Jeff vol zit, niet in dat sommige de vraag gemist hebben. Wat buiten stond was 'te veel gebakken' en Isaac zijn eigen eten. Jeff ging meteen na Erik's vraag met wat teveel gebakken was naar binnen. Dus ook die 'oneerlijke verdeling' is onzin.
Beetje macht dat Isaac wil hebben..Zo kinderachtig en naar gedrag dit..quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:28 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat vind ik dus idioot, isaac die het beheer heeft over de tabak en dat uitdeelt hoe hij dat wil.
waarom pikken ze dat eigenlijk?
bah. En dan die grijns van hem erbij, vies ventjequote:Op vrijdag 16 december 2022 19:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beetje macht dat Isaac wil hebben..Zo kinderachtig en naar gedrag dit..
Lijkt me sterk inderdaad, is alleen wat lastig voor mensen die teruglezen en dingen die onjuist zijn voor waar aan gaan zien.quote:
Dat jij het er niet mee eens bent is iets heel anders dan dat het niet klopt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk inderdaad, is alleen wat lastig voor mensen die teruglezen en dingen die onjuist zijn voor waar aan gaan zien.
Hij heeft wel een roast gemaakt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:36 schreef pingu66 het volgende:
Weken de tijd gehad om een roast voor Zoë te maken , klagen dat de kut groep niets doet en nergens aan mee doet en dan zelf geen roast hebben....zo rolt Jeff.
Ik hoop het echt ... Hij wast zn handen niet na het plassen en de dames vonden een heel smerig stinkend mandje van hem op K3...quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:38 schreef mangalie het volgende:
Ik vermoed dat Matin nog gaat flippen...
Volgens mij over het roken van Jef?quote:
Hij heeft gisteren tegen Isaac gezegd dat Isaac zijn sigaretten maar op kantoor moest houden.quote:
quote:
Hij is wel opgefoktquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Hoop eigenlijk dat hij het niet meer vindt...ohhh daar is het al zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |