@Lonaa ligt allang te slapen. Daar valt niet veel meer te halen.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:58 schreef Nober het volgende:
Na deze kruip ik lekker bij @:Lonaa in bed.
Clowntje Wright verrekt maar mooi de moord.
MvG, RvB en VdV compenserenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noppert komt op met Panic at the Disco
Domme Djurmeen dus met Bella Ciao van Hardwell
Nentjes met Enrique Iglesias
Trijp ook met beukmuziek Dimitri Vegas/Like Mike vs Hardwell
Dan laat ze t mooi toe.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:58 schreef fetX het volgende:
[..]
@:lonaa ligt allang te slapen. Daar valt niet veel meer te halen.
Peter Wright is een vermakelijke actquote:Op donderdag 15 december 2022 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Pompen met Dirruk is altijd wel een vermakelijke act.
Ongekende tyfusherrie verder, dat wel.
Lekker maat. Stukje keelgrijpenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:58 schreef Nober het volgende:
Na deze kruip ik lekker bij @:Lonaa in bed.
Clowntje Wright verrekt maar mooi de moord.
Als je van muziek houdt die goed is en teringhard dan kan ik My Bloody Valentine aanraden.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Pompen met Dirruk is altijd wel een vermakelijke act.
Ongekende tyfusherrie verder, dat wel.
Nog altijd beter dan figuren als Wattimena.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Rafferty is ook een dooie nobody en zon “talent” wat nooit echt iets gaat presteren.
@Anneloos dit is geil.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat. Stukje keelgrijpen
Ik ben dol op mbv maar het is geen lekkere opkomstmuziek denk ik.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je van muziek houdt die goed is en teringhard dan kan ik My Bloody Valentine aanraden.
Tsja, Geer of Goor, Frankrijk of Argentina.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan figuren als Wattimena.
Stofzuigermuziekquote:Op donderdag 15 december 2022 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je van muziek houdt die goed is en teringhard dan kan ik My Bloody Valentine aanraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |