abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 december 2022 @ 10:37:53 #1
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207075849
pi_207076045
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 11:01 schreef marc0871 het volgende:
Hoe reageert jouw Jeroen op een zoen, @:mascara-klodder
Moest ook aan MK's teckel denken :D 🐕
pi_207076059
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 11:03 schreef Blues het volgende:

[..]
Maar dan ook meteen, hè _O-
pi_207076412
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 11:03 schreef Blues het volgende:
yup, ik dacht: oh leuk, MK komt iets vertellen over Jeroentje en die wil niet geknuffeld vandaag _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207076525
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 10:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Een strip uit de libelle die er altijd mee bezig was maatschappelijke zaken aan te spreken
Dit is wel raar ja, als dit een nieuw album is. Allerlei artikelen halen tegenwoordig aan dat het juist belangrijk is om te respecteren als een kind geen kus/knuffel wil. Anders wordt aangeleerd dat grenzen niet belangrijk zijn.

Maar ik heb in mijn tienerjaren ook wel Jan Jans en de kinderen gelezen, en volgens mij is het een terugkerend thema dat Jeroentje nooit gekust wil worden. Alsnog de vraag of dat dan op de omslag moet staan.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 14 december 2022 @ 11:42:17 #7
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207076537
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 11:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Dit is wel raar ja, als dit een nieuw album is. Allerlei artikelen halen tegenwoordig aan dat het juist belangrijk is om te respecteren als een kind geen kus/knuffel wil. Anders wordt aangeleerd dat grenzen niet belangrijk zijn.

Maar ik heb in mijn tienerjaren ook wel Jan Jans en de kinderen gelezen, en volgens mij is het een terugkerend thema dat Jeroentje nooit gekust wil worden. Alsnog de vraag of dat dan op de omslag moet staan.
En het eerste verhaal in het album.
pi_207076682
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 11:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
yup, ik dacht: oh leuk, MK komt iets vertellen over Jeroentje en die wil niet geknuffeld vandaag _O-
Iets in die geest, ja :+
pi_207076953
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 11:41 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Eigenlijk is dit gewoon grensoverschrijdend gedrag, grenzend aan aanranding.
Als het een meid was die door een man en zijn 2 zonen gezoend werd, waren de rapen gaar.

Maar omdat het een jongen is, moet hij het maar leuk vinden?
Dit is immers de manier waarop de vrouwtjes hun genegenheid voor de mannetjes tonen.

Het is niet zo zwart/wit. Weet ik.

Bij mij was het ook al vroeg over. Ik was 8 of 9, denk ik.

Zondagochtend. De ene week bij de ene opa en oma, de andere week bij de andere.
Verplichte rondje handje en zoentje geven en krijgen.
Ik vond er al een tijdje niks aan, maar moeders zei dan van, doe het toch maar.

Totdat ik op een gegeven moment mijn hakken in het zand zette en gewoon ronduit weigerde.
Oma had zoiets van, hou je dan niet van me?
Nee, ik hield niet van zoenen.

De volgende week bij de andere oma was het, hij wil niet zoenen.
Oma, dan hoeft het van mij niet.
Best mens.

Ik doe nog steeds niet aan zoenen bij een begroeting.
pi_207077004
Ik omzeil het ook zoveel mogelijk, dat gekus :{w
Ik neem mensen meteen in de houthug })
pi_207077010
Lekker om weer thuis te zijn na een dagje/nachtje/ochtendje R'dam.
Huis heeft wel moeite om weer warm te worden.
pi_207077026
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 12:23 schreef Blues het volgende:
Huis heeft wel moeite om weer warm te worden.
Hier is t vooral een grote uitdaging om voldoende te ventileren zonder te stoken voor de buitenwereld; de enige ventilatie van de benedenverdieping zijn enkelglas-raampjes die in de winter een stuk perspex krijgen, en dan dus niet open kunnen.
En al zouden ze wel open kunnen; ze "ventileren" dan zodanig dat het gewoon 3-2-1 koud is.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 14 december 2022 @ 12:33:42 #13
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207077101
Ik heb er een pleurishekel aan als mensen aan mij willen zitten
pi_207077157
In het kader “verbaas u niet verwonder u slechts”. Zojuist kwam een collega op de vrije dag boodschappen brengen voor de borrel morgen :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_207077171
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 12:40 schreef Kaatje1 het volgende:
In het kader “verbaas u niet verwonder u slechts”. Zojuist kwam een collega op de vrije dag boodschappen brengen voor de borrel morgen :o
Bijzonder bedrijf toch :P

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 12:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ligt er maar helemaal aan wie :9
pi_207077192
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 12:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het maakt voor mij heel erg uit wie. Sommige mensen zou ik de hele dag wel willen knuffelen en anderen wil ik liever niet eens een hand geven :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 14 december 2022 @ 12:50:29 #18
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207077245
Daarom zeg ik ook "Mensen" niet wanneer het wederzijds is natuurlijk
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 12:57:51 #19
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207077306
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 12:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Hart voor de zaak :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207077315
Ik heb me maar weer eens ingeschreven voor een workshop van Wateetons. Dit keer over vegan frikandellen. Ik ben benieuwd. Hij is vanavond maar ivm het voetbal kijken we dat in de komende week terug. In april ga ik ook de workshop over kimchi volgen.
Spoilers!
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 13:00:13 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207077333
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 12:23 schreef Blues het volgende:
Ik omzeil het ook zoveel mogelijk, dat gekus :{w
Ik neem mensen meteen in de houthug })
Geen Scottish kiss?
pi_207078699

Wat een mooi weer vandaag
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207079123
Zeker! O+
Net gewandeld.

Bij alle vijvers en slootjes waren groepen schoolkinderen bezig om er op te staan en/of met stokken te kijken of ze het ijs konden breken.
Enorme aantrekkingskracht, zo leuk om te zien :D
pi_207079472
Gloeiende, kreeg van de fysio telefoon over GLI, voor een intakegesprek, kon alleen op woensdag (overdag), dan zit ik hier alleen. Ze zou navragen of het bij uitzondering ook een keer op vrijdag of in de avond kon (dat moet dus ook nog een paar keer in een half jaar). Het blijkt niet te kunnen. Ook de diëtiste heeft haar sessies (geloof ook 6 in een half jaar) op de woensdagmiddag (maar niet op dezelfde dag als de leefstijlcoach). Dat zou betekenen dat ik daarvoor totaal 3 dagen vrij moet nemen van mijn schamele 19 in een jaar
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 17:27:24 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207079919
*tikt op barometer*

Die daalt al weer flink. Godver. Hopelijk morgenavond toch even schaatsen.
pi_207079932
Jeetje @Kaatje1 dat is wel heel overdreven. Kun je niet een paar uurtjes vrij krijgen?

[sub{En… als je toch op zoek gaat naar iets nieuws kun je die vakantiedagen niet meenemen, toch? [/sub]

Ik heb zo’n week dat niets volgens verwachting gaat. Echt iedere dag gaat alles anders dan ik had gedacht/gepland/gehoopt. Niet erg, wel schakelen telkens.
pi_207080071
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 17:28 schreef yinu het volgende:
Jeetje @:Kaatje1 dat is wel heel overdreven. Kun je niet een paar uurtjes vrij krijgen?

[sub{En… als je toch op zoek gaat naar iets nieuws kun je die vakantiedagen niet meenemen, toch? [/sub]

Ik heb zo’n week dat niets volgens verwachting gaat. Echt iedere dag gaat alles anders dan ik had gedacht/gepland/gehoopt. Niet erg, wel schakelen telkens.
Zeker niet op woensdagen, dan zitten we met een lage bezetting. En nee de dagen kan ik niet meenemen, maar ik heb ook nog geen andere baan. Maar dit en dan ook moeten sporten op maandagavond van 21-22 maakt niet dat ik sta te springen. Vrijdag maar eens contact met ze opnemen dat ik het stopzet en weer terugga naar m’n oude training groep. Vind dat eerlijk gezegd ook fijner, de begeleiding hier staat constant achter de computer en is fitcoach en bij de andere organisatie is de begeleiding van een fysiotherapeut, met mijn lijf toch prettiger
pi_207080225
In je hoofd is het al opgelost zo te lezen ^O^

Leuke broek binnen... leuke wijde pijpen, rib, warm, mooie kleur, oranje/cognac, maar te kort }:|
Mijn lange benen o|O geen lengtemaat beschikbaar... dus een maat groter besteld.
Is die arme pakketbezorger helemaal voor niets gekomen :+
pi_207080276
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 17:54 schreef Blues het volgende:

Leuke broek binnen... leuke wijde pijpen, rib, warm, mooie kleur, oranje/cognac, maar te kort }:|
Mijn lange benen o|O geen lengtemaat beschikbaar... dus een maat groter besteld.
Oh dat is irritant met broeken idd :(

Ik wilde eigenlijk vanmiddag de stad in voor een nieuwe broek en wat dikke truien, maar ben in bed gaan liggen O-)

Misschien morgenavond of zaterdagochtend dan.

Ik heb 4 spijkerbroeken die passen, 2 daarvan zijn al meer dan 10 jaar oud en beginnen wat aan de dunne kant te worden :') en dan heb ik nog 2 andere broeken. Ik vrees voor het moment dat die 2 bejaarde spijkerbroeken het opgeven :')

Waar heb je jouw broek vandaan?
pi_207080281
Bomenjongen heeft vandaag gelanglauft en een wisent gezien _O_

#jaloers
pi_207080307
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 17:54 schreef Blues het volgende:

Bonprix ook? Ik heb daar een rib/wijde pijpen/blauwe. Zit heerlijk, moest een stukkie af (korte pootjes ;) )
pi_207080318
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Bonprix ook? Ik heb daar een rib/wijde pijpen/blauwe. Zit heerlijk, moest een stukkie af (korte pootjes ;) )
Ik heb daar alleen broeken gezien in korte en normale maat. Eerder hadden ze ook wel eens lange maat, maar dat is niet meer :(
Even gekeken, ze hebben 16 K-maat broeken en 2 L-maat broeken. _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 december 2022 @ 18:07:16 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207080333
Ik heb ook broeken onderweg. Laatste keer ging het goed. Nu wel andere toko dus ben benieuwd. :+

In de kerstvakantie ook eens aan de shop voor nieuwe bovenkleding. Tis denk ik ruim een jaar geleden Maar het is ook tijd om eens wat te vervangen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207080344
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb daar alleen broeken gezien in korte en normale maat. Eerder hadden ze ook wel eens lange maat, maar dat is niet meer :(
Even gekeken, ze hebben 16 K-maat broeken en 2 L-maat broeken. _O-
Ik heb ergens iets gelezen over een doorstart van Miss Etam. Die hadden altijd lengte maten (en best veel)
pi_207080365
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb ergens iets gelezen over een doorstart van Miss Etam. Die hadden altijd lengte maten (en best veel)
Dat was best een goeie winkel ja. Ik ben er een keer geweest met een vriendin van me die ongeveer het tegenovergestelde postuur heeft dan ik, en we konden er allebei wat vinden. _O_
pi_207080427
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Deze is van BP :Y
Koop daar sowieso veel ^O^
Eens in de 2, 3 mnd koop ik iets leuks voor mezelf voor een zacht prijsje O+
pi_207080452
Ik kocht ook wel broeken bij MS mode. Veel lengtematen hadden ze daar.
Bestaat geloof ik niet meer.
pi_207080610
MS heeft volgens mij nog een paar winkels (in ieder geval 4 jaar geleden hier in Arnhem nog een). En BP bestel ik ook regelmatig. Maar die oelewappers updaten iedere keer weer hun gegevens en dan verdwijnt een deel van mijn huisnummer. Ben al regelmatig dingen kwijt geraakt.
pi_207080633
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Die is alleen online zover ik weet. https://www.missetam.nl/nl/
Krijg er zondags een nieuwsbrief van. Gekeken en sinds april 2020 niks meer gekocht.

@Blues wat een bummer zeg, jullie diner! Die kwak saus over van alles.😳

Vandaag was een tournée dagje. Na de Bieb met kerstboeken, via ha praktijk urine kweek was ‘schoon’.
Blijven drinken/spoelen. En later gebeld worden om over 2 weken weer in te leveren.
Dat wordt mooi over 3 weken. Dat komt mij beter uit. B-)

Een controle bij een prettige huidarts, die alle tijd nam voor de vragen.
( in de wachtkamer stond per consult één hulpvraag.)

Pauzeren in de foyer waar toevallig werd gedekt voor een high tea en een gospel koor stond te repeteren. Een aantal mensen in het koor zijn bekenden.
En daarna laten verwennen door de schoonheidsspec. in een stoel met verwarming en massage. Oei.

Vanavond zingt ‘ons’ projektkoor van +/- 50 man op lichtjesavond in Vreeswijk.
Ben reuze benieuwd naar de filmpjes in het donker van wiegende schimmen met kerstmuts en lichtjes snoeren om.
Achtergrond:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207080679
Vreeswijk O+ vlakbij die brug is mn vader geboren 1916.

Doe je niet mee?
pi_207080743
Hier is het grote afmelden aan het beginnen ;(
Zelf Corona. Corona in huis. Gedoe. En spannend, want komend weekend staan er twee concerten op het programma.

Wat niet helpt is dat thuisblijvers vanavond niet mee kunnen oefenen want de accommodatie wil de WiFi niet delen :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207080878
Vandaag thuis gewerkt.
Omdat het koud was hadden we geen zin in yoghurt & fruit als ontbijt, dus hebben we uitgebreid geluncht met zń tweeën.

D´r kwam nog een glas rosé bij :+
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207081035
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:41 schreef Blues het volgende:
Vreeswijk O+ vlakbij die brug is mn vader geboren 1916.

Doe je niet mee?
Neuh, andere afspraken om op tijd te zijn ….voor een parkeerplek😎
Drie x gedaan. Was een leuke belevenis.

Jammer zeg Cat van de uitvallers -O- blijft een voldoende aantal mensen/stemmen over van de hoeveel?

Nu mn.X verwennen met erwtensoep van de slager, roggebrood met katenspek.
Eén van de weinige dingen die ik niet wegkrijg.

Het effect van het gordijn bij de voordeur vond ik in tweede instantie matig.
Ondanks dat een koude uitstraling, niet prettig.
Mn.X zou gaan winkelen voor tochtband/ strips. Blijkt verdorie 8)7 o|O ~O> dat het bovenlicht niet helemaal was gesloten. Hóe.stom.kun.je.zijn.
pi_207081068
Wat jammer dat jullie niet wat dichterbij wonen. Ik maak regelmatig erwtensoep en daar eten heel veel anderen van mee.
pi_207081112
Je bovenlicht :D Nu hopelijk wel een stuk warmer?

Het is afwachten hoeveel er uitvalt, we hebben nog een paar dagen.
Ik heb afgelopen zondag in mijn eentje mijn stem gezongen (combi van zieken/mensen die de bezetting niet goed snapten dus andere planningen maakten :') ) en dat gaat best qua toon houden. Alleen voor de balans niet goed natuurlijk, tegen drie sopranen kan ik dan niet op.

Er zijn dames die bij een bezetting van minder dan drie mensen per stem al zenuwachtig worden en daar kan het wel op gaan neerkomen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207081130
Soep O+

Mijn opslaglade met bakjes kan bijna niet meer dicht, wat betekent dat mijn diepvries voorraad op raakt en ik binnenkort weer grote pannen kan gaan koken :9
pi_207081205
Over corona-afmeldingen gesproken... m'n vader belt net, hij blijkt corona te hebben. Of ik even een zelftest kan doen want ik ben verkouden dus zou ik het dan ook hebben?
Zelftesten gister en eergister waren negatief, de huidige loopt op dit moment maar lijkt ook negatief. Dus kennelijk hadden we dit weekend én een verkoudheid én een corona in huis _O-

Gisteren rond deze tijd belde hij ook al, toen kwam hij mededelen dat m'n moeder weer ingestort is en dat ze besloten hebben geen kerst te gaan vieren bij m'n tante. Dit was instorting nr 4 sinds eind oktober (verjaardagen, klimaatacties, en alle opwinding rond Sinterklaas) dus wel goed dat ze nu gaan schrappen in de planning. Dat betekent dat broertje en ik samen naar tante gaan. Ook gezellig. Eigenlijk wel zo rustig zonder een half hysterische moeder. (kerst! opwinding!)
pi_207081218
Ik heb vast vegarookworst en spliterwten in huis gehaald, zaterdagochtend even een knolselderij halen op de markt en dan kan ik ook aan de slag :9
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 19:27:20 #49
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207081270
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:23 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb vast vegarookworst en spliterwten in huis gehaald, zaterdagochtend even een knolselderij halen op de markt en dan kan ik ook aan de slag :9
Ben sowieso niet van de rookworst maar m'n ouders hadden laatst zo'n ding gekregen, ik dacht van Unox.

De volgende keer bedanken ze er voor :+
pi_207081286
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ben sowieso niet van de rookworst maar m'n ouders hadden laatst zo'n ding gekregen, ik dacht van Unox.

De volgende keer bedanken ze er voor :+
Ze zijn niet perfect, maar goed genoeg. Ik zou er niet los eentje gaan eten (maar dat zou ik ook niet met een vlees-rookworst) maar in stukjes door de erwtensoep prima.
pi_207082378
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier is het grote afmelden aan het beginnen ;(
Zelf Corona. Corona in huis. Gedoe. En spannend, want komend weekend staan er twee concerten op het programma.

Wat niet helpt is dat thuisblijvers vanavond niet mee kunnen oefenen want de accommodatie wil de WiFi niet delen :(
Wat balen joh en jij ook weer corona :o
pi_207082402
Hier regent het bij -2 :{ en ik hoorde net aardig wat auto's flink doorkachelen :o
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 20:20:36 #53
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207082433
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Zo lees ik het niet.
pi_207082499
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:20 schreef derLudolf het volgende:

Zo lees ik het niet.
Ik ook niet. Ik lees dat de afmelders zelf corona hebben, of een huisgenoot met corona, of...

@Tele6 kerst zonder je ouders, klinkt erg ontspannend <3

@AnneX bovenlicht :')
pi_207082500
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee :o

Ik heb het (nog) niet. Afkloppen!
Ik vatte teveel samen. Er zijn anderen die Corona hebben.

En ik ben dan digitaal schakel punt. Dat is prima, met laptop en twee programma’s tot mijn beschikking (dankjewel werkgever) maar dan moet er wel internet zijn.
pi_207082545
Zo, subsidie aanvraag voor concert met andere koor is de deur uit.
Nu me klaarmaken voor repetitie.
Kerstjurken, muziek en laptop mee en dan hoop ik dat ik niks vergeten ben.

En dan moet ik zaterdag ook nog de textiel inzameling doen. Ook nog afspreken met iemand.
pi_207082548
Ik las toch echt Zelf Corona :+
pi_207082580
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:26 schreef Blues het volgende:
Stond er ook *O* :P
pi_207082592
Jeweettoggg dat ik een eigen besmetting met veel meer drama aankondig? :+
pi_207082692
Goeie tip hier van de vegan frikandellen workshop van mr. Wateetons. Ik kijk weer mee.
pi_207082764
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vond 't ook een behoorlijk niemendalletje zo :D
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 20:36:04 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207082774
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:26 schreef Blues het volgende:
De afmelders hebben zelf corona, of een huisgenoot met corona. Nergens werd gezegd dat Cat corona heeft.
pi_207082825
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]
De afmelders hebben zelf corona, of een huisgenoot met corona. Nergens werd gezegd dat Cat corona heeft.
Jahaaaaa :D
pi_207082835
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:24 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Ik ook niet. Ik lees dat de afmelders zelf corona hebben, of een huisgenoot met corona, of...

@:Tele6 kerst zonder je ouders, klinkt erg ontspannend <3

@:Annex bovenlicht :')

Haha dat is wel waar. (Al is de rest van m'n familie bij vlagen ook knettergek hoor. Maar meestal wel op een leuke manier. Mijn ADHD pubernichtje is gewoon een ADHD puber, oftewel een ongeleid projectiel met mood swings -- ik kan er wel om lachen)
pi_207082839
Zeker allemaal Chinezen :{ @ coll enzo van cat
Wat een ellende daaro
pi_207082886
Oh hey, heef Cat kerona?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 20:45:55 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207083037
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:38 schreef Blues het volgende:

[..]
Jahaaaaa :D
Oh sorry, ik wilde zeggen 'nergens staat dat cat een afmelders is'

Soort van grappig. Misschien.
  woensdag 14 december 2022 @ 20:46:37 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207083055
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Drama aankondigen O+

"Drama"
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 20:47:16 #69
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207083066
ME al paraat in de steden? Of zullen Marokkanen bij verlies netjes binnen blijven?
  woensdag 14 december 2022 @ 20:51:32 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207083169
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:47 schreef derLudolf het volgende:
ME al paraat in de steden? Of zullen Marokkanen bij verlies netjes binnen blijven?
Wordt vast gezellig ja
pi_207083240
Avond!

Weekend 8-)

Nu zin maken om mijn schoenen aan te trekken en nog wat spullen uit de auto te pakken. Ik zit helaas lekker warm onder een dekentje….
pi_207083255
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 19:22 schreef Tele6 het volgende:
Over corona-afmeldingen gesproken... m'n vader belt net, hij blijkt corona te hebben. Of ik even een zelftest kan doen want ik ben verkouden dus zou ik het dan ook hebben?
Zelftesten gister en eergister waren negatief, de huidige loopt op dit moment maar lijkt ook negatief. Dus kennelijk hadden we dit weekend én een verkoudheid én een corona in huis _O-

Gisteren rond deze tijd belde hij ook al, toen kwam hij mededelen dat m'n moeder weer ingestort is en dat ze besloten hebben geen kerst te gaan vieren bij m'n tante. Dit was instorting nr 4 sinds eind oktober (verjaardagen, klimaatacties, en alle opwinding rond Sinterklaas) dus wel goed dat ze nu gaan schrappen in de planning. Dat betekent dat broertje en ik samen naar tante gaan. Ook gezellig. Eigenlijk wel zo rustig zonder een half hysterische moeder. (kerst! opwinding!)
;(
Voor jouw vader ook wel zwaar lijkt me.
pi_207083309
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:58 schreef Blues het volgende:

[..]
;(
Voor jouw vader ook wel zwaar lijkt me.
Hij heeft gelukkig amper last. Hij zei dat hij keelpijn had en slecht sliep. Normaal gesproken is hij nogal een mannengriep-persoon dus als hij zelf zegt weinig last te hebben, valt het wel echt mee _O-

M'n moeders instortingen komen m'n ouders samen wel uit. Ze kan dan een paar dagen van vermoeidheid niet eten, dus het is een kwestie van haar bouillon en crackers op bed serveren tot ze wel weer wat rijst of een boterhammetje binnenhoudt. Ik ben daar heel slecht in (vraag me niet hoe, want hoe moeilijk kan het zijn?) maar als m'n vader dat voor haar doet, is het wel goed.
pi_207083416
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2022 20:47 schreef derLudolf het volgende:
Hier hopelijk net zo gezellig als van de week https://www.gelderlander.(...)-frankrijk~a52ac071/

(en ook in de grote steden was het op de meeste plekken feest, maar dat verkoopt minder als rellen)
  woensdag 14 december 2022 @ 21:19:38 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207083636
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 21:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hier hopelijk net zo gezellig als van de week https://www.gelderlander.(...)-frankrijk~a52ac071/

(en ook in de grote steden was het op de meeste plekken feest, maar dat verkoopt minder als rellen)
Ik Den Haag centrum was het één grote oorlog tegen niet Marokkanen en politie. Weinig met verkoop van nieuws te maken

[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 14-12-2022 21:34:06 ]
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 21:23:55 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207083724
Ja maar in een straatje in Arnhem was het -volgens een journalist - wel gezellig.
pi_207083856
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 17:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zeker niet op woensdagen, dan zitten we met een lage bezetting. En nee de dagen kan ik niet meenemen, maar ik heb ook nog geen andere baan. Maar dit en dan ook moeten sporten op maandagavond van 21-22 maakt niet dat ik sta te springen. Vrijdag maar eens contact met ze opnemen dat ik het stopzet en weer terugga naar m’n oude training groep. Vind dat eerlijk gezegd ook fijner, de begeleiding hier staat constant achter de computer en is fitcoach en bij de andere organisatie is de begeleiding van een fysiotherapeut, met mijn lijf toch prettiger
Je hebt groot gelijk. Dit klinkt niet als de juiste club voor jou.

Ik heb net voorlopig afscheid genomen van mijn sportclubje. We zijn in korte tijd toch soort van hecht geworden. Ik zie ze eind januari ofzo wel weer.

@Tele6, een wisent _O_

@AnneX, wat suf van het bovenlicht :o Wel makkelijk opgelost.

Wij maken zondag erwtensoep. Met een heerlijke Duitse rookworst er in :9

Ik heb nog steeds keelpijn maar voel me niet ziek. Dat is een unicum en het komt me heel goed uit. Ik heb vandaag precies gedaan wat ik wilde doen, niets meer en niets minder. Ik heb een hyperhoofd vandaag dus het is een klein wonder dat het gelukt is *O* Verder ook nog even woest geweest en hard gehuild zonder reden. Ach ja. Nog 5 dagen.
Spoilers!
pi_207083875
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2022 21:23 schreef derLudolf het volgende:
Ja maar in een straatje in Arnhem was het -volgens een journalist - wel gezellig.
Ook in diverse straten in Utrecht, Amsterdam en Rotterdam was het gezellig en op een paar plekken was het niet gezellig of werd het later niet gezellig. Dat is nooit goed te praten, maar er zijn zoveel initiatieven door heel Nederland om het fijn te hebben (en dat lukt) en een paar klootzakken zetten de negatieve toon
pi_207084106
Ik had/heb ook geen kerona gelukkig maar wat ik wel had/heb was ook geen aanrader :N
pi_207085014
Beterschap @Cat-astrophe!
:P
pi_207085422
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 22:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Beterschap @:Cat-astrophe!
:P
_O-
pi_207086001
*hoest*
pi_207086018
Zoooooo glad. Met gevaar voor eigen leven naar de trein gelopen.
pi_207086054
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 23:57 schreef Myraela het volgende:
Zoooooo glad. Met gevaar voor eigen leven naar de trein gelopen.
Ja echt he! :o
Als ik nu in de gaard kijk (ons doodlopende straatje) is het mega-ijzeligglad.
pi_207086079
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 00:03 schreef Blues het volgende:
Ja echt he! :o
Als ik nu in de gaard kijk (ons doodlopende straatje) is het mega-ijzeligglad.
Ja, het is flink glijden. Al helpen de laarzen met 0 grip die ik aan heb ook niet. :’)
pi_207087172
Goedemorgen!

Glad? Heb ik hier zojuist (hondenloopje) niks van gemerkt.
Het is koud en helder, en ik wil met de fiets naar kantoor.
pi_207087259
Beter is het niet glad, ik moet nog nieuwe zolen onder m'n docs laten zetten.
pi_207087405
Beter is het niet glad. Zwemmen is leuk, maar in de 20km die ik straks langs het kanaal moet rijden wil ik graag droog blijven :7
pi_207087413
Hier niet glad en een nog maar net onder nul...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207087416
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 07:37 schreef fietsie het volgende:
Hier niet glad en een nog maar net onder nul...
Het is hier -6 ;(
pi_207087422
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2022 07:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Het is hier -6 ;(
Lekker frisjes ;)

Ik fietste gistermiddag 45km waarvan een deel door de bossen, waar geen zon doordrong en daar was het takkekoud...
pi_207087427
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 07:38 schreef fietsie het volgende:

[..]
Lekker frisjes ;)

Ik fietste gistermiddag 45km waarvan een deel door de bossen, waar geen zon doordrong en daar was het takkekoud...
Ik ga zo weer trainen in een onverwarmde kerk. Er hing vorige week een thermometer, iemand heeft die afgelopen weekend weggehaald. :')
pi_207087429
Slim dan is het er iig niet zo koud. Dat je weet. :P
pi_207087443
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2022 07:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik ga zo weer trainen in een onverwarmde kerk. Er hing vorige week een thermometer, iemand heeft die afgelopen weekend weggehaald. :')
Gelukkig is zweet zout, dus is het net alsof je je eigen vloer pekelt ;)
pi_207087456
Wij worden dus iedere ochtend wakker met zeiknatte ramen, en vonden dat we beter moeten ventileren.
Context: dit huis is altijd droog as fuck.

Maar even inventariserend... de kerstboom heb ik eergister 1,5 liter bijgevuld, gister 2 liter en zojuist weer 2 liter.
Ik heb een idee waar het vocht...
pi_207087509
-8 hier, en gelukkig niet glad. Heb wel de auto gepakt want ik ben van suiker.
pi_207087531

Goedemorgen deze morgen O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207087596
Hihi mijn berichtenboxkoppelcode voor mijn digid was NSFW.
pi_207087660
Niet glad. Win.
pi_207087697
Wel enorme tinnitus-spike. Niet win.
  donderdag 15 december 2022 @ 08:26:55 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207087719
Ik wil een badje van handcrème waar ik mn handen in kan laten marineren.. maar dat typt zo lastig. :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')