Nee dat is er niet doorquote:Op donderdag 15 december 2022 09:59 schreef Verida het volgende:
Stel he, gewoon hypothetisch, maar als Leila een gele kaart pakt, zou dat kunnen betekenen dat ze niet met de evenementen mee mag doen. Zoiets was toch het voorstel van Erik of GJ?
Dat zou wel heel erg onrechtvaardig zijn.
maar dat is nog geen feit hoor.
Check je messenger evenquote:Op donderdag 15 december 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat is er niet door
En ik denk dat de meeste bewoners het daar ook niet mee eens zullen zijn in dit geval
Ik denk dat Leila al heel veel meegemaakt heeft.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
De houding van Leila zegt zoveel
Gesloten
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 15 december 2022 10:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Leila al heel veel meegemaakt heeft.
mexx draait de boel weer lekker om, "sneu voor leila"quote:Op donderdag 15 december 2022 10:04 schreef ledn81 het volgende:
Mexx tegen Sasha en KimD dat ze het niet zo publiekelijk wil bespreken wat dat vind ze echt sneu voor Leila als ze het niet zo bedoeld heeft wat ze gezegd heeft.
Diezelfde Mexx heeft dit verhaal keer op keer herhaald tegen iedereen die het maar wilde horen in kamer 3
Ja TeamWanda/KmK/Tiano (duurt vast niet lang)quote:Op donderdag 15 december 2022 10:15 schreef R0T29 het volgende:
Zo zo...Kim K en Marciano zeggen ook zinnige dingen
Nee, dan zou kamer 3 inmiddels allemaal al thuis zittenquote:Op donderdag 15 december 2022 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Kun je ook een gele kaart krijgen voor laster?
Ik mag het hopenquote:Op donderdag 15 december 2022 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Kun je ook een gele kaart krijgen voor laster?
Idd, en veel mensen durven van zoiets niet iets te zeggen (zou niet durven iig). Je penis showen is buiten een relatie om echt 'not done'quote:Op donderdag 15 december 2022 10:22 schreef pingu66 het volgende:
Toen Wanda zei dat Martin in het begin vaak zijn piemeltje liet zien en dat er misschien ook wel mensen dat aanstondgevenvd vonden ( maar niet zeiden,) hield die Mattin ineens zijn mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |