Ja ach, vals schmalsquote:Op zaterdag 31 december 2022 14:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Victor is leuk, maar was wel vals, toch?
En ik vond de act een beetje gay. Niet dat ik daar moeite mee heb, maar das niet helemaal het beeld wat ik van Danny heb.
Dat wel jaquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja in elk geval hoop ik toch af en toe op een duet, hoeft niet helemaal zoals bij K3 waar je echt op een formatie kon stemmen, maar in de finale kijken wie er met wie chemie heeft zou ik wel leuk vinden![]()
hij zat ook bij the masked singer, bij de achtergrond dansersquote:Op zondag 1 januari 2023 18:25 schreef Kinga het volgende:
Ik zag gisteren Jeffrey trouwens als danser bij de Toppers bij die special op tv.
En wat vond je ervan?quote:Op donderdag 5 januari 2023 20:43 schreef H_T het volgende:
Ik kijk nu aflevering 2 terug. 1 stond niet meer in het lijstje, dus dan maar niet
@Luctor.et.Emergo, nog drie kwartier!!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb aflevering twee niet gekeken. Maar ik ga vanavond aflevering drie wel weer kijken. Misschien wil iemand mij taggen, zodat ik het niet vergeet.
Op welke zender?quote:Op vrijdag 6 januari 2023 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
@:Luctor.et.Emergo, nog drie kwartier!!
Ja weet ik veelquote:
Ja ik had geen reminder nodig hoor, ik zit hier al 3 weken!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:23 schreef Meke het volgende:
Ik zit er klaar voor!
@:Guanabana @:Luctor.et.Emergo
Haha ja eindelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik had geen reminder nodig hoor, ik zit hier al 3 weken!
Maar leuk dat jij er bent![]()
Ik ben er nu ook bij!quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:23 schreef Meke het volgende:
Ik zit er klaar voor!
@:Guanabana @:Luctor.et.Emergo
Haha nee de hint was vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik zag geen blond, haar van Paul is toch niet blond meer zo te zien
Dacht ik ook al ja. Ze kregen teveel kritiek over die groepsnummers denk ikquote:
Doorspoelen was af en toe best prettigquote:
Het was ineens zuiverquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dacht ik ook al ja. Ze kregen teveel kritiek over die groepsnummers denk ik
Maar echt ookquote:
Jaquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:32 schreef Guanabana het volgende:
Liever Vajen dan die lul van vorige week, wat was die onsympathiek en weird. Nog liever elke week Jamai though.
Misschien doen ze ook nog wel een gastoptreden als de Danny en Sandy van weleerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja
Aan een subtiele hint op z'n Insta zal de vrouw van Jim ook binnenkort in de jury zitten
Ja maar die had vorige keer ook wel echt een kut nummerquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Wendela moet echt weg hoor, deze week.
Jaaaa dat was leukquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Misschien doen ze ook nog wel een gastoptreden als de Danny en Sandy van weleer![]()
Oh heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaaa dat was leukDeden ze bij de Uitmarkt ook
quote:
Nee wel duizend keer beter dan vorige keer, maar nog steeds vrij matigquote:Op vrijdag 6 januari 2023 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Vind hier niet zoveel aan. Zie er totaal geen Sandy in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |