SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jaquote:Op donderdag 15 december 2022 22:17 schreef Tele6 het volgende:
Wel met een heel blije post @:Cat-astrophe
Ik ga m'n best doen.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ren mezelf sommige weken half voorbij deze maand, maar wel door heel veel leuke dingen![]()
Januari wordt vast één groot zwart gat
Terwijl jij in bed ligt te snotterenGoed uitzieken jij!
Ik maak hier speciaal iets voorquote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Leuk zeg @:vlindertje89 om college te geven voor kinderen. Succes.
Ga je dan veel aanpassen in tekst en inhoud?
quote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef sigme het volgende: [..] Wacht maar, bij mijn vorige werkgever kwamen ze op een gegeven moment met een 'clear desk policy'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de kantoren gezien en echt niemand heeft iets op zijn bureau. Het is gewoon een beetje kaal. Het is maar goed dat alles hagelnieuw is met mooie aankleding enzo.
Ik maakte eens per jaar J's kantoor schoon. Dat was dan ook de enige keer dat er werd schoongemaaktZijn Nespresso stond naast een muur. Heel die muur zat onder de naar beneden gedropen koffie. De ransbak.
Spoilers!
Ik ging toch maar gewoon naar huis en dat ging zonder een centje pijnquote:Op donderdag 15 december 2022 22:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lekker te gast bij de NS
Gewoon doen
quote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Wacht maar, bij mijn vorige werkgever kwamen ze op een gegeven moment met een 'clear desk policy'Hebben ze geen personeelstekort bij je werkgever? Jezus, het is geen kleuterschool toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Fijn. Niet glad dus aan jouw kant van het dorp?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ging toch maar gewoon naar huis en dat ging zonder een centje pijn
Noisequote:Op donderdag 15 december 2022 22:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen.
Voel me inmiddels een stuk beter. Heb via de app flink met bomenjongen geflirt dus ben nu erg tevreden met mezelf
Haha ik heb nu helaas géén stemquote:Op donderdag 15 december 2022 22:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Noise![]()
Als je nu een sexy stem hebt moet je hem bellen![]()
Is hij in Canada of zo?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Haha ik heb nu helaas géén stem
Hij wenste een halfuur geleden welterusten - ze gaan morgenochtend vroeg weer op zoek naar bizons
Nee in Oost-Polen. Dus eigenlijk zijn het geen bizons maar wisenten.quote:
Ik ben jaloers met je meequote:Op donderdag 15 december 2022 22:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee in Oost-Polen. Dus eigenlijk zijn het geen bizons maar wisenten.
Gave beesten. Ik ben wel jaloers.
Fijn dat je veilig thuis bent!quote:Op donderdag 15 december 2022 23:23 schreef borisz het volgende:
Het was Glibberen van de bushalte naar huis.
Maar gezellige kerstviering op het werk. Nou ja bij de kookstudio verderop..
Ik had met collega een hartige Clafoutis gemaakt met tomaat, olijven en geitenkaas. Was erg.
Details volgen.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn dat je veilig thuis bent!
Heb je het recept?
Hier ook. Ben weer terug naar bed gegaan 😉quote:
Ik moet zo naar buiten.quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook. Ben weer terug naar bed gegaan 😉
Hier is het vooral ijzel, spekglad.quote:
De techniek staat voor niets. Ik denk dat ze ook deze keer weer hun eigen verwachtingen gaan overtreffen.quote:Verwachte levertijd: Levering binnen één week
per e-mail aan je verstuurd
In Nederland niet. Zelfs niet in het verre oosten dat Deventer heet.quote:
Mimimimi Enschede is geen Nederlandquote:Op vrijdag 16 december 2022 08:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
In Nederland niet. Zelfs niet in het verre oosten dat Deventer heet.
Prettige feestdagen, allemaal. Dat het maar een mooi uiteinde mag worden.
Tot slot, had ik al gezegd dat ik zomaar Minilot in het wild ben tegengekomen? Het is echt zo.
Die grap heb ik 41.5 jaar moeten horen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mimimimi Enschede is geen Nederland
Je hoeft dat niet door te geven hè?quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die grap heb ik 41.5 jaar moeten horen.
De soortgelijke Pluim in het ziekenhuis noemden wij altijd Fluimquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:43 schreef Phaidra het volgende:
Op ons kantoor zijn ook flexplekken én clear desk policy, maar mensen zijn gewoontedieren en zitten eigenlijk altijd op dezelfde plek.
Ben ik de enige die licht onpasselijk wordt van het fenomeen 'tintelingen'? Wat een naam.
Nee hoor, ik word er ook tamelijk onpasselijk van, al jaren. Brrrrrrrrrrrr.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:43 schreef Phaidra het volgende:
Op ons kantoor zijn ook flexplekken én clear desk policy, maar mensen zijn gewoontedieren en zitten eigenlijk altijd op dezelfde plek.
Ben ik de enige die licht onpasselijk wordt van het fenomeen 'tintelingen'? Wat een naam.
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:26 schreef sigme het volgende:
Die tintelshop heeft de hebbedingetjes in guitige categorieën staan:
[ afbeelding ]
()
In 'Genieten voor jezelf' vinden we
Een gezichtsmassagestaaf![]()
![]()
Hoe nostalgisch! Die mevrouw ook
Genieten voor jezelfquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, ik word er ook tamelijk onpasselijk van, al jaren. Brrrrrrrrrrrr.
Vorig jaar kon je je punten besteden aan een gezichtsmassagestaaf. Dat vond ik dan wel toepasselijk bij de naam
366 dagen geleden:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Vorig jaar kon je je punten besteden aan een gezichtsmassagestaaf. Dat vond ik dan wel toepasselijk bij de naam
366 dagen geleden:
[..]
Gramaticaal ja?quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een klant met een gramaticale fout in de bedrijfsnaam. Ik kan er slecht mee omgaan.
Wel twee nieuwe klanten vandaag
Ik schold er gisteren ook al over, toen de envelop binnen kwam.quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:43 schreef Phaidra het volgende:
Euh, je weet niet wat een gezichtsmassagestaaf is?quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:30 schreef Phaidra het volgende:
[..]Het zou pas echt passend worden als je ook andere genotsstaafjes kon bestellen. Maar dat is zeker weer niet zo SFW
![]()
.
Ik heb ditzelfde gesprek nu hierquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh, je weet niet wat een gezichtsmassagestaaf is?
Maar is die ene in de vorm van een Rookworst nu een online gimmick of ligt ie er echt?quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb ditzelfde gesprek nu hier
Ok bijna hetzelfde dan.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Da's voor microdermabrasie toch?quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
De naam is heel viezz jaquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:43 schreef Phaidra het volgende:
Hier was de weg van A'dam naar Haarlem en verder de Zeeweg naar Zandvoort gewoon dicht vanaf gisteravondquote:Op vrijdag 16 december 2022 09:17 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen.
Hier toen ik net uk naar school bracht ijzel; inmiddels is het droog geworden.
Overal belachelijke files omdat de A7 in twee richtingen is afgesloten wegens een spontaan omhoogkomend wegdek, en dus alle sluiproutes vol.... Voor t gemak is 1 van de sluiproutes met veel capaciteit ook niet beschikbaar omdat er daar een brugdek uitgehaald is, dus al met al is het wat hectisch in de spits...
Ze kan haar flamous niet vinden denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2022 10:12 schreef sigme het volgende:
[..]
366 dagen geleden:
quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik tilde zware dingen. Was mooi.
Dit, om precies te zijn:
Sets
3 Back Squats | 35 kg
3 Back Squats | 55 kg
3 Back Squats | 75 kg
3 Back Squats | 80 kg
3 Back Squats | 85 kg
3 Back Squats | 90 kg
3 Back Squats | 95 kg
3 Back Squats | 100 kg
Hebben jullie geen app voor de data wanneer de containers worden geleegd? Hier geeft de app het aan als er een keer iets verandert.quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier was de weg van A'dam naar Haarlem en verder de Zeeweg naar Zandvoort gewoon dicht vanaf gisteravond
En wij hadden goedgemutst toch de vuilnisbak voor de oprit gezet, maar die is niet geleegd.
Domme wij ook![]()
de bak is vastgevroren aan de grond met een hele dikke laag ijzel eroverheen zodat ie niet eens open kan
Ze komen niet. Tuurlijk niet
Dicht vanwege de ijzel?quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier was de weg van A'dam naar Haarlem en verder de Zeeweg naar Zandvoort gewoon dicht vanaf gisteravond
En wij hadden goedgemutst toch de vuilnisbak voor de oprit gezet, maar die is niet geleegd.
Domme wij ook![]()
de bak is vastgevroren aan de grond met een hele dikke laag ijzel eroverheen zodat ie niet eens open kan
Ze komen niet. Tuurlijk niet
Oh geeeen idee. Ga meteen zoeken!quote:Op vrijdag 16 december 2022 11:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hebben jullie geen app voor de data wanneer de containers worden geleegd? Hier geeft de app het aan als er een keer iets verandert.
Hier heet de app de naam van de gemeentelijke afvalverwerkerquote:
Ik kan hier zelf kiezen hoe laat ik een melding wil. Ik vind het echt een geweldige uitvinding.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier heet de app de naam van de gemeentelijke afvalverwerker
De app doet ook meldingen de avond voordat de zakken aan de straat moeten
Yups en ik las t bij de anwb verkeersdingesquote:Op vrijdag 16 december 2022 11:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dicht vanwege de ijzel?
Hier is het echt een tunnelbak die omhooggedrukt lijkt te worden door grondwater, er zat een 8cm hoge drempel dwars over het asfalt van de snelweg ineens.....
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:23 schreef Tele6 het volgende:
Nou, m'n moeder heeft ook corona. Ze is er minder ziek&zielig van dan m'n vader dus #trots
Oma is aan de beterende hand, nu 2 nachten geen koorts meer.
Broertje heeft nergens last van. De aso.
Dat is netjes!quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:26 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Jij ook wat beter dus![]()
Hopelijk de fam mild verloop.
Op werk veel vrij, half of heel ziek, maar ik word/ben niet gebeld in deze vrije week.
Ik heb rust hard nodig hoorde ik gister via via van TL.
Ik had ook 9 uur teveel vrij/te weinig gewerkt, maar er wordt door haar 8 uur gecompenseerd, door mijn flexibiliteit qua soms niet thuiswerken en omdat het vaak op de woe zo hectisch voor me is/was.
Hoe is t met jou? Jij had toch ook tante C op bezoek?quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:33 schreef Yinny het volgende:
[..]
Fijn! En nu weer energie opdoen voor het daten?
Hahaquote:Op vrijdag 16 december 2022 12:33 schreef Yinny het volgende:
[..]
Fijn! En nu weer energie opdoen voor het daten?
Ik koos een Tomado Tosti apparaat.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:21 schreef Tele6 het volgende:
Tintelingtwijfels...
Ga ik voor een ¤35 tegoedbon voor fietsonderdelen/accessoires?
Dat zou een nieuwe regenbroek zijn, of een slot, of een lamp, of allerlei handige dingen. Niet heel feestelijk. Niet echt cadeau.
Ga ik voor een ¤35 tegoedbon voor de boekwinkel?
Ik heb het boek dat ik voor m'n verjaardag 2021 kreeg nog ongelezen op m'n nachtkastje liggen
(lees eigenlijk alleen op de e-reader, want pagina's omslaan is werk)
Voor ¤35 een 600 mL thermosfles. Wat een afzetters. Je krijgt voor dat bedrag niet eens een hele thermosfles, maar 600 mL. Afzetters.
Een macramé planthanger. Pot, plant en metalen ophanghaak niet inbegrepen. Kortom je betaalt voor een stuk touw.
Een Brabantia koekenpan. Dat is op zich ook best een goede optie. Ik heb nu alleen een RVS koekenpan die als een malle aanbakt tenzij je er een heel pakje boter in doet.
Keukentextielset in grijs en zwart. Daar wordt een mens toch alleen maar verdrietig van?
Nou weet ik het nog niet.
Die is bij ons geen optie. Ik heb 3500 puntenquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik koos een Tomado Tosti apparaat.
Zo vond ik Stocard voor de klantenkaarten, dankzij de SC.quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:22 schreef Blues het volgende:
Deze SC, jullie![]()
![]()
[ afbeelding ]
App ged/l
Ik had er 200, lees: e19,99quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die is bij ons geen optie. Ik heb 3500 punten
Rugwarmer.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:21 schreef Tele6 het volgende:
Tintelingtwijfels...
Ga ik voor een ¤35 tegoedbon voor fietsonderdelen/accessoires?
Dat zou een nieuwe regenbroek zijn, of een slot, of een lamp, of allerlei handige dingen. Niet heel feestelijk. Niet echt cadeau.
Ga ik voor een ¤35 tegoedbon voor de boekwinkel?
Ik heb het boek dat ik voor m'n verjaardag 2021 kreeg nog ongelezen op m'n nachtkastje liggen
(lees eigenlijk alleen op de e-reader, want pagina's omslaan is werk)
Voor ¤35 een 600 mL thermosfles. Wat een afzetters. Je krijgt voor dat bedrag niet eens een hele thermosfles, maar 600 mL. Afzetters.
Een macramé planthanger. Pot, plant en metalen ophanghaak niet inbegrepen. Kortom je betaalt voor een stuk touw.
Een Brabantia koekenpan. Dat is op zich ook best een goede optie. Ik heb nu alleen een RVS koekenpan die als een malle aanbakt tenzij je er een heel pakje boter in doet.
Keukentextielset in grijs en zwart. Daar wordt een mens toch alleen maar verdrietig van?
Nou weet ik het nog niet.
quote:Op donderdag 15 december 2022 23:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Details volgen.
Eerst tomaat in de oven met tijm op 200 graden 40 minuten.
Dan iets met eieren, bloem, room, melk restant tijm en nu mis ik vast iets qua ingrediënten en handelingen
En uiteindelijk tomaat, geitenkaas, olijven met het mengsel van de vorige zin een half uur in de oven op 180 graden.
Het was iig zeer geslaagdDaarnaast hadden we nog 7 andere gerechten. Van een curry, tot Indiaase gehaktballetjes en als slot een Marokkaans koekje toe
quote:Clafoutis met geitenkaas, tomaatjes en olijven
Ingrediënten:
6 trostomaten
1 eetlepel olijfolie
1/4 theelepel zout
1 theelepel verse tijm
4 eieren (maat L)
1/2 cup bloem
1 cup melk
1/2 cup slagroom
1 theelepel verse tijm
1/2 theelepel zout
1/4 theelepel zwarte peper
150 gram geitenkaas
20 groene of zwarte olijven
• Snij de tomaten in vieren, meng met olie, zout en tijm in een kom en leg ze op een
bakplaat. Rooster in de oven (200 graden) voor ongeveer 30 minuten.
• Meng de eieren en bloem met een garde tot er geen klontjes meer in zitten. Voeg
slagroom en melk toe samen met tijm, zout en peper.
• Snij de 20 olijven in plakjes. Doe de geroosterde tomaatjes met de olijven in een
ovenschaal. Verdeel de geitenkaas over de tomaatjes en olijven. Giet het beslag hierover
en bak in de oven (180 graden) voor 35 minuten.
• Vervang eventueel de verse tomaten door 15-20 half gedroogde tomaatjes (in olie in een
pot).
Oh dat is dan ook gek.quote:
Niet aanstellen, gewoon naar dat stadion.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Wat zijn eigenlijk de huidige regels voor een positieve zelftest? Ik vraag dit voor een vriend.
https://www.rijksoverheid(...)ie-na-positieve-testquote:Op vrijdag 16 december 2022 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Wat zijn eigenlijk de huidige regels voor een positieve zelftest? Ik vraag dit voor een vriend.
Dit was wel het gewenste antwoord.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet aanstellen, gewoon naar dat stadion.
We kunnen wel weer wat nieuws over superspreaders gebruiken.
Oh, nog steeds? Ok. Ik dacht dat er inmiddels soepelere regels waren.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)ie-na-positieve-test
Direct in isolatie. Minimaal 5 dagen
De regels zijn vooral soepeler voor die vriend z'n huisgenoten, die hoeven nu niet meer in isolatie tenzij ze zelf ook positief zijn. Dus vriend z'n huisgenoten kunnen gewoon boodschappen gaan doen voor de zielige ziekequote:Op vrijdag 16 december 2022 13:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, nog steeds? Ok. Ik dacht dat er inmiddels soepelere regels waren.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:01 schreef z80 het volgende:
Een vissenkommetje is vannacht om gevallen. Hele hotel in rep en roer.
Was wel een mooie vissenkom.
De test viel per ongeluk in de prullenbak?quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:32 schreef Lonaa het volgende:
Oh, hij heeft geen kerona. Good. Bier vanavond.
Hard gelachen. Niet naar gevraagd. Better to not know.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
De test viel per ongeluk in de prullenbak?
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-geblazen~ac48ac70/quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:34 schreef AnneX het volgende:
[..]Zet Wat wordt er bedoeld? Mooie vissenkom? Hotel?
Oh jee.quote:Op vrijdag 16 december 2022 13:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-geblazen~ac48ac70/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |