SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Hoi hoiquote:
Mweeehquote:Op woensdag 14 december 2022 22:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoi hoi
Gratis Witcher 3 upgrade voor PS5 en Series X
Heb van de week Modern Warfare 2 gekocht.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Mweeeh
Het is zo koud op de gameroom dat ik al 2 weken niet heb gegamed.
Ben tussen kerst en oud en nieuw vrij en van 26/12 tot 30-12 ga ik met mijn elektrische deken 24/7 cod spelen eindelijk
ik ga mw 2 spelenquote:Op woensdag 14 december 2022 22:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb van de week Modern Warfare 2 gekocht.
Op de Series X, want daar had ik meer ruimte vrij
Hij is erg tof weer
En kom gewoon lekker terug op de Discord joh
We hebben het regelmatig over je (op de goede manier) en iedereen mist je.
Friday is weg.
Moet je @Jimbo even een dm sturenquote:Op woensdag 14 december 2022 22:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ga mw 2 spelen
Oké stuur invite nu
Wil jij dat effe doenquote:Op woensdag 14 december 2022 22:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Moet je @:Jimbo even een dm sturen
quote:
Ik zit er op 1 te wachten….. februari 2023quote:Op woensdag 14 december 2022 23:24 schreef Jimbo het volgende:
Mensen kunnen zelf inviten, ik heb hier niets meer mee te maken
maar je zit er weer zag ik, game on.
tijd voor nieuwe, goede ps5 games2023 enzo
quakequote:Op woensdag 14 december 2022 23:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik zit er op 1 te wachten….. februari 2023
RaRa welke game
Yakuza Ishin GENOT!quote:Op woensdag 14 december 2022 23:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik zit er op 1 te wachten….. februari 2023
RaRa welke game
Zal t straks eens proberen, MOCHT ik ooit de DLC's gaan spelenquote:Op woensdag 14 december 2022 21:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je moet wel de PS4 versie geïnstalleerd hebben.
Dan op de game gaan staan (niet fysiek natuurlijk), die 3 puntjes selecteren, versie kiezen, en dan kom je bij de PS5 versie automatisch bij de free upgrade uit.
Bij mij stond die optie ook erbij als je op de game ging staan, en dan rechts in beeld boven de de trophies.
DMZquote:Op donderdag 15 december 2022 08:10 schreef CoExist het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal verslingerd aan de DMZ.
Wat is dat verslavend leuk om met een paar vrinden te spelen.
quote:
Omdat niemand die game gaat spelenquote:Op donderdag 15 december 2022 18:48 schreef aTypisch het volgende:
Waarom is er geen topic voor Hogwart's Legacy genot?
niet de collector's edition hebben besteldquote:Op donderdag 15 december 2022 19:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Omdat niemand die game gaat spelen
Ik ben lichtelijk underwhelmed door de trailers.quote:Op donderdag 15 december 2022 18:48 schreef aTypisch het volgende:
Harry potterquote:Op donderdag 15 december 2022 19:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet de collector's edition hebben besteld
mooi man, lekker nostalgischquote:Op donderdag 15 december 2022 22:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Harry potterhoe oud ben je nou man
als ik een uurtje of 10-20 door dat gebeuren heen kan lopen ben ik ook tevreden bij deze titelquote:Op donderdag 15 december 2022 20:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk underwhelmed door de trailers.
Harry zit er niet eens inquote:
Maak danquote:Op donderdag 15 december 2022 18:48 schreef aTypisch het volgende:
Gewoon goed speelbaar op PS5, waarschijnlijk huilen op PC.quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:37 schreef Pheno het volgende:
In before: onspeelbaar, 20 patches nodig, het liep wel lekker op hun dev pcmet rtx4090
Wel heel bijzonder de enige echte first party exclusive in 2023. Lijkt een third party jaar te worden.quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Spider-Man 2 bevestigd voor fall '23. Ondanks eerdere leaks toch een aangename verrassing.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:37 schreef Pheno het volgende:
In before: onspeelbaar, 20 patches nodig, het liep wel lekker op hun dev pcmet rtx4090
Bij mij gaan er wat alarmbellen als ze niet aanwezig zijn op grote beurzen, geen persevents doen, geen beta, demo of wat dan ook. Zeg maar iemand anders laten spelen dan de devvers zelf. Alle previews die er zijn, zijn op basis van trailers.quote:Op vrijdag 16 december 2022 10:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gewoon goed speelbaar op PS5, waarschijnlijk huilen op PC.
Zie Witcher 3 next gen patch en Callisto Protocol.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij gaan er wat alarmbellen als ze niet aanwezig zijn op grote beurzen, geen persevents doen, geen beta, demo of wat dan ook. Zeg maar iemand anders laten spelen dan de devvers zelf. Alle previews die er zijn, zijn op basis van trailers.
Bron?quote:Op vrijdag 16 december 2022 08:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Spider-Man 2 bevestigd voor fall '23. Ondanks eerdere leaks toch een aangename verrassing.
ah puik.quote:
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op woensdag 14 december 2022 22:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb van de week Modern Warfare 2 gekocht.
Op de Series X, want daar had ik meer ruimte vrij
Hij is erg tof weer
En kom gewoon lekker terug op de Discord joh
We hebben het regelmatig over je (op de goede manier) en iedereen mist je.
Friday is weg.
Das een andere game dan "the day before" toch?quote:
Santa Monica zijn ook bepaald geen prutsers, maar ook God of War Ragnarok is een aantal keren uitgesteld.quote:Op vrijdag 16 december 2022 16:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neeeejoh, Insomniac heeft bestwel sick skillz volgens mij
Na The Witcher 3 niet meer dat gevoel gehad.quote:Op zaterdag 17 december 2022 09:01 schreef Kickinalfa het volgende:
Hmmm zin in een toffe nieuwe rpg.
Pandemie ellende he. is inmiddels niet meer zo aan de hand. Maar de tijd zal het lerenquote:Op zaterdag 17 december 2022 10:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Santa Monica zijn ook bepaald geen prutsers, maar ook God of War Ragnarok is een aantal keren uitgesteld.
Cyberpunk, wasteland, disco Elysium, divinity allemaal prima mee vermaakt.quote:Op zaterdag 17 december 2022 10:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Na The Witcher 3 niet meer dat gevoel gehad.
Pan met miequote:Op zaterdag 17 december 2022 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pandemie ellende he. is inmiddels niet meer zo aan de hand. Maar de tijd zal het leren
Ja AC Japan/GoT en AC Valhalla doen mij niet meer veel. Heb het idee dat ik niks meer vrijspeel en alles blijft hetzelfde enorm veel uur. Terwijl ik echt een AC fan ben.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:11 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Cyberpunk, wasteland, disco Elysium, divinity allemaal prima mee vermaakt.
Maar de laatste tijd komt er niks echt goeds in dat genre.
Maar misschien ben ik ook wel verwend/te oud aan het worden.
Van de week ghost of thushima gedaan en het doet me echt helemaal niks meer als er weer een camp gecleared moet worden of het verzamelen van plantjes om een anti poison iets te maken.
Het gaat helaas nog wel even duren maar Baldur's Gate III zal uiteindelijk ook wel naar consoles komen. Die past wel goed in je rijtje en daar ben je dan wel weer even zoet mee. Sowieso is er voor pc een stuk meer aanbod voor wat betreft de vijver waarin je vist (isometrische/turn-based RPG's). Die games zijn doorgaans ook wat meer afgestemd op KB/M hoewel er gelukkig ook steeds meer console-versies van dergelijke games verschijnen.quote:Op zaterdag 17 december 2022 11:11 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Cyberpunk, wasteland, disco Elysium, divinity allemaal prima mee vermaakt.
Maar de laatste tijd komt er niks echt goeds in dat genre.
Maar misschien ben ik ook wel verwend/te oud aan het worden.
Van de week ghost of thushima gedaan en het doet me echt helemaal niks meer als er weer een camp gecleared moet worden of het verzamelen van plantjes om een anti poison iets te maken.
Ja klopt wel wat je zegt.quote:Op zaterdag 17 december 2022 12:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het gaat helaas nog wel even duren maar Baldur's Gate III zal uiteindelijk ook wel naar consoles komen. Die past wel goed in je rijtje en daar ben je dan wel weer even zoet mee. Sowieso is er voor pc een stuk meer aanbod voor wat betreft de vijver waarin je vist (isometrische/turn-based RPG's). Die games zijn doorgaans ook wat meer afgestemd op KB/M hoewel er gelukkig ook steeds meer console-versies van dergelijke games verschijnen.
Beetje raar/wobbly physics/combat systeem enzo ja. Ik vond dat wel een zeer toffe (en originele) game qua story-telling en quests. De kloosterinfiltratie-quest behoort w.m.b. tot één van de beste/meest uitgebreide quests in een game ooit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja klopt wel wat je zegt.
Ik zag dat pillars of eternity 2 volgende week op de ps plus kwam, dus die ook maar proberen.
Ben nu begonnen aan Kingdom come delivaranc, maar die game zit technisch niet heel best in elkaar.
Kingmaker ook geprobeerd ja, maar het ging me echt net te ver daar.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Beetje raar/wobbly physics/combat systeem enzo ja. Ik vond dat wel een zeer toffe (en originele) game qua story-telling en quests. De kloosterinfiltratie-quest behoort w.m.b. tot één van de beste/meest uitgebreide quests in een game ooit.
Heb je Pathfinder: Kingmaker ooit geprobeerd? Die game en het vervolg daarop (Wrath of the Righteous) zijn er ook voor PlayStation. Zijn wat mij betreft wel echt hardcore titels binnen het genre, zitten heel goed in elkaar maar het is qua miljoenmiljard stats/rollen/classes net wat te veel van het goede voor mij
quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:53 schreef 2dope het volgende:
Net klaar met de laatste uitbreiding van Far Cry 6, Lost between Worlds. Eigenlijk best wel leuk, net als die losse boss-DLCs. Volgens mij ben ik één van de weinigen die dat vindt
denk ik ook jaquote:Op zaterdag 17 december 2022 14:53 schreef 2dope het volgende:
Net klaar met de laatste uitbreiding van Far Cry 6, Lost between Worlds. Eigenlijk best wel leuk, net als die losse boss-DLCs. Volgens mij ben ik één van de weinigen die dat vindt
Uh ik vind Far Cry altijd wel leuk maar deze expansion doet mij niks. Ik wil gewoon een openwereld waar ik wat kan doen en het liefst een tropisch eiland zoals FC3 en FC6.quote:Op zaterdag 17 december 2022 14:53 schreef 2dope het volgende:
GOTY 2022, ziet er echt prachtig uit.quote:Op zaterdag 17 december 2022 21:40 schreef StateOfMind het volgende:
Heerlijk, dat cynisme van Geralt
quote:
naar buiten gaanquote:
Zeg eens niet van die rare dingenquote:
Ik ben gisteren begonnen aan GoT. Die was 9.95 in de bol sale. Al had ik gedacht dat ik de PS4 versie gratis kon upgradne naar PS5, zoals bij zowat elke andere game. Maar net bij GoT is dat dan weer niet zoquote:Op zaterdag 17 december 2022 11:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja AC Japan/GoT en AC Valhalla doen mij niet meer veel. Heb het idee dat ik niks meer vrijspeel en alles blijft hetzelfde enorm veel uur. Terwijl ik echt een AC fan ben.
Cyberpunk geef ik volgend jaar een nieuwe kans als er wat extra updates zijn uitgekomen en de expansion.
Hebben ze op hun officiële website geen uitleg hierover? Je zal vast niet de eerste zijn met die vraag.quote:Op maandag 19 december 2022 09:05 schreef Ang3l het volgende:
Over PS5 upgrades gesproken:
Die van die grijze mopperkont met die vele DLC's...... (Witcher dus). Die heb ik geupgrade, incl de DLC's. NNu staat ie er dus dubbel op. Kan ik de PS4 versie zonder risico er gewoon af gooien? Of gaat ie dan moeilijk doen met m'n savegames? Moet ik die eerst "overzetten"?
Voorlopig ga ik m niet spelen, dus vind t een beetje zonde dat ie nu dubbel ruimte inneemt.
Ik heb dit ook. Het irritante ook is dat in het PS5 menu nu steeds de PS4 versie als eerste staat omdat die disc erin zet en de PS5 versie (die ik dus speel) daarnaast. Hierdoor al meerdere keren onbedoeld de verkeerde versie gestartquote:Op maandag 19 december 2022 09:05 schreef Ang3l het volgende:
Die van die grijze mopperkont met die vele DLC's...... (Witcher dus). Die heb ik geupgrade, incl de DLC's. NNu staat ie er dus dubbel op. Kan ik de PS4 versie zonder risico er gewoon af gooien? Of gaat ie dan moeilijk doen met m'n savegames? Moet ik die eerst "overzetten"?
Voorlopig ga ik m niet spelen, dus vind t een beetje zonde dat ie nu dubbel ruimte inneemt.
De PS4 versie hoeft niet geïnstalleerd te zijn om de PS5 versie te kunnen spelen. Heb je de PS4 versie op disc en heb je die geüpgraded naar de PS5 versie dan komt er wel een icoon van de PS4 versie op je dashboard maar die neemt geen geheugen in. Zo lang jij niet op copy drukt bij het PS4 icoon installeert ie de game niet. Het PS4 icoon zal ook verdwijnen als je de schijf eruit haalt. De PS5 versie blijft wel staan want die is geinstalleerd.quote:Op maandag 19 december 2022 09:05 schreef Ang3l het volgende:
dat is mooi clouten!quote:Op maandag 19 december 2022 09:48 schreef StateOfMind het volgende:
De saves van de PS4 versie werken niet op de PS5.
Had gecheckt of ik mijn laatste saves geupload had, wat het geval was, en bij de PS5 verdie gaf ie aan dat er niks in de cloud stond.
Ja dat had ik bij Cyberpunk:quote:Op maandag 19 december 2022 09:21 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ik heb dit ook. Het irritante ook is dat in het PS5 menu nu steeds de PS4 versie als eerste staat omdat die disc erin zet en de PS5 versie (die ik dus speel) daarnaast. Hierdoor al meerdere keren onbedoeld de verkeerde versie gestart![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeee serieus?quote:Op maandag 19 december 2022 09:48 schreef StateOfMind het volgende:
De saves van de PS4 versie werken niet op de PS5.
Had gecheckt of ik mijn laatste saves geupload had, wat het geval was, en bij de PS5 verdie gaf ie aan dat er niks in de cloud stond.
Je kan bij New Game kiezen om enkel de DLC's te spelen.quote:Op maandag 19 december 2022 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee serieus?
Ik ga echt never nooit opnieuw beginnen met Witcher hoor. Pleur op
Koste me al enorm doorzettingsvermogen om het de 2e keer uit te spelen (1e x gefaald).
Ik heb t alleen nog voor eventueel de DLC's.
Als ik op de PS5 echt vanaf nul moet beginnen dan flikker ik m er vanmiddag per direct nog vanaf.
he dat kan niet hequote:
quote:Op maandag 19 december 2022 13:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
he dat kan niet heHetero dan lekker op
O echt? Hmm, da's nog wel een optie dan.quote:Op maandag 19 december 2022 13:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Je kan bij New Game kiezen om enkel de DLC's te spelen.
Yes, je krijgt dan standaard gear en je bent het level dat ze aanbevelen om de DLC te gaan doen. Dus je bent niet under- of overpowered.quote:Op maandag 19 december 2022 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O echt? Hmm, da's nog wel een optie dan.
Oke, dan mis ik de levels en gear die ik al had, maar da's niet zo heel erg.
misschien zelfs wel een betere ervaring dan, qua gameplayquote:Op maandag 19 december 2022 14:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Yes, je krijgt dan standaard gear en je bent het level dat ze aanbevelen om de DLC te gaan doen. Dus je bent niet under- of overpowered.
Ja had dit soort taal niet verwacht van jouquote:Op maandag 19 december 2022 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit je me nou te cancelen?
Ik, Ambassador of Woke?
Ah, en dat zo op het einde van het jaar, richting de donkere dagen voor Kerst.quote:Op maandag 19 december 2022 14:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja had dit soort taal niet verwacht van jouIk ben niet boos. Maar teleurgesteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 december 2022 16:00 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb white orchard nu gedaan. Maar wil eigenlijk eerst GoW nog afmaken voor ik verder ga en volgens mij moet ik nog wel een stuk.Dan moet je idd nog een redelijk stuk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Weet je ook eens hoe je ouders zich voelenquote:Op maandag 19 december 2022 14:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja had dit soort taal niet verwacht van jouIk ben niet boos. Maar teleurgesteld
quote:Op maandag 19 december 2022 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe je ouders zich voelen![]()
![]()
Die zullen wel direct na de geboorte hele lage verwachtingen gehad hebbenquote:Op maandag 19 december 2022 17:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die zijn trots zeggen ze. Waar op vraag ik me wel af
Ik heb mijne sinds launch en heb dit nog nooit gehad. Paar dingen die ik kan bedenken.. Staan de ps4 games geinstalleerd op een externe HDD ? Anders misschien eens op interne HHD installeren en dan proberen. Staat de PS5 in een dichte kast/ruimte ? Zo ja ergens neerzetten waar die zijn warmte kwijt kan. Heb je hem aangesloten op een stekkerdoos ? Misschien een andere proberen.quote:Op maandag 19 december 2022 20:31 schreef Cod_player het volgende:
Hey, graag advies van jullie:
Heb m'n ps5 nu zo'n maandje volgens mij, en hij heeft nu al regelmatig (toch wel 10 keer zeker) zichzelf helemaal afgesloten tijdens het spelen (voornamelijk ps4 spellen denk ik). Hij gaat dan niet meer aan met de controller, alleen nog met de onderste knop. Dan word hij blauw en geeft hij aan system herstellen. Daarna krijg ik melding dat er een software probleem is opgetreden de laatste keer en of ik dat wil melden (doe ik elke keer). Heel vervelend, moet ik hiermee terug naar de mediamarkt of weet een van jullie iets?
Niks extern, heb er niks aanhangen. Hij staat verder helemaal open, niet in een kast. Maar hij zit wel in een stekker doos. Ik ga hem dan rechtstreeks in een muur stopcontact doen en dat dan eens aankijken. Bedankt!quote:Op maandag 19 december 2022 21:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb mijne sinds launch en heb dit nog nooit gehad. Paar dingen die ik kan bedenken.. Staan de ps4 games geinstalleerd op een externe HDD ? Anders misschien eens op interne HHD installeren en dan proberen. Staat de PS5 in een dichte kast/ruimte ? Zo ja ergens neerzetten waar die zijn warmte kwijt kan. Heb je hem aangesloten op een stekkerdoos ? Misschien een andere proberen.
Als je het niet opgelost krijgt zou ik hem zeker terugbrengen ja.
Neem aan dat je ook gewoon de laatste systeem updates geinstalleerd heb ?quote:Op maandag 19 december 2022 21:50 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Niks extern, heb er niks aanhangen. Hij staat verder helemaal open, niet in een kast. Maar hij zit wel in een stekker doos. Ik ga hem dan rechtstreeks in een muur stopcontact doen en dat dan eens aankijken. Bedankt!
terugsturen en omruilen die hap, voor je het weet ben je net over je garantie heen en moet je terug naar de intertoys met een smeekbrief.quote:Op maandag 19 december 2022 20:31 schreef Cod_player het volgende:
Hey, graag advies van jullie:
Heb m'n ps5 nu zo'n maandje volgens mij, en hij heeft nu al regelmatig (toch wel 10 keer zeker) zichzelf helemaal afgesloten tijdens het spelen (voornamelijk ps4 spellen denk ik). Hij gaat dan niet meer aan met de controller, alleen nog met de onderste knop. Dan word hij blauw en geeft hij aan system herstellen. Daarna krijg ik melding dat er een software probleem is opgetreden de laatste keer en of ik dat wil melden (doe ik elke keer). Heel vervelend, moet ik hiermee terug naar de mediamarkt of weet een van jullie iets?
Bah. Dat zou voor mij echt een panic attack zijnquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:13 schreef Cod_player het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wéér, tijdens spelen van fifa (ps4 editie). Nu foto's kunnen maken, dus straks op naar de mediamarkt, het gebeurd me iets te vaak nu.
Dat valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:25 schreef Cod_player het volgende:
Ja heel vervelend, heb het al sinds het begin maar dacht kijk het even aan want wil hem niet een tijd kwijt zijn enzo, maar dit is inderdaad niet goedben benieuwd, want mediamarkt staat niet zo bekend om hun geweldige service.
Ja we noemen het niet voor niks AC Japan natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Gister weer ff gezellig in Tsushima rondgereden op m'n pony.
Vind t tot nu toe zeker wel mooi, maaaaaaaaar,...... het is wel behoorlijk hetzelfde idee als AC.
En ik heb afgelopen jaar Valhalla uitgespeeld en Horizon FW, dus weet niet of t voor mij te vroeg is om weer overal kampjes en sidequests op een rijdier te gaan doen
vooral bij de winkel proberen te regelen, niet via Sonyquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:25 schreef Cod_player het volgende:
Ja heel vervelend, heb het al sinds het begin maar dacht kijk het even aan want wil hem niet een tijd kwijt zijn enzo, maar dit is inderdaad niet goedben benieuwd, want mediamarkt staat niet zo bekend om hun geweldige service.
Ja nee idd, maar wist niet dat het dat ook echt ZO letterlijk wasquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja we noemen het niet voor niks AC Japan natuurlijk
ik heb per ongeluk jedi fallen order ontdekt deze maandquote:Op dinsdag 20 december 2022 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nee idd, maar wist niet dat het dat ook echt ZO letterlijk was
Inclusief assassinations en sneaken en kampjes en alles.
Ik wil deze spelen ja, maar voor de huidige prijs denk ik te duur. Ik had voor FFVII ook 1.5 jaar gewacht ( en een half jaar later kwam die op psplhsquote:Op zondag 18 december 2022 21:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion
bij de balie net zo lang zeuren tot je een vervangend exemplaar krijgtquote:Op dinsdag 20 december 2022 13:59 schreef Cod_player het volgende:
Net mediamarkt geweest met de ps5. Even bij smartbar geweest. Enige wat hun konden zeggen was doe een factory reset, en kijk offie het dan nog niet goed doet, zo ja dan moet ik terug komen en word hij opgestuurd.
Jacob uit Urk is een lijer.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
Op bol.com is nu de PS5 leverbaar...
Wel een bundel editie...
1049 eu
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_46.55.ProductImage
Vraagje trouwens, die PS5 editie van CoD:MW2 is dat gewoon een remake? is die niet al meerdere malen opnieuw uitgegeven de laatste jaren?
zo dan moet je geld wel goed haten als je die bundel kooptquote:Op woensdag 21 december 2022 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
Wel een bundel editie...
1049 eu
Vraagje trouwens, die PS5 editie van CoD:MW2 is dat gewoon een remake? is die niet al meerdere malen opnieuw uitgegeven de laatste jaren?
quote:Op woensdag 21 december 2022 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
Wel een bundel editie...
1049 eu
ja bloed irritant. Soms heb ik het niet door. Bestel je 3 dingen. krijg je 3 verschillende pakketjes op verschillende dagen via verschillende vervoerdersquote:Op woensdag 21 december 2022 13:27 schreef StateOfMind het volgende:
3rd party sellers vermijd ik toch altijd als ik iets op Bol koop.
Ik voortaan ook. Wat een drama was dat met die TV.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:27 schreef StateOfMind het volgende:
Same, verkopen soms spullen die bij Ali of action twee derde goedkoper zijn. Vind het maar niks, bol moet gewoon alleen via bol zelf verkopen.quote:Op woensdag 21 december 2022 13:27 schreef StateOfMind het volgende:
Wissel m nou gewoon om, dit is niet normaal en zo voorkom je een hoop gejank als ie straks echt kapot is.quote:Op woensdag 21 december 2022 14:48 schreef Cod_player het volgende:
En weeeeer valt ie uit, gta installatie was op 84 procent.
Foutcode is trouwens CE-108262-9 maar heel raar, hij komt niet in het foutlog te staan.
Ja, ik ga er zeker mee terug direct in januari (dan pas iemand die mee kan voor vervoer). Dit is echt ram irritant.
Als verkoper op bol ben ik het oneens met jequote:Op woensdag 21 december 2022 14:42 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Same, verkopen soms spullen die bij Ali of action twee derde goedkoper zijn. Vind het maar niks, bol moet gewoon alleen via bol zelf verkopen.
Ga inderdaad m'n best doen voor een vervangende, maar mediamarkt ervaring hebbende ben ik bang dat ze hem eerst opsturen enzo, maar ik gok dat alleen omruilen zin heeft. Maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wissel m nou gewoon om, dit is niet normaal en zo voorkom je een hoop gejank als ie straks echt kapot is.
Haha ik koop zeker ook wel eens van 3rd party, maar precies dat, die controle die mist, is gewoon sneu voor mensen die dan niet doorhebben dat het gewoon soort oplichting is eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als verkoper op bol ben ik het oneens met je![]()
Dat er betere controlle mag komen, dat wel. Zeker op licenties en namaakspul
Nja beter nu een maandje kwijt en dan een werkende terug zonder gezeik dan elke x dit....quote:Op woensdag 21 december 2022 16:25 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Ga inderdaad m'n best doen voor een vervangende, maar mediamarkt ervaring hebbende ben ik bang dat ze hem eerst opsturen enzo, maar ik gok dat alleen omruilen zin heeft. Maar we gaan het zien.
Ja, ben er ook geen fan vanquote:Op woensdag 21 december 2022 16:26 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Haha ik koop zeker ook wel eens van 3rd party, maar precies dat, die controle die mist, is gewoon sneu voor mensen die dan niet doorhebben dat het gewoon soort oplichting is eigenlijk.
quote:Op woensdag 21 december 2022 17:14 schreef Cod_player het volgende:
Mee eens Jimbo, al hoop ik dan wel dat ze meteen tijdens opsturen omruilen voor een nieuwe, ipv opsturen, zogenaamd laten maken, ik er dan achter komen dat het nog steeds hetzelfde gekut is, weer terug en dat ze hem dan pas omruilen (of opsturen en dan omruilen). Daar zie ik beetje tegenop, maarja ik heb geen keus want dit is ook kut.
Hoe oud is ie nuquote:Op woensdag 21 december 2022 17:14 schreef Cod_player het volgende:
Mee eens Jimbo, al hoop ik dan wel dat ze meteen tijdens opsturen omruilen voor een nieuwe, ipv opsturen, zogenaamd laten maken, ik er dan achter komen dat het nog steeds hetzelfde gekut is, weer terug en dat ze hem dan pas omruilen (of opsturen en dan omruilen). Daar zie ik beetje tegenop, maarja ik heb geen keus want dit is ook kut.
Als ze hem kunnen maken ook prima, maar heb meer zekerheid met omruilen. Maar inderdaad moet er maar voorraad zijn, nouja we gaan het meemaken.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Hoe oud is ie nu
Als je nog binnen die 14 dagen zit kan ie altijd retour, moet je alleen een nieuwe ergens zien te fixen.
1:1 omruilen zou leuk zijn, maar als er geen voorraad is kunnen ze ook niets omruilen...
Tsja, had je eerder terug moeten gaan. Staat mij iets van bij dat dit hier ook al aangeraden werdquote:Op woensdag 21 december 2022 17:47 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Als ze hem kunnen maken ook prima, maar heb meer zekerheid met omruilen. Maar inderdaad moet er maar voorraad zijn, nouja we gaan het meemaken.
Edit : 24 November gekocht. Meteen al op dag 2 dit probleem, maar dacht kijk het aan, heb hem net.
Bloody Baron is een pareltje.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
Die Bloody Baron questline blijft steengoed
Dat controller probleem kreeg ik na een jaar ongeveer. Iets met een bug in een systemsoftware-update waardoor de controller niet connect als je verbindt met internet via WiFi, heb er nu een ethernet kabel in en het is opgelostquote:Op woensdag 21 december 2022 22:09 schreef Vigilance het volgende:
Kun je zo'n bundel die geopend is eigenlijk nog makkelijk retourneren bij de MM (binnen de 14 dagen na online aankoop uiteraard?)
Vandaag trotse eigenaar geworden van een Ps5, maar ben uren verder en heb nog geen minuut kunnen spelen. Eerst tijdens het uitvoeren van de noodzakelijke 1e systeem update de melding ''DSN server kan niet worden gebruikt''. Resultaat : update kan niet worden voltooid, controllers die in allerlei kleuren (oranje, wit, blauw) knipperen maar opeens geen verbinding meer maken met de playstation. Waardoor de enige optie rest om handmatig de stroom eraf te halen. Dan opnieuw opstarten, PS5 moet zichzelf herstellen, dan Connect de controller weer even voor een minuut maar daarna is de verbinding weer kwijt en is de Ps5 weer onbedienbaar.
Wat een gekloot zeg. Ik wil er eigenlijk weer vanaf. Dacht koop leuk een Ps5 om af en toe een potje COD/FIFA te spelen maar dit is wel erg veel gedoe. En geen zin in gezeik met opsturen ter reparatie enzo.
Nooit van gehoord die bug.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat controller probleem kreeg ik na een jaar ongeveer. Iets met en bug in de software waardoor de controller niet connect als je verbindt met internet via WiFi, heb er nu een ethernet kabel in en het is opgelost
Maar binnen 14 dagen is het volgens mij gewoon inpakken en terug gaan naar de winkel en hop, geld terug vragen.
Komt ook niet vaak voor, ben een van de gelukkigenquote:Op woensdag 21 december 2022 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nooit van gehoord die bug.
Gelukkig heb ik al mijn apparatuur (PS5, Series X, tv en laptop) via een ethernet kabel aangesloten.
Zie je niks van (behalve bij de laptop) en gegarandeerd de snelheid.
Alleen de mobiel gaat via WiFi (duh).
Wel altijd schrikken dat soort ongein.quote:Op woensdag 21 december 2022 22:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Komt ook niet vaak voor, ben een van de gelukkigenMaar herinner me dat ik ook meldingen kreeg over DNS servers en geen verbinding met internet en een freakende controller.
Of WiFi uitschakelen. Hielp bij mij ook tot ik eindelijk verhuisde en er een ethernet kabel in kon jassenquote:Op woensdag 21 december 2022 22:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wel altijd schrikken dat soort ongein.
Dan zou hij nog eens een ethernet kabel ertussen kunnen hangen.
Thanks!quote:Op woensdag 21 december 2022 22:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat controller probleem kreeg ik na een jaar ongeveer. Iets met een bug in een systemsoftware-update waardoor de controller niet connect als je verbindt met internet via WiFi, heb er nu een ethernet kabel in en het is opgelost
Maar binnen 14 dagen is het volgens mij gewoon inpakken en terug gaan naar de winkel en hop, geld terug vragen.
Je moet 'm denk ik wel instellen op alleen verbinding maken via ethernet. Zodra ik 'm weer verbinding laat maken via WiFi doet m'n controller weer raarquote:Op woensdag 21 december 2022 22:38 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Thanks!
Vreemde is dat ik volgens mij wel een ethernet kabel in mijn PS5 had zitten toen ik die melding kreeg over DNS. Moest vanalles aanpassen in de internetsettings, maar dat gaat dan weer een beetje lastig als je PS5 niet meer op de controller reageertDaarna wel de kabel eruit getrokken en via wifi bezig geweest. Ga morgen nog wel even verder proberen.
Als ik 'm binnen 2 uurtjes niet aan de praat krijg dan ga ik hem idd terugbrengen. Lijkt me ook niet heel lekker voor een PS5 zonder systeemsoftware update om telkens cold turkey de stroom eraf te trekken. Maar een andere manier om hem uit te krijgen is er dan eigenlijk niet.
Heb je wel al uit kunnen sluiten dat het ergens anders aan ligt (router, andere poort proberen, andere apparaten op die poort aansluiten om te testen, internet storing)?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:38 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Thanks!
Vreemde is dat ik volgens mij wel een ethernet kabel in mijn PS5 had zitten toen ik die melding kreeg over DNS. Moest vanalles aanpassen in de internetsettings, maar dat gaat dan weer een beetje lastig als je PS5 niet meer op de controller reageertDaarna wel de kabel eruit getrokken en via wifi bezig geweest. Ga morgen nog wel even verder proberen.
Als ik 'm binnen 2 uurtjes niet aan de praat krijg dan ga ik hem idd terugbrengen. Lijkt me ook niet heel lekker voor een PS5 zonder systeemsoftware update om telkens cold turkey de stroom eraf te trekken. Maar een andere manier om hem uit te krijgen is er dan eigenlijk niet.
Je bedoelt sukkels zoals ik, die dan met een oostblok TV opgescheept zitten van een bedrijf wat weer een andere naam heeft gekegen en niet meer bereikbaar uis?quote:Op woensdag 21 december 2022 16:26 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Haha ik koop zeker ook wel eens van 3rd party, maar precies dat, die controle die mist, is gewoon sneu voor mensen die dan niet doorhebben dat het gewoon soort oplichting is eigenlijk.
Betreft het netwerkgedeelte kan je altijd je DNS instellen naar Google (8.8.8.8) of Cloudflare (1.1.1.1). Welk NAT-type krijg je?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:38 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Thanks!
Ja mijn hart kan dat nooit aan, als digibeet. "Het moet gvd werken!!"quote:Op woensdag 21 december 2022 22:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wel altijd schrikken dat soort ongein.
Ik heb buiten op de parkeerplaats bereik op mijn wifi. Aan die kant van t gebouw.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb geen WiFi versterker nodig.
Zelfs buiten heb ik 20 meter van mijn huis nog verbinding
TP Link Archer C6 router
Een fortquote:Op donderdag 22 december 2022 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb buiten op de parkeerplaats bereik op mijn wifi. Aan die kant van t gebouw.
De kamer aan de andere kant echter................... T gebouw is een soort fort en de router ingang zit buiten op de gallerij.
En dan 12 Hue lampen, smart thermostaat, lucht zuiveraar, alle electronica.... het is een dingetje in t gebouw
Ik heb er een.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:25 schreef Questular het volgende:
Ik wil ook een ps5
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 december 2022 10:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er een.
En een Series X
Nanananana
ik krijg er een, waarschijnlijk over een week (direct bij Sony besteld). Fingers crossed als ik het zo lees met al die problemen.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:25 schreef Questular het volgende:
Ik wil ook een ps5
[ afbeelding ]
dat is geen fort dat klinkt als een moderne Faraday Kooiquote:Op donderdag 22 december 2022 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb buiten op de parkeerplaats bereik op mijn wifi. Aan die kant van t gebouw.
De kamer aan de andere kant echter................... T gebouw is een soort fort en de router ingang zit buiten op de gallerij.
En dan 12 Hue lampen, smart thermostaat, lucht zuiveraar, alle electronica.... het is een dingetje in t gebouw
En ik dan met een lange vlecht uit t torenkamertjequote:Op donderdag 22 december 2022 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een fort
Met slotgracht met krokodillen en een ophaalbrug
En een Switch en een game PCquote:Op donderdag 22 december 2022 10:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er een.
En een Series X
Nanananana
Ik vond hem ook erg vermakelijkquote:Op donderdag 22 december 2022 18:21 schreef aTypisch het volgende:
Ik heb Jedi Fallen Order bijna uit. Het Star Wars universum is zo erg geschikt voor action-adventure games.
Ik heb de smaak wel te pakken qua deze games. Iemand nog aanraders?
Wat ik er nice aan vond: wereldsysteem van Mass Effect, combat uitdagend maar tikt niet Elden Ring aan qua moeilijkheid.
Nathan Drake vind ik kudt
En, nog gelukt?quote:Op woensdag 21 december 2022 22:38 schreef Vigilance het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2022 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee, jij wint
Mijn laptop begint al te roken bij Patience en Mijnenveger
PS5 is hier ook de console waar ik het meest op speel, al is het vooral omdat ik daar ook veruit de meeste games op heb.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]![]()
![]()
PS5 is wel waar ik het meest op game. Series X gaat alleen aan als er wat leuks op gamepass komt, heb nog nooit een game gekocht op de xbox. PC gebruik ik vrijwel alleen voor VR en simracen. Switch is gejailbreaked met een 512GB kaartje erin dus ik heb zo'n beetje alle goede Nintendo titels erop staan
Haha toen ik die xbox kocht en er achter kwam dat er batterijen in de controller moesten dacht ik echt wat is dit voor armoe joh.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
PS5 is hier ook de console waar ik het meest op speel, al is het vooral omdat ik daar ook veruit de meeste games op heb.
Vind de DualSense ook een fijnere controller.
Jammer van de vaste accu, een batterijen systeem zou fijner zijn.
Maar verder heb ik eigenlijk geen echte voorkeur qua console.
Ik wissel het een beetje af.
Komen volgende jaar een hoop toffe games naar Game Pass.
Eneloopsquote:Op donderdag 22 december 2022 19:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha toen ik die xbox kocht en er achter kwam dat er batterijen in de controller moesten dacht ik echt wat is dit voor armoe joh.
Maar met een goed setje oplaadbare batterijen is het niet zo'n probleem en voor de totale levensduur van je controller wss wel een pluspunt.
Guardians of the Galaxy.quote:Op donderdag 22 december 2022 18:21 schreef aTypisch het volgende:
Ik heb Jedi Fallen Order bijna uit. Het Star Wars universum is zo erg geschikt voor action-adventure games.
Ik heb de smaak wel te pakken qua deze games. Iemand nog aanraders?
Wat ik er nice aan vond: wereldsysteem van Mass Effect, combat uitdagend maar tikt niet Elden Ring aan qua moeilijkheid.
Nathan Drake vind ik kudt
guardians al uitgespeeld, god of war deel 2 wacht ik nog even mee, deel 1 wel al gespeeldquote:Op donderdag 22 december 2022 21:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Guardians of the Galaxy.
God of War natuurlijk.
Misschien tomb Raider?
Dan ga je al snel richting meer "open world" achtige games.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
guardians al uitgespeeld, god of war deel 2 wacht ik nog even mee, deel 1 wel al gespeeld
tom braider vind ik niks
bohhh, ratched and clank was erg goed aan het begin van de ps5quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:46 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dan ga je al snel richting meer "open world" achtige games.
Ratchet and Clank is wel meer lineair nog, verder last of us (maar die zal je dan ook al wel hebben gespeeld).
Batman zou ook nog kunnen.
Metro 2033 kan ook nog als FPS,
Volgens mij moet je 1 van de oudere batman games pakken (arkham asylum, city en die ander?).quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bohhh, ratched and clank was erg goed aan het begin van de ps5
batman is wel een optie ja, al krijgt hij een stuk mindere reviews dan de voorgangers zag ik
en metro2033 is vet, maar shooters ben ik vaak snel zat tegenwoordig
thanks voor de suggesties
volgens mij heb ik de eerste in die reeks gespeeldquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:04 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgens mij moet je 1 van de oudere batman games pakken (arkham asylum, city en die ander?).
Ik dacht dat daar wel een remake van was, Batman: Return to Arkham
Ik draai ook die van de foto maar dan met een 1 op het einde dus qua firmware zit je goed.quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:46 schreef Cod_player het volgende:
Welke software versie draaien jullie?
Nu heb ik gekeken welke versie er eerst opdraaide, dat was precies dezelfde alleen dan op het einde een 1 (dus nieuwer?)
Ja heb echt alle dingen uitgesloten, gok dat het dan toch hardware is. Geen idee. Maar ik ga hameren op omruilen (mits mogelijk natuurlijk), want heb echt alle opties gehad nu.quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik draai ook die van de foto maar dan met een 1 op het einde dus qua firmware zit je goed.
Als een factory reset het niet verhelpt dan zit er weinig op imo.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:52 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Ja heb echt alle dingen uitgesloten, gok dat het dan toch hardware is. Geen idee. Maar ik ga hameren op omruilen (mits mogelijk natuurlijk), want heb echt alle opties gehad nu.
Maandag gaat ie op marktplaatsquote:Op zondag 18 december 2022 09:04 schreef Scrummie het volgende:
Iemand interesse in Callisto Protocol (Day one editie, DLC niet aangeraakt)?
heb je dat ding nou nog niet weggebracht?quote:Op vrijdag 23 december 2022 00:46 schreef Cod_player het volgende:
Welke software versie draaien jullie?
Ik heb mijn ps5 in veilige modus opgestart, daar systeem update gedaan, en krijg ik de volgende te zien die hij download
[ link | afbeelding ]
Nu heb ik gekeken welke versie er eerst opdraaide, dat was precies dezelfde alleen dan op het einde een 1 (dus nieuwer?)
kan pas 1e week van januari stuurde hij/zij.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je dat ding nou nog niet weggebracht?
gayquote:Op zaterdag 24 december 2022 14:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kan pas 1e week van januari stuurde hij/zij.
Nope, wordt meteen 1e week van januari, dan heb ik ook vervoer. Zie met dat hele ding en dan met de bus niet zo zitten.quote:Op zaterdag 24 december 2022 14:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je dat ding nou nog niet weggebracht?
High five, ik vind meisjes ook leuk.quote:
Stardew Valley.quote:Op zondag 25 december 2022 09:14 schreef Questular het volgende:
ghost of tsushima eindelijk uitgespeeld. Is er uberhaupt een game die deze leegte in mij kan opvullen?
@Ang3l kan die leegte ook wel vullen. #kerstgedachtequote:Op zondag 25 december 2022 09:14 schreef Questular het volgende:
ghost of tsushima eindelijk uitgespeeld. Is er uberhaupt een game die deze leegte in mij kan opvullen?
Meer schelden op het spel dan schietenquote:Op zondag 25 december 2022 11:38 schreef StateOfMind het volgende:
Of anders in het kader van de kerstgedachtelekker Call of Duty spelen en ze allemaal de tering schieten
als je een arcade racer zoekt is het wel prima geloof ik.quote:Op maandag 26 december 2022 15:01 schreef Cod_player het volgende:
Wat vinden jullie van Grid legends voor de ps5? Is het wat? Ik vind bijvoorbeeld gran turismo te technisch.
Ben ook weer begonnen met de nieuwe patch, wel verdomde indrukwekkend hoor voor een game van 7 jaar oud.quote:
Ahhh vandaar, herkende de quest al niet en zou zweren dat ik in het verleden al eens alle witcher sets verzameld + geüpgraded had. Ziet er wel echt super crisp uit in 4K, al die armor setsquote:Op dinsdag 27 december 2022 10:34 schreef StateOfMind het volgende:
Die is nieuw, dat Forgotten Wolven Armor
Ik merk dit nu ook. Was begonnen op Blood en Bones ofzo maar redelijk snel geschakeld naar Death March.quote:Op dinsdag 27 december 2022 10:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik was vergeten hoe goed ik was in dit spelWas weer ff een uurtje inkomen maar wandel inmiddels weer met het grootste gemak door een Death March playthrough heen.
hmmquote:Op dinsdag 27 december 2022 10:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben ook weer begonnen met de nieuwe patch, wel verdomde indrukwekkend hoor voor een game van 7 jaar oud.
Ik was vergeten hoe goed ik was in dit spelWas weer ff een uurtje inkomen maar wandel inmiddels weer met het grootste gemak door een Death March playthrough heen. Heb nu de Forgotten Wolven set, had die nooit eerder getrackt. Classy hoor
[ [url=https://cdn.shortpixel.ai/spai/q_lossy+w_956+h_1311+to_webp+ret_img/https://vulkk.com/wp-cont(...)eview.jpg]afbeelding[/url] ]
Je hebt gewoon permanent invincibility frames als je de hele tijd side-step spamt, zonder dat je stamina verliest. als je dan ook nog Quen gebruikt heb je nog een extra garantie dat je geen schade oploopt. Eigenlijk is de combat doodsimpel, bij vlagen ook een beetje saai vind ik (ook al ziet het er nog altijd super graceful uit). Een heleboel vijanden hebben ook gewoon dezelfde movesets. Nekkers, drowners, ghouls, alghouls, foglets, water hags, het is bijna allemaal één pot nat en daardoor worden de knokpartijtjes ook een beetje repetitief.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik merk dit nu ook. Was begonnen op Blood en Bones ofzo maar redelijk snel geschakeld naar Death March.
Vijanden waren in 2/3 klappen dood. Toch wel wat anders als je de laatste 2 jaar vooral FromSoftware games hebt gespeeld.
Auto save kan je gewoon instellen op minuten toch? Op de PS5 is dat standaard 10 minuten.quote:Op dinsdag 27 december 2022 12:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je hebt gewoon permanent invincibility frames als je de hele tijd side-step spamt, zonder dat je stamina verliest. als je dan ook nog Quen gebruikt heb je nog een extra garantie dat je geen schade oploopt. Eigenlijk is de combat doodsimpel, bij vlagen ook een beetje saai vind ik (ook al ziet het er nog altijd super graceful uit). Een heleboel vijanden hebben ook gewoon dezelfde movesets. Nekkers, drowners, ghouls, alghouls, foglets, water hags, het is bijna allemaal één pot nat en daardoor worden de knokpartijtjes ook een beetje repetitief.
Probeer nu ook wat meer zonder Quen te spelen, maar als je dan wel een keer een hengst krijgt van een Rock Troll is het ook in één keer afgelopen. Alleen ik heb een bloedhekel aan handmatig moeten saven en dat autosave-systeem van deze game is nog steeds mega retarded dus loop dan wel kans om allerlei voortgang kwijt te raken tijdens het free-roamen
Ik laat Roach bijna altijd staan omdat ik me mateloos erger aan de navigatie te paardquote:Op dinsdag 27 december 2022 16:21 schreef StateOfMind het volgende:
Heb de exploration en op het peerd de nieuwe camera positie gekozen, en voor combat de oude.
De overgang gaat heel soepel.
Vergeet Astro's Playroom niet te spelenquote:Op woensdag 28 december 2022 12:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Playstation 5 is eindelijk binnen hierGod of War Ragnarok, Horizon Zero Dawn (de eerste), Rachet & Clank & Kena, Bridge of Spirit heb ik er bij, dus genoeg vermaak komende maanden.
Naast dat ik nog druk ben met AC Valhalla op de Xbox + WoW op pc
te weinig tijd.
Laat ff weten of het wat isquote:Op vrijdag 18 november 2022 14:42 schreef Dopekoe het volgende:
Nog meer mensen hier die toch de dualsense edge hebben gepreordered?
Ik kreeg ergens vorige week de mail van Sony en kon het niet laten![]()
Prima game, als je door het menu kan komen :huequote:Op woensdag 28 december 2022 19:06 schreef Questular het volgende:
Anthem voor 2 euro nog wat gehaald. Voor die prijs best leuk.
ps5 slim¡1!quote:Op woensdag 28 december 2022 19:07 schreef Jimbo het volgende:
Nou, nu iedereen een ps5 heeft is het wel weer eens tijd voor een ps6 ofzo
Iets met exclusief houden enzo, al die plebs op de ps5 tegenwoordig
Waar is de kerst gedachte?! Vrede op aarde en Playstations for all?!quote:Op woensdag 28 december 2022 19:07 schreef Jimbo het volgende:
Nou, nu iedereen een ps5 heeft is het wel weer eens tijd voor een ps6 ofzo
Iets met exclusief houden enzo, al die plebs op de ps5 tegenwoordig
nee, zeker niet als je ziet wat voor mensen hem nu hebbenquote:Op donderdag 29 december 2022 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is de kerst gedachte?! Vrede op aarde en Playstations for all?!
Gun de paupers ook iets.quote:Op donderdag 29 december 2022 17:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, zeker niet als je ziet wat voor mensen hem nu hebben
Mediamarkt zijn oplichters met hun bundels. Oninteressante games en 3rd party accessoires.quote:Op dinsdag 27 december 2022 16:24 schreef Questular het volgende:
Mediamarkt had stapels ps5 met een te dure bundel en geen enkele losse ps5. Genieten.
Nou, ik had er een headset bij en die is nog best okay eigenlijk. Zit erg comfortabel.quote:Op vrijdag 30 december 2022 08:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mediamarkt zijn oplichters met hun bundels. Oninteressante games en 3rd party accessoires.
Ja, maar wil je nou een ps5 of niet? Dan moet je in de buidel tastenquote:Op vrijdag 30 december 2022 08:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mediamarkt zijn oplichters met hun bundels. Oninteressante games en 3rd party accessoires.
Mijn Ps5 heb ik al sinds 5 december 2020 he. 499 euro genot bij bol.comGODquote:Op vrijdag 30 december 2022 15:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, maar wil je nou een ps5 of niet? Dan moet je in de buidel tasten
Poh sinterklaasgenotquote:Op vrijdag 30 december 2022 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn Ps5 heb ik al sinds 5 december 2020 he. 499 euro genot bij bol.comGOD
JA we gingen lekker toen hequote:Op vrijdag 30 december 2022 17:47 schreef DKUp het volgende:
Day 1 Media Markt 499
@:Jimbo we know![]()
De eerste pre-order dag op een donderdagmiddag rond 11-13 uur of zo
September 2020 GENOTquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA we gingen lekker toen heJij kwam toen ook nog met zo'n shop bovenin het land waar ik er een paar wist te scoren, maar die waren toen geannuleerd omdat ze er veel minder hadden dan ze dachten en alleen aan bekende klanten gingen leveren
is de hype waargemaakt vind jequote:Op vrijdag 30 december 2022 18:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
September 2020 GENOT
De next-gen HYPE op volle gang zonder dat de PS5 en Xbox Series X|S uit waren
Toch blij dat ik die X|S toen maar gehouden hebquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
September 2020 GENOT
De next-gen HYPE op volle gang zonder dat de PS5 en Xbox Series X|S uit waren
Ik vind het vooral een soort van Super PS4 Pro. Meer van hetzelfde maar dan beter uitgewerkt.quote:
Even nog die emulatie verder regelen en dan gaat de Xbox weer wat vaker aanquote:Op vrijdag 30 december 2022 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Toch blij dat ik die X|S toen maar gehouden heb
Ragnarök is een iets opgepoetste ps4 game.quote:Op vrijdag 30 december 2022 18:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een soort van Super PS4 Pro. Meer van hetzelfde maar dan beter uitgewerkt.
60fps, hogere resolutie, RT, snellere laadtijden, veel minder pop-in.
Echte next-gen games nog weinig gezien buiten Ratchet and Clank Rift Apart, Horizon 2, GOW Ragnarok en op de Xbox dan Forza Horizon 5 en Flight Simulator.
Ragnarok ziet er al geweldig uit op de PS4 inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ragnarök is een iets opgepoetste ps4 game.
Ben zelf erg benieuwd naar Spider-Man 2 die PS5 exclusief is
Vreemd, je speelt wel gwn 120hz vrr neem ik aan ?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Geen last van gehad in performance mode
Yep 120Hz VRR.quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vreemd, je speelt wel gwn 120hz vrr neem ik aan ?
Zag in YouTube comments dat ik iig niet de enige was.
Nou ik ben nog in White Orchard, maar AC Valhalla en AC Japan wil ik ook een keer uitspelen😂quote:
er is een assassins creed japan?quote:Op zondag 1 januari 2023 14:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou ik ben nog in White Orchard, maar AC Valhalla en AC Japan wil ik ook een keer uitspelen😂
Langer dan 2 jaar mee bezig verdomme met AC Valhalla en AC Japan![]()
![]()
Sorry GOT inderdaad, de slechtere Assassin’s Creed met een zure depressieve hoofdpersoonquote:
past goed bij de doelgroep dusquote:Op zondag 1 januari 2023 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sorry GOT inderdaad, de slechtere Assassin’s Creed met een zure depressieve hoofdpersoon
My uncle.quote:Op zondag 1 januari 2023 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sorry GOT inderdaad, de slechtere Assassin’s Creed met een zure depressieve hoofdpersoon
dat was wel een leuk universum jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |