jawel hoor!!!quote:Op donderdag 15 december 2022 21:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er zit geen chloor in dat kan niet bij houtgestookte hottubs las ik ergens.
Het wordt steeds knusserquote:Op donderdag 15 december 2022 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
Duurt ook niet lang meer... ( IvoRR is nog niet genoemd)
[ afbeelding ]
heel eerlijk'quote:
Ai, dat gaat richting een grens…quote:Op donderdag 15 december 2022 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
Duurt ook niet lang meer... ( IvoRR is nog niet genoemd)
[ afbeelding ]
Paupertje Ivor is al onderweg met zijn tank...quote:Op donderdag 15 december 2022 22:02 schreef engine het volgende:
Zo liefhoop dat ze gewoon voor Jappie gaat
Niet waar. Ze hadden er eerder vanavond een heel gesprek overquote:Op donderdag 15 december 2022 22:03 schreef ledn81 het volgende:
Ivooorrrr is al dagen niet meer genoemd.![]()
[ afbeelding ]
ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 15 december 2022 22:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ai, dat gaat richting een grens…
ik weet dat wel zeker, volgens mij is Jappie veel te veel een vrije jongen en ik weet niet of Wanda dat wel wil.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk'
ik denk dat ze er heel erg spijt van gaat krijgen
Oh ik hoorde dat daar die daar niet tegen kon en je iets anders voor moet gebruiken.Maar er zit sowieso geen chloor in volgens mijquote:
ik weet dat ze daar ook chloor hebben gehadquote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik hoorde dat daar die daar niet tegen kon en je iets anders voor moet gebruiken.Maar er zit sowieso geen chloor in volgens mij
Wat werd er oa gezegd? Was weg... @enginequote:Op donderdag 15 december 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Niet waar. Ze hadden er eerder vanavond een heel gesprek over
Jawel. Toen Isaac er net bij wilde stappen werd er nog gevraagd of er nog chloor bij moestquote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh ik hoorde dat daar die daar niet tegen kon en je iets anders voor moet gebruiken.Maar er zit sowieso geen chloor in volgens mij
Zeker in de keukenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:02 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik vindt dat zo vies dat vlooien bij elkaar met die puisten
Ik vind Jappie heel leuk, dus ik vind het vooral vervelend voor hem als zijn gevoelens nog meer worden. Wanda en Ivor.. achquote:Op donderdag 15 december 2022 22:04 schreef HappyCharly het volgende:
Hoop toch niet dat Wanda haar relatie van 8 jaar zomaar opgeeft... Ze praatte altijd zo vol liefde over Ivor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |