Ik weet het niet. Insomnia is wel echt een iconisch nummer, waarvan ik wel begrijp dat het goed scoort.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Salva Mea van Faithless is m.i. ook veel toegankelijker dan Insomnia, dat er dan weer wel in staat…
Insomnia is zeker geen slechte song, maar als het om de meebruller van ze gaat, is dat bij de concerten dan weer 'We Come One'. 'God Is A DJ' heeft zelfs op 1 gestaan…quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Insomnia is wel echt een iconisch nummer, waarvan ik wel begrijp dat het goed scoort.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 17:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind wel dat ze bij het stemmen niet zo'n lijst in beeld moeten hebben met suggesties. En dat je gewoon de naam van het nummer moet intypen ipv zoeken uit de voorgekauwde lijst. Want dit is meer een vorm van competitievervalsing
quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken wat het allemaal niet gehaald heeft qua o.a. dance uit mijn stemlijstje:
Jones & Stephenson - The First Rebirth
quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:28 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Is er al een update van dit grafiekje, @:Pino112?
Thanks!quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verdubbeling van de 20s, van 40 naar 80. Dat gaat ten koste van de rest.
50s van 9 naar 11.
quote:
Dua 3x nog maar, met 3 samenwerkingen. Haar beste (solo)nummer ontbreken dan weer, zoals Don't Start Now, Physical, Break My Heart en Be the One.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen dua Lipa staat dus niet in de lijst noch Nederlands trots als 2unlimited
Ergens op de Radio 2-redactie loopt een megafan van Froukje rond die het hoogstpersoonlijk voor elkaar heeft gekregen om 3 van haar nummers op de keuzelijst te pushen. Fanatieke fanclub deed de rest.quote:Op vrijdag 16 december 2022 18:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet dat ik dacht dat Froukje wel een radio 2 artiest is. Luister regelmatig en heb haar er nog nooit gehoord.
Ik heb Fallout 4 ook grijs gespeeldquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:18 schreef Gretzl het volgende:
Ik herontdek net deze parel uit 1962 van Skeeter Davis. Spijtig/schandalig heeft deze absolute klassieker (58 miljoen plays op spotify) nooit in de Top 2000 gestaan. Volgend jaar maar even pushen
Uitsluiten.quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mijn zus heeft blijkbaar op Dotan gestemd, ik weet niet wat ik hier van moet vinden
Mooi nummer, maar meer iets voor de evergreen 1000, denk ik.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:18 schreef Gretzl het volgende:
Ik herontdek net deze parel uit 1962 van Skeeter Davis. Spijtig/schandalig heeft deze absolute klassieker (58 miljoen plays op spotify) nooit in de Top 2000 gestaan. Volgend jaar maar even pushen
Dit is een geweldige break up song ja:) Staat helaas niet eens in de Evergreen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 01:18 schreef Gretzl het volgende:
Dat is toch wel één van de grotere nummers uit dat decennium dus die notering kan ik prima mee leven. Het is ook gewoon een sterk nummer.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:12 schreef RedFever007 het volgende:
Eminem 61![]()
Hoezeer ik Eminem ook waardeer
vind ik dit een veel te hoge plaats hebben.
Ik zat mij nog af te vragen: r2 zegt nu dat jongeren massaal stemmen en luisteren maar het publiek Bankzitters die weten toch überhaupt niet wat radio is?![]()
Ik zat zeker een halve minuut verbaasd naar je post te kijken tot ik doorhad dat het niet ging over het Bankzitters nummer, maar dat van Eminem.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:16 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dat is toch wel één van de grotere nummers uit dat decennium dus die notering kan ik prima mee leven. Het is ook gewoon een sterk nummer.
Daar ken ik Skeeter dan weer niet van, maar mooi dat zo'n populaire game haar magnum opus gebruiktquote:Op zaterdag 17 december 2022 01:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb Fallout 4 ook grijs gespeeld
Had ik ook.quote:Op vrijdag 16 december 2022 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken wat het allemaal niet gehaald heeft qua o.a. dance uit mijn stemlijstje:
Joe Jackson - The Harder They Come
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |