Suburbia moet gewoon in de lijst natuurlijkquote:Op donderdag 15 december 2022 13:21 schreef DJ11 het volgende:
Twee keer bescheiden winst voor de Pet Shop Boys. Voor het eerst sinds 2016 dat er op 27 december nog een liedje van ze klinkt, al is dat enkele minuten na middernacht. It's A Sin op 1396 (+39), West End Girls op 1662 (+96).
In Engeland is West End Girls o.a. verkozen tot nummer van het decennium 1985-1995 en beste #1-hit ooit. Always On My Mind - al jaren niet meer in de Top 2000 - tot beste cover aller tijden.
Het contrast met de Top 4000 van Radio 10 is - net als vorig jaar - nogal fors:
[ afbeelding ]
Tja... ik probeer het al jaren.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Suburbia moet gewoon in de lijst natuurlijk
quote:Op maandag 12 december 2022 16:28 schreef DJ11 het volgende:
Nummers die ik een zetje had willen geven, (terug) de lijst in:
Dusty Springfield - In Private
Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
The Motors - Airport
New Order - True Faith
A-ha - The Sun Always Shines On TV
Pet Shop Boys - Suburbia
Procol Harum - A Salty Dog
Hurts - Wonderful Life
Steve Winwood - While You See A Chance
Wax - Bridge To Your Heart
Paul McCartney - Once Upon A Long Ago
Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Gilbert O'Sullivan - Alone Again (Naturally)
Freiheit - Keeping the Dream Alive
The KLF - Last Train To Trancentral
en dit is nog niet eens alles
Het was weer een doorslaand succes...
Stemplaat genot, zou op zich ook op It's A Sin gestemd hebben als ik niet ruimte moest maken voor veel andere dingenquote:Op donderdag 15 december 2022 13:21 schreef DJ11 het volgende:
Twee keer bescheiden winst voor de Pet Shop Boys. Voor het eerst sinds 2016 dat er op 27 december nog een liedje van ze klinkt, al is dat enkele minuten na middernacht. It's A Sin op 1396 (+39), West End Girls op 1662 (+96).
In Engeland is West End Girls o.a. verkozen tot nummer van het decennium 1985-1995 en beste #1-hit ooit. Always On My Mind - al jaren niet meer in de Top 2000 - tot beste cover aller tijden.
Het contrast met de Top 4000 van Radio 10 is - net als vorig jaar - nogal fors:
[ afbeelding ]
Voor op de bingokaart!quote:Op donderdag 15 december 2022 13:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Suburbia moet gewoon in de lijst natuurlijk
Beloofd.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maak niet dezelfde fout als ik; zoek het NIET op.
Ik zal m'n zoontje zeggen dat zijn lijst volgend jaar eerst mijn goedkeuring moet hebben.quote:
In de UK zou Brightside makkelijk top 5 staan zelfs.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:29 schreef koffieleuk het volgende:
Zie Mr. Brightside binnen 5 jaar in de top 100 belanden trouwens. Nu 118, en al een aantal jaar aan het stijgen.
Zou ik leuk vinden
Dit vind ik niet leukquote:Op donderdag 15 december 2022 13:29 schreef koffieleuk het volgende:
Zie Mr. Brightside binnen 5 jaar in de top 100 belanden trouwens. Nu 118, en al een aantal jaar aan het stijgen.
Zou ik leuk vinden
Tieners zijn dan ook kutquote:Op donderdag 15 december 2022 13:30 schreef zorro28 het volgende:
Dus dankzij tieners mogen we dit jaar genieten van Bankzitters en extra veel Coldplay.
Samen 113 bellen?quote:Op donderdag 15 december 2022 13:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb vandaag Noodgeval voor het eerst gehoord
Gecondoleerdquote:Op donderdag 15 december 2022 13:31 schreef PippenScottie het volgende:
Misschien even erbij vertellen dat het een noodgeval is, dan snappen ze het vast meteenquote:
Godverdommequote:Op donderdag 15 december 2022 13:33 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Misschien even erbij vertellen dat het een noodgeval is, dan snappen ze het vast meteen
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 15 december 2022 13:31 schreef PippenScottie het volgende:
Het was dan ook weer een uitstekend concertquote:Op donderdag 15 december 2022 13:33 schreef Berkery het volgende:
The Cure is flink gestegen (behalve Close to me), een concert geven in de week voor de stembus open gaat is tactisch sterk.
Just Like Heaven staat er alleen nog steeds niet inquote:Op donderdag 15 december 2022 13:33 schreef Berkery het volgende:
The Cure is flink gestegen (behalve Close to me), een concert geven in de week voor de stembus open gaat is tactisch sterk.
Ah, was je er ook?quote:Op donderdag 15 december 2022 13:34 schreef pipster het volgende:
Het was dan ook weer een uitstekend concert
Een concert waar 50.000 man naar hebben gezocht op Ticketswap ookquote:Op donderdag 15 december 2022 13:33 schreef Berkery het volgende:
Waaronder ikquote:Op donderdag 15 december 2022 13:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een concert waar 50.000 man naar hebben gezocht op Ticketswap ook
Verschil tussen een mening en neerkijken op een andere smaak, het haast niet veroordelen is nog grootquote:Op donderdag 15 december 2022 13:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, iedereen die gewoon meewiebelt en het compleet eens is met de cijfertjes. Hele korte reeks wordt het dan
Zeker wilde ze toch wel weer eens zien.quote:
Ergens deed het me qua instrumental denken aan De Jeugd, zou me niet verbazen als dat ook daadwerkelijk een inspiratie Bas bron is geweestquote:
Ik kwam er pas achter op de dag zelf, en was op dat moment naar een ander concert in Amsterdam.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een concert waar 50.000 man naar hebben gezocht op Ticketswap ook
Ik wilde in februari geen kaartjes kopen omdat ik dacht dat we november wel weer in een nieuwe coronagolf zouden zitten.quote:
Ja daar ben ik nu nog te nuchter voorquote:Op donderdag 15 december 2022 13:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wilde in februari geen kaartjes kopen omdat ik dacht dat we november wel weer in een nieuwe coronagolf zouden zitten.
Het enige waar ik echt spijt van heb het afgelopen jaar, dat ik toen niet heb gekocht.
Het was best een goed jaar. Maar de hoogte- en dieptepunten houden we nog even geheim tot de week van de Top 2000 ergens om half twee ‘s nachts.
10 over 12, eerste kerstdagquote:Op donderdag 15 december 2022 13:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wilde in februari geen kaartjes kopen omdat ik dacht dat we november wel weer in een nieuwe coronagolf zouden zitten.
Het enige waar ik echt spijt van heb het afgelopen jaar, dat ik toen niet heb gekocht.
Het was best een goed jaar. Maar de hoogte- en dieptepunten houden we nog even geheim tot de week van de Top 2000 ergens om half twee ‘s nachts.
I see what you did there!quote:Op donderdag 15 december 2022 13:38 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
10 over 12, eerste kerstdag
Logisch toch, Goldband zo populair bij festivalpubliek tussen 21 en 30quote:Op donderdag 15 december 2022 13:28 schreef MielMonteur het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook om zijn minst opvallend te noemen
Stemplaatquote:Op donderdag 15 december 2022 13:40 schreef PippenScottie het volgende:
Child in Time houdt redelijk stand. Small victories
Hier snap ik de logica niet achterquote:Op donderdag 15 december 2022 13:34 schreef Fred_B het volgende:
Alles van Coldplay gaat voor het gemak ook flink omhoog of komt (op)nieuw binnen. Behalve die extra Clocks dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |