SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yeah!quote:Op donderdag 15 december 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah nieuwe virussen en bacteriën opzoeken![]()
Zo weer lekker naar bed. Om 5 uur weer op
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2022 21:18:04 ]![]()
slaap welquote:Op donderdag 15 december 2022 21:17 schreef Emmerdeur het volgende:
Zo weer lekker naar bed. Om 5 uur weer op
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Trustenquote:Op donderdag 15 december 2022 21:17 schreef Emmerdeur het volgende:
Zo weer lekker naar bed. Om 5 uur weer op![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-12-2022 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2518 / +273 / +314 / 1598 / 2362
2. aloa / 2062 / +3 / +68 / 1598 / 2338
3. Emmerdeur / 1561 / +160 / +125 / 1205 / 1772
4. laforest / 909 / +154 / +31 / 491 / 835
5. PLY / 725 / +27 / +18 / 463 / 665
6. Maanvis / 633 / +0 / +13 / 317 / 560
7. mario390 / 511 / +33 / +8 / 198 / 395
8. Homijn / 444 / +51 / +4 / 279 / 460
9. hemarookworst / 401 / +7 / +51 / 460 / 660
10. DJMO / 369 / +31 / +21 / 215 / 377
11. ieniminimuis / 325 / +50 / +15 / 545 / 725
12. SoS87 / 319 / +0 / +0 / 236 / 412
13. Dotteke / 308 / +28 / +42 / 281 / 439
14. KillemWieft / 307 / +7 / +0 / 18 / 45
15. Dr.Mikey / 240 / +14 / +37 / 143 / 269
16. maily / 230 / +4 / +13 / 288 / 385
17. gebrokenglas / 206 / +13 / +12 / 210 / 299
18. Loveable / 187 / +4 / +7 / 185 / 261
19. Grrrrrrrr / 186 / +1 / +14 / 123 / 184
20. HappyCharly / 185 / +42 / +21 / 286 / 354SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hier is het de hele week al raak. En het vriest nu ook weer dus morgen ook ruiten krabben. Nouja is ook zo gebeurd.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoefde vanaaf geen ruiten te krabbenHow can I make this topic about me?![]()
Hier ook. Maar vanavond tot mijn grote blijdschap dus nietquote:Op donderdag 15 december 2022 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier is het de hele week al raak. En het vriest nu ook weer dus morgen ook ruiten krabben. Nouja is ook zo gebeurd.![]()
![]()
ik welquote:Op donderdag 15 december 2022 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoefde vanaaf geen ruiten te krabbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee want had vanmiddag al gekrabtquote:
maar moest vanaaf ook nog weer ff krabbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had vanmiddag ook gekrabt.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee want had vanmiddag al gekrabt
maar moest vanaaf ook nog weer ff krabben
Daarna een uur gereden in de zon.
Maar stilgestaan van 1430 tot na 1800![]()
mazzel.. hier elke dag...quote:Op donderdag 15 december 2022 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
Hier ook. Maar vanavond tot mijn grote blijdschap dus niet
Trust nobody![]()
moest om 18.30 wegquote:Op donderdag 15 december 2022 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook gekrabt.
Daarna een uur gereden in de zon.
Maar stilgestaan van 1430 tot na 1800
maar dus eerst ff krabbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Maan en FFquote:Op donderdag 15 december 2022 21:59 schreef HappyCharly het volgende:
Wat is toch de obsessie met dat specifieke filmpje?
hebben rare obsessies
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was je ook geïnterviewd daar?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
jaquote:Op donderdag 15 december 2022 22:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was je ook geïnterviewd daar?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ja, voor het 22:22 topic: Topicreeks: Posten om 22:22quote:
Zo is er ook een 13:37 topic en een 11:11.How can I make this topic about me?![]()
Je meeeeent hetquote:Op donderdag 15 december 2022 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, voor het 22:22 topic: Topicreeks: Posten om 22:22
Zo is er ook een 13:37 topic en een 11:11.
Echt alles heeft hier zesdubbele betekenissen..
Trust nobody![]()
ja diepgaand topic hier hequote:Op donderdag 15 december 2022 22:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je meeeeent het
Echt alles heeft hier zesdubbele betekenissen..Uw ADH vitamine Worst
Niet normaalquote:Op donderdag 15 december 2022 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja diepgaand topic hier he![]()
dat zei ik nietquote:Op donderdag 15 december 2022 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja diepgaand topic hier he
Trust nobody![]()
vroeg idd.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Was het ook niet van plan. Het is nog maar half elf.![]()
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoe's de leef greys?quote:
Immer & Nimmer lijkt me wel een mooie naam voor een De Molen bierquote:Uw ADH vitamine Worst
Nimmer als alcoholvrij en Immer voor een zware sjaakquote:Op donderdag 15 december 2022 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Immer & Nimmer lijkt me wel een mooie naam voor een De Molen bier
Waarom zou je alcoholvrij bier drinken? Nooit begrepen. Doe dan een cola ofzo.How can I make this topic about me?![]()
Alcoholvrij is beter dan cola.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom zou je alcoholvrij bier drinken? Nooit begrepen. Doe dan een cola ofzo.![]()
Ik drink het af en toe als ik met de auto ben of om een andere reden niet wil drinken, júíst omdat ik geen zin heb om cola te drinkenquote:Op donderdag 15 december 2022 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom zou je alcoholvrij bier drinken? Nooit begrepen. Doe dan een cola ofzo.![]()
Er zijn ook legio alcoholvrije bieren die prima te slurpen zijn tegenwoordig. Dat is wel een kwestie van proberen want er zit ook nog gewoon veel tussen wat niet te zuipen is."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wordt steeds beter idd.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik drink het af en toe als ik met de auto ben of om een andere reden niet wil drinken, júíst omdat ik geen zin heb om cola te drinken![]()
Er zijn ook legio alcoholvrije bieren die prima te slurpen zijn tegenwoordig. Dat is wel een kwestie van proberen want er zit ook nog gewoon veel tussen wat niet te zuipen is.![]()
Omdat cola veel zoeter is dan alcoholvrij bier, meer zuren die je tanderosie veroorzaken. Omdat bier een natuurproduct en cola niet.Uw ADH vitamine Worst
ftfyquote:Op donderdag 15 december 2022 22:44 schreef hemarookworst het volgende:
Omdat cola veel zoeter is dan alcoholvrij bier, meer zuren die je tanderosie veroorzaken. Omdat bier een natuurproduct was en cola ook.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tsja, punt is dat het geen bier is. Net als een e-sigaret, ook zo nep.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik drink het af en toe als ik met de auto ben of om een andere reden niet wil drinken, júíst omdat ik geen zin heb om cola te drinken![]()
Er zijn ook legio alcoholvrije bieren die prima te slurpen zijn tegenwoordig. Dat is wel een kwestie van proberen want er zit ook nog gewoon veel tussen wat niet te zuipen is.
En alcoholvrij bier is ook niet bepaald lekker (of, wat je zegt, dat zal tegenwoordig wellicht wel beter te drinken
zijn).How can I make this topic about me?![]()
Tegenwoordig zijn ze wel lekker.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, punt is dat het geen bier is. Net als een e-sigaret, ook zo nep.
En alcoholvrij bier is ook niet bepaald lekker (of, wat je zegt, dat zal tegenwoordig wellicht wel beter te drinken
zijn).![]()
De technieken zijn heel erg verbeterd, 15 jaar geleden was het echt niet te zuipen. Maar goed, over het algemeen drink ik liever met alcoholquote:Op donderdag 15 december 2022 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, punt is dat het geen bier is. Net als een e-sigaret, ook zo nep.
zijn).
Ben ff die probleemwijken aan het kijken die je gelinkt hadquote:
Jaquote:Op donderdag 15 december 2022 22:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De technieken zijn heel erg verbeterd, 15 jaar geleden was het echt niet te zuipen. Maar goed, over het algemeen drink ik liever met alcohol![]()
![]()
Dat zal ja, de keren dat ik alcoholvrij bier zoop is al even een tijd terug.quote:How can I make this topic about me?![]()
Probeer het eens.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal ja, de keren dat ik alcoholvrij bier zoop is al even een tijd terug.
Leffe ofzo.![]()
Die's nie slecht idd. Ook niet de beste, maar zeker acceptabel.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat vind jij de beste?quote:Op donderdag 15 december 2022 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die's nie slecht idd. Ook niet de beste, maar zeker acceptabel.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb laatst een Uiltje Superb-Owl (quote:) op, dat is 0,2% dus officieel niet alcoholvrij maar die vonnik echt goed.
Dat is wel met de alcoholarme bieren, die met nog net tot 0,5% hebben vaak een betere smaak."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ook even genoteerd, thanks.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb laatst een Uiltje Superb-Owl () op, dat is 0,2% dus officieel niet alcoholvrij maar die vonnik echt goed.
Dat is wel met de alcoholarme bieren, die met nog net tot 0,5% hebben vaak een betere smaak.How can I make this topic about me?![]()
Heb ik echt nog nooit van gehoord. Binnenkort even langs de slijter, bij de oudejaarsinkopen.quote:Op donderdag 15 december 2022 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
Vandestreek Playground is ook goedHow can I make this topic about me?![]()
Zekers, die konden we er met een groep van vijf op een blinde proefavond niet uithalen als de alcoholvrije zelfsquote:Op donderdag 15 december 2022 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
Vandestreek Playground is ook goed
Met oudjaar ga ik voor de zware sjaken hoorquote:Op donderdag 15 december 2022 23:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb ik echt nog nooit van gehoord. Binnenkort even langs de slijter, bij de oudejaarsinkopen.
quote:Op donderdag 15 december 2022 23:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met oudjaar ga ik voor de zware sjaken hoor![]()
Ik weet niet of ik dan dienst heb, anders kan het ook ja. Bier of wijn. Ik heb nog wat flessen staan die toch maar eens op moeten.How can I make this topic about me?![]()
![]()
Kees Kachel ziet er wel happy uit in die docuquote:![]()
Mooie vent."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jammer dat zijn broer niet mee wil werkenquote:Op donderdag 15 december 2022 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kees Kachel ziet er wel happy uit in die docu![]()
Mooie vent.Uw ADH vitamine Worst
Die was 'ziekelijk' zei Kees maar wil niet naar de dokter. Dat wordt echt zo'n gevalletje die straks in elkaar stort en in het ziekenhuis te horen krijgt dat hij nog een week of wat te leven heeft gok ik.quote:Op donderdag 15 december 2022 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jammer dat zijn broer niet mee wil werken
Slaap zequote:
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Niet holken!MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Leuke dag gehad weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
okéMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Zit je nu jezelf te holken?!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb 450 punten; het is echt fantastisch!![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goffer, al vrijdag ja? Week gaat snel
Voor je het weet is het 2023.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HoiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel zin in oudjaar. Lekker slempen.quote:
Grrrrrrrrr amigoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zie net dat het hier komende dinsdag 12 graden wordt, dat gaat aanvoelen als bijna lentequote:![]()
Verder kan ik ook niet wachten tot we weer aan het einde van februari zitten, dan beginnen de dagen weer serieus te lengen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
het is eind januari al merkbaar, dat het om 5 uur niet meer pikdonker isquote:Op vrijdag 16 december 2022 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie net dat het hier komende dinsdag 12 graden wordt, dat gaat aanvoelen als bijna lente![]()
Verder kan ik ook niet wachten tot we weer aan het einde van februari zitten, dan beginnen de dagen weer serieus te lengen.Uw ADH vitamine Worst
Als je er echt op gaat letten is het half januari al merkbaar, maar eind februari begint het echt op te vallen, bij mij dan tenminstequote:Op vrijdag 16 december 2022 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is eind januari al merkbaar, dat het om 5 uur niet meer pikdonker is
Langer licht is wel fijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is weer een keer 10 graden en het is gelijk schijtweer, dat is het klote aan decemberUw ADH vitamine Worst
Hier vriest hetOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bijna 20 graden verschil.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
Het is weer een keer 10 graden en het is gelijk schijtweer, dat is het klote aan december“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, hier praktisch de hele dag al, alleen vanmiddag net iets boven nul geweest.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hier gewoon +1.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Afgelopen nacht zaten we hier bijna op -10. Dat is volgens mij wel echt al ff geleden. Helemaal half december."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja net nu er record hoge energieprijzen zijnquote:Op vrijdag 16 december 2022 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Afgelopen nacht zaten we hier bijna op -10. Dat is volgens mij wel echt al ff geleden. Helemaal half december.Uw ADH vitamine Worst
Volgend jaar nog hoger door de BTW.quote:Op vrijdag 16 december 2022 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja net nu er record hoge energieprijzen zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komt niet zo goed uit nee, tot deze maand liep ik steeds achter op mijn voorspelde verbruik maar deze maand ga ik er echt dik overheen. En dan stook ik niet eens warmer dan 17 gradenquote:Op vrijdag 16 december 2022 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja net nu er record hoge energieprijzen zijn
En vooral kerosine subsidiërenquote:Op vrijdag 16 december 2022 01:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgend jaar nog hoger door de BTW.Uw ADH vitamine Worst
Kutkerosinequote:Op vrijdag 16 december 2022 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En vooral kerosine subsidiëren"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Voor een Zibro kamin wel handig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stekker loken toch
Fijne kacheltjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
daar moet je dan net wel belasting voor betalen, alleen als je er mee vliegt nietquote:Uw ADH vitamine Worst
Leuk liedje Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker slipe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Shuffle meisjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fijn dat het iets beter gaat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2022 01:55 schreef mario390 het volgende:
heeft dat kind ook caipirinha? man man
[ afbeelding ]
Kijk ik nooit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prijzig spul.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ooit weleens een kuur voor onze kat gekocht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De recovery.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke ga jij halen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb ik een lange tijd niet gelezen.quote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-12-2022 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2561 / +314 / +43 / 1602 / 2383
2. aloa / 2081 / +87 / +0 / 1631 / 2377
3. Emmerdeur / 1561 / +125 / +0 / 1206 / 1774
4. laforest / 909 / +31 / +0 / 491 / 835
5. PLY / 725 / +18 / +0 / 463 / 665
6. Maanvis / 635 / +15 / +0 / 317 / 562
7. mario390 / 530 / +8 / +19 / 201 / 408
8. Homijn / 450 / +10 / +0 / 280 / 464
9. hemarookworst / 434 / +63 / +21 / 481 / 690
10. DJMO / 369 / +21 / +0 / 215 / 377
11. ieniminimuis / 325 / +15 / +0 / 545 / 725
12. SoS87 / 319 / +0 / +0 / 236 / 412
13. Dotteke / 308 / +42 / +0 / 281 / 439
14. KillemWieft / 307 / +0 / +0 / 18 / 45
15. Grrrrrrrr / 242 / +37 / +33 / 132 / 209
16. Dr.Mikey / 241 / +38 / +0 / 145 / 273
17. maily / 230 / +13 / +0 / 296 / 394
18. gebrokenglas / 221 / +27 / +0 / 227 / 322
19. HappyCharly / 195 / +31 / +0 / 295 / 369
20. Loveable / 187 / +7 / +0 / 185 / 261SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nicht na mir postenquote:Op vrijdag 16 december 2022 02:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik een lange tijd niet gelezen.![]()
![]()
Ich brauch punkte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geloof ik niet om dat jeal 500 pt
vor de 2te bentgeloof ik niet om dat jeal 500 ptquote:
vor de 2te bent![]()
![]()
Bijna goed maar niet helemaalquote:Op vrijdag 16 december 2022 02:41 schreef FreshFruit het volgende:
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/knokploeg.gif![]()
![]()
Ik ben aan het prutsen.
Wat doe ik fout?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/index.php?p=6quote:Op vrijdag 16 december 2022 02:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zal ik het ook eens proberen, als ie het niet doet dan geven we het plaatje de schuld“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent wel in de stemming Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie een soort gezicht op haar kniequote:Op vrijdag 16 december 2022 02:56 schreef mario390 het volgende:
stille nacht... kut is zo
heet als vuur
[ afbeelding ]![]()
![]()
En naar hun moeder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker ite.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stomme smileys.
Iets met billen en blaren?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pijnlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is nog minder.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bah bah.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mensen vinden dit ook nog leuk om naar te kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja mario is wel stil hequote:Op vrijdag 16 december 2022 03:27 schreef FreshFruit het volgende:
Mensen vinden dit ook nog leuk om naar te kijken.![]()
![]()
Verdacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is bijna.quote:Op vrijdag 16 december 2022 03:33 schreef SoS87 het volgende:
Komen ze zo weer dt hunten, dan ben ik ff weg
Nerdjes met spermaspetters aan hun brillenglazen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: