SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan altijd minder vermoeiend dan de diarree die door jouw vingers op het toetsenbord geproduceerd wordt.quote:
Geen warm badquote:Op donderdag 15 december 2022 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het kan altijd minder vermoeiend dan de diarree die door jouw vingers op het toetsenbord geproduceerd wordt.
Kan zijn maar ieder jaar een nieuwe schiet niet heel hard op natuurlijkquote:Op donderdag 15 december 2022 22:10 schreef Fosive het volgende:
[..]
Misschien is er een goede reden waarom hij noodgedwongen onder een andere username post
Zo.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het kan altijd minder vermoeiend dan de diarree die door jouw vingers op het toetsenbord geproduceerd wordt.
IJskoud bad, ik zie het alquote:Op donderdag 15 december 2022 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oef, weg warmtequote:Op donderdag 15 december 2022 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De eerste meltdown van het WK is een feit.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zo zo. Schoten gevuurdquote:Op donderdag 15 december 2022 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Viaplay.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
Dit livetopic wordt gigantisch kut bij de wat leukere potjes en iedereen op een andere stream
Ter info
Beroemdheid op Twitter.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:10 schreef Fosive het volgende:
[..]
Misschien is er een goede reden waarom hij noodgedwongen onder een andere username post
Het is koud het is guur.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gestrekt been jeetje
Er moet wat meer hout in kachel zie ik
Op hoeveel graden staat jouw verwarming?quote:
Vrouwtje wil ook wat he.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gestrekt been jeetje
Er moet wat meer hout in kachel zie ik
Ik heb geen thermostaatquote:Op donderdag 15 december 2022 22:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Op hoeveel graden staat jouw verwarming?
Mani is een koud badquote:Op donderdag 15 december 2022 22:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog steeds de verwarming niet aan gehad.
Dan maar stoken totdat je het warm hebtquote:
Leuk gifje uit de prehistoriequote:Op donderdag 15 december 2022 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Stijn schijt in het mokerwarme bubbelbad
Gewoon 20 graden makker.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Op hoeveel graden staat jouw verwarming?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |