Moest ook aan MK's teckel denkenquote:Op woensdag 14 december 2022 11:01 schreef marc0871 het volgende:
Hoe reageert jouw Jeroen op een zoen, @:mascara-klodder
Maar dan ook meteen, hèquote:Op woensdag 14 december 2022 11:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Moest ook aan MK's teckel denken🐕
yup, ik dacht: oh leuk, MK komt iets vertellen over Jeroentje en die wil niet geknuffeld vandaagquote:
Dit is wel raar ja, als dit een nieuw album is. Allerlei artikelen halen tegenwoordig aan dat het juist belangrijk is om te respecteren als een kind geen kus/knuffel wil. Anders wordt aangeleerd dat grenzen niet belangrijk zijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 10:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een strip uit de libelle die er altijd mee bezig was maatschappelijke zaken aan te spreken
En het eerste verhaal in het album.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dit is wel raar ja, als dit een nieuw album is. Allerlei artikelen halen tegenwoordig aan dat het juist belangrijk is om te respecteren als een kind geen kus/knuffel wil. Anders wordt aangeleerd dat grenzen niet belangrijk zijn.
Maar ik heb in mijn tienerjaren ook wel Jan Jans en de kinderen gelezen, en volgens mij is het een terugkerend thema dat Jeroentje nooit gekust wil worden. Alsnog de vraag of dat dan op de omslag moet staan.
Iets in die geest, jaquote:Op woensdag 14 december 2022 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
yup, ik dacht: oh leuk, MK komt iets vertellen over Jeroentje en die wil niet geknuffeld vandaag
Eigenlijk is dit gewoon grensoverschrijdend gedrag, grenzend aan aanranding.quote:Op woensdag 14 december 2022 11:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dit is wel raar ja, als dit een nieuw album is. Allerlei artikelen halen tegenwoordig aan dat het juist belangrijk is om te respecteren als een kind geen kus/knuffel wil. Anders wordt aangeleerd dat grenzen niet belangrijk zijn.
Maar ik heb in mijn tienerjaren ook wel Jan Jans en de kinderen gelezen, en volgens mij is het een terugkerend thema dat Jeroentje nooit gekust wil worden. Alsnog de vraag of dat dan op de omslag moet staan.
Hier is t vooral een grote uitdaging om voldoende te ventileren zonder te stoken voor de buitenwereld; de enige ventilatie van de benedenverdieping zijn enkelglas-raampjes die in de winter een stuk perspex krijgen, en dan dus niet open kunnen.quote:Op woensdag 14 december 2022 12:23 schreef Blues het volgende:
Huis heeft wel moeite om weer warm te worden.
Bijzonder bedrijf tochquote:Op woensdag 14 december 2022 12:40 schreef Kaatje1 het volgende:
In het kader “verbaas u niet verwonder u slechts”. Zojuist kwam een collega op de vrije dag boodschappen brengen voor de borrel morgen
Ligt er maar helemaal aan wiequote:Op woensdag 14 december 2022 12:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb er een pleurishekel aan als mensen aan mij willen zitten
Het maakt voor mij heel erg uit wie. Sommige mensen zou ik de hele dag wel willen knuffelen en anderen wil ik liever niet eens een hand gevenquote:Op woensdag 14 december 2022 12:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb er een pleurishekel aan als mensen aan mij willen zitten
Hart voor de zaakquote:Op woensdag 14 december 2022 12:40 schreef Kaatje1 het volgende:
In het kader “verbaas u niet verwonder u slechts”. Zojuist kwam een collega op de vrije dag boodschappen brengen voor de borrel morgen
Geen Scottish kiss?quote:Op woensdag 14 december 2022 12:23 schreef Blues het volgende:
Ik omzeil het ook zoveel mogelijk, dat gekus![]()
Ik neem mensen meteen in de houthug
Zeker niet op woensdagen, dan zitten we met een lage bezetting. En nee de dagen kan ik niet meenemen, maar ik heb ook nog geen andere baan. Maar dit en dan ook moeten sporten op maandagavond van 21-22 maakt niet dat ik sta te springen. Vrijdag maar eens contact met ze opnemen dat ik het stopzet en weer terugga naar m’n oude training groep. Vind dat eerlijk gezegd ook fijner, de begeleiding hier staat constant achter de computer en is fitcoach en bij de andere organisatie is de begeleiding van een fysiotherapeut, met mijn lijf toch prettigerquote:Op woensdag 14 december 2022 17:28 schreef yinu het volgende:
Jeetje @:Kaatje1 dat is wel heel overdreven. Kun je niet een paar uurtjes vrij krijgen?
[sub{En… als je toch op zoek gaat naar iets nieuws kun je die vakantiedagen niet meenemen, toch? [/sub]
Ik heb zo’n week dat niets volgens verwachting gaat. Echt iedere dag gaat alles anders dan ik had gedacht/gepland/gehoopt. Niet erg, wel schakelen telkens.
Oh dat is irritant met broeken iddquote:Op woensdag 14 december 2022 17:54 schreef Blues het volgende:
In je hoofd is het al opgelost zo te lezen
Leuke broek binnen... leuke wijde pijpen, rib, warm, mooie kleur, oranje/cognac, maar te kort![]()
Mijn lange benengeen lengtemaat beschikbaar... dus een maat groter besteld.
Is die arme pakketbezorger helemaal voor niets gekomen
Bonprix ook? Ik heb daar een rib/wijde pijpen/blauwe. Zit heerlijk, moest een stukkie af (korte pootjesquote:Op woensdag 14 december 2022 17:54 schreef Blues het volgende:
In je hoofd is het al opgelost zo te lezen
Leuke broek binnen... leuke wijde pijpen, rib, warm, mooie kleur, oranje/cognac, maar te kort![]()
Mijn lange benengeen lengtemaat beschikbaar... dus een maat groter besteld.
Is die arme pakketbezorger helemaal voor niets gekomen
Ik heb daar alleen broeken gezien in korte en normale maat. Eerder hadden ze ook wel eens lange maat, maar dat is niet meerquote:Op woensdag 14 december 2022 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bonprix ook? Ik heb daar een rib/wijde pijpen/blauwe. Zit heerlijk, moest een stukkie af (korte pootjes)
Ik heb ergens iets gelezen over een doorstart van Miss Etam. Die hadden altijd lengte maten (en best veel)quote:Op woensdag 14 december 2022 18:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen broeken gezien in korte en normale maat. Eerder hadden ze ook wel eens lange maat, maar dat is niet meer
Even gekeken, ze hebben 16 K-maat broeken en 2 L-maat broeken.
Dat was best een goeie winkel ja. Ik ben er een keer geweest met een vriendin van me die ongeveer het tegenovergestelde postuur heeft dan ik, en we konden er allebei wat vinden.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb ergens iets gelezen over een doorstart van Miss Etam. Die hadden altijd lengte maten (en best veel)
Deze is van BPquote:Op woensdag 14 december 2022 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bonprix ook? Ik heb daar een rib/wijde pijpen/blauwe. Zit heerlijk, moest een stukkie af (korte pootjes)
Die is alleen online zover ik weet. https://www.missetam.nl/nl/quote:Op woensdag 14 december 2022 18:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb ergens iets gelezen over een doorstart van Miss Etam. Die hadden altijd lengte maten (en best veel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, andere afspraken om op tijd te zijn ….voor een parkeerplek😎quote:Op woensdag 14 december 2022 18:41 schreef Blues het volgende:
Vreeswijkvlakbij die brug is mn vader geboren 1916.
Doe je niet mee?
Ben sowieso niet van de rookworst maar m'n ouders hadden laatst zo'n ding gekregen, ik dacht van Unox.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:23 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vast vegarookworst en spliterwten in huis gehaald, zaterdagochtend even een knolselderij halen op de markt en dan kan ik ook aan de slag
Ze zijn niet perfect, maar goed genoeg. Ik zou er niet los eentje gaan eten (maar dat zou ik ook niet met een vlees-rookworst) maar in stukjes door de erwtensoep prima.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ben sowieso niet van de rookworst maar m'n ouders hadden laatst zo'n ding gekregen, ik dacht van Unox.
De volgende keer bedanken ze er voor
Wat balen joh en jij ook weer coronaquote:Op woensdag 14 december 2022 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier is het grote afmelden aan het beginnen
Zelf Corona. Corona in huis. Gedoe. En spannend, want komend weekend staan er twee concerten op het programma.
Wat niet helpt is dat thuisblijvers vanavond niet mee kunnen oefenen want de accommodatie wil de WiFi niet delen
Zo lees ik het niet.quote:Op woensdag 14 december 2022 20:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat balen joh en jij ook weer corona
Neequote:Op woensdag 14 december 2022 20:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat balen joh en jij ook weer corona
Stond er ookquote:
Vond 't ook een behoorlijk niemendalletje zoquote:Op woensdag 14 december 2022 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jeweettoggg dat ik een eigen besmetting met veel meer drama aankondig?
De afmelders hebben zelf corona, of een huisgenoot met corona. Nergens werd gezegd dat Cat corona heeft.quote:
Jahaaaaaquote:Op woensdag 14 december 2022 20:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De afmelders hebben zelf corona, of een huisgenoot met corona. Nergens werd gezegd dat Cat corona heeft.
Haha dat is wel waar. (Al is de rest van m'n familie bij vlagen ook knettergek hoor. Maar meestal wel op een leuke manier. Mijn ADHD pubernichtje is gewoon een ADHD puber, oftewel een ongeleid projectiel met mood swings -- ik kan er wel om lachen)quote:Op woensdag 14 december 2022 20:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik lees dat de afmelders zelf corona hebben, of een huisgenoot met corona, of...
@:Tele6 kerst zonder je ouders, klinkt erg ontspannend <3
@:Annex bovenlicht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Oh sorry, ik wilde zeggen 'nergens staat dat cat een afmelders is'quote:
Drama aankondigenquote:Op woensdag 14 december 2022 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jeweettoggg dat ik een eigen besmetting met veel meer drama aankondig?
Wordt vast gezellig jaquote:Op woensdag 14 december 2022 20:47 schreef derLudolf het volgende:
ME al paraat in de steden? Of zullen Marokkanen bij verlies netjes binnen blijven?
quote:Op woensdag 14 december 2022 19:22 schreef Tele6 het volgende:
Over corona-afmeldingen gesproken... m'n vader belt net, hij blijkt corona te hebben. Of ik even een zelftest kan doen want ik ben verkouden dus zou ik het dan ook hebben?
Zelftesten gister en eergister waren negatief, de huidige loopt op dit moment maar lijkt ook negatief. Dus kennelijk hadden we dit weekend én een verkoudheid én een corona in huis![]()
Gisteren rond deze tijd belde hij ook al, toen kwam hij mededelen dat m'n moeder weer ingestort is en dat ze besloten hebben geen kerst te gaan vieren bij m'n tante. Dit was instorting nr 4 sinds eind oktober (verjaardagen, klimaatacties, en alle opwinding rond Sinterklaas) dus wel goed dat ze nu gaan schrappen in de planning. Dat betekent dat broertje en ik samen naar tante gaan. Ook gezellig. Eigenlijk wel zo rustig zonder een half hysterische moeder. (kerst! opwinding!)
Hij heeft gelukkig amper last. Hij zei dat hij keelpijn had en slecht sliep. Normaal gesproken is hij nogal een mannengriep-persoon dus als hij zelf zegt weinig last te hebben, valt het wel echt meequote:Op woensdag 14 december 2022 20:58 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Voor jouw vader ook wel zwaar lijkt me.
Hier hopelijk net zo gezellig als van de week https://www.gelderlander.(...)-frankrijk~a52ac071/quote:Op woensdag 14 december 2022 20:47 schreef derLudolf het volgende:
ME al paraat in de steden? Of zullen Marokkanen bij verlies netjes binnen blijven?
Ik Den Haag centrum was het één grote oorlog tegen niet Marokkanen en politie. Weinig met verkoop van nieuws te makenquote:Op woensdag 14 december 2022 21:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier hopelijk net zo gezellig als van de week https://www.gelderlander.(...)-frankrijk~a52ac071/
(en ook in de grote steden was het op de meeste plekken feest, maar dat verkoopt minder als rellen)
Je hebt groot gelijk. Dit klinkt niet als de juiste club voor jou.quote:Op woensdag 14 december 2022 17:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zeker niet op woensdagen, dan zitten we met een lage bezetting. En nee de dagen kan ik niet meenemen, maar ik heb ook nog geen andere baan. Maar dit en dan ook moeten sporten op maandagavond van 21-22 maakt niet dat ik sta te springen. Vrijdag maar eens contact met ze opnemen dat ik het stopzet en weer terugga naar m’n oude training groep. Vind dat eerlijk gezegd ook fijner, de begeleiding hier staat constant achter de computer en is fitcoach en bij de andere organisatie is de begeleiding van een fysiotherapeut, met mijn lijf toch prettiger
Ook in diverse straten in Utrecht, Amsterdam en Rotterdam was het gezellig en op een paar plekken was het niet gezellig of werd het later niet gezellig. Dat is nooit goed te praten, maar er zijn zoveel initiatieven door heel Nederland om het fijn te hebben (en dat lukt) en een paar klootzakken zetten de negatieve toonquote:Op woensdag 14 december 2022 21:23 schreef derLudolf het volgende:
Ja maar in een straatje in Arnhem was het -volgens een journalist - wel gezellig.
Ja echt he!quote:Op woensdag 14 december 2022 23:57 schreef Myraela het volgende:
Zoooooo glad. Met gevaar voor eigen leven naar de trein gelopen.
Ja, het is flink glijden. Al helpen de laarzen met 0 grip die ik aan heb ook niet. :’)quote:Op donderdag 15 december 2022 00:03 schreef Blues het volgende:
Ja echt he!
Als ik nu in de gaard kijk (ons doodlopende straatje) is het mega-ijzeligglad.
Het is hier -6quote:Op donderdag 15 december 2022 07:37 schreef fietsie het volgende:
Hier niet glad en een nog maar net onder nul...
Lekker frisjesquote:
Ik ga zo weer trainen in een onverwarmde kerk. Er hing vorige week een thermometer, iemand heeft die afgelopen weekend weggehaald.quote:Op donderdag 15 december 2022 07:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker frisjes![]()
Ik fietste gistermiddag 45km waarvan een deel door de bossen, waar geen zon doordrong en daar was het takkekoud...
Gelukkig is zweet zout, dus is het net alsof je je eigen vloer pekeltquote:Op donderdag 15 december 2022 07:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga zo weer trainen in een onverwarmde kerk. Er hing vorige week een thermometer, iemand heeft die afgelopen weekend weggehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |