SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DRT zijnde leggen we hem gewoon het zwijgen opquote:Op donderdag 15 december 2022 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Ik wist gewoon dat onlogisch weer ging lopen kloten, valt tegen dat het vanaf dag 1 is
We kunnen wat anders gaan doen
Hopelijk ver wegquote:
Nee.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kijken jullie voor het eerst een wedstrijd van Keane Barry, of zo?
Dit is een openbaar forum makker. Als je wat anders gaat doen zal niemand je er van weerhouden!quote:Op donderdag 15 december 2022 21:30 schreef Tagliano het volgende:
Ik wist gewoon dat onlogisch weer ging lopen kloten als we streams kijken, valt tegen dat het vanaf dag 1 is
We kunnen wat anders gaan doen
Ik verbied je ook nergens je als een volstrekte randdebiel te gedragenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is een openbaar forum makker. Als je wat anders gaat doen zal niemand je er van weerhouden!
Veel plezier met wat je gaat doen
Laten we het maar weer over de wedstrijd hebbenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verbied je ook nergens je als een volstrekte randdebiel te gedragen
Vast niet maar ik ga er in ieder geval geen gewoonte van maken.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kijken jullie voor het eerst een wedstrijd van Keane Barry, of zo?
Stel je niet zo aan, zeg. Was een genot op de UK Open begin dit jaar.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Vast niet maar ik ga er in ieder geval geen gewoonte van maken.
Hallo amice. Wie is jouw topfavoriet voor de titel?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, zeg. Was een genot op de UK Open begin dit jaar.
Van Gerwen.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice. Wie is jouw topfavoriet voor de titel?
Weet ik, maar dacht dat je emotie het zou overwinnen.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is realistisch en nuchter bekeken.
Stijn is heel rationeel sinds ie weer Alaphilippe heetquote:Op donderdag 15 december 2022 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet ik, maar dacht dat je emotie het zou overwinnen.
quote:Op donderdag 15 december 2022 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Pisschraper gaat zo weer als een hond blaffen
Wel fijn na z'n boeddhistische fase als @GandhiHimselfquote:Op donderdag 15 december 2022 21:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stijn is heel rationeel sinds ie weer Alaphilippe heet
Ik kijk er ook wat afstandelijker naar omdat ik niet meer elke scheet kan volgen.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet ik, maar dacht dat je emotie het zou overwinnen.
Rayne down on mequote:Op donderdag 15 december 2022 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Keane? @:Coco
Die username kon echt niet.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel fijn na z'n boeddhistische fase als @:gandhihimself
Is dat echt?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel fijn na z'n boeddhistische fase als @:gandhihimself
Hij heeft toch maar 1 opkomstnummer?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Keane? @:Coco
We kunnen interview na nederlaag van Barnie alvast invullenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:38 schreef Szura het volgende:
Buitenechtelijke zoon van Bunting mag even z’n handen onder de warme kraan houden
quote:Op donderdag 15 december 2022 21:39 schreef Szura het volgende:
Het is jouw taak om die Sampson te leren kennen voor je aanschuift, luie vadsige pad VdV
Dit lijkt me zelfs voor jouw doen ietwat vergezochtquote:Op donderdag 15 december 2022 21:39 schreef AllesKaputt het volgende:
Sampson lijkt op Zelensky met een bad hair day die veel te lang onder een Russische zonnebank heeft gelegen.
Hij deed me denken aan Nitin Kumarquote:Op donderdag 15 december 2022 21:39 schreef AllesKaputt het volgende:
Sampson lijkt op Zelensky met een bad hair day die veel te lang onder een Russische zonnebank heeft gelegen.
Werk je in de bouw?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat we het moeten doen met de opkomst van Peter Wright in een samenvatting morgenochtend. Voor mij gaat het al aardig richting bedtijd namelijk
Het is wel een hoop gepruts vanavond. Net was het beeld ook weer even raar.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar zonder gekkigheid is het echt zo slecht?
Ben je 65+?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat we het moeten doen met de opkomst van Peter Wright in een samenvatting morgenochtend. Voor mij gaat het al aardig richting bedtijd namelijk
Weet je wie ook altijd een bad hair day had?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:39 schreef AllesKaputt het volgende:
+1quote:Op donderdag 15 december 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
ok @Dr_Flashquote:Op donderdag 15 december 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo voel ik me de laatste weken helaas wel jaquote:
Dit ben ik niet van je gewendquote:Op donderdag 15 december 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dr Flashedquote:Op donderdag 15 december 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zelf ook niet, maar het zijn vreemde weken.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ben ik niet van je gewend
Dat is niet best. Al bijna tijd voor je houten pyjama dan.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo voel ik me de laatste weken helaas wel ja
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, maar het zijn vreemde weken.
rip in pieces nabestaandenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb sinds vandaag ook keelpijn.
Het komt zo wel dichtbij
Top2000quote:Op donderdag 15 december 2022 21:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mexi is ook erg druk met de top 2000, dus dit is een redelijke aanname
Top 2000 is zo 23 jaar geledenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mexi is ook erg druk met de top 2000, dus dit is een redelijke aanname
Beterschap makker. Ik had dat laatst ook en dat eindigde in een peritonsillair abces. Google op eigen risico.quote:
Aangestoken door kutcollega.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Net ziek geweest. 3 dagen koorts antigenot.
Lijkt me gevaarlijk met overgewicht.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Beterschap makker. Ik had dat laatst ook en dat eindigde in een peritonsillair abces. Google op eigen risico.
quote:Op donderdag 15 december 2022 21:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit lijkt me zelfs voor jouw doen ietwat vergezocht
Dan gaat @Zipportal weer dat plaatje posten.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domme Wattimena ga ik misschien nog een stukje van zien
Stelling: DRT is onder andere leuk door de altijd terugkerende memes.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan gaat @:zipportal weer dat plaatje posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet missen.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domme Wattimena ga ik misschien nog een stukje van zien
quote:Op donderdag 15 december 2022 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Stelling: DRT is onder andere leuk door de altijd terugkerende memes.@RamboDirk is een vrij matige act jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Slaap lekker alvastquote:Op donderdag 15 december 2022 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hup opschieten. Na deze pot ga ik slapen
Slaap lekker makker.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hup opschieten. Na deze pot ga ik slapen
Was wel leuk om een een anti rambodirk poll te maken.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:RamboDirk is een vrij matige act ja
Een spreekwoordelijk koekje van eigen deeg.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Was wel leuk om een een anti rambodirk poll te maken.
Daar had hij het niet van terug.
Oh. Ik kijk ook via de stream. Ik dacht dat ik achterliep. Sorry makker. Het zal niet meer gebeurenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zou je dit niet willen doen. (Kijk via stream)
Dit is een kwestie van smaak, maar ik zeg: Gadaffi.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weet je wie ook altijd een bad hair day had?
JAAAAAAAAquote:Op donderdag 15 december 2022 21:49 schreef onlogisch het volgende:
forumgebruikster @:Anneloos is online.
Lijkt het WK voetbal wel.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier sneuvelen nu al vele Pick'ems
Lekker voor zequote:Op donderdag 15 december 2022 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier sneuvelen nu al vele Pick'ems
Geen probleem. Bij de echte KRAKERS leg ik FOK! toch wel even wegquote:Op donderdag 15 december 2022 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Ik kijk ook via de stream. Ik dacht dat ik achterliep. Sorry makker. Het zal niet meer gebeuren
Had toch voor die papzak moeten gaan als het 0-2 wordtquote:
Terecht, floptandarts.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wim staat er hondsberoerd voor.
Terug, sinds vandaag.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar is @:caland eigenlijk? Met vakantie?
OK dan nu (kust lijkt me veilig intussen): MOOIE 125 SAMPSONquote:Op donderdag 15 december 2022 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zou je dit niet willen doen. (Kijk via stream)
FOK! opzij, handje van @Anneloos erbij.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geen probleem. Bij de echte KRAKERS leg ik FOK! toch wel even weg
Vermoeiend.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Keelpijn in hevigheid toegenomen daardoor?
Poalliften @Zipportalquote:Op donderdag 15 december 2022 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
FOK! opzij, handje van @:Anneloos erbij.
Genot.
Al besproken.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Die tattoos passen niet bij zon incelhoofd.
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:53 schreef Coco het volgende:
Zijn er trouwens wat veranderingen qua toernooi opzet tov vorig jaar?
Enkeltje greppel.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:54 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk vliegt die Boris Crazmar er ook snel uit. Met zijn Tom Coronel hoofd.
Tom Coronel zet ik in het rijtje Henk Spaan en Arno Vermeulen.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:54 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk vliegt die Boris Crazmar er ook snel uit. Met zijn Tom Coronel hoofd.
En Ghert?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sampson is ook geen meester op de dubbels.
Ik doe een gokje; die gaat niet ver komen.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sampson is ook geen meester op de dubbels.
Gelijk een like gezet.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Tom Coronel zet ik in het rijtje Henk Spaan en Arno Vermeulen.
Hij moet alles op alles zetten om vanaf nu elke set te winnenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe kan Keane Barry dit omdraaien?
Lakesidequote:Op donderdag 15 december 2022 21:59 schreef Mani89 het volgende:
Het is alsof ik al naar Lakeside zit te kijken. Aaaiiiii.
yrraB enaeKquote:Op donderdag 15 december 2022 22:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe kan Keane Barry dit omdraaien?
ONZE Leeuwquote:Op donderdag 15 december 2022 22:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Een neger met een oranje gloed.
Jij hebt Robbquote:Op donderdag 15 december 2022 22:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekker voor iedereen die Barry had bij Pick 'em
Wie had jij ook alweerquote:Op donderdag 15 december 2022 22:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lekker voor iedereen die Barry had bij Pick 'em
We missen weinig aan deze worp en pijlenstandquote:Op donderdag 15 december 2022 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit valt me erg tegen van Kien.
Daarom ben ik blij dat ik niet meteen gigantisch achterloopquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Na zijn eerste pot in de trappenkast.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:04 schreef Caland het volgende:
Wanneer kunnen we Barney zien choken?
Dit is opportunistische bagger.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We missen weinig aan deze worp en pijlenstand
quote:Op donderdag 15 december 2022 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]3 FeyenoordersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 Vitesse
1 PSV’er
En @GGMM
Mooie score
Weer een Feyenoorder. Nu is het alleen nog wachten op @GurneyIsBestOkequote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een gezelligheid hier zeg.
Ik ga nu meekijken.
hij bakt er namelijk geen pepernoot vanquote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef Coco het volgende:
Er heerst hier ietwat aversie jegens darter Barry.
Hallo maatquote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga nu meekijken.
Welkom.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga nu meekijken.
Hallo Dombo.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga nu meekijken.
En @Pistoleroquote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weer een Feyenoorder. Nu is het alleen nog wachten op @:Gurneyisbestoke
Ik ben ook hard op zoek naar mijn broekjequote:Op donderdag 15 december 2022 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Dawson is hard op zoek naar het broekje van Laura Turner
Als @RensAjacied meepost dan kunnen we Heerenveen en Ajax erbij schrijvenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef fetX het volgende:
[..]
3 Feyenoorders
1 Vitesse
1 PSV’er
En @:GGMM
Mooie score
Voor elke stream een apart topic.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
Dit livetopic wordt gigantisch kut bij de wat leukere potjes en iedereen op een andere stream
Ter info
Die chaos hoort erbij.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
Dit livetopic wordt gigantisch kut bij de wat leukere potjes en iedereen op een andere stream
Ter info
gewoon allemaal de leuke stream kijkenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
Ter info
Eens.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
Ter info
Maar bovenal 6 autisten!quote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef fetX het volgende:
[..]
3 Feyenoorders
1 Vitesse
1 PSV’er
En @:GGMM
Mooie score
Oh echt.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is nu @:gandhihimself @:alaphilippe_
@Mastermindedquote:Op donderdag 15 december 2022 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Meen je nietquote:Op donderdag 15 december 2022 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |