Wel fijn na z'n boeddhistische fase als @GandhiHimselfquote:Op donderdag 15 december 2022 21:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stijn is heel rationeel sinds ie weer Alaphilippe heet
Ik kijk er ook wat afstandelijker naar omdat ik niet meer elke scheet kan volgen.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet ik, maar dacht dat je emotie het zou overwinnen.
Rayne down on mequote:Op donderdag 15 december 2022 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Keane? @:Coco
Die username kon echt niet.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel fijn na z'n boeddhistische fase als @:gandhihimself
Is dat echt?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel fijn na z'n boeddhistische fase als @:gandhihimself
Hij heeft toch maar 1 opkomstnummer?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Keane? @:Coco
We kunnen interview na nederlaag van Barnie alvast invullenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:38 schreef Szura het volgende:
Buitenechtelijke zoon van Bunting mag even z’n handen onder de warme kraan houden
quote:Op donderdag 15 december 2022 21:39 schreef Szura het volgende:
Het is jouw taak om die Sampson te leren kennen voor je aanschuift, luie vadsige pad VdV
Dit lijkt me zelfs voor jouw doen ietwat vergezochtquote:Op donderdag 15 december 2022 21:39 schreef AllesKaputt het volgende:
Sampson lijkt op Zelensky met een bad hair day die veel te lang onder een Russische zonnebank heeft gelegen.
Hij deed me denken aan Nitin Kumarquote:Op donderdag 15 december 2022 21:39 schreef AllesKaputt het volgende:
Sampson lijkt op Zelensky met een bad hair day die veel te lang onder een Russische zonnebank heeft gelegen.
Werk je in de bouw?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat we het moeten doen met de opkomst van Peter Wright in een samenvatting morgenochtend. Voor mij gaat het al aardig richting bedtijd namelijk
Het is wel een hoop gepruts vanavond. Net was het beeld ook weer even raar.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar zonder gekkigheid is het echt zo slecht?
Ben je 65+?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat we het moeten doen met de opkomst van Peter Wright in een samenvatting morgenochtend. Voor mij gaat het al aardig richting bedtijd namelijk
Weet je wie ook altijd een bad hair day had?quote:Op donderdag 15 december 2022 21:39 schreef AllesKaputt het volgende:
+1quote:Op donderdag 15 december 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
ok @Dr_Flashquote:Op donderdag 15 december 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo voel ik me de laatste weken helaas wel jaquote:
Dit ben ik niet van je gewendquote:Op donderdag 15 december 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dr Flashedquote:Op donderdag 15 december 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zelf ook niet, maar het zijn vreemde weken.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ben ik niet van je gewend
Dat is niet best. Al bijna tijd voor je houten pyjama dan.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo voel ik me de laatste weken helaas wel ja
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, maar het zijn vreemde weken.
rip in pieces nabestaandenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb sinds vandaag ook keelpijn.
Het komt zo wel dichtbij
Top2000quote:Op donderdag 15 december 2022 21:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mexi is ook erg druk met de top 2000, dus dit is een redelijke aanname
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |