Getverquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:45 schreef AgnesGru het volgende:
Net iets bizars hier, ik hoorde net een geluid wat lijkt op glas wat kapot springt/valt. Best luid ook. Maar kan hier (vooralsnog) niks vinden.
Ja, dat ook nogquote:
Zou kunnen inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:08 schreef Arizona het volgende:
Misschien was het een gevallen ijspegel @:agnesgru?
Misschien de reclame van de Plus? Met dat fotolijstje dat kapot valt.quote:
Niet opgelet of die op was eerlijk gezegd, maar het klonk best hard.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien de reclame van de Plus? Met dat fotolijstje dat kapot valt.
Als het niet plotseling heel erg tocht en koud is in huis zijn je ramen waarschijnlijk okayquote:Op vrijdag 16 december 2022 22:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Niet opgelet of die op was eerlijk gezegd, maar het klonk best hard.
Misschien was het bij de buren
Dat heb ik gelukkig niet gemerkt! Zal morgenochtend wel verder kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het niet plotseling heel erg tocht en koud is in huis zijn je ramen waarschijnlijk okay
Heb je toevallig geen aquarium in huis?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig niet gemerkt! Zal morgenochtend wel verder kijken.
Welk land?quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:59 schreef NailQueen het volgende:
Over 22 uur weten we de eerste inzending van 2023
Nope.quote:Op vrijdag 16 december 2022 22:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Heb je toevallig geen aquarium in huis?
Ze zeggen toch altijd dat warme melk helpt bij het slapen? Niet dat ik het ooit geprobeerd heb.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:11 schreef NailQueen het volgende:
Net slaap lekker thee gehad. Hopelijk werkt hij straks een beetje. Deze week had ik de thee ook geprobeerd maar merkte weinig verschil. Morgen kan ik gerust uitslapen en hoef ik er niet vroeg uit.
Ik lust niet graag melk. Alleen chocolademelkquote:Op vrijdag 16 december 2022 23:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze zeggen toch altijd dat warme melk helpt bij het slapen? Niet dat ik het ooit geprobeerd heb.
Tosti's?quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik lust niet graag melk. Alleen chocolademelk
Normale melk gebruik ik om stamppot en tostis te maken
Met anijs erin, heerlijk. Kreeg ik vroeger ook als ik niet kon slapen.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze zeggen toch altijd dat warme melk helpt bij het slapen? Niet dat ik het ooit geprobeerd heb.
Maar waar maak je dan je tosti's mee?quote:
Ik maak ook nooit tosti's.quote:Op vrijdag 16 december 2022 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar waar maak je dan je tosti's mee?![]()
Eerlijk, ik zie de link ook niet, maar NQ gaat het ons vast vertellen.![]()
Sssstquote:Op vrijdag 16 december 2022 21:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar zodat we hierna niet beginnen over die overvloed aan Suzan & Freek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |