SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan altijd minder vermoeiend dan de diarree die door jouw vingers op het toetsenbord geproduceerd wordt.quote:
Geen warm badquote:Op donderdag 15 december 2022 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het kan altijd minder vermoeiend dan de diarree die door jouw vingers op het toetsenbord geproduceerd wordt.
Kan zijn maar ieder jaar een nieuwe schiet niet heel hard op natuurlijkquote:Op donderdag 15 december 2022 22:10 schreef Fosive het volgende:
[..]
Misschien is er een goede reden waarom hij noodgedwongen onder een andere username post
Zo.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het kan altijd minder vermoeiend dan de diarree die door jouw vingers op het toetsenbord geproduceerd wordt.
IJskoud bad, ik zie het alquote:Op donderdag 15 december 2022 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oef, weg warmtequote:Op donderdag 15 december 2022 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De eerste meltdown van het WK is een feit.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zo zo. Schoten gevuurdquote:Op donderdag 15 december 2022 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Viaplay.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
Dit livetopic wordt gigantisch kut bij de wat leukere potjes en iedereen op een andere stream
Ter info
Beroemdheid op Twitter.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:10 schreef Fosive het volgende:
[..]
Misschien is er een goede reden waarom hij noodgedwongen onder een andere username post
Het is koud het is guur.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gestrekt been jeetje
Er moet wat meer hout in kachel zie ik
Op hoeveel graden staat jouw verwarming?quote:
Vrouwtje wil ook wat he.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gestrekt been jeetje
Er moet wat meer hout in kachel zie ik
Ik heb geen thermostaatquote:Op donderdag 15 december 2022 22:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Op hoeveel graden staat jouw verwarming?
Mani is een koud badquote:Op donderdag 15 december 2022 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog steeds de verwarming niet aan gehad.
Dan maar stoken totdat je het warm hebtquote:
Leuk gifje uit de prehistoriequote:Op donderdag 15 december 2022 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Stijn schijt in het mokerwarme bubbelbad
Gewoon 20 graden makker.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Op hoeveel graden staat jouw verwarming?
In een trein?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:16 schreef Coco het volgende:
Ik slinger maar de airfryer weer eens aan.
quote:Op donderdag 15 december 2022 22:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan maar stoken totdat je het warm hebt
Zit je in de trein?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:16 schreef Coco het volgende:
Ik verhoog NU mijn thermostaat.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mensen waar het binnen onder de 20 graden is neem ik niet serieus.
Durfal.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verhoog NU mijn thermostaat.
quote:Op donderdag 15 december 2022 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk gifje uit de prehistorie
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verhoog NU mijn thermostaat.
Hier ook.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:19 schreef Kopiko het volgende:
Streamcrash. Maar wel De Samps zien winnen.
Sorry ik kijk op de pingpongquote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weer een Feyenoorder. Nu is het alleen nog wachten op @:Gurneyisbestoke
Dit is een instapmomentje voor nieuwe deelnemers hoorquote:
DIepgaande analyse genotquote:Op donderdag 15 december 2022 22:19 schreef de_boswachter het volgende:
Autootjesracenreclame
Ik wil kutschimmelzalfgenot
Waarvan aktequote:Op donderdag 15 december 2022 22:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit is een instapmomentje voor nieuwe deelnemers hoor
Wat gaat erin?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:16 schreef Coco het volgende:
VIAPLAYEDquote:Op donderdag 15 december 2022 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Service nicht verfügbar
Aufgrund einer temporären Überlastung oder Wartungsarbeiten kann der Server die Anfrage nicht bearbeiten.
Versuche es bitte in einigen Augenblicken erneut.
Aktuelle Informationen zu unserem Server-Status findest Du unter lima-status.de und auf Twitter @:lima_status.
Niks mis meequote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Service nicht verfügbar
Aufgrund einer temporären Überlastung oder Wartungsarbeiten kann der Server die Anfrage nicht bearbeiten.
Versuche es bitte in einigen Augenblicken erneut.
Aktuelle Informationen zu unserem Server-Status findest Du unter lima-status.de und auf Twitter @:lima_status.
En toch een stuk leuker om naar te kijkenquote:
Heeft ook een pindakindje. Zie instagram.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ik begin me nu wel langzaam te irriteren aan dat onbeschofte Brabantse teringaccent van die blonde
Hij doet het weerquote:Op donderdag 15 december 2022 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Account bij VTMgoden gemaakt
De moffen maken me niks
Brb even sigaretten halen.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft ook een pindakindje. Zie instagram.
Gewoon die external link gebruiken, ben je niet hiervan afhankelijkquote:Op donderdag 15 december 2022 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Account bij VTMgoden gemaakt
De moffen maken me niks
Liever zij dan ik.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft ook een pindakindje. Zie instagram.
Als Jermaine in de metro stapt wordt het gevaarlijk.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:28 schreef Zipportal het volgende:
Straks weer een lege zaal. Laatste metro.
Geen vlamwerende tong hebbenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:30 schreef AllesKaputt het volgende:
Bij Vlammetjes is de verpakking beter te pruimen dan de inhoud.
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer precies weetquote:
Het is steeds een iets andere hardcore/style/iets variant op dezelfde muziekquote:
Gewoon lawaai dusquote:Op donderdag 15 december 2022 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is steeds een iets andere hardcore/style/iets variant op dezelfde muziek
Waarna hij nog een maandje sonjabakkerde.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Rafferty ontsnapt uit Sobibor?
quote:Op donderdag 15 december 2022 22:35 schreef GwaiLow het volgende:
Haha zag ik Sjurmeen nou gewoon met zijn mond uit die grote fles water drinken? En daarna ziet hij het glaasje staan en schenkt hij die maar vol
Brooksquote:Op donderdag 15 december 2022 22:36 schreef Doevelaer het volgende:
Wie is dan die andere jonge gast die een beetje op Rafferty lijkt. Zelfde bouw, deed vorig jaar ook mee en nog net iets meer pauper
Stukje gebit.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:37 schreef Doevelaer het volgende:
Brooks - Borland was echt geniaal vorig jaar
Vretenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat deed Djurmeen voor de kost voor het darten?
Etenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Pizza's bakken.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2022 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier kan ik uren naar kijken.
Jermaine Wattimena werkte in een callcenterquote:Op donderdag 15 december 2022 22:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op donderdag 15 december 2022 22:40 schreef Tagliano het volgende:
Het goede antwoord is overigens: callcentermedewerker
Dan heb je Callan Rydz nog niet gezien. Geen toupet maar een vogelnestje.quote:
Als die net zo lang is als zn nek tikt ie elke maagzweer aanquote:Op donderdag 15 december 2022 22:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk geniet Roland van z'n pik.
Is het dan nog een wanprestatie?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:44 schreef BB-King het volgende:
Goh het zal eens weer niet zo zijn. Een wanprestatie op komst van Wattimena.
Leukquote:Op donderdag 15 december 2022 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als @:rensajacied meepost dan kunnen we Heerenveen en Ajax erbij schrijven
Persoonlijk denk ik dat Jermaine zonder enige moeite dik over de 100 gaat.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:46 schreef engine het volgende:
Als het bij Jumain gaat lopen kan hij zomaar de 95 aantikken.
Oké ongevaccineerde.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik gooide vanavond 65 gemiddeld dat is voor mijn doen heel goed. Einde bericht.
quote:Op donderdag 15 december 2022 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Doe mij wat bier
Ieder kwartier
Over hoeveel legs?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
Uit gescoorde legs tellen dubbelquote:Op donderdag 15 december 2022 22:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En dan speel je geen beslissende derde?
En als dat ook gelijk is kijken ze naar gele kaarten?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uit gescoorde legs tellen dubbel
Alleen als de keeper een helmpje heeftquote:Op donderdag 15 december 2022 22:55 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En als dat ook gelijk is dan kijken ze naar gele kaarten?
Twee verschillende tegenstandersquote:Op donderdag 15 december 2022 22:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En dan speel je geen beslissende derde?
Sedlacek vindt dit leukquote:Op donderdag 15 december 2022 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen als de keeper een helmpje heeft
Met 3 pijlen?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
Explode?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Klaasen en Van Gerwen hadden in het begin ook hardcoremuziek.
Weet iemand die nummers nog?
Eentje met erg veel zwaartekrachtquote:Op donderdag 15 december 2022 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit varken leeft op een andere planeet
Uranusquote:Op donderdag 15 december 2022 22:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Eentje met erg veel zwaartekracht
@Lonaa ligt allang te slapen. Daar valt niet veel meer te halen.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:58 schreef Nober het volgende:
Na deze kruip ik lekker bij @:Lonaa in bed.
Clowntje Wright verrekt maar mooi de moord.
MvG, RvB en VdV compenserenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noppert komt op met Panic at the Disco
Domme Djurmeen dus met Bella Ciao van Hardwell
Nentjes met Enrique Iglesias
Trijp ook met beukmuziek Dimitri Vegas/Like Mike vs Hardwell
Dan laat ze t mooi toe.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
@:lonaa ligt allang te slapen. Daar valt niet veel meer te halen.
Peter Wright is een vermakelijke actquote:Op donderdag 15 december 2022 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Pompen met Dirruk is altijd wel een vermakelijke act.
Ongekende tyfusherrie verder, dat wel.
Lekker maat. Stukje keelgrijpenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:58 schreef Nober het volgende:
Na deze kruip ik lekker bij @:Lonaa in bed.
Clowntje Wright verrekt maar mooi de moord.
Als je van muziek houdt die goed is en teringhard dan kan ik My Bloody Valentine aanraden.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Pompen met Dirruk is altijd wel een vermakelijke act.
Ongekende tyfusherrie verder, dat wel.
Nog altijd beter dan figuren als Wattimena.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Rafferty is ook een dooie nobody en zon “talent” wat nooit echt iets gaat presteren.
@Anneloos dit is geil.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat. Stukje keelgrijpen
Ik ben dol op mbv maar het is geen lekkere opkomstmuziek denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je van muziek houdt die goed is en teringhard dan kan ik My Bloody Valentine aanraden.
Tsja, Geer of Goor, Frankrijk of Argentina.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan figuren als Wattimena.
Stofzuigermuziekquote:Op donderdag 15 december 2022 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je van muziek houdt die goed is en teringhard dan kan ik My Bloody Valentine aanraden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |