Je zult toch verder moeten. Ze zullen er vast wel iets over vinden. Moet vanavond nog beetje terug kijken maar leek alsof iedereen wakker was op de capsquote:Op donderdag 15 december 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het maar raar
Dat het merendeel doet of er niks aan de hand is
ik heb een klein vermoeden dat het gedoe in de achterkamertjes geregeld wordt toch niet, mexx ligt op bedquote:Op donderdag 15 december 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het maar raar
Dat het merendeel doet of er niks aan de hand is
Matin heeft zichzelf ook in deze situatie gebracht door zijn eigen reactie op hetgeen wat Leila had gezegd op Jeffs feestjequote:Op donderdag 15 december 2022 12:41 schreef engine het volgende:
[..]
Je zult toch verder moeten. Ze zullen er vast wel iets over vinden. Moet vanavond nog beetje terug kijken maar leek alsof iedereen wakker was op de caps![]()
Vind het wel mooi dat Mexx haarzelf nu zo klem geluld heeft dat iedereen het door heeft (behalve martin).
Vind het sowieso debiel dat hij dat geloofdequote:Op donderdag 15 december 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin heeft zichzelf ook in deze situatie gebracht door zijn eigen reactie op hetgeen wat Leila had gezegd op Jeffs feestje
Ze was gisteren al niet lekker. Maar wat ze heeft is mij ook een raadsel.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:47 schreef R0T29 het volgende:
Mexx simuleert/overdrijft nu een of andere pijn om de aandacht te verleggen van haar leugens
greep vanochtend ook iedere keer naar haar zij/borst maar ik heb bij haar mijn twijfels en daar zorgt ze zelf voor.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ze was gisteren al niet lekker. Maar wat ze heeft is mij ook een raadsel.
Pijnlijke borsten? Cyclusdingetje. Zou dat alles zijn?quote:Op donderdag 15 december 2022 12:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
greep vanochtend ook iedere keer naar haar zij/borst maar ik heb bij haar mijn twijfels en daar zorgt ze zelf voor.
Tja... ze zal wel echt pijn hebben, maar the boy who cries wolfquote:Op donderdag 15 december 2022 12:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
greep vanochtend ook iedere keer naar haar zij/borst maar ik heb bij haar mijn twijfels en daar zorgt ze zelf voor.
Het is idd wel zo dat als het uit de hand loopt en Leila iets doet, zij een kaart krijgt of eruit gestuurd wordt maar de schuld ligt bij die twee ratten.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht, en ik realiseer me dat mijn mening geen enkele invloed op de febo zal hebben, maar eigenlijk moeten Mexx en Martin een gele kaart krijgen. Ze proberen eigenlijk met grove laster een reactie uit te lokken. Die reactie komt er van Leila, maar zonder stap 1 was die er nooit gekomen.
Als alleen Leila geel zou krijgen, dan is het blijkbaar geoorloofd om iemand van de meest erge dingen valselijk te beschuldigen.
Alledrie wel of juist niet, zal wel zijn wat de febo kiest, om de makkelijke uitweg te kiezen.
Voeg "Mexx heeft een rijke fantasie en moet haar bek eens houden" er aan toe en je zit redelijk goedquote:Op donderdag 15 december 2022 12:55 schreef Vlinder1974 het volgende:
Resume: mexx heeft bij martin aangedikt wat laila gezegt heeft. Martin wilde zijn vrouwtje beschermen en dat escaleerde? Ik heb het niet helemaal meegekregen.
Weer zwanger..quote:Op donderdag 15 december 2022 12:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ze was gisteren al niet lekker. Maar wat ze heeft is mij ook een raadsel.
komt het in grote lijnen op neer, of martin zag iets wat hem niet aanstond maar hij is niet goed wijs iemand gelijk te gaan lopen beschuldigenquote:Op donderdag 15 december 2022 12:55 schreef Vlinder1974 het volgende:
Resume: mexx heeft bij martin aangedikt wat laila gezegt heeft. Martin wilde zijn vrouwtje beschermen en dat escaleerde? Ik heb het niet helemaal meegekregen.
Iedereen liegt wel eensquote:Op donderdag 15 december 2022 13:02 schreef Charmian het volgende:
moraima zegt dat martin een topvent is, ik hoop niet dat ze dat meent
Valt zijn moeder dood neer als hij liegt nu?quote:Op donderdag 15 december 2022 13:03 schreef Amputalent het volgende:
Martin - Geloof me op de dood van mijn moeder.
https://i.gyazo.com/829120088bf3a71e49ca94219e3da2a4.mp4
"Je moet niet steeds je moeder gebruiken"quote:Op donderdag 15 december 2022 13:03 schreef Amputalent het volgende:
Martin - Geloof me op de dood van mijn moeder.
https://i.gyazo.com/829120088bf3a71e49ca94219e3da2a4.mp4
Jip alweer een discussie gewist tussen Leila, Mexx en Martinquote:
Ik zie hem met Babs praten?quote:Op donderdag 15 december 2022 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En ik zie meneer 1.50 meter gewoon door de loods lopen en beetje stoer doen, Walgelijk mannetje
Al spreek ik volledig de waarheid dan zou ik nog niet zulke teksten gebruiken.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Valt zijn moeder dood neer als hij liegt nu?
Volgens Mora moet hij zoiets niet zeggen
Nee, ik ook nietquote:Op donderdag 15 december 2022 13:12 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Al spreek ik volledig de waarheid dan zou ik nog niet zulke teksten gebruiken.
volgens mij luistert hij maar halfquote:Op donderdag 15 december 2022 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin nu weer doen alsof hij de redelijkheid zelve is bij Babette.
Dat ze niet samen in beeld mochten is er hier van gemaakt is nooit op de stream gezegd.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda en Jappie mogen weer samen in beeld
Zucht .. jaja ...quote:Op donderdag 15 december 2022 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze niet samen in beeld mochten is er hier van gemaakt is nooit op de stream gezegd.
Die kan ook niet zingenquote:
Dat was het zekerquote:Op donderdag 15 december 2022 13:20 schreef Flow3r het volgende:
Was een mooie nacht![]()
De crisis begon precies toen Fok down was
Die vraag vroeg ik me ook af en durfde hem niet te stellenquote:Op donderdag 15 december 2022 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoeveel geld hebben ze nu al binnen met dat zingen?
Ik las dat ie vannacht op 700 euro kwam, dus dan nu 725quote:Op donderdag 15 december 2022 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het nu ¤725 is wat ze binnen hebben geharktquote:Op donderdag 15 december 2022 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heel irritant en tussen 3 en 4 uur is veel te vroeg, dan gaan de clubs net dicht en komen mensen thuis van het stappenquote:Op donderdag 15 december 2022 13:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was het zeker![]()
DT duurt steeds langer .
quote:Op donderdag 15 december 2022 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bern is een leuke man, ik vind hem sympathiek en knal
Tja.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja ik vind het een leuke man
gewoon een feit dat ze dagenlang zoveel als mogelijk haar niet op de streams hebben gebracht.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze niet samen in beeld mochten is er hier van gemaakt is nooit op de stream gezegd.
jij mag dat vindenquote:Op donderdag 15 december 2022 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bern is een leuke man, ik vind hem sympathiek en knap
Ze trekken die pot zo wel lekker leegquote:Op donderdag 15 december 2022 13:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern pitcht een idee, na Sas, nu aan Jasper en Wanda: Je krijgt geld zonder erover te stemmen. Elke maand 100 euro uit de prijzenpot om vrij te besteden. Aan van alles, kleding, bordspel, flipperkast.
Ik vind Bern ook niet verkeerd, maar jammer dat ie zo op de vlakte blijft, laat weinig emotie zien, vertelt weinig persoonlijksquote:Op donderdag 15 december 2022 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar dan alleen dit geld te besteden, dus er moet gespaard worden. Er wordt niet zomaar iets gekocht uit het boek.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern pitcht een idee, na Sas, nu aan Jasper en Wanda: Je krijgt geld zonder erover te stemmen. Elke maand 100 euro uit de prijzenpot om vrij te besteden. Aan van alles, kleding, bordspel, flipperkast.
Dat niet zo emotioneel worden te pas en onpas vind ik juist heel erg sterk en karakter van hemquote:Op donderdag 15 december 2022 13:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind Bern ook niet verkeerd, maar jammer dat ie zo op de vlakte blijft, laat weinig emotie zien, vertelt weinig persoonlijks
Tot ze aan zijn pot zittenquote:Op donderdag 15 december 2022 13:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind Bern ook niet verkeerd, maar jammer dat ie zo op de vlakte blijft, laat weinig emotie zien, vertelt weinig persoonlijks
Je mag hem hebben, wil je er 'n strikje om?quote:Op donderdag 15 december 2022 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt he.. hij is verliefder op de pot dan op Sas.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:29 schreef engine het volgende:
[..]
Tot ze aan zijn pot zittenje had hem moeten zien na het stemmen.
Dat wordt wel elke maand ¤100 minder uit die Potquote:Op donderdag 15 december 2022 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze trekken die pot zo wel lekker leeg
Maar dan leer je hem niet goed kennen, hij praat voornamelijk over het spel, iemand beter leren kennen op de streams helpt bij het bonden met die persoonquote:Op donderdag 15 december 2022 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat niet zo emotioneel worden te pas en onpas vind ik juist heel erg sterk en karakter van hem
Je hebt gelijk, of meer met al die vertrekkersquote:Op donderdag 15 december 2022 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat wordt wel elke maand ¤100 minder uit die Pot
Mega irritant .quote:Op donderdag 15 december 2022 13:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heel irritant en tussen 3 en 4 uur is veel te vroeg, dan gaan de clubs net dicht en komen mensen thuis van het stappen, willen nog effe Fok lezen voordat ze naar bed gaan, doe die verdomde DT maar rond half 6 of zo
Geen probleem mee met Bernquote:Op donderdag 15 december 2022 13:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar dan leer je hem niet goed kennen, hij praat voornamelijk over het spel, iemand beter leren kennen op de streams helpt bij het bonden met die persoon
Er staat een paar topic terug een filmpjequote:Op donderdag 15 december 2022 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mega irritant .
Ik, heb niets meer kunnen zien , is er nog wat gebeurt of besproken vanmorgen?
Zo erg is Wanda nietquote:Op donderdag 15 december 2022 13:32 schreef R0T29 het volgende:
Wanda zegt alweer wijze dingen.... vanochtend ook al
Ik ben er zelf ook net pas weer, heb de cossen doorgelezenquote:Op donderdag 15 december 2022 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mega irritant .
Normaal hoor ik alleen roddels, klagen en kwaadsprekerij. Vandaag verbaast ze me al in 2 situatiesquote:
Ja inderdaad. Mag ook gezegd worden. Wijze Wanda. Vanochtend kon ik niet Cossen maar wel luisteren en toen dacht ik: gohquote:Op donderdag 15 december 2022 13:32 schreef R0T29 het volgende:
Wanda zegt alweer wijze dingen.... vanochtend ook al
vanaf hier ongeveer :quote:Op donderdag 15 december 2022 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mega irritant .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
quote:Op donderdag 15 december 2022 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Noemt Leila Mexx nou een afgelikte boterham?
OMG... ik had niet eens gezien dat hij erbij stondquote:Op donderdag 15 december 2022 13:37 schreef Flow3r het volgende:
Leila raast nog effe door, Martin staat er schaapachtig bij![]()
[ afbeelding ]
Je kon zien dat hij zich knap lullig voeldequote:Op donderdag 15 december 2022 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
OMG... ik had niet eens gezien dat hij erbij stond
Zolang ie niet praat of beweegt is ie wel te doen... de 2d versie zeg maar...quote:Op donderdag 15 december 2022 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volkomen kansloos.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:39 schreef R0T29 het volgende:
Bern is zo wanhopig over de prijzenpot....het probeert wat water bij de wijn te doen, maar de geest is al uit de fles. Zijn idee gaat nergens over en is niet uitvoerbaar....
Bespeur vooral opluchting bij haar, of dat te doen heeft met minder omgaan met Kim, een gesprek heeft gehad over haar gedrag, of een beslissing heeft genomen over haar privé leven weten we niet.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar wel doodeng [ afbeelding ]
De opvatting leeft nu zo'n beetje dat die éne Winnaar niet mag klagen of die nou 9Ton 8Ton 7 Ton of 6Ton meekrijgt dat is evengoed een idioot bedrag.. kunnen we intussen lekker wel leven al die tijdquote:Op donderdag 15 december 2022 13:39 schreef R0T29 het volgende:
Bern is zo wanhopig over de prijzenpot....het probeert wat water bij de wijn te doen, maar de geest is al uit de fles. Zijn idee gaat nergens over en is niet uitvoerbaar....
Een terechte opvatting, maar er zijn er die echt voor een zo groot mogelijk bedrag gaan.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De opvatting leeft nu zo'n beetje dat die éne Winnaar niet mag klagen of die nou 9Ton 8Ton 7 Ton of 6Ton meekrijgt dat is evengoed een idioot bedrag.. kunnen we intussen lekker wel leven al die tijd
De grote manipulator show.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
Gaan we nu de hele dag Bern en z'n plan tig keer aanhoren?
Niet gevonden .quote:Op donderdag 15 december 2022 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er staat een paar topic terug een filmpje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
gevondenquote:Op donderdag 15 december 2022 13:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
vanaf hier ongeveer :
JAA / [JAA COS #827] gele kaart of niet
nee volgens mij was dat allesquote:Op donderdag 15 december 2022 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
gevonden![]()
Thnx
Maar is er vanmorgen nog wat gebeurd?
Als hij voor haar niet meer is dan een maatje, moet dit toch wel een waarschuwing zijn dat Jasper dat anders ziet.quote:Op donderdag 15 december 2022 13:53 schreef 5thencounter het volgende:
Aai.. aaai....aaaiiiii... Wanda kijkt al ongemakkelijk![]()
[ afbeelding ]
En ik dacht dat het bij mij fout zat en de browser weer opgestart.quote:
Het is nog geen stalken.. Het Gertje/Alicia was zieligerquote:Op donderdag 15 december 2022 13:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als hij voor haar niet meer is dan een maatje, moet dit toch wel een waarschuwing zijn dat Jasper dat anders ziet.
Marion?quote:Op donderdag 15 december 2022 13:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee volgens mij was dat alles
Mexx en Marion op de streams nu
ben moequote:Op donderdag 15 december 2022 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Marion?![]()
Martin geeft toe dat hij zich er niet mee had mogen bemoeien. Hij heeft met de meeste mensen gesproken
Mexx moet het nu gaan ownen
En Mexx als 15quote:Op donderdag 15 december 2022 14:06 schreef puzziepie het volgende:
Martin ziet eruit als een veertiger
Stapelgek en blind.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx gaat niet zingen vandaag zegt ze, ze moeten haar niet oproepen.
Nou, kom op Febo.
Laffe hond is het.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:14 schreef greysbones het volgende:
Martin legt nu alles bij Mexx neer
Lekker makkelijk ook
Hij is net zo schuldig
Neeee!!!quote:Op donderdag 15 december 2022 14:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stapelgek en blind.
Gisteravond komt ze bij Martin in bed, na 2 minuten is Martin weg naar het toilet, komt terug en smeert een zalfje op een zekere uitgang die hij net had gebruikt om zich te kunnen ontlasten, en na 2 minuten stuurt hij haar weer uit z'n bed uit.
Er is zelfs een foto gepost, maar dan zal ik die niet herhalenquote:
Die heb ik vakkundig ontwekenquote:Op donderdag 15 december 2022 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is zelfs een foto gepost, maar dan zal ik die niet herhalen
Dat was Kim Wquote:Op donderdag 15 december 2022 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther onverstaanbaar op stream 1... iets over KimD die ook een gele kaart verdiende ooit door hard met een deur te slaan?
Gelukkig zijn er geen beelden van hoe hij zijn handen waste na dat smeren... Maar dat komt dan weer omdat dat nooit gebeurd isquote:Op donderdag 15 december 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heb ik vakkundig ontweken
Maar spa gaf net iets teveel details
Om alles geloof ikquote:
quote:Op donderdag 15 december 2022 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om alles geloof ik
Er zitten veel soundlocks tussen
Samen met Wendy..iedereen waar Martin ooit lol mee heeft, of diepe gesprekken, of spontaniteit..Mexx is ziekelijk jaloers.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:01 schreef puzziepie het volgende:
Mexx is gefixeerd op Babs , jaloers dus. Martin mag het niet voor haar opnemen
De haat zit diep
Voor dat heeft hij de hoofdharen van Mexx misbruikt.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen beelden van hoe hij zijn handen waste na dat smeren... Maar dat komt dan weer omdat dat nooit gebeurd is
als ik het zo hoor, haat hij iedereen daar..quote:Op donderdag 15 december 2022 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die blijft er ook ietwat in hangen
Aambeien zalf?quote:Op donderdag 15 december 2022 14:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stapelgek en blind.
Gisteravond komt ze bij Martin in bed, na 2 minuten is Martin weg naar het toilet, komt terug en smeert een zalfje op een zekere uitgang die hij net had gebruikt om zich te kunnen ontlasten, en na 2 minuten stuurt hij haar weer uit z'n bed uit.
De haat naar leila is overgenomen van aliesquote:Op donderdag 15 december 2022 14:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Leila gebruikte te veel boter vanochtend volgens GJ. Is egoistisch.
quote:Op donderdag 15 december 2022 14:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor dat heeft hij de hoofdharen van Mexx misbruikt.
Al maandenquote:Op donderdag 15 december 2022 14:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
dacht ook eerst wat doet hij toch, tot een cosser er op wees dat hij last heeft van aambeien.
Hij wrijft constant door haar haren.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Gadver, die kans is groot ja!
Je zou denken dat hij zoiets op de wc doet en daarna zijn handen wastquote:Op donderdag 15 december 2022 14:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
dacht ook eerst wat doet hij toch, tot een cosser er op wees dat hij last heeft van aambeien.
Elke 30K is een modaal jaarloon. Dat is nogal wat !!quote:Op donderdag 15 december 2022 13:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De opvatting leeft nu zo'n beetje dat die éne Winnaar niet mag klagen of die nou 9Ton 8Ton 7 Ton of 6Ton meekrijgt dat is evengoed een idioot bedrag.. kunnen we intussen lekker wel leven al die tijd
Toch wel met dat misselijke Meester Kwel stemmetje?quote:Op donderdag 15 december 2022 14:27 schreef greysbones het volgende:
Bern is zijn idee verder aan het pitchen
Misschien was het gebeuren op het toilet pijnlijker dan verwacht, hij was ook best wel een lange tijd weg.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou denken dat hij zoiets op de wc doet en daarna zijn handen wast
Wendy saboteert het elastiek welquote:Op donderdag 15 december 2022 14:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : Als je wilt gaan bungeejumpen .. Graag!!!
quote:Op donderdag 15 december 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
"Beste deelnemers, jullie hebben exact 90 seconden de tijd om op de rode en groene mat liggend een kerstboom uit te beelden"
KimD : Oh kut, inclusief piek moet erbij
Die GJ wordt ook met de dag erger.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Leila gebruikte te veel boter vanochtend volgens GJ. Is egoistisch.
Wel een leuk geintje moet ik zeggenquote:Op donderdag 15 december 2022 14:34 schreef Silves het volgende:
Een levendige kerstboom in 90 seconden...hahahaha een grap dus zometeen.
En daarna heeft hij tegen haar gezegd : Gebruik ik wel geen boter, compenseer ik voor jou......quote:Op donderdag 15 december 2022 14:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Die GJ wordt ook met de dag erger.
te veel boter op haar brood, waar heb je het dan in godsnaam over
echt ? Wat een idiootquote:Op donderdag 15 december 2022 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En daarna heeft hij tegen haar gezegd : Gebruik ik wel geen boter, compenseer ik voor jou......
jeuk in haar oorquote:Op donderdag 15 december 2022 14:37 schreef Silves het volgende:
Kimd maakt soms rare geluiden, heb het nu al 2x gehoord, jef zei eerder, ik kan niet tegen geluiden, en wees ook op de tic van haar..een soort kuch binnenmonds..
In het Oostblok, zo weet ik, worden boterhammen anders belegd. Ruim, om het zo maar te zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Die GJ wordt ook met de dag erger.
te veel boter op haar brood, waar heb je het dan in godsnaam over
Ook in het zuiden van Europaquote:Op donderdag 15 december 2022 14:40 schreef Harry het volgende:
[..]
In het Oostblok, zo weet ik, worden boterhammen anders belegd. Ruim, om het zo maar te zeggen.
Niet een plakje ham bijvoorbeeld, maar je snijdt van een homp ham een flink stuk af.
Het komt erop neer, je moet goed he beleg proeven, en daarvan genieten.
Het Nederlandse 1 koekje bij de koffie, is een ander voorbeeld van de Hollandse zuinigheid.
In het Oostblok krijg je een schaal met koekjes, en pak je dat waar je zin aan hebt.
Nederlanders zijn gewoon kniepertsquote:Op donderdag 15 december 2022 14:40 schreef Harry het volgende:
[..]
In het Oostblok, zo weet ik, worden boterhammen anders belegd. Ruim, om het zo maar te zeggen.
Niet een plakje ham bijvoorbeeld, maar je snijdt van een homp ham een flink stuk af.
Het komt erop neer, je moet goed het beleg proeven, en daarvan genieten.
Maarrrr, Leila kan zich ook aanpassen.....
Het Nederlandse 1 koekje bij de koffie, is een ander voorbeeld van de Hollandse zuinigheid.
In het Oostblok krijg je een schaal met koekjes, en pak je dat waar je zin aan hebt.
En vooral de toon waarop GJ het zei.....quote:Op donderdag 15 december 2022 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon knieperts
En het moment dat GJ kiest om te gaan zeuren over boter is ook het meest slechte moment
Ik ookquote:Op donderdag 15 december 2022 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Belerendquote:Op donderdag 15 december 2022 14:45 schreef Harry het volgende:
[..]
En vooral de toon waarop GJ het zei.....
Voor niksquote:Op donderdag 15 december 2022 14:47 schreef freaky40 het volgende:
Ze moeten liggend een kerstboom vormen....voor wat?
Prankquote:Op donderdag 15 december 2022 14:47 schreef freaky40 het volgende:
Ze moeten liggend een kerstboom vormen....voor wat?
van Martin is al bezet.. door de aambeiquote:
En hij kan geweldig dansenquote:Op donderdag 15 december 2022 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat niet zo emotioneel worden te pas en onpas vind ik juist heel erg sterk en karakter van hem
Schapen zijn hetquote:Op donderdag 15 december 2022 14:51 schreef spapaars het volgende:
Geen tijd op de klok, en ze snappen het nog steeds niet
die had ook Dokterbezoek..ze gaat dus ook aan een slaapmiddel.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Behalve sasha of zit ze op kamer 5?
Ook niet inderdaad, geen zoemer van te voren en toch volgde ze allemaal braaf.quote:Op donderdag 15 december 2022 14:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen mannetjes en vrouwtjes van achter aanwezig voor de controle, en geen klok.
Jemigquote:Op donderdag 15 december 2022 14:54 schreef Silves het volgende:
[..]
die had ook Dokterbezoek..ze gaat dus ook aan een slaapmiddel.
Gisteren zei ze dit op de zolder tegen Bep..dacht meteen, ga niet slapen om 21.00 ...mss eens lekker opblijven en moe worden.quote:
Ga elke dag 20 rondjes lopen buitenquote:Op donderdag 15 december 2022 14:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Gisteren zei ze dit op de zolder tegen Bep..dacht meteen, ga niet slapen om 21.00 ...mss eens lekker opblijven en moe worden.
quote:Op donderdag 15 december 2022 14:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ga elke dag 20 rondjes lopen buiten
Beweeg
Doe wat
Zal ook schelen
Nasi dacht ikquote:Op donderdag 15 december 2022 14:56 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind dat eten er niet lekker uit zien, ook geen idee wat het is.
Geen nasi gezien, wel rauwe groente en iets uit een ovenschaal en volgens mij zaten daar knakworstjes in.quote:
Nou snap ik er niks meer vanquote:
Het leek op een wortel quiche.quote:Op donderdag 15 december 2022 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen nasi gezien, wel rauwe groente en iets uit een ovenschaal en volgens mij zaten daar knakworstjes in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |