Nee dat is er niet doorquote:Op donderdag 15 december 2022 09:59 schreef Verida het volgende:
Stel he, gewoon hypothetisch, maar als Leila een gele kaart pakt, zou dat kunnen betekenen dat ze niet met de evenementen mee mag doen. Zoiets was toch het voorstel van Erik of GJ?
Dat zou wel heel erg onrechtvaardig zijn.
maar dat is nog geen feit hoor.
Check je messenger evenquote:Op donderdag 15 december 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat is er niet door
En ik denk dat de meeste bewoners het daar ook niet mee eens zullen zijn in dit geval
Ik denk dat Leila al heel veel meegemaakt heeft.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
De houding van Leila zegt zoveel
Gesloten
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 15 december 2022 10:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Leila al heel veel meegemaakt heeft.
mexx draait de boel weer lekker om, "sneu voor leila"quote:Op donderdag 15 december 2022 10:04 schreef ledn81 het volgende:
Mexx tegen Sasha en KimD dat ze het niet zo publiekelijk wil bespreken wat dat vind ze echt sneu voor Leila als ze het niet zo bedoeld heeft wat ze gezegd heeft.
Diezelfde Mexx heeft dit verhaal keer op keer herhaald tegen iedereen die het maar wilde horen in kamer 3
Ja TeamWanda/KmK/Tiano (duurt vast niet lang)quote:Op donderdag 15 december 2022 10:15 schreef R0T29 het volgende:
Zo zo...Kim K en Marciano zeggen ook zinnige dingen
Nee, dan zou kamer 3 inmiddels allemaal al thuis zittenquote:Op donderdag 15 december 2022 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Kun je ook een gele kaart krijgen voor laster?
Ik mag het hopenquote:Op donderdag 15 december 2022 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Kun je ook een gele kaart krijgen voor laster?
Idd, en veel mensen durven van zoiets niet iets te zeggen (zou niet durven iig). Je penis showen is buiten een relatie om echt 'not done'quote:Op donderdag 15 december 2022 10:22 schreef pingu66 het volgende:
Toen Wanda zei dat Martin in het begin vaak zijn piemeltje liet zien en dat er misschien ook wel mensen dat aanstondgevenvd vonden ( maar niet zeiden,) hield die Mattin ineens zijn mond
Ja whutttttquote:Op donderdag 15 december 2022 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : JW is naar achter gehaald en op z'n vingers getikt ... [SL]
Mexx ookquote:Op donderdag 15 december 2022 10:27 schreef Chanel5 het volgende:
Oke, mattin is degene die de boel dus opnaait, de creep
zij neemt het over van hemquote:Op donderdag 15 december 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mexx ook
Die lult er een puntje
We zien ook niet alles hequote:Op donderdag 15 december 2022 10:29 schreef greysbones het volgende:
Mexx ik heb gezegd blijf van me af
Dat kind liegt dat het barst
Mexx heeft aantoonbaar al meerdere keren gelogen. Hier komt ze alleen niet mee weg. Haar geloofwaardigheid is bij mij in ieder geval al lang wegquote:
Waarom zei Marcio dit is aanranding?quote:Op donderdag 15 december 2022 10:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Mexx heeft aantoonbaar al meerdere keren gelogen. Hier komt ze alleen niet mee weg. Haar geloofwaardigheid is bij mij in ieder geval al lang weg
Zoals matin het deed overkomenquote:Op donderdag 15 december 2022 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zei Marcio dit is aanranding?
go marcianoquote:Op donderdag 15 december 2022 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Ik heb gezegd, niet meer aan me zitten, en toen heeft ze niet meer aan me gezeten?
KimK : Maar waarom zegt Martin dat dan nu?
Mexx : Omdat hij zag dat ze weer aan me zat.
Marciano : Hij VOND dat ze weer aan je zat, het was alleen een arm om je heen.
KimW : "ze lullen uit hun nek"quote:Op donderdag 15 december 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
Mexx red het niet bij K3
En daarom haalt ze er steeds meer bij
Hij had het over het regelboek.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zei Marcio dit is aanranding?
Kim k was al redelijk anti Mexxquote:Op donderdag 15 december 2022 10:35 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze dit soort fitties niet gewoon overdag doen![]()
Hé wanda en KimK nu ook anti-mexx?
Whaaaaaa keuzestressquote:Op donderdag 15 december 2022 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
Zielig? ZIELIG?? Nenene niet zo tegen mij zeggen.. Aldus Lela
Oe ff switchen van streamquote:Op donderdag 15 december 2022 10:36 schreef ledn81 het volgende:
Leila geeft rustig aan dat ze niet wil praten met Mexx
Mexx loopt weg. : "Dan moet je niet zielig gaan lopen doen"
Leila is weer piswoest, want ze deed helemaal niet zielig
die vieze Mexx met haar rot bek grrrr eruit gooien die hap!quote:Op donderdag 15 december 2022 10:36 schreef ledn81 het volgende:
Leila geeft rustig aan dat ze niet wil praten met Mexx
Mexx loopt weg. : "Dan moet je niet zielig gaan lopen doen"
Leila is weer piswoest, want ze deed helemaal niet zielig
Als ik manager was, wilde ik nu een Centraal.quote:
Knettergek dus.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
Nu verteld ze dat Leila heeft gezegd dat ze geen slipje aan had
Leila kijkt of ze water zag branden
Mexx zegt heb je echt gezegd oprecht
Echt waar
Leila kijkt nog steeds of Mexx een toeval heeft ofzo
Gewoon naar huisquote:Op donderdag 15 december 2022 10:41 schreef Ireth het volgende:
Mexx weet dat ze het niet zo bedoelt, dat ontdekte ze later...
Dus eerst dacht ze anders![]()
Misschien moet ze stoppen met denken
Daarom wil ze altijd alles 1 op 1, de viezerik.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
Mexx verdraait alles
En daarom had er nu iemand bij moeten zitten
En Mattin mee.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon naar huis
Met haar lulverhalen
ik vind dit toch wel heel knap van Leilaquote:Op donderdag 15 december 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
Leila legt even uit dat haar reactie bij het etentje van Jeff
Dat was een reactie van haar op Martins opmerking
dat is kutquote:Op donderdag 15 december 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
Niemand die er voor Leila bij staat
Heel erg zwak van Isaakquote:Op donderdag 15 december 2022 10:46 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is kut
hier had op zijn minst isaac bij moeten staan, of mora of babs
Het gaat er niet om of ze het redquote:
Triest, alhoewel ik ook denk dat Leila niemand anders nodig heeft. Ze kan ze aanquote:Op donderdag 15 december 2022 10:45 schreef greysbones het volgende:
Niemand die er voor Leila bij staat
Straks wel giebelen met Martin over dat gekke wijfquote:Op donderdag 15 december 2022 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel erg zwak van Isaak
Hij ziet het gebeuren
Nee om te zorgen dat het een fair gesprek isquote:Op donderdag 15 december 2022 10:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Triest, alhoewel ik ook denk dat Leila niemand anders nodig heeft. Ze kan ze aan
(Of misschien om M&M te beschermen)
er zou iemand bij moeten om leila te beschermen.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Triest, alhoewel ik ook denk dat Leila niemand anders nodig heeft. Ze kan ze aan
(Of misschien om M&M te beschermen)
Leila kan haar op z'n minst wel uit laten praten.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:49 schreef RobjeGeus het volgende:
Mex doet 1 op 1 lief...en nu opeens met anderhalf meter erbij doet ze heel tof.
Martin pakt haar ook iedere keer beet en houdt haar tegen als ze weg wil lopenquote:Op donderdag 15 december 2022 10:49 schreef woxxel het volgende:
ze lokken een rode kaart uit bij haar
Ik stap mee, word hier heel naar vanquote:Op donderdag 15 december 2022 10:50 schreef Verida het volgende:
Ik stap hier maar even vandaan, kan hier zo ontzettend slecht tegen. Ik lees hier wel hoe het is afgelopen.
Oh, ik ga nu toch even naar het beeld kijkenquote:Op donderdag 15 december 2022 10:50 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Martin pakt haar ook iedere keer beet en houdt haar tegen als ze weg wil lopen
Die had van mij al lang een t*f*sl*l gehadquote:Op donderdag 15 december 2022 10:50 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Martin pakt haar ook iedere keer beet en houdt haar tegen als ze weg wil lopen
Nog nietquote:Op donderdag 15 december 2022 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
Is er nou een gele kaart gevallen of niet?
Een watte?quote:Op donderdag 15 december 2022 10:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die had van mij al lang een t*f*sl*l gehad
Febo is druk aan het terug kijkenquote:Op donderdag 15 december 2022 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
Is er nou een gele kaart gevallen of niet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nu wil mexx een trio?quote:Op donderdag 15 december 2022 10:55 schreef Ireth het volgende:
Heilige Mexx probeert zieltjes te winnen
Ze hebben de VAR opgeroepenquote:Op donderdag 15 december 2022 10:55 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Febo is druk aan het terug kijken
quote:Op donderdag 15 december 2022 10:59 schreef Harry het volgende:
Dus:
- Leila het een trio voorgesteld
- Leila heeft gezegd wel Mexx wel te kunnen krijgen
- Leila heeft wel gezegd dat ze geen slipje aan had
Leila is niet heiligquote:Op donderdag 15 december 2022 10:59 schreef Harry het volgende:
Dus:
- Leila het een trio voorgesteld
- Leila heeft gezegd wel Mexx wel te kunnen krijgen
- Leila heeft wel gezegd dat ze geen slipje aan had
Daarom is hij in de loodsquote:Op donderdag 15 december 2022 11:00 schreef Harry het volgende:
Ahhh, Jeffrey gaat ook nog olie op het vuur gooien......
KimW..iets met pestenquote:Op donderdag 15 december 2022 11:01 schreef woxxel het volgende:
over wie had jeff het net? marciano?
Het is soms niet allemaal meer te volgen, zit je de ene te luisteren beginnen ze op de andere ookquote:Op donderdag 15 december 2022 11:02 schreef ledn81 het volgende:
En het volgende relletje is geboren. Nu is er iets over KimW die iets gezegd heeft tegen Jeffrey over Mexx...
Maar hij zei dat zij zei, dat zei zij dat hij zeiquote:Op donderdag 15 december 2022 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is soms niet allemaal meer te volgen, zit je de ene te luisteren beginnen ze op de andere ook
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer was dat boksgala ook al weer??quote:Op donderdag 15 december 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK wil met Mexx in gesprek : 'Ik ben wel klaar voor een bitch fight'
Daar heeft ze een puntjequote:Op donderdag 15 december 2022 11:07 schreef R0T29 het volgende:
Wanda: Alles voor de aandacht....de zwangerschap, dan randt JW haar aan, dan randt Leila haar aan
Tijdje terug alweer, staat me vaag wat van bij,.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben we de JW aanranding beschuldiging gemist in de CoS? Of is dat al lang geleden?
Tijd geleden. KimW of Wanda gaf net wel aan dat JW ervoor naar achter geroepen is.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben we de JW aanranding beschuldiging gemist in de CoS? Of is dat al lang geleden?
quote:Op donderdag 15 december 2022 11:11 schreef chufi het volgende:
Mattin knipt ondertuusen zn teennagels en laat het op de vloer liggen. Mexx zegt daar wat van en raapt ie het op om het alsnog netjes weg te gooi gooien. Echter na 2 stappen heeft ie het alweer uit zn hand op de vloer laten vallen....
en dan daarna de belletjes met "driving home for christmas"quote:Op donderdag 15 december 2022 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou mooi zijn als er nu een alarm ging voor een eliminatieDan krijg je pas dramatique
quote:Op donderdag 15 december 2022 11:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en dan daarna de belletjes met "driving home for christmas"
de puzzel valt letterlijk uit elkaar.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Wij geloven Mexx gewoon niet. Ze liegt zo vaak.
Vrijdag over een week ( maar moet dat nog zien of ze echt weg gaat )quote:
Ja en doordat Mexx over Leila gezegd dat ze aan haar had gezeten een tijdje terug was ddat voor Martin de reden om er nu iets van te zeggenquote:Op donderdag 15 december 2022 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Filmpje teruggekeken. Dus het begon met Leila die Mexx wou beschermen. Ze was ziek, had al veel ibu genomen. Leila zei, laat haar nu even alleen slapen. En daarna ging Martin flippen. Zo begrijp ik het.
Leila pakte zijn tv momentje af, moet ze niet doen.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Filmpje teruggekeken. Dus het begon met Leila die Mexx wou beschermen. Ze was ziek, had al veel ibu genomen. Leila zei, laat haar nu even alleen slapen. En daarna ging Martin flippen. Zo begrijp ik het.
Imaquote:Op donderdag 15 december 2022 11:26 schreef mootie het volgende:
Jeff: Het heeft recht geen recht van stemmen. Het ligt maar in dat bed. Jasper: heb je die dikke kop gezien! Jeff knikt instemmend.
Over Moiraima
Moiraima toch? Ging er ook over dat ze als enige de zangopdracht niet gehaald heeft.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en Jasper : Ima is 12 kg aangekomen.
Jasper : Heb je die kop van hem gezien?
Jeff : Wat mij betreft is hij de volgende.
Jasper : Helemaal goed.
Daarna door over Ima. Ze willen hem wegstemmen, blijft Rupert alleen over zonder afleiding.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Moiraima toch? Ging er ook over dat ze als enige de zangopdracht niet gehaald heeft.
Daar zou ook gewoon een straf op moeten komen te staan ...quote:Op donderdag 15 december 2022 11:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vrijdag over een week ( maar moet dat nog zien of ze echt weg gaat )
Ik geloof dat Martin de kunst van 's nachts fokken beter verstaat.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:33 schreef mootie het volgende:
Jeff heeft zin om te fokken. Hij gaat binnenkort ‘s nachts de kroketten bakken.
Ging over Imaquote:Op donderdag 15 december 2022 11:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Moiraima toch? Ging er ook over dat ze als enige de zangopdracht niet gehaald heeft.
Asl er vannacht weer rumoer of ruzie is, dan zal Erik weer even uit bed komen zonder zender en zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:37 schreef R0T29 het volgende:
Erik kan echt heel veel heel goed....
Zoveel keer 24 uur aanvragen wel..quote:Op donderdag 15 december 2022 11:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zou ook gewoon een straf op moeten komen te staan ...
Een gele kaart zou wel aardig zijn ..quote:Op donderdag 15 december 2022 11:42 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zoveel keer 24 uur aanvragen wel..
Dit vind ik echt onzin. Of ze gaat gewoon nu, of niet.quote:Op donderdag 15 december 2022 11:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vrijdag over een week ( maar moet dat nog zien of ze echt weg gaat )
Zo mee eens idd..quote:Op donderdag 15 december 2022 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit vind ik echt onzin. Of ze gaat gewoon nu, of niet.
Dan is de pot snel leegquote:Op donderdag 15 december 2022 11:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een gele kaart zou wel aardig zijn ..
Vind ook raar, maar misschien mag ze van thuis niet eerder terug komenquote:Op donderdag 15 december 2022 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen doorkomen aan nu...quote:Op donderdag 15 december 2022 11:57 schreef Ireth het volgende:
Activiteitenbegeleiders Sasha en GJ houden de ouderen geestelijk bezig met een kaartspel op de ene stream terwijl het testosteron op de andere kreunt...
Waars Leila? Wanda? Mexx? Kim 1 en 2??
eerst de muren nog ff volkalken voor een gele kaart en dus 10.000 uit de potquote:Op donderdag 15 december 2022 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekker bovenop de apenrots staan met je mattiesquote:Op donderdag 15 december 2022 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben filmpje van vannacht nog aan het kijken. Topmanager hoor:
[ afbeelding ]
Als ze leila geel gevenquote:Op donderdag 15 december 2022 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Om eerlijk te zijn .. Leila dreigde ook wel met fysiek geweld : 'Ik ga die rode kaart pakken' en stormt de trap op. Ze moest door Isaac en Marciano met het nodige fysiek tegen gehouden worden....
Vind wel dat ze gelijk heeft in haar boosheid ...en gelukkig is de febo nog nooit consequent geweest.
Zo eens. En Isaac deed dat stukje wel weer goed trouwens.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze leila geel geven
Moeten ze m en m ook aanpakken
Je kunt dit soort dingen niet rondschreeuwen
Nee... we hebben weer Omroep Maxx streams.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:11 schreef puzziepie het volgende:
Is er al wat bekend over wel of niet een gele kaart?
Vind Isaak echt waardeloosquote:Op donderdag 15 december 2022 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zo eens. En Isaac deed dat stukje wel weer goed trouwens.
Ja klopt .. soms doet ie per ongeluk iets goeds.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Isaak echt waardeloos
Ook op kantoor met Leila
ik vind eerlijk gezegd de kaart van kimw ook wel dubieus...voor zuigen (mentale intimidatie) mag ook wel geel voor gegeven worden. Dus esther had er ook 1 moeten hebben, of kimw geen. Wat m&m doen is smaad en laster imo, dus dan ook alledrie geel of alle drie niet. Dit gebaseerd op wat ik hier allemaal lees. Geen fut om filmpjes terug te kijken.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze leila geel geven
Moeten ze m en m ook aanpakken
Je kunt dit soort dingen niet rondschreeuwen
ja, ik ging inloggen, sorryquote:Op donderdag 15 december 2022 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... we hebben weer Omroep Maxx streams.
Ik normaal ook niet, maar deze was toch wel ff genietenquote:Op donderdag 15 december 2022 12:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind eerlijk gezegd de kaart van kimw ook wel dubieus...voor zuigen (mentale intimidatie) mag ook wel geel voor gegeven worden. Dus esther had er ook 1 moeten hebben, of kimw geen. Wat m&m doen is smaad en laster imo, dus dan ook alledrie geel of alle drie niet. Dit gebaseerd op wat ik hier allemaal lees. Geen fut om filmpjes terug te kijken.
Ik zou, net als scheidsrechters bij het voetbal vaak doen, alle drie een Gele Kaart geven.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen zijn mening, maar ik vind zuigen geen mentale intimidatie, het is proberen een reactie uit te lokken, niet om iemand te intimideren. .. Het was ook echt kleuterschool niveau wat Esther deed... KimK was gewoon compleet leip die dag.
Voor de extra drama in de loods ben ik het hier wel volkomen mee eens.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:20 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik zou, net als scheidsrechters bij het voetbal vaak doen, alle drie een Gele Kaart geven.
Ik denk dat er een aantal een mentaalquote:Op donderdag 15 december 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen zijn mening, maar ik vind zuigen geen mentale intimidatie, het is proberen een reactie uit te lokken, niet om iemand te intimideren. .. Het was ook echt kleuterschool niveau wat Esther deed... KimK was gewoon compleet leip die dag.
Precies, 3 x 10.000,- eraf.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor de extra drama in de loods ben ik het hier wel volkomen mee eens.
Ik vind dat alleen Mexx een gele kaart verdiend, die heeft de onzin de loods in gegooid. Martin geloofd haar gelieg. En Leila is de dupe....quote:Op donderdag 15 december 2022 12:20 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik zou, net als scheidsrechters bij het voetbal vaak doen, alle drie een Gele Kaart geven.
Ja.. dit is waar ... maar we willen drama !quote:Op donderdag 15 december 2022 12:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vind dat alleen Mexx een gele kaart verdiend, die heeft de onzin de loods in gegooid. Martin geloofd haar gelieg. En Leila is de dupe....
martin mag alsnog voor piemel laten zienquote:Op donderdag 15 december 2022 12:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vind dat alleen Mexx een gele kaart verdiend, die heeft de onzin de loods in gegooid. Martin geloofd haar gelieg. En Leila is de dupe....
Het gesprek komt niet binnen volgens hemquote:Op donderdag 15 december 2022 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin vindt uiteraard dat hij alles goed heeft gedaan.
kon jij nog horen wat babette zei toen zoe vroeg of ze teammexxie was?quote:Op donderdag 15 december 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
Zoe
De grootste roddelqueen van de loods
Heeft alles gemist
Dat wist ze nog nietquote:Op donderdag 15 december 2022 12:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
kon jij nog horen wat babette zei toen zoe vroeg of ze teammexxie was?
Leek het inderdaad op ...quote:Op donderdag 15 december 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wist ze nog niet
Dacht dat ze dat zij
Ik ben dat ook gaan doen, elke ochtend voor Nederland in bewegingquote:Op donderdag 15 december 2022 12:29 schreef greysbones het volgende:
Dat sporten van die opgeblazen ego’s![]()
Dat vind ik serieus leuker om naar te kijken dan naar ditquote:Op donderdag 15 december 2022 12:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik ben dat ook gaan doen, elke ochtend voor Nederland in beweging
Goed bezigquote:Op donderdag 15 december 2022 12:36 schreef Amputalent het volgende:
[..]
https://i.gyazo.com/01b9c7a3f420825fdf34ba74a2925ed8.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |