Gebeurdquote:Op woensdag 14 december 2022 12:06 schreef Guanabana het volgende:
Oh kan een mod even een [NPO 1] dingetje in de TT zetten.
Oh dat vind ik wel jammerquote:
Ik hoop niemand, of dat het iemand is die ze nog niet aangekondigd hebben.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dat vind ik wel jammerIs er al wel bekend wie nu de Willem Nijholt rol gaat vervullen?
Van de aangekondigde juryleden hoop ik ook op niemand met de rol van Willem/Pia op de troon. Maurice lijkt wel het meest geschikt van de drie, maar toch niet helemaalquote:Op donderdag 15 december 2022 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop niemand, of dat het iemand is die ze nog niet aangekondigd hebben.
Ik vrees voor Maurice in de huidige aangekondigde jury. Jim en Marlijn lijken me daar allebei nog niet de staat van dienst voor te hebben.
Maar een jury met twee reguliere en één bijzonder lid vind ik ook wel uit verhoudingDus dan hoop ik wederom mijn eerste zin
Maar dat was er vorig jaar toch ook niet? Of was dat Pia? Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond het wel altijd tof aan het format dat iemand nog gered kon worden in de sing-off. Maar wie weet hebben ze daar nu wat anders op gevonden.
Jim Orkestbakkumquote:Op donderdag 15 december 2022 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
Jim heeft eerder al Danny gespeeld.
Ja dat was Piaquote:Op donderdag 15 december 2022 21:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dat was er vorig jaar toch ook niet? Of was dat Pia? Ik weet het niet meer.
De vorige jury vond ik sowieso primaquote:Op donderdag 15 december 2022 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Jim trouwens wel een enorm gezapige lulDan vond ik Jamai vorig jaar in de jury leuker, die had ook wel zinnig commentaar als ik het goed heb onthouden.
Oh jaquote:
Alleen al vanwege die spelling zou dat verboden moeten worden,quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Denk nu al dat Magtel het wordt, maar dat is ook wel gebaseerd op looks
I can ‘t beter met Jim than with Maurice.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:51 schreef Guanabana het volgende:
I can't met JimDat wordt heel seizoen ergeren.
Ik neem aan dat je inmiddels naar De alleskunner VIP’s bent gezapt?quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:55 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat het EEN GROTE reclamespot is voor een commerciele musical. NUL kritiek en weer die verschrikkelijke Frits Sissing die er persoonlijk voor zorgt dat half Nederland denkt dat musicals verschrikkelijk cheese zijn. Raar dat dit ook zomaar altijd mag bij NPO.
Zag paar maanden geleden Grease op West End en was met die verschrikkelijke Peter AndreOok geen aanrader.
Want? Dat is helemaal infantiel? Of moet het hier net zo zoetsappig en kritiekloos zijn als de jury?quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je inmiddels naar De alleskunner VIP’s bent gezapt?
Viel mij ook al opquote:
Ik schrik hiervan.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:07 schreef Guanabana het volgende:
dat is inmiddels ook alweer 20 jaar geleden
En ik weet nog steeds niet wie nou won van die twee.quote:
Jamai.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik weet nog steeds niet wie nou won van die twee.![]()
Of in Londen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:09 schreef RipCity het volgende:
Ga maar lekker in Antwerpen spelen. Misschien wil Gertje je wel.
Ah ok.quote:
Ik snap wel waarom.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:14 schreef Dave het volgende:
Viel bij haar in de opening de microfoon ook al niet weg?
Denk niet dat er erg veel afkraken bij is. Dat was vroeger in de Willem Nijholt tijd toch allemaal wat pittiger.quote:
Ja, precies datquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:20 schreef Dave het volgende:
“Het klonk van geen kant, maar voor de rest fantastisch.”
Te vaak naar ESF gekeken.quote:
Nee hoor. langer. Volgende week mannen. Daarna weer nieuwe afleveringen. Zal wel iets van 6-8 keer zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dit duurt twee weken. Want na vandaag weten we die Sandy is?
Maar we weten nu toch wel wie de beste is bij de dames. Dat hoef je toch niet langer te rekken dan nodig.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee hoor. langer. Volgende week mannen. Daarna weer nieuwe afleveringen
Ik doe Magtel.quote:
Daar mogen deze beide naartoe en dan zonder camera'squote:
Gebrek aan beter denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:48 schreef Dave het volgende:
Hoe zijn ze überhaupt door de selectie gekomen?
Het Nederlandse publiek weet het altijd beter hè?quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou lullig zijn als Melissa dan door gaat.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:15 schreef Guanabana het volgende:
Zou weleens exit Melissa kunnen worden.
Je hebt er kijk op.quote:
Dus terecht eruit. Ik snap ook wel dat haar broer met oordoppen thuis zijn huiswerk doet.quote:
Sorry, maar ik vind hem echt niet mannelijk genoeg overkomenquote:
“Op het podium ben ik een macho”quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind hem echt niet mannelijk genoeg overkomenEn zijn zang was ook matig, maar lag misschien aan het nummer.
Ooit Jezus in the passion.quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:51 schreef Guanabana het volgende:
Ik mis Jamai nu alIk ken deze gast niet.
Paul?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:11 schreef Guanabana het volgende:
Nja weet niet, vind hem wel de minst slechte tot nu toe.
Is het nog wel de moeite van het terugkijken waard?quote:Op vrijdag 30 december 2022 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Wat een rare matige aflevering is ditWat is dit nou weer voor nummerkeuze.
quote:Op zaterdag 31 december 2022 03:06 schreef superniger het volgende:
Danny aflevering sla ik over. Ik ben niet van de verkeerde kant.
Mwah, muziek te hard (of zang te zacht), matige nummers, matige uitvoeringen, matig jurycommentaar. Net als bij de dames 2 die er boven de rest uitsteken. Als je fast forward hebt misschien, anders zonde van de anderhalf uur, als je betere dingen te doen hebt.quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het nog wel de moeite van het terugkijken waard?
Denk/hoop dat het misschien nog wel gaat aantrekken na de feestdagen en na de Masked Singer inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2022 08:32 schreef Eightyone het volgende:
...het is best een flop btw, met slechts een half miljoen kijkers. Het oogt duur.
Hiermee wachten tot na The Masked Singer was slimmer geweest.
Nja dat kan ik niet voor jou beoordelenquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het nog wel de moeite van het terugkijken waard?
Ik vermoed dat ze het zo niet gaan doen, maar zou wel leuk zijn jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 00:58 schreef Meke het volgende:
Ik hoop toch dat ze in latere afleveringen nog wel duetten gaan doen ook, dat je echt een duo kan kiezen.
Ik vond Victor wel heel leuk![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Mwah, muziek te hard (of zang te zacht), matige nummers, matige uitvoeringen, matig jurycommentaar. Net als bij de dames 2 die er boven de rest uitsteken. Als je fast forward hebt misschien, anders zonde van de anderhalf uur, als je betere dingen te doen hebt.
Oeiquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nja dat kan ik niet voor jou beoordelenJe kan ook alleen de optredens kijken zodat je een beetje een beeld hebt en de rest skippen.
Victor is leuk, maar was wel vals, toch?quote:Op zaterdag 31 december 2022 00:58 schreef Meke het volgende:
Ik hoop toch dat ze in latere afleveringen nog wel duetten gaan doen ook, dat je echt een duo kan kiezen.
Ik vond Victor wel heel leuk![]()
Zoals Guanabana al zei: de winnaars lijken me al wel vast te staan, of er moet nog heel veel gaan veranderen. Krijg de indruk dat de casting directors die 2 hebben uitgezocht, en om er een programma van te maken zijn er nog random 14 anderen bij gezocht.quote:Op zaterdag 31 december 2022 12:09 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
OeiIk denk dat ik wel kan doorspoelen met terugkijken, dan doe ik het wel een beetje turbo turbo. Voor de rest van de serie zie ik het dan wel
Net zoals het bij de meest recente K3-zoektocht ook ging. Er waren uiteindelijk zeer weinig mensen echt bruikbaar, ook binnen de groep mensen die heel ver kwam. Zelfs bij de laatste vier was niet iedereen geschikt.quote:Op zaterdag 31 december 2022 14:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Zoals Guanabana al zei: de winnaars lijken me al wel vast te staan, of er moet nog heel veel gaan veranderen. Krijg de indruk dat de casting directors die 2 hebben uitgezocht, en om er een programma van te maken zijn er nog random 14 anderen bij gezocht.
Oh, die zoektocht heb ik niet gezien, maar zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 15:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Net zoals het bij de meest recente K3-zoektocht ook ging. Er waren uiteindelijk zeer weinig mensen echt bruikbaar, ook binnen de groep mensen die heel ver kwam. Zelfs bij de laatste vier was niet iedereen geschikt.
Nouja in elk geval hoop ik toch af en toe op een duet, hoeft niet helemaal zoals bij K3 waar je echt op een formatie kon stemmen, maar in de finale kijken wie er met wie chemie heeft zou ik wel leuk vindenquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze het zo niet gaan doen, maar zou wel leuk zijn ja
Kom je volgende keer wel live meedoen?
Jij ook @:Aoibhin
Ja ach, vals schmalsquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Victor is leuk, maar was wel vals, toch?
En ik vond de act een beetje gay. Niet dat ik daar moeite mee heb, maar das niet helemaal het beeld wat ik van Danny heb.
Dat wel jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja in elk geval hoop ik toch af en toe op een duet, hoeft niet helemaal zoals bij K3 waar je echt op een formatie kon stemmen, maar in de finale kijken wie er met wie chemie heeft zou ik wel leuk vinden![]()
hij zat ook bij the masked singer, bij de achtergrond dansersquote:Op zondag 1 januari 2023 18:25 schreef Kinga het volgende:
Ik zag gisteren Jeffrey trouwens als danser bij de Toppers bij die special op tv.
En wat vond je ervan?quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:43 schreef H_T het volgende:
Ik kijk nu aflevering 2 terug. 1 stond niet meer in het lijstje, dus dan maar niet
@Luctor.et.Emergo, nog drie kwartier!!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb aflevering twee niet gekeken. Maar ik ga vanavond aflevering drie wel weer kijken. Misschien wil iemand mij taggen, zodat ik het niet vergeet.
Op welke zender?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
@:Luctor.et.Emergo, nog drie kwartier!!
Ja weet ik veelquote:
Ja ik had geen reminder nodig hoor, ik zit hier al 3 weken!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:23 schreef Meke het volgende:
Ik zit er klaar voor!
@:Guanabana @:Luctor.et.Emergo
Haha ja eindelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik had geen reminder nodig hoor, ik zit hier al 3 weken!
Maar leuk dat jij er bent![]()
Ik ben er nu ook bij!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:23 schreef Meke het volgende:
Ik zit er klaar voor!
@:Guanabana @:Luctor.et.Emergo
Haha nee de hint was vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik zag geen blond, haar van Paul is toch niet blond meer zo te zien
Dacht ik ook al ja. Ze kregen teveel kritiek over die groepsnummers denk ikquote:
Doorspoelen was af en toe best prettigquote:
Het was ineens zuiverquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dacht ik ook al ja. Ze kregen teveel kritiek over die groepsnummers denk ik
Maar echt ookquote:
Present.quote:
Jaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:32 schreef Guanabana het volgende:
Liever Vajen dan die lul van vorige week, wat was die onsympathiek en weird. Nog liever elke week Jamai though.
Misschien doen ze ook nog wel een gastoptreden als de Danny en Sandy van weleerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja
Aan een subtiele hint op z'n Insta zal de vrouw van Jim ook binnenkort in de jury zitten
Ja maar die had vorige keer ook wel echt een kut nummerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Wendela moet echt weg hoor, deze week.
Jaaaa dat was leukquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Misschien doen ze ook nog wel een gastoptreden als de Danny en Sandy van weleer![]()
Oh heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaaa dat was leukDeden ze bij de Uitmarkt ook
Dat hoort tegenwoordig.quote:
quote:
Nee wel duizend keer beter dan vorige keer, maar nog steeds vrij matigquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Vind hier niet zoveel aan. Zie er totaal geen Sandy in.
Ja. Of in ieder geval geen opleiding gehad.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:38 schreef Meke het volgende:
Was dit nou degene die nog nooit iets zingend had gedaan?
Ja ik denk dat er nu ook gewoon weinig tijd is om je aan een favoriet waarvoor je kaartje koopt te bindenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:37 schreef Eightyone het volgende:
Op de een of andere manier moet je voor die mensen een (peperduur) kaartje willen kopen.
Ik zie dat bij velen somber in.
Ja en eigenlijk maakt dat niet uit want de musical is Nederlands maar je rekent haar er wel op afquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:37 schreef Guanabana het volgende:
Haar uitspraak vind altijd zo slecht en net-niet.
Een vrij korte reeks, en elke helft om de twee weken prominent in beeld, helpt niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik denk dat er nu ook gewoon weinig tijd is om je aan een favoriet waarvoor je kaartje koopt te binden
Is Greased Lightning dan ook Gesmeerde Bliksem?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en eigenlijk maakt dat niet uit want de musical is Nederlands maar je rekent haar er wel op af
Nee precies. Echt jammerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een vrij korte reeks, en elke helft om de twee weken prominent in beeld, helpt niet.
Nee dat nietquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Is Greased Lightning dan ook Gesmeerde Bliksem?
Hardop aan het lachenquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat niet
Alle meiden van de kook door een tikkie van de pook
Dus iedereen opzij en de chickies in de rij
Voor greased lightnin
gogogogogogogogo
Go greased lightnin
Op elke weg een groot gevaar
Greased lightnin go greased lightnin
Go greased lightnin
Maakt al je natte dromen waar
Go greased lightnin go greased lightnin
Voor elke date
Een seksmagneet
Greased lightning
Waarschijnlijk wel, in Cars werd Lightning McQueen ook Bliksem McQueen.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Is Greased Lightning dan ook Gesmeerde Bliksem?
Haha ja, en hoe ze zich gedraagt ook, alsof ze al een gelauwerde vedette is.quote:
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Hoezo Frits, ik had nog helemaal niks gezien aan Jim.
Nouja ze heeft ook al best veel musicals gedaanquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ja, en hoe ze zich gedraagt ook, alsof ze al een gelauwerde vedette is.
Nou, hou je niet in.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:49 schreef H_T het volgende:
Ik wou een grapje maken over de manier waarop dat laken omhoog werd gehouden
Ja en een beetje bozig ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dit niet heel goed. Alsof ze onder de toon zingt.
Nah, heftig impliceren lijkt al genoeg te werkenquote:
Ja kan ook, maar Danique ook wel hoor.quote:
Ja Danique en Marlijn waren Megan Markle en Diana dus kennen elkaarquote:
Oh wist ik niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Danique en Marlijn waren Megan Markle en Diana dus kennen elkaar
Klopt.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:56 schreef Eightyone het volgende:
Vajèn komt wat tuttig en (te) mediagetrained over. Dat zal het ouwelijke zijn wat anderen aanstipten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |