VIAPLAYEDquote:Op donderdag 15 december 2022 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Service nicht verfügbar
Aufgrund einer temporären Überlastung oder Wartungsarbeiten kann der Server die Anfrage nicht bearbeiten.
Versuche es bitte in einigen Augenblicken erneut.
Aktuelle Informationen zu unserem Server-Status findest Du unter lima-status.de und auf Twitter @:lima_status.
Niks mis meequote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Service nicht verfügbar
Aufgrund einer temporären Überlastung oder Wartungsarbeiten kann der Server die Anfrage nicht bearbeiten.
Versuche es bitte in einigen Augenblicken erneut.
Aktuelle Informationen zu unserem Server-Status findest Du unter lima-status.de und auf Twitter @:lima_status.
En toch een stuk leuker om naar te kijkenquote:
Heeft ook een pindakindje. Zie instagram.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ik begin me nu wel langzaam te irriteren aan dat onbeschofte Brabantse teringaccent van die blonde
Hij doet het weerquote:Op donderdag 15 december 2022 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Account bij VTMgoden gemaakt
De moffen maken me niks
Brb even sigaretten halen.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft ook een pindakindje. Zie instagram.
Gewoon die external link gebruiken, ben je niet hiervan afhankelijkquote:Op donderdag 15 december 2022 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Account bij VTMgoden gemaakt
De moffen maken me niks
Liever zij dan ik.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft ook een pindakindje. Zie instagram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |