Dat jij dat zegt en erbij blijft maakt het gelukkig nog niet waar.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:52 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Sterker nog, ik noem het een door het westen georchastreerde (lees: gefinancieerde) coup. Heb ik overigens al eerder gezegt en blijf daar bij.
Ik verwacht geen begrip maar balans.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat mag je inderdaad vinden.. Al zul je hier weinig begrip vinden.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:04 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ik verwacht geen begrip maar balans.
Alles met een hartslag in de politiek. Maar lobbygedrag is toch echt vooral een westers fenomeenquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Huh, bedoel je nu de Russisch gezinden?
Lpr en dpr beldenquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:09 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Alles met een hartslag in de politiek. Maar lobbygedrag is toch echt vooral een westers fenomeen
Maar helaas; jouw opzichtige propaganda zorgt daar niet voor.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:04 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Onzin. Je bedoeld dat het bij ons relatief zichtbaar is, omdat we mensen hebben die dat als baan hebben. Maar lobbyen is op z'n breedst proberen anderen jouw kant op te overtuigen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:09 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Alles met een hartslag in de politiek. Maar lobbygedrag is toch echt vooral een westers fenomeen
Hoezo verwacht je balans op een mening? Alsof mensen jouw opvattingen over moeten nemen om "balans" te hebben in een topic.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:04 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Dan heb je daar vast ook wel een vorm van bewijs voor?quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:52 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Sterker nog, ik noem het een door het westen georchastreerde (lees: gefinancieerde) coup. Heb ik overigens al eerder gezegt en blijf daar bij.
Jij bent het sprekende voorbeeld van een persoon die nooit maar dan ook nooit te betrappen is op verontwaardiging over of veroordeling van de echte oorlogsmisdadigers, de nazi's, de kindermoordenaars en verkrachters, de genocideplegers, maar oh wee wanneer een Oekranse militair lelijk doet tegen zo'n Russische verkrachter en/of moordenaar.quote:Niets mis met vragen stellen, van alles mis met suggestieve vragen die dan ook altijd slechts 1 richting op gaan. Om een voorbeeldje te noemen uit het oneindige oeuvre van Fok "vragenstellers". Geen enkele, maar dan ook geen enkele vraag of verontwaardiging over de inmiddels duizenden gedocumenteerde Russische oorlogsmisdaden, maar volop vragen en verontwaardiging bij een enkel Oekrans geval (waarbij niet eens zeker is of dit wel een oorlogsmisdaad was).
Haha! Wat tof. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:17 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb net weer 2 NAFO shirts ontvangen @:Capricia![]()
Special textile operation
[ afbeelding ]
Ja ik vind de Saint Javelin heel tof. Kon het dus niet laten weer een bestelling te plaatsenquote:
Ik breng de balans. Jou heb ik je ook niet horen uitspreken over Oekranse oorlogsmisdaden zoals in het filmpje op pagina 1. Nee, jij noemt de afgeschoten burgers zelfs nazi's kinderverkrachters of moordenaars maar hebt zelf geen enkel bewijs.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:18 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dan heb je daar vast ook wel een vorm van bewijs voor?
Voor het overige wil ik je hartelijk bedanken dat je mijn posting in het vorige deel in dit deel perfect van bewijs hebt voorzien. Om mezelf even te quoten:
[..]
Jij bent het sprekende voorbeeld van een persoon die nooit maar dan ook nooit te betrappen is op verontwaardiging over of veroordeling van de echte oorlogsmisdadigers, de nazi's, de kindermoordenaars en verkrachters, de genocideplegers, maar oh wee wanneer een Oekranse militair lelijk doet tegen zo'n Russische verkrachter en/of moordenaar.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:42 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Als je snel bent zijn er vast nog wat over. Het #NAFO botleger is nogal stilletjes.
Musk
Hoe was dat voor de inval door Rusland?quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:56 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Inderdaad. De hele stad staat daar zo te zien.
Heb je gezien hoe lang de rijen in Kiev zijn?
Je bedoeld dat filmpje wat met een aardappel is opgenomen, waar amper iets op te zien is?quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:40 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Ik breng de balans. Jou heb ik je ook niet horen uitspreken over Oekranse oorlogsmisdaden zoals in het filmpje op pagina 1. Nee, jij noemt de afgeschoten burgers zelfs nazi's kinderverkrachters of moordenaars maar hebt zelf geen enkel bewijs.
M.a.w. niet mij beschuldigen van zaken die je zelf doet met je Goebbels manier van reageren.
Gelukkig heb jij wel beelden van oorlogsmisdaden in Bucha.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:59 schreef Beepboop het volgende:
[..]
Je bedoeld dat filmpje wat met een aardappel is opgenomen, waar amper iets op te zien is?
Keihard bewijs inderdaad.
Minder goed dan voor Van Baalen en Verhofstadt.quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:58 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Hoe was dat voor de inval door Rusland?
Logistieke kneuzenkermis de n 3,2,1…quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Grote Russische aanval op Kyiv verwacht in februari
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
Zo'n Iraanse drone met je machinegeweer uit de lucht schieten ok, maar een kruisraket?![]()
[ twitter ]
Gaat Poetin daarom naar Loekie maandag?quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Grote Russische aanval op Kyiv verwacht in februari
[ twitter ]
Als het ze berhaupt lukt de grens over te komen. Oekrane is voorbereid op een nieuwe invasie vanuit Belarus. En ze hebben nu meer dan alleen Bayraktars en Javelins. Dit gaat echt een grote mislukking worden.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:24 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Logistieke kneuzenkermis de n 3,2,1…
Het proberen waard als je genoeg kogels hebt I guess. Maar zo'n ding gaat niet kapot door 1 kogel van een 'simpel' machinegeweer lijkt me dus dan moet je hem voor langere tijd meerdere malen raken. Heul veel geluk.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
[ twitter ]
Al blijft het wel heel veel geluk hebben
Denk dat je kogels de energie niet hebben om zo'n raket te beschadigen alstie naar beneden komt zeilenquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
Zo'n Iraanse drone met je machinegeweer uit de lucht schieten ok, maar een kruisraket?![]()
[ twitter ]
Propaganda brengt geen "balans".quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:04 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Er ligt wel een kapotte op de grond in het filmpje (zie 0:47). Zegt niet alles natuurlijk maar goed.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Denk dat je kogels de energie niet hebben om zo'n raket te beschadigen alstie naar beneden komt zeilen
Naast dat je wel echt een puike schutter moet zijn
klinkt als dat verhaal met die Apache helikopter die door zo'n Iraakse boer met zijn opa's geweer werd neergehaald
Ja, die zijn ruim voorradig. Want de lijken zijn ondertussen geborgen, en zelf de VN heeft het erkent.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:02 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij wel beelden van oorlogsmisdaden in Bucha.
Persoonlijk denk ik dat het mooier zou zijn als ze vanuit Bazargan (helemaal in het noorden in Iran) afgevuurd worden op Moskou. Zou net moeten kunnen, is 2400km en blijkbaar kunnen ze 2500km vliegen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:25 schreef Beathoven het volgende:
kunnen ze dat Iraans materieel niet te pakken nemen en er het Iraanse parlement mee bestoken. Lijkt me leuk om zo te tesen hoe goed het is. Zoals F1 wagens ook op eigen ciruits worden getest.
Dat klinkt als een heel leuk filmpje om lekker niet op te klikkenquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:25 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)a_ukrainian_soldier/
Russian tank firing at a Ukrainian soldier holding an anti-tank weapon from a few meters away
Volgens mij is niemand geraakt, maar die soldaat komt voorlopig dat gat niet meer uit gok ik zo. Moet een emotioneel momentje geweest zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:25 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)a_ukrainian_soldier/
Russian tank firing at a Ukrainian soldier holding an anti-tank weapon from a few meters away
Schiet duizend van die dingen af op een voorspelbare route met duizenden machinegeweren en uiteindelijk moet er een mazzel hebben.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Broekpoepmomentje iddquote:Op vrijdag 16 december 2022 17:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand geraakt, maar die soldaat komt voorlopig dat gat niet meer uit gok ik zo. Moet een emotioneel momentje geweest zijn.
De ayatollah's zijn bejaarden, die gaan het niet eeuwig volhouden met een bevolking met zo'n lage gemiddelde leeftijd.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Pff die gaan het niet halen als ze geen wapens oppakken ben ik bang.
Ik zou niet een chauffeur willen zijn van dat voertuig.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:34 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)cing_behind_armored/
Ukrainian soldiers advancing behind armored vehicles in an open field.
Hoe voelt dat nou “balans” brengen tussen nazi-Rusland en zijn slachtoffers? “Balans” brengen tussen inmiddels duizenden gedocumenteerde en bewezen oorlogsmisdaden, massagraven, deportaties, duizenden burgerslachtoffers, genocide, verkrachting, moord op kinderen en een vaag filmpje over wellicht het doden van enkele Russische soldaten door wellicht Oekranse militairen? Hoe voelt dat nou om structureel een dictator te moeten verdedigen in jouw pogingen “balans” te brengen?quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:47 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Je steekt er geen moeite in omdat ik een letter heb veranderd in een quote van jou en je 'ineens' geen munitie meer hebt.
Jeetje heyquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:02 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou “balans” brengen tussen nazi-Rusland en zijn slachtoffers? “Balans” brengen tussen inmiddels duizenden gedocumenteerde en bewezen oorlogsmisdaden, massagraven, deportaties, duizenden burgerslachtoffers, genocide, verkrachting, moord op kinderen en een vaag filmpje over wellicht het doden van enkele Russische soldaten door wellicht Oekranse militairen? Hoe voelt dat nou om structureel een dictator te moeten verdedigen in jouw pogingen “balans” te brengen?
Voor mij komt het toch wat gekunsteld over hoor. Soms is het kristalhelder wie de bad Guy is. Hitler, Pol Pot, de familie Kim, Putin. Best wel eenvoudig hoor. Dictatuur, de eigen bevolking onderdrukken of erger, buurlanden bedreigen of erger, vrije media verbieden en journalisten en tegenstanders opsluiten zijn best aardige indicaties. Zou je eens op kunnen letten, gaat een wereld voor je open.
Hij is een beetje gedeprimeerd, zijn opa is pas overleden:quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:02 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou “balans” brengen tussen nazi-Rusland en zijn slachtoffers? “Balans” brengen tussen inmiddels duizenden gedocumenteerde en bewezen oorlogsmisdaden, massagraven, deportaties, duizenden burgerslachtoffers, genocide, verkrachting, moord op kinderen en een vaag filmpje over wellicht het doden van enkele Russische soldaten door wellicht Oekranse militairen? Hoe voelt dat nou om structureel een dictator te moeten verdedigen in jouw pogingen “balans” te brengen?
Voor mij komt het toch wat gekunsteld over hoor. Soms is het kristalhelder wie de bad Guy is. Hitler, Pol Pot, de familie Kim, Putin. Best wel eenvoudig hoor. Dictatuur, de eigen bevolking onderdrukken of erger, buurlanden bedreigen of erger, vrije media verbieden en journalisten en tegenstanders opsluiten zijn best aardige indicaties. Zou je eens op kunnen letten, gaat een wereld voor je open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |