SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jaquote:Op donderdag 15 december 2022 22:17 schreef Tele6 het volgende:
Wel met een heel blije post @:Cat-astrophe
Ik ga m'n best doen.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ren mezelf sommige weken half voorbij deze maand, maar wel door heel veel leuke dingen![]()
Januari wordt vast één groot zwart gat
Terwijl jij in bed ligt te snotterenGoed uitzieken jij!
Ik maak hier speciaal iets voorquote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Leuk zeg @:vlindertje89 om college te geven voor kinderen. Succes.
Ga je dan veel aanpassen in tekst en inhoud?
quote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef sigme het volgende: [..] Wacht maar, bij mijn vorige werkgever kwamen ze op een gegeven moment met een 'clear desk policy'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de kantoren gezien en echt niemand heeft iets op zijn bureau. Het is gewoon een beetje kaal. Het is maar goed dat alles hagelnieuw is met mooie aankleding enzo.
Ik maakte eens per jaar J's kantoor schoon. Dat was dan ook de enige keer dat er werd schoongemaaktZijn Nespresso stond naast een muur. Heel die muur zat onder de naar beneden gedropen koffie. De ransbak.
Spoilers!
Ik ging toch maar gewoon naar huis en dat ging zonder een centje pijnquote:Op donderdag 15 december 2022 22:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lekker te gast bij de NS
Gewoon doen
quote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Wacht maar, bij mijn vorige werkgever kwamen ze op een gegeven moment met een 'clear desk policy'Hebben ze geen personeelstekort bij je werkgever? Jezus, het is geen kleuterschool toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Fijn. Niet glad dus aan jouw kant van het dorp?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ging toch maar gewoon naar huis en dat ging zonder een centje pijn
Noisequote:Op donderdag 15 december 2022 22:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen.
Voel me inmiddels een stuk beter. Heb via de app flink met bomenjongen geflirt dus ben nu erg tevreden met mezelf
Haha ik heb nu helaas géén stemquote:Op donderdag 15 december 2022 22:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Noise![]()
Als je nu een sexy stem hebt moet je hem bellen![]()
Is hij in Canada of zo?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha ik heb nu helaas géén stem
Hij wenste een halfuur geleden welterusten - ze gaan morgenochtend vroeg weer op zoek naar bizons
Nee in Oost-Polen. Dus eigenlijk zijn het geen bizons maar wisenten.quote:
Ik ben jaloers met je meequote:Op donderdag 15 december 2022 22:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee in Oost-Polen. Dus eigenlijk zijn het geen bizons maar wisenten.
Gave beesten. Ik ben wel jaloers.
Fijn dat je veilig thuis bent!quote:Op donderdag 15 december 2022 23:23 schreef borisz het volgende:
Het was Glibberen van de bushalte naar huis.
Maar gezellige kerstviering op het werk. Nou ja bij de kookstudio verderop..
Ik had met collega een hartige Clafoutis gemaakt met tomaat, olijven en geitenkaas. Was erg.
Details volgen.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn dat je veilig thuis bent!
Heb je het recept?
Hier ook. Ben weer terug naar bed gegaan 😉quote:
Ik moet zo naar buiten.quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook. Ben weer terug naar bed gegaan 😉
Hier is het vooral ijzel, spekglad.quote:
De techniek staat voor niets. Ik denk dat ze ook deze keer weer hun eigen verwachtingen gaan overtreffen.quote:Verwachte levertijd: Levering binnen één week
per e-mail aan je verstuurd
In Nederland niet. Zelfs niet in het verre oosten dat Deventer heet.quote:
Mimimimi Enschede is geen Nederlandquote:Op vrijdag 16 december 2022 08:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
In Nederland niet. Zelfs niet in het verre oosten dat Deventer heet.
Prettige feestdagen, allemaal. Dat het maar een mooi uiteinde mag worden.
Tot slot, had ik al gezegd dat ik zomaar Minilot in het wild ben tegengekomen? Het is echt zo.
Die grap heb ik 41.5 jaar moeten horen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mimimimi Enschede is geen Nederland
Je hoeft dat niet door te geven hč?quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die grap heb ik 41.5 jaar moeten horen.
De soortgelijke Pluim in het ziekenhuis noemden wij altijd Fluimquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:43 schreef Phaidra het volgende:
Op ons kantoor zijn ook flexplekken én clear desk policy, maar mensen zijn gewoontedieren en zitten eigenlijk altijd op dezelfde plek.
Ben ik de enige die licht onpasselijk wordt van het fenomeen 'tintelingen'? Wat een naam.
Nee hoor, ik word er ook tamelijk onpasselijk van, al jaren. Brrrrrrrrrrrr.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:43 schreef Phaidra het volgende:
Op ons kantoor zijn ook flexplekken én clear desk policy, maar mensen zijn gewoontedieren en zitten eigenlijk altijd op dezelfde plek.
Ben ik de enige die licht onpasselijk wordt van het fenomeen 'tintelingen'? Wat een naam.
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:26 schreef sigme het volgende:
Die tintelshop heeft de hebbedingetjes in guitige categorieën staan:
[ afbeelding ]
()
In 'Genieten voor jezelf' vinden we
Een gezichtsmassagestaaf![]()
![]()
Hoe nostalgisch! Die mevrouw ook
Genieten voor jezelfquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, ik word er ook tamelijk onpasselijk van, al jaren. Brrrrrrrrrrrr.
Vorig jaar kon je je punten besteden aan een gezichtsmassagestaaf. Dat vond ik dan wel toepasselijk bij de naam
366 dagen geleden:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Vorig jaar kon je je punten besteden aan een gezichtsmassagestaaf. Dat vond ik dan wel toepasselijk bij de naam
366 dagen geleden:
[..]
Gramaticaal ja?quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een klant met een gramaticale fout in de bedrijfsnaam. Ik kan er slecht mee omgaan.
Wel twee nieuwe klanten vandaag
Ik schold er gisteren ook al over, toen de envelop binnen kwam.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:43 schreef Phaidra het volgende:
Euh, je weet niet wat een gezichtsmassagestaaf is?quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]Het zou pas echt passend worden als je ook andere genotsstaafjes kon bestellen. Maar dat is zeker weer niet zo SFW
![]()
.
Ik heb ditzelfde gesprek nu hierquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, je weet niet wat een gezichtsmassagestaaf is?
Maar is die ene in de vorm van een Rookworst nu een online gimmick of ligt ie er echt?quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb ditzelfde gesprek nu hier
Ok bijna hetzelfde dan.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Da's voor microdermabrasie toch?quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
De naam is heel viezz jaquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:43 schreef Phaidra het volgende:
Hier was de weg van A'dam naar Haarlem en verder de Zeeweg naar Zandvoort gewoon dicht vanaf gisteravondquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:17 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen.
Hier toen ik net uk naar school bracht ijzel; inmiddels is het droog geworden.
Overal belachelijke files omdat de A7 in twee richtingen is afgesloten wegens een spontaan omhoogkomend wegdek, en dus alle sluiproutes vol.... Voor t gemak is 1 van de sluiproutes met veel capaciteit ook niet beschikbaar omdat er daar een brugdek uitgehaald is, dus al met al is het wat hectisch in de spits...
Ze kan haar flamous niet vinden denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:12 schreef sigme het volgende:
[..]
366 dagen geleden:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik tilde zware dingen. Was mooi.
Dit, om precies te zijn:
Sets
3 Back Squats | 35 kg
3 Back Squats | 55 kg
3 Back Squats | 75 kg
3 Back Squats | 80 kg
3 Back Squats | 85 kg
3 Back Squats | 90 kg
3 Back Squats | 95 kg
3 Back Squats | 100 kg
Hebben jullie geen app voor de data wanneer de containers worden geleegd? Hier geeft de app het aan als er een keer iets verandert.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier was de weg van A'dam naar Haarlem en verder de Zeeweg naar Zandvoort gewoon dicht vanaf gisteravond
En wij hadden goedgemutst toch de vuilnisbak voor de oprit gezet, maar die is niet geleegd.
Domme wij ook![]()
de bak is vastgevroren aan de grond met een hele dikke laag ijzel eroverheen zodat ie niet eens open kan
Ze komen niet. Tuurlijk niet
Dicht vanwege de ijzel?quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier was de weg van A'dam naar Haarlem en verder de Zeeweg naar Zandvoort gewoon dicht vanaf gisteravond
En wij hadden goedgemutst toch de vuilnisbak voor de oprit gezet, maar die is niet geleegd.
Domme wij ook![]()
de bak is vastgevroren aan de grond met een hele dikke laag ijzel eroverheen zodat ie niet eens open kan
Ze komen niet. Tuurlijk niet
Oh geeeen idee. Ga meteen zoeken!quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hebben jullie geen app voor de data wanneer de containers worden geleegd? Hier geeft de app het aan als er een keer iets verandert.
Hier heet de app de naam van de gemeentelijke afvalverwerkerquote:
Ik kan hier zelf kiezen hoe laat ik een melding wil. Ik vind het echt een geweldige uitvinding.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier heet de app de naam van de gemeentelijke afvalverwerker
De app doet ook meldingen de avond voordat de zakken aan de straat moeten
Yups en ik las t bij de anwb verkeersdingesquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dicht vanwege de ijzel?
Hier is het echt een tunnelbak die omhooggedrukt lijkt te worden door grondwater, er zat een 8cm hoge drempel dwars over het asfalt van de snelweg ineens.....
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:23 schreef Tele6 het volgende:
Nou, m'n moeder heeft ook corona. Ze is er minder ziek&zielig van dan m'n vader dus #trots
Oma is aan de beterende hand, nu 2 nachten geen koorts meer.
Broertje heeft nergens last van. De aso.
Dat is netjes!quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:26 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Jij ook wat beter dus![]()
Hopelijk de fam mild verloop.
Op werk veel vrij, half of heel ziek, maar ik word/ben niet gebeld in deze vrije week.
Ik heb rust hard nodig hoorde ik gister via via van TL.
Ik had ook 9 uur teveel vrij/te weinig gewerkt, maar er wordt door haar 8 uur gecompenseerd, door mijn flexibiliteit qua soms niet thuiswerken en omdat het vaak op de woe zo hectisch voor me is/was.
Hoe is t met jou? Jij had toch ook tante C op bezoek?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:33 schreef Yinny het volgende:
[..]
Fijn! En nu weer energie opdoen voor het daten?
Hahaquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:33 schreef Yinny het volgende:
[..]
Fijn! En nu weer energie opdoen voor het daten?
Ik koos een Tomado Tosti apparaat.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:21 schreef Tele6 het volgende:
Tintelingtwijfels...
Ga ik voor een ¤35 tegoedbon voor fietsonderdelen/accessoires?
Dat zou een nieuwe regenbroek zijn, of een slot, of een lamp, of allerlei handige dingen. Niet heel feestelijk. Niet echt cadeau.
Ga ik voor een ¤35 tegoedbon voor de boekwinkel?
Ik heb het boek dat ik voor m'n verjaardag 2021 kreeg nog ongelezen op m'n nachtkastje liggen
(lees eigenlijk alleen op de e-reader, want pagina's omslaan is werk)
Voor ¤35 een 600 mL thermosfles. Wat een afzetters. Je krijgt voor dat bedrag niet eens een hele thermosfles, maar 600 mL. Afzetters.
Een macramé planthanger. Pot, plant en metalen ophanghaak niet inbegrepen. Kortom je betaalt voor een stuk touw.
Een Brabantia koekenpan. Dat is op zich ook best een goede optie. Ik heb nu alleen een RVS koekenpan die als een malle aanbakt tenzij je er een heel pakje boter in doet.
Keukentextielset in grijs en zwart. Daar wordt een mens toch alleen maar verdrietig van?
Nou weet ik het nog niet.
Die is bij ons geen optie. Ik heb 3500 puntenquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik koos een Tomado Tosti apparaat.
Zo vond ik Stocard voor de klantenkaarten, dankzij de SC.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:22 schreef Blues het volgende:
Deze SC, jullie![]()
![]()
[ afbeelding ]
App ged/l
Ik had er 200, lees: e19,99quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die is bij ons geen optie. Ik heb 3500 punten
Rugwarmer.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:21 schreef Tele6 het volgende:
Tintelingtwijfels...
Ga ik voor een ¤35 tegoedbon voor fietsonderdelen/accessoires?
Dat zou een nieuwe regenbroek zijn, of een slot, of een lamp, of allerlei handige dingen. Niet heel feestelijk. Niet echt cadeau.
Ga ik voor een ¤35 tegoedbon voor de boekwinkel?
Ik heb het boek dat ik voor m'n verjaardag 2021 kreeg nog ongelezen op m'n nachtkastje liggen
(lees eigenlijk alleen op de e-reader, want pagina's omslaan is werk)
Voor ¤35 een 600 mL thermosfles. Wat een afzetters. Je krijgt voor dat bedrag niet eens een hele thermosfles, maar 600 mL. Afzetters.
Een macramé planthanger. Pot, plant en metalen ophanghaak niet inbegrepen. Kortom je betaalt voor een stuk touw.
Een Brabantia koekenpan. Dat is op zich ook best een goede optie. Ik heb nu alleen een RVS koekenpan die als een malle aanbakt tenzij je er een heel pakje boter in doet.
Keukentextielset in grijs en zwart. Daar wordt een mens toch alleen maar verdrietig van?
Nou weet ik het nog niet.
quote:Op donderdag 15 december 2022 23:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Details volgen.
Eerst tomaat in de oven met tijm op 200 graden 40 minuten.
Dan iets met eieren, bloem, room, melk restant tijm en nu mis ik vast iets qua ingrediënten en handelingen
En uiteindelijk tomaat, geitenkaas, olijven met het mengsel van de vorige zin een half uur in de oven op 180 graden.
Het was iig zeer geslaagdDaarnaast hadden we nog 7 andere gerechten. Van een curry, tot Indiaase gehaktballetjes en als slot een Marokkaans koekje toe
quote:Clafoutis met geitenkaas, tomaatjes en olijven
Ingrediënten:
6 trostomaten
1 eetlepel olijfolie
1/4 theelepel zout
1 theelepel verse tijm
4 eieren (maat L)
1/2 cup bloem
1 cup melk
1/2 cup slagroom
1 theelepel verse tijm
1/2 theelepel zout
1/4 theelepel zwarte peper
150 gram geitenkaas
20 groene of zwarte olijven
• Snij de tomaten in vieren, meng met olie, zout en tijm in een kom en leg ze op een
bakplaat. Rooster in de oven (200 graden) voor ongeveer 30 minuten.
• Meng de eieren en bloem met een garde tot er geen klontjes meer in zitten. Voeg
slagroom en melk toe samen met tijm, zout en peper.
• Snij de 20 olijven in plakjes. Doe de geroosterde tomaatjes met de olijven in een
ovenschaal. Verdeel de geitenkaas over de tomaatjes en olijven. Giet het beslag hierover
en bak in de oven (180 graden) voor 35 minuten.
• Vervang eventueel de verse tomaten door 15-20 half gedroogde tomaatjes (in olie in een
pot).
Oh dat is dan ook gek.quote:
Niet aanstellen, gewoon naar dat stadion.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Wat zijn eigenlijk de huidige regels voor een positieve zelftest? Ik vraag dit voor een vriend.
https://www.rijksoverheid(...)ie-na-positieve-testquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Wat zijn eigenlijk de huidige regels voor een positieve zelftest? Ik vraag dit voor een vriend.
Dit was wel het gewenste antwoord.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet aanstellen, gewoon naar dat stadion.
We kunnen wel weer wat nieuws over superspreaders gebruiken.
Oh, nog steeds? Ok. Ik dacht dat er inmiddels soepelere regels waren.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)ie-na-positieve-test
Direct in isolatie. Minimaal 5 dagen
De regels zijn vooral soepeler voor die vriend z'n huisgenoten, die hoeven nu niet meer in isolatie tenzij ze zelf ook positief zijn. Dus vriend z'n huisgenoten kunnen gewoon boodschappen gaan doen voor de zielige ziekequote:Op vrijdag 16 december 2022 13:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, nog steeds? Ok. Ik dacht dat er inmiddels soepelere regels waren.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:01 schreef z80 het volgende:
Een vissenkommetje is vannacht om gevallen. Hele hotel in rep en roer.
Was wel een mooie vissenkom.
De test viel per ongeluk in de prullenbak?quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:32 schreef Lonaa het volgende:
Oh, hij heeft geen kerona. Good. Bier vanavond.
Hard gelachen. Niet naar gevraagd. Better to not know.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
De test viel per ongeluk in de prullenbak?
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-geblazen~ac48ac70/quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:34 schreef AnneX het volgende:
[..]Zet Wat wordt er bedoeld? Mooie vissenkom? Hotel?
Oh jee.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-geblazen~ac48ac70/
Ik kocht van m'n tinteltinkelbolbon:quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:11 schreef AnneX het volgende:
Het wordt tijd, dat de gevoerde maillot wordt geleverd.
Een t-shirt Lange mouwen, een trui en een warm vest plus een vilt shawl.
Dat is warrum.
Alleen heb ik koude benen langzamerhandin gevoerde laarsjes, kousjes en lange broek.
@:Isabeau wat zul jij een plezier hebben van de mooie parka!? die bijtijds binnen was.
Goed, man thuis aan het werk, kind ook maar thuis gehouden, hoewel die negatief test. Maar wij kunnen hem niet brengen/ halen, dus lekker knutselen, lego bouwen en nu ben ik wel moe. Helaas heb ik net als tele6, gevoelige vaatjes in neus, dus net bloedneus gehad...wel 30 minuten geduurd eer het echt over was...quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe is t met jou? Jij had toch ook tante C op bezoek?
Kan niet de route volgen die ik volgde? Dus je punten gebruiken voor aankoop tintelcadeaubon en daarmee een bolbon kopen? Voor ¤35 kan je wel mooie sokken kopen hoorquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik wil ook warme sokken voor mijn tinteling![]()
![]()
Ik kan alleen bonnen voor lokale winkels kopen: het filmhuis, de kaaswinkel, de fietsenwinkel, de Legowinkel of de boekwinkel. Dus misschien kan ik fietssokken of boek-thema-sokken kopenquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan niet de route volgen die ik volgde? Dus je punten gebruiken voor aankoop tintelcadeaubon en daarmee een bolbon kopen? Voor ¤35 kan je wel mooie sokken kopen hoor
Om lokale ondernemers te sponsoren? Ik kon ook alleen maar dingen in Leeuwarden kiezen als ik voor tegoed ging. En voor mij is dat Niet Handig.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:34 schreef Tele6 het volgende:
Vind het wel bijzonder dat een bedrijf kan bepalen wat je met die tinteling krijgt. Waarom zouden ze bedacht hebben dat alleen lokale bonnen mogen?
Ik heb de afgelopen dagen regelmatig met grote blijdschap aan je gedachtquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:11 schreef AnneX het volgende:
Het wordt tijd, dat de gevoerde maillot wordt geleverd.
Een t-shirt Lange mouwen, een trui en een warm vest plus een vilt shawl.
Dat is warrum.
Alleen heb ik koude benen langzamerhandin gevoerde laarsjes, kousjes en lange broek.
@:Isabeau wat zul jij een plezier hebben van de mooie parka!? die bijtijds binnen was.
Dat is juist wat tintel werkgever biedt: een selectie uit keuze die je kan maken.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:34 schreef Tele6 het volgende:
Vind het wel bijzonder dat een bedrijf kan bepalen wat je met die tinteling krijgt. Waarom zouden ze bedacht hebben dat alleen lokale bonnen mogen?
Het was echt een hoge bak. Dat aquarium heb ik dan wel alleen van de straatkant gezien. 19 Euro om van dichtbij te bekijken was me iets veel te veel.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:30 schreef Yinny het volgende:
O, en kind wilde noedelsoep. Een groen pakje open getrokken en gemaakt. Gekregen van een Koreaanse kennis, bleek dus licht pikant te zijn...kind heeft een liter water gedronken, want hij wilde het perse opeten 😅
[ afbeelding ]
Ik had het dus niet pikant verwacht....
Lage maandlasten is het grootste kado dat je jezelf kan geven.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, net een online gesprek gehad met de hypotheek adviseur. Zit er (haar worden) jaloersmakend bij. Over een half jaar iets extra aflossen, maand bedrag gaat dan iets omlaag. Zou, dankzij de tansistievergoeding, zelfs bijna de hele hypotheek kunnen aflossen, maar daar moet ik nog even over nadenken. Dan hou ik per maand natuurlijk veel over, maar dan heb ik ook niets meer achter de hand (al kan ik het overgeblevene natuurlijk weer gaan sparen.
denk denk, peins peins.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 16-12-2022 17:45:46 ]
De extra aflossing komt ook redelijk snel weer terug op je rekening. En lagere lasten zijn blijvend. De vergoeding eenmalig.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, net een online gesprek gehad met de hypotheek adviseur. Zit er (haar worden) jaloersmakend bij. Over een half jaar iets extra aflossen, maand bedrag gaat dan iets omlaag. Zou, dankzij de tansistievergoeding, zelfs bijna de hele hypotheek kunnen aflossen, maar daar moet ik nog even over nadenken. Dan hou ik per maand natuurlijk veel over, maar dan heb ik ook niets meer achter de hand (al kan ik het overgeblevene natuurlijk weer gaan sparen.
denk denk, peins peins.
Ja, daar ga ik wel aan werken. Volgende week krijg ik 3 of 4 opties uitgewerkt. 1 augustus kan ik boetevrij aflossenquote:Op vrijdag 16 december 2022 15:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Lage maandlasten is het grootste kado dat je jezelf kan geven.
Wat heerlijk dat je die mogelijkheden hebtquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:39 schreef Kaatje1 het volgende:
denk denk, peins peins.
Thanks!quote:
Check. Donkerblauw besteld. Zou er morgen moeten zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kocht van m'n tinteltinkelbolbon:
• Twee warme panty's (kunert warm up)
• Falke cosy shoes (voor liefste)
• Falke sokken cosy wool (voor liefste, als hij ze past, anders voor mij)
Oh, dan hebben we samen alle drie de kleurtjesquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Check. Donkerblauw besteld. Zou er morgen moeten zijn.
Beterschap!quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Thanks!
Het had wel een raar verloop. Alles ging helemaal prima behalve al een paar dagen een droge keel. En begin van de middag ging ik ineens in een kwartier van prima naar heel erg niet prima. Kan bijna niet lopen van de spierpijn, echt raar.
Toen moest ik nog 7 adressen bezoeken. Ik ben alleen even naar de apotheek en balie van huisarts gegaan (met mondkapje) en de rest mag J doen. Mijn kerstmarkt van morgen is ook afgebeld
Gaat het bij jou alweer beter?
Klinkt wel heel fijn, deze mogelijkhedenquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:39 schreef Kaatje1 het volgende:
denk denk, peins peins.
Oh dear, niet fijn. Ik vind het meer eenquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik lig inmiddels ook ziek op de bank![]()
Straks maar even een test doen.
Komt omdat ze best duur zijn denk ik en dan kopen minder mensen daar hun groente/fruit = liggen langer = minder vers. Vind ik ook van de AH. De nettorama hier is heel goedkoop met groente en fruit en juist daar is altijd alles mooi en vers.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Bah, nog een zieke erbij, beterschap allen.
Net boodschappen gedaan bij de nieuwe plus hier om de hoek, dat doen we maar niet meer. Sommige dingen zijn prima maar ik vond de groenten er niet best uitzien.
Niet meer koortsig. Nog wel snotterig en hier en daar wat kuchen. Voel me vooral moe. Tot 12:00 in bed gelegen en ik ga er vanavond ook weer vroeg in. Voor morgen heb ik wel wat plannen (wil erwtensoep koken) maar ik denk dat dat er dan wel in zitquote:Op vrijdag 16 december 2022 16:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Thanks!
Het had wel een raar verloop. Alles ging helemaal prima behalve al een paar dagen een droge keel. En begin van de middag ging ik ineens in een kwartier van prima naar heel erg niet prima. Kan bijna niet lopen van de spierpijn, echt raar.
Toen moest ik nog 7 adressen bezoeken. Ik ben alleen even naar de apotheek en balie van huisarts gegaan (met mondkapje) en de rest mag J doen. Mijn kerstmarkt van morgen is ook afgebeld
Gaat het bij jou alweer beter?
Oh de Nettorama mis ik hier echt t.o.v. toen ik in Utrecht woonde.quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt omdat ze best duur zijn denk ik en dan kopen minder mensen daar hun groente/fruit = liggen langer = minder vers. Vind ik ook van de AH. De nettorama hier is heel goedkoop met groente en fruit en juist daar is altijd alles mooi en vers.
Idem. Paar jaar geleden en soort Kaatje slag geslagen, nu jaarlijks toch best een bedrag aflossen maar in de kansen beweegt er weinig meer.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb best wat extra afgelost hier en daar maar ik vind het altijd zo betreurenswaardig hoe weinig effect dat dan heeft op de maandelijkse lasten.
Dat gevoel had ik de eerste paar jaar ook. Maar ik heb ook dat wat ik per maand minder moest aflossen ook weer in de hypotheek gestopt. En na een jaar of 6 was er toch behoorlijk wat van de vaste maandlasten af. Waarna het aflossen ook steeds sneller ging.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:16 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb best wat extra afgelost hier en daar maar ik vind het altijd zo betreurenswaardig hoe weinig effect dat dan heeft op de maandelijkse lasten.
Aflossen geeft een heerlijk gevoel kan ik je zeggen, alleen nog maar energielasten en verzekeringen. Op je spaarrekening wordt het snel minder waard.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:39 schreef Kaatje1 het volgende:
denk denk, peins peins.
Jep, zo ook gedaan, en nu hypotheekvrij sinds een jaar. Iedere bonus en extra geld in extra aflossing gestoken en maandbedrag gelijk gehouden, maximaal afgelost. Geld wat over was in Zonnepanelen gestoken, dus nu ook geen stroomrekening meer.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik de eerste paar jaar ook. Maar ik heb ook dat wat ik per maand minder moest aflossen ook weer in de hypotheek gestopt. En na een jaar of 6 was er toch behoorlijk wat van de vaste maandlasten af. Waarna het aflossen ook steeds sneller ging.
Hoorde gisteren van iemand dat ie nu pas wist dat je een geruime tijd voor de test niet meer moest eten, drinken of roken ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Idem. Paar jaar geleden en soort Kaatje slag geslagen, nu jaarlijks toch best een bedrag aflossen maar in de kansen beweegt er weinig meer.
Maar hey, alle beetjes helpen![]()
Tijdens het koken bedenken dat je nog een zelftest moet doen (verzoek van dirigente) is geen aanrader![]()
Eerst flikkerde het buisje met vloeistof plus staafje uit mijn handen op de grond. Waardoor daadwerkelijk testen meer tijd kostte en dus bijna mijn pan met olie in de hens vloog![]()
![]()
Maar hey @:blues uitslag is NEGATIEF
Ja hoiquote:Op vrijdag 16 december 2022 18:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb genoeg andere dingen waar ik het geld nog in kan/ moet steken
Joh die komt er vanzelf achter en print dan nog keertje uitquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:47 schreef AnneX het volgende:
Zo sneu…in het donker een dhl bestelling voor de buren, die niet thuis zijn.
En dan aanbellen bij ons.
Zien we later een A4 met zijn adressenlijst en nog 27 adressen te gaan.
En met dhl contact opnemen, ho maar.
Twitter doet het niet meer sinds oktober. De chatbot met Zéer Hķog botgehalte heb ik na veel gezeur opgegeven.
En tel. tot 20 uur en 10 wachtenden voor u á ¤ 1,00/minuut.
Tot zover mijn goede bedoelingen en opgegeven.
Oh dit leek me zooo walgelijk en tegelijkertijd intrigerend ookquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:48 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de witte chocolade aardbeien bitterballen ook gekocht, maar nog niet getest.
Ja mee eens!quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Lidl heeft ook lekkere crčme brulee!
Ķķk vet lekker. Letterlijk en figuurlijkquote:
Misschien wel, maar antibiotica zijn tricky hierin helaas.quote:Op vrijdag 16 december 2022 19:46 schreef Molo het volgende:
Oh lekker dan![]()
Heeft Candaasje geen dienst, met haar easy toegang tot pillenhandel?
quote:Op vrijdag 16 december 2022 15:54 schreef Blues het volgende:
Terug van dit
https://www.fabrique-lumi(...)mt-goud-en-kleurrijk
Als jullie in de gelegenheid zijn.
GAAN![]()
![]()
Wow, nog nooit zoiets ervaren, beleefd, echt prachtig deze vervreemdende, overweldigende bewegendelichtkunstmuziekdinges![]()
We hadden een lekker hapje bij het Ketelhuis.Dat zouden wij van de zomer doen en toen ging mn.X met oudste zwager.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit weerbarstigheid wil ik nou niet meer. Het was ‘ons’ uitje.
Oh wat kinderachtig als ik het zo nalees.
Trouwens Hundertwasser en Klimt op alle muren.![]()
Ze staan op de lijst voor morgenquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:58 schreef Myraela het volgende:
Maar deze chocolade toetjes winnen echt.Ik vind ze zelfs lekkerder dan de Gu toetjes.
Morgen is het vast beter!quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:21 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 gaat weer haar bed in
Hopelijk morgen weer wat beter
Ga alleen dan! Makkelijk te doen toch! Het is prachtigquote:Op vrijdag 16 december 2022 19:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat zouden wij van de zomer doen en toen ging mn.X met oudste zwager.
Uit weerbarstigheid wil ik nou niet meer. Het was ‘ons’ uitje.
Oh wat kinderachtig als ik het zo nalees.
Trouwens Hundertwasser en Klimt op alle muren.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:10 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, de oplossing was natuurlijk dat ik hier 227 euro en 1,5 uur van mijn vrijdagavond aan spendeerde![]()
Maar goed, gelukkig kunnen we zo'n afweging maken zonder directe financiële gevolgen.
Nouou…pffft. Komt er niet van.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Ga alleen dan! Makkelijk te doen toch! Het is prachtig
Nou zeg…afgezien van het gigabedragquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:10 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, de oplossing was natuurlijk dat ik hier 227 euro en 1,5 uur van mijn vrijdagavond aan spendeerde![]()
Maar goed, gelukkig kunnen we zo'n afweging maken zonder directe financiële gevolgen.
Toch balen, wanneer je dacht dat je het goed en op tijd geregeld had.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:10 schreef Clubsoda het volgende:
Ik geef toe dat het een wat achterhaald concept is om je te houden aan de openingstijden die je op je website, voordeur én voicemail noemtquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:24 schreef Vanyel het volgende:
De praktijk zei toch niet dat ze open waren tot sluit![]()
Club had gewoon moeten bellen, hoe lang bent u open oh dierendoc.
Wie had het over voorschrijven? Gewoon even proletarisch winkelen johquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:34 schreef Candaasje het volgende:
Oef, beterschap Caaf!
Wel vreemd en stom dat ze eerder dicht waren![]()
Ik mag helaas geen antibiotica voorschrijven. Sowieso niet zonder het dier gezien te hebben, maar ook niet op mijn naam gezien ik geen dierenarts ben.
Dat snap ik, en terecht ook, dat men streng is op antibiotica. Ik begrijp dus ook heel goed dat de spoedarts ons hiervoor wilde zien.quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:34 schreef Candaasje het volgende:
Oef, beterschap Caaf!
Wel vreemd en stom dat ze eerder dicht waren![]()
Ik mag helaas geen antibiotica voorschrijven. Sowieso niet zonder het dier gezien te hebben, maar ook niet op mijn naam gezien ik geen dierenarts ben.
Ergerlijk is dat ja... Gelukkig nu weekend jijquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:35 schreef Clubsoda het volgende:
Ik geef toe dat het een wat achterhaald concept is om je te houden aan de openingstijden die je op je website, voordeur én voicemail noemt![]()
En ik had ze dus aan de lijn, vanmiddag. Toen ik zei dat ik aan het eind van de dag langs zou komen.
Vetquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:37 schreef sigme het volgende:
Goed, mijn bedje staat klaar.
[ afbeelding ]
Ik ga maar eens een pyjama zoeken. En een kruik.
Misschien was hun cavia wel overleden jaquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:35 schreef Clubsoda het volgende:
Ik geef toe dat het een wat achterhaald concept is om je te houden aan de openingstijden die je op je website, voordeur én voicemail noemt![]()
En ik had ze dus aan de lijn, vanmiddag. Toen ik zei dat ik aan het eind van de dag langs zou komen.
Ik er in m'n uppie in, hond in haar mand er voor. Inmiddels ligt zij al klaarquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Vet![]()
Trusten, lekker knus! Met hond erin of is dit in je uppie?
Dan bel je en dan zeg je 'mevrouw Soda, onze cavia is overleden, kunt u NU komen?!' Ooooooof je stuurt het recept naar de spoedarts zodat ik het daar op kan halen zonder consultquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien was hun cavia wel overleden ja
Maar de rouw! Allesverterende overweldigende emotiesquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dan bel je en dan zeg je 'mevrouw Soda, onze cavia is overleden, kunt u NU komen?!' Ooooooof je stuurt het recept naar de spoedarts zodat ik het daar op kan halen zonder consultHet leven is zo mooi als je in oplossingen denkt.
Preciesquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ergerlijk is dat ja... Gelukkig nu weekend jij
Alles al ingeleverd en achter de rug, of ben ik weer abuis?
Hondenlevenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik er in m'n uppie in, hond in haar mand er voor. Inmiddels ligt zij al klaar
Oh wat tofffffff, wat ongelooflijk gaaf joh! Man man man wat moeten dat veel zaken zijn die van je schouders vallen nuquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
PreciesJa, alles is ingeleverd, getuigschrift volgt als het goed is 1 januari. Nieuwe titel
![]()
Onderwijs ook klaar, nu resten me nog drie werkdagen met veel administratieve klusjes. Bij jou wat meer rust dan vorige week?
Wat goeoeoeoedquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
PreciesJa, alles is ingeleverd, getuigschrift volgt als het goed is 1 januari. Nieuwe titel
![]()
Op 0 beginnen, zoooo stagaire hč, gaat vast goedkomen met jouquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:55 schreef Molo het volgende:
En ja, behalve dan dat ik nu net weer beetje beter ben na het oplopen van Covid op bedrijfsfeestje![]()
![]()
![]()
Ik ben zo goed qua timing met dit soort dingen, na een week al moeten ziekmelden![]()
Maar workwise is het prima te doen zo, en dat is wel lekker. Iets met onzekere muppet gevoel enzo in het begin
quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh wat tofffffff, wat ongelooflijk gaaf joh! Man man man wat moeten dat veel zaken zijn die van je schouders vallen nu![]()
Mag je trots op zijn, dame!
En ja, behalve dan dat ik nu net weer beetje beter ben na het oplopen van Covid op bedrijfsfeestje![]()
![]()
![]()
Ik ben zo goed qua timing met dit soort dingen, na een week al moeten ziekmelden![]()
Maar workwise is het prima te doen zo, en dat is wel lekker. Iets met onzekere muppet gevoel enzo in het begin
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Op 0 beginnen, zoooo stagaire hč, gaat vast goedkomen met jou
Helemaal verdiend hoor! Hoop dat je dat gevoel lang/altijd mag volhouden. Zelf gedaanquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Het geeft inderdaad een goed gevoel om na zes jaar het einde van mijn ambities bereikt te hebben en me lekker alleen op werk te richten.
![]()
Hun schuld dan toch, met dat feestjeFijn dat het loopt, onzekerheid en je draai moeten vinden, horen erbij
quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:09 schreef Clubsoda het volgende:
Het geeft inderdaad een goed gevoel om na zes jaar het einde van mijn ambities bereikt te hebben en me lekker alleen op werk te richten.
![]()
Ben je wel trainee dan? Dan moet je natuurlijk meequote:Op vrijdag 16 december 2022 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg van één iemand de vraag of ik mee ging naar het traineediner. Dat is voor twintigers![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn grijze haar en rimpels vallen verder ook niet op ofzo![]()
Ik kijk mijn ogen uit maar gaat prima joh, voordeel van ouder zijn, alles wel al keer gezien in andere context
Net of mij nog wat te leren valtquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ben je wel trainee dan? Dan moet je natuurlijk mee
16.30 uur de aardappelen dampend op tafelquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier is volgende donderdag een kerstdiner voor mijn hele afdeling (ik zit op faculteit X, afdeling Y, sectie Z, en er zijn nog twee andere secties die onder afdeling Y vallen). Dat begint met inloop om 19.00, start diner 19.30 en dessert wordt uiterlijk 22.00 geserveerd zodat iedereen die met OV reist daarna nog thuis kan komen.
Ik voel me echt een oma, maar ik vind dat echt zoo laat![]()
laat ze lekker om 18.00 de eerste gang serveren joh..
Ik eet wel oprecht liever om 16:30 dan om 19:30quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
16.30 uur de aardappelen dampend op tafel![]()
Zijn toch wel hapjes ervoor al neem ik aan?
Ik kreeg laatst ergens een half uur na het toetje alweer borrelhapjes aangereikt. Zat qua timing daar ook iets niet helemaal lekker. En dan best veel mensen die hoepla van die schaal nemen, best verrassend vond ik
Geweldige prestatie! En bovenop ook nog een nieuw mensje maken....quote:Op vrijdag 16 december 2022 21:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
![]()
Onderwijs ook klaar, nu resten me nog drie werkdagen met veel administratieve klusjes. Bij jou wat meer rust dan vorige week?
Ooo, dat zou ik ook zo stom vinden! Als je die dag op kantoor zit moet je er langer voor blijven ook nogquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Hier is volgende donderdag een kerstdiner voor mijn hele afdeling (ik zit op faculteit X, afdeling Y, sectie Z, en er zijn nog twee andere secties die onder afdeling Y vallen). Dat begint met inloop om 19.00, start diner 19.30 en dessert wordt uiterlijk 22.00 geserveerd zodat iedereen die met OV reist daarna nog thuis kan komen.
Ik voel me echt een oma, maar ik vind dat echt zoo laat![]()
laat ze lekker om 18.00 de eerste gang serveren joh..
Waarom vis jij 300 kg kleding uit een container?quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ooo, dat zou ik ook zo stom vinden! Als je die dag op kantoor zit moet je er langer voor blijven ook nogWaarom niet mooi aangesloten op je werkdag (en op een normaal tijdstip eten
)
Clubsoda!Wat een prestatie!
Mijn prestatie van vandaag: zo’n 300 kilo zakken met kleding uit een container vissen. Hopelijk met niet teveel leeggegooide bier blikjes erbijMet dit weer moet ik dan de ijspriem meenemen
![]()
En vanavond concert.
hoe had je geslapen in je tentje?quote:Op zaterdag 17 december 2022 08:45 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Het is hier een frisse -3, en grijzig.
Mijn liefste staat met z'n vrachtwagen ergens in Duitsland, bij -10![]()
Vandaag even met alle verzamelde afvalbergen naar de stort (recyclebaar spul: glas, papier, plastic etc) want straks met kerst is de stort dicht en ik wou de troep nog wel even vķķr het nieuwe jaar de deur uit.
Heb ik hier overheen gelezenquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:42 schreef Clubsoda het volgende:
![]()
Doe je rustig aan? Als lijf nee zegt, dan ho.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen! Ik heb niet ellendig geslapenDe spierpijn zit nu ook in mijn rug dus dat is matig.
Vandaag doen we wat kleine dingen met tussendoor veel rust voor mij. Straks eerst maar alle marktspullen opruimen die al een week klaar stonden. Daarna nog even de tuin in om te kijken of prei, wortel, pastinaak en knolselderij nog in goede staat zijn. Later vanmiddag hopelijk nog boodschappen doen. Het is zo veel makkelijker als ik mee ga. Hoop dat dat lukt.
Aaaah, allemaal dingen aan je hoofdquote:
Ja, dat doe ik. Ik voel me niet al te verschrikkelijk, het gaat wel. Bij het opruimen van de marktspullen kan ik zittend uitleggen wat J moet doen. In de tuin moet ik wat dingen aanwijzen, ik neem ook een stoel mee. Zodra de boodschappen in de kar liggen, ga ik naar de auto.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe je rustig aan? Als lijf nee zegt, dan ho.(ik kreeg nu de neiging ho ho ho te schrijven
)
Ook schouder aan gort.quote:
Primaprima! Kruikje mee, lekker warm.quote:
Klinkt.. kerstig? Twee rode oogballen en een punthoofd.quote:
Dan heb ik zojuist een minieme bijdrage gedaan aan je lokale equivalent hier; ik had 1 zijden shirt met scheur in de container gedaan.quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn prestatie van vandaag: zo’n 300 kilo zakken met kleding uit een container vissen. Hopelijk met niet teveel leeggegooide bier blikjes erbijMet dit weer moet ik dan de ijspriem meenemen
![]()
En vanavond concert.
Fijn!quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Primaprima! Kruikje mee, lekker warm.
En jij? Hoe is het met ziek/lamlendig/slijmvliezen? Morgen weer sporten?
[..]
Fijn zegquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Fijn!
Met mij gaat het alweer STUKKEN beter. Gisteren nog veel druk op m'n holtes, hoofdpijn en kaakpijn en alles, maar vandaag echt weer een stuk frisser!
In de categorie frisser net ook m'n hele huis gepoetst. Bed verschoond, was gedraaid, afgestoft, gestofzuigd, gedweild, badkamer geschrobd. Nu is het huis ook weer stof- en snotvrij
Nu even mezelf snot- en stofvrij maken en dan een rondje winkel, want ik wil erwtensoep maken.
Daarna de rest van de middag op m'n lauweren rusten
Het plan is nog steeds om morgen naar die wedstrijd te gaan, maar dan niet op wedstrijdtempo mee te lopen. Gewoon voor het meedoen. Warm aankleden en gaan
Denk dat Meinerswijk ook het mooist in het voorjaar isquote:Op zaterdag 17 december 2022 13:45 schreef borisz het volgende:
Tijd om op te warmen in de bus. Bus 33 met toeristische route naar Nijmegen.
De route zelf was wel wat minder. De eerste kilometers door Meinerswijk waren nog het leukst denk ik 😋
De migraine heeft je te pakken de laatste tijd, of is dit de normale status?quote:
Nee dit is nogal een terugval naar (ik dacht) vervlogen tijden. Niet per se enthousiast over.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De migraine heeft je te pakken de laatste tijd, of is dit de normale status?
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee dit is nogal een terugval naar (ik dacht) vervlogen tijden. Niet per se enthousiast over.
Inmiddels ook koorts trouwens, quintet ahoy
quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee dit is nogal een terugval naar (ik dacht) vervlogen tijden. Niet per se enthousiast over.
Bizar hoe verschillend dat ook is op verschillende plaatsen in het land. Hier heeft het gisteren iets gedooid en vandaag is het droog en vriest het maar een klein beetje. Nergens glad.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:08 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Beterschap!
Hier zo even nodige boodschappen doen maar er ligt overal een halve cm ijs, bizar
Wat kut zeg. Van je hele quintet wel. Beterschap.quote:Op zaterdag 17 december 2022 15:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat fietspadenstuk is inderdaad troosteloos.quote:Op zaterdag 17 december 2022 16:31 schreef borisz het volgende:
Thuis. Mijn tocht op Komoot.
Ik kom de bank niet meer af vandaag.
Jazeker. Ik vind het aanpassen zelf niet eens zo heel erg. Het zijn de weken daarvoor die me slopen. Alles moeten regelen, keuzes maken, veel schrappen, alles dat moeilijk gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🎄
[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 17-12-2022 17:51:45 ]
Ga je in Duitsland wel de blits mee maken. Gewoon voluit vermelden bij kennismaken.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik mis nog de prof. Professor doctor is toch sexier dan gewoon doctor Soda.
Frau Professor Doctor Soda dan toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Elst Nijmegen kun je ook overslaan. Vanaf de waalkant richting Ooi of Groesbeek wordt het weer mooi.quote:Op zaterdag 17 december 2022 13:45 schreef borisz het volgende:
Tijd om op te warmen in de bus. Bus 33 met toeristische route naar Nijmegen.
De route zelf was wel wat minder. De eerste kilometers door Meinerswijk waren nog het leukst denk ik 😋
Hij is al bij Bemmelquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Elst Nijmegen kun je ook overslaan. Vanaf de waalkant richting Ooi of Groesbeek wordt het weer mooi.
Daar wil je al helemaal niet gevonden worden.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:08 schreef z80 het volgende:
[..]
Ga je in Duitsland wel de blits mee maken. Gewoon voluit vermelden bij kennismaken.Niet alleen in Duitsland. Als ze zich volgende keer zo aan mij voorstelt, tranformeer ik ook in een plasje aanbidding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Daar doe ik niet aanquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet alleen in Duitsland. Als ze zich volgende keer zo aan mij voorstelt, tranformeer ik ook in een plasje aanbidding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moeten we weer eens wat meer mét Frau doctor S babbelen ipv over, @ClubsodaOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik denk dat we de fase wel een beetje voorbij zijn dat ik me aan je voor moet stellenquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet alleen in Duitsland. Als ze zich volgende keer zo aan mij voorstelt, tranformeer ik ook in een plasje aanbidding.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]Dat lijkt me sowieso een goed plan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moeten we weer eens wat meer mét Frau doctor S babbelen ipv over, @:ClubsodaI'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Nieuwe titel, nieuwe voorstelquote:Op zaterdag 17 december 2022 18:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik denk dat we de fase wel een beetje voorbij zijn dat ik me aan je voor moet stellenVerder zou ik het dolgraag zien hoor, maar ik geloof ook dat je stiekem wars bent van titels.
quote:Ik doe het heel soms wel eens, als ik op een Duitse website een scrolldownmenu met allerlei idiote titels krijgMijn vrouw laat zich als gebbetje ook wel eens Frau Doctor noemen, meeliften op mij
Dit klinkt verdacht veel als Doctortjespelen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het voor bij de jouwe ook wel een lollig beeld. Misschien kunnen zij en ik eens samen Frau Doc/kto/eren![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit klinkt verdacht veel als Doctortjespelen.
quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Je hebt de verkeerde schoolpleinmoeders voor je.
quote:
Ik wacht even tot mijn nieuwe bignummertje, die leer ik dan uitwendig en doe ik erbij bij het voorstellen, goed?quote:Op zaterdag 17 december 2022 18:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nieuwe titel, nieuwe voorstel![]()
Ik gebruik vooral mijn eigen nooit. En ik giechel om mensen die ze overmatig bezigen in interne mail. Of die er overmatig veel eigenwaarde aan ontlenen. Maar zo voluit professor doctor (ir) vind ik toch stiekem wel sexy klinken. Al vind ik de mens ermee vaak bepaald minder leuk.
[..]
Waarom heb ik dat nooit bedacht. Mijne is dan geen doctor, maar Frau Doctor of Frau Dokter, wie hoort het verschil
Such fun
Ik vind het voor bij de jouwe ook wel een lollig beeld. Misschien kunnen zij en ik eens samen Frau Doc/kto/eren![]()
Ik ben wel altijd nieuwsgierig wie die schoolplein moeders dan wél zijn. Ik ben daar te bleu voor.quote:
Het grote germaniseren is al begonnen zie ikquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik wacht even tot mijn nieuwe bignummertje, die leer ik dan uitwendig en doe ik erbij bij het voorstellen, goed?
Rly? None?quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd nieuwsgierig wie die schoolplein moeders dan wél zijn. Ik ben daar te bleu voor.
Was korterquote:Op zaterdag 17 december 2022 19:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het grote germaniseren is al begonnen zie ik
Krijg je een vervangende of heb je er gewoon (ha, gewoon) 3?quote:Op zaterdag 17 december 2022 19:06 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik wacht even tot mijn nieuwe bignummertje, die leer ik dan uitwendig en doe ik erbij bij het voorstellen, goed?
Oh ja, herkenbaarquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Krijg je een vervangende of heb je er gewoon (ha, gewoon) 3?
Mijn titel staat in onze notariële akten. We hebben die op laten stellen door de notaris die de (ver-)koopakte van J's vorige huis ook opstelde. Blijkbaar stond J met titel en al in het systeem daar.
Compleet idioot inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, herkenbaar
Plus dat er dan in de akte staat wat je functietitel is op dat moment
Hoe relevant voor een koopakte oid![]()
Binnenkort schrijft chatGPT het allemaal en dat kan ook op laagste taalniveauquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Compleet idioot inderdaad.
Ik werd sowieso een beetje pissig van het hele traject. Ik ben juridisch opgeleid en kon net begrijpen waar de notaris het over had. Dat is dan toch gewoon veel te ontoegankelijk? Het is voor verzekeringsmaatschappijen e.d. al jaren verplicht om begrijpelijke voorwaarden op te stellen, waarom mag zoiets belangrijks als je eigen testament nog wel in geheimtaal worden opgeschreven?
Nee joh, lekker in de blockchainquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Binnenkort schrijft chatGPT het allemaal en dat kan ook op laagste taalniveau![]()
Kunnen de notarissen nog meer vangen en minder werk
Ik kon bij m'n werk kiezen of ik m'n titel (MSc) achter m'n naam wilde op m'n badge. Heb voor niet gekozen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn titel staat in onze notariële akten. We hebben die op laten stellen door de notaris die de (ver-)koopakte van J's vorige huis ook opstelde. Blijkbaar stond J met titel en al in het systeem daar. Toen wilde ik ook.
Achteraf bedacht ik dat het juist leuk is om bij de notaris zoiets te laten schrappen wegens belachelijkheid van het gebruik van een titel.
Ik heb alle mails van het notariskantoor die begonnen het 'geachte' en eindigden met 'hoogachtend' ook recalcitrant beantwoord met 'beste' en 'met vriendelijk groet'![]()
Tweequote:Op zaterdag 17 december 2022 20:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Stove top kettle smokerquote:
Veel toffer dan die rechthoekige bakken die je altijd ziet.quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:20 schreef sigme het volgende:
Kiek dan! Met ruim een maand vertraging m'n verjaarskado binnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb gelijk een paar speklapjes in marinade gemikt, morgen gerookte speklap voor ontbijt.
Daarbij drukte ik wat enthousiast de bevroren speklappen in het bakje marinade, voornamelijk ketjap. Spetters alom, veelal op mijn net nieuwe mooie wollen lichtgrijze jorkje. Gvd. Onhandige koe die ik ben
![]()
![]()
Dus nu draait er nog een wolwasje.
Gebakken in ossewit zeker?quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:40 schreef Myraela het volgende:
Ik at vandaag het lekkerste patatje uit m'n leven.Ik lijk wel een hype-girl, eerst de toetjes van de Lidl en nu weer dit. Maar het was echt geweldig. Bij Frites Atelier in Gent. Perfecte krokante patat, met ruim voldoende topping, bestaande uit kimchi, truffelmayonaise, kaassaus en krokante uitjes.
Nee joh blijf lekker hangenquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Cat-astrophe topic. Hier moet ik zijn![]()
Doei weer allen![]()
Jaaaa, Frites Atelierquote:Op zaterdag 17 december 2022 20:40 schreef Myraela het volgende:
Ik at vandaag het lekkerste patatje uit m'n leven.Ik lijk wel een hype-girl, eerst de toetjes van de Lidl en nu weer dit. Maar het was echt geweldig. Bij Frites Atelier in Gent. Perfecte krokante patat, met ruim voldoende topping, bestaande uit kimchi, truffelmayonaise, kaassaus en krokante uitjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |