Gebeurdquote:Op woensdag 14 december 2022 12:06 schreef Guanabana het volgende:
Oh kan een mod even een [NPO 1] dingetje in de TT zetten.
Oh dat vind ik wel jammerquote:
Ik hoop niemand, of dat het iemand is die ze nog niet aangekondigd hebben.quote:Op donderdag 15 december 2022 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dat vind ik wel jammerIs er al wel bekend wie nu de Willem Nijholt rol gaat vervullen?
Van de aangekondigde juryleden hoop ik ook op niemand met de rol van Willem/Pia op de troon. Maurice lijkt wel het meest geschikt van de drie, maar toch niet helemaalquote:Op donderdag 15 december 2022 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop niemand, of dat het iemand is die ze nog niet aangekondigd hebben.
Ik vrees voor Maurice in de huidige aangekondigde jury. Jim en Marlijn lijken me daar allebei nog niet de staat van dienst voor te hebben.
Maar een jury met twee reguliere en één bijzonder lid vind ik ook wel uit verhoudingDus dan hoop ik wederom mijn eerste zin
Maar dat was er vorig jaar toch ook niet? Of was dat Pia? Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 15 december 2022 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond het wel altijd tof aan het format dat iemand nog gered kon worden in de sing-off. Maar wie weet hebben ze daar nu wat anders op gevonden.
Jim Orkestbakkumquote:Op donderdag 15 december 2022 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
Jim heeft eerder al Danny gespeeld.
Ja dat was Piaquote:Op donderdag 15 december 2022 21:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dat was er vorig jaar toch ook niet? Of was dat Pia? Ik weet het niet meer.
De vorige jury vond ik sowieso primaquote:Op donderdag 15 december 2022 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Jim trouwens wel een enorm gezapige lulDan vond ik Jamai vorig jaar in de jury leuker, die had ook wel zinnig commentaar als ik het goed heb onthouden.
Oh jaquote:
Alleen al vanwege die spelling zou dat verboden moeten worden,quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Denk nu al dat Magtel het wordt, maar dat is ook wel gebaseerd op looks
I can ‘t beter met Jim than with Maurice.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:51 schreef Guanabana het volgende:
I can't met JimDat wordt heel seizoen ergeren.
Ik neem aan dat je inmiddels naar De alleskunner VIP’s bent gezapt?quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:55 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat het EEN GROTE reclamespot is voor een commerciele musical. NUL kritiek en weer die verschrikkelijke Frits Sissing die er persoonlijk voor zorgt dat half Nederland denkt dat musicals verschrikkelijk cheese zijn. Raar dat dit ook zomaar altijd mag bij NPO.
Zag paar maanden geleden Grease op West End en was met die verschrikkelijke Peter AndreOok geen aanrader.
Want? Dat is helemaal infantiel? Of moet het hier net zo zoetsappig en kritiekloos zijn als de jury?quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je inmiddels naar De alleskunner VIP’s bent gezapt?
Viel mij ook al opquote:
Ik schrik hiervan.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:07 schreef Guanabana het volgende:
dat is inmiddels ook alweer 20 jaar geleden
En ik weet nog steeds niet wie nou won van die twee.quote:
Jamai.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik weet nog steeds niet wie nou won van die twee.![]()
Of in Londen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:09 schreef RipCity het volgende:
Ga maar lekker in Antwerpen spelen. Misschien wil Gertje je wel.
Ik snap wel waarom.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:14 schreef Dave het volgende:
Viel bij haar in de opening de microfoon ook al niet weg?
Denk niet dat er erg veel afkraken bij is. Dat was vroeger in de Willem Nijholt tijd toch allemaal wat pittiger.quote:
Ja, precies datquote:Op vrijdag 23 december 2022 21:20 schreef Dave het volgende:
“Het klonk van geen kant, maar voor de rest fantastisch.”
Nee hoor. langer. Volgende week mannen. Daarna weer nieuwe afleveringen. Zal wel iets van 6-8 keer zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar dit duurt twee weken. Want na vandaag weten we die Sandy is?
Maar we weten nu toch wel wie de beste is bij de dames. Dat hoef je toch niet langer te rekken dan nodig.quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee hoor. langer. Volgende week mannen. Daarna weer nieuwe afleveringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |