Top 2000 is zo 23 jaar geledenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mexi is ook erg druk met de top 2000, dus dit is een redelijke aanname
Beterschap makker. Ik had dat laatst ook en dat eindigde in een peritonsillair abces. Google op eigen risico.quote:
Aangestoken door kutcollega.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Net ziek geweest. 3 dagen koorts antigenot.
Lijkt me gevaarlijk met overgewicht.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Beterschap makker. Ik had dat laatst ook en dat eindigde in een peritonsillair abces. Google op eigen risico.
quote:Op donderdag 15 december 2022 21:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit lijkt me zelfs voor jouw doen ietwat vergezocht
Dan gaat @Zipportal weer dat plaatje posten.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domme Wattimena ga ik misschien nog een stukje van zien
Stelling: DRT is onder andere leuk door de altijd terugkerende memes.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan gaat @:zipportal weer dat plaatje posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet missen.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domme Wattimena ga ik misschien nog een stukje van zien
quote:Op donderdag 15 december 2022 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Stelling: DRT is onder andere leuk door de altijd terugkerende memes.@RamboDirk is een vrij matige act jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Slaap lekker alvastquote:Op donderdag 15 december 2022 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hup opschieten. Na deze pot ga ik slapen
Slaap lekker makker.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hup opschieten. Na deze pot ga ik slapen
Was wel leuk om een een anti rambodirk poll te maken.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:RamboDirk is een vrij matige act ja
Een spreekwoordelijk koekje van eigen deeg.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Was wel leuk om een een anti rambodirk poll te maken.
Daar had hij het niet van terug.
Oh. Ik kijk ook via de stream. Ik dacht dat ik achterliep. Sorry makker. Het zal niet meer gebeurenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zou je dit niet willen doen. (Kijk via stream)
Dit is een kwestie van smaak, maar ik zeg: Gadaffi.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weet je wie ook altijd een bad hair day had?
JAAAAAAAAquote:Op donderdag 15 december 2022 21:49 schreef onlogisch het volgende:
forumgebruikster @:Anneloos is online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |