jawel hoor!!!quote:Op donderdag 15 december 2022 21:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er zit geen chloor in dat kan niet bij houtgestookte hottubs las ik ergens.
Het wordt steeds knusserquote:Op donderdag 15 december 2022 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
Duurt ook niet lang meer... ( IvoRR is nog niet genoemd)
[ afbeelding ]
heel eerlijk'quote:
Ai, dat gaat richting een grens…quote:Op donderdag 15 december 2022 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
Duurt ook niet lang meer... ( IvoRR is nog niet genoemd)
[ afbeelding ]
Paupertje Ivor is al onderweg met zijn tank...quote:Op donderdag 15 december 2022 22:02 schreef engine het volgende:
Zo liefhoop dat ze gewoon voor Jappie gaat
Niet waar. Ze hadden er eerder vanavond een heel gesprek overquote:Op donderdag 15 december 2022 22:03 schreef ledn81 het volgende:
Ivooorrrr is al dagen niet meer genoemd.![]()
[ afbeelding ]
ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 15 december 2022 22:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ai, dat gaat richting een grens…
ik weet dat wel zeker, volgens mij is Jappie veel te veel een vrije jongen en ik weet niet of Wanda dat wel wil.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk'
ik denk dat ze er heel erg spijt van gaat krijgen
Oh ik hoorde dat daar die daar niet tegen kon en je iets anders voor moet gebruiken.Maar er zit sowieso geen chloor in volgens mijquote:
ik weet dat ze daar ook chloor hebben gehadquote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik hoorde dat daar die daar niet tegen kon en je iets anders voor moet gebruiken.Maar er zit sowieso geen chloor in volgens mij
Wat werd er oa gezegd? Was weg... @enginequote:Op donderdag 15 december 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Niet waar. Ze hadden er eerder vanavond een heel gesprek over
Jawel. Toen Isaac er net bij wilde stappen werd er nog gevraagd of er nog chloor bij moestquote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik hoorde dat daar die daar niet tegen kon en je iets anders voor moet gebruiken.Maar er zit sowieso geen chloor in volgens mij
Zeker in de keukenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik vindt dat zo vies dat vlooien bij elkaar met die puisten
Ik vind Jappie heel leuk, dus ik vind het vooral vervelend voor hem als zijn gevoelens nog meer worden. Wanda en Ivor.. achquote:Op donderdag 15 december 2022 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
Hoop toch niet dat Wanda haar relatie van 8 jaar zomaar opgeeft... Ze praatte altijd zo vol liefde over Ivor
Terwijl haar vriend dit zal zien en je ook niet in contact staatquote:Op donderdag 15 december 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk'
ik denk dat ze er heel erg spijt van gaat krijgen
Ja dat stuk is wel waar.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:06 schreef maryo55 het volgende:
Die Laila hoorde ik vanmiddag tegen Babette zeggen. Het enige wat ik het gezegd is dat ik val op borsten en billen (voor de grap) Ik heb tegen Martin gezegd dat ik Mexx eerder kon krijgen dan hij.( voor de grap) Ik heb gezegd dat ik geen slipje aan had onder mijn groene jurk. (voor de grap[) Dus van alles waarvan Mexx haar beschuldigde is blijkbaar toch wel waar.
Waarom stinkt dat water dan altijd zo of is het filter/:pomp kapot.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel. Toen Isaac er net bij wilde stappen werd er nog gevraagd of er nog chloor bij moest
Misschien een wanhopige poging van Ivorquote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef Vlinder1974 het volgende:
is iemand die zich heel erg druk maakt![]()
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat er iets gaat gebeuren tussen hun eigenlijk maar ze zijn wel schattig samenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
Hoop toch niet dat Wanda haar relatie van 8 jaar zomaar opgeeft... Ze praatte altijd zo vol liefde over Ivor
Eerder hebben ze beide gezegd met achter gesproken te hebben en dat ze niet willen dat hun vriendschap anders over komt. Even snel gezegdquote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat werd er oa gezegd? Was weg... @:engine
Hoe zou zij er andersom instaan als die Ivor daar zou zitten met een of andere Wendyquote:Op donderdag 15 december 2022 22:01 schreef engine het volgende:
Wanda en Jappie weer lekker knuffelen
Raar want tegenover Sasha zei hij wel gevoelens te hebben dan neem je toch juist afstand lijkt mequote:Op donderdag 15 december 2022 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Eerder hebben ze beide gezegd met achter gesproken te hebben en dat ze niet willen dat hun vriendschap anders over komt. Even snel gezegd
geen idee.. het klinkt vies en ze benoemen dat ookquote:Op donderdag 15 december 2022 22:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom stinkt dat water dan altijd zo of is het filter/:pomp kapot.
Nou ze heeft het met jasper ook gehad vandaag over hoe zij zich voelde als Ivor op missie was. Dan voelde ze zich meestal heel kut.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe zou zij er andersom instaan als die Ivor daar zou zitten met een of andere Wendy
Als Moraima de shit, die leila over zich heen heeft gehad, had gekregenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Moraima mompelt: ruzie maken voor niks
Toch kiest Moraima er duidelijk voor om geen afstand te houden, ze ging een spel spelen met martin en mexxquote:Op donderdag 15 december 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Moraima de shit die leila over zich heen heeft gehad had gekregen
had Matin al lang in de hoek gelegen
Echt super lullig voor Leila.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Moraima de shit, die leila over zich heen heeft gehad, had gekregen
had Matin al lang in de hoek gelegen
jaquote:Op donderdag 15 december 2022 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Toch kiest Moraima er duidelijk voor om geen afstand te houden, ze ging een spel spelen met martin en mexx
Zou wel hilarisch zijn als ze bezwijkt want dan heb je de poppen aan het dansenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Nou ze heeft het met jasper ook gehad vandaag over hoe zij zich voelde als Ivor op missie was. Dan voelde ze zich meestal heel kut.
Ja ik begrijp dit ook even niet... Je zou toch zeggen dat je vrienden even afstand bewaren nu...quote:Op donderdag 15 december 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
dat vind ik ook een beetje een rotstreek van Moraima
zij zou dat wel eisen van Leila
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |