Maar wel oproepen met de jingle bellsquote:Op dinsdag 13 december 2022 23:29 schreef KinKiJan het volgende:
Dus... het scherm doet het niet dus ze kunnen ook Berend's naam niet laten zien <mute>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door DGK_Tegengas op 13-12-2022 23:49:54 ].
Jammer dat ze nu oiver Jeff roddelt tegen de grootste slang: isaacquote:Op dinsdag 13 december 2022 23:57 schreef Thorelf het volgende:
Babbel roddelt wel erg veel voor een aankomend psych!!
Ja maar wie zit er straks en wat wordt er dan weer gezegd ??quote:Op woensdag 14 december 2022 00:08 schreef mootie het volgende:
Jeff krijgt er van langs, Jasper ook
@:engine zij worden ook gek van dat geldgebaar
quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beter even onder een spoiler, sorry ...Dit is een terugkomend verhaal DGKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er geen zin meer in hebt : stop dan.
Daarnaast heb je zelf een paar weken geleden aangegeven dat je geen uur filmpjes meer zou gaan doen omdat je het druk had en dat het veel werk is. Niemand heeft je daar toe gedwongen . Dat is /was altijd een eigen keuze. En iedereen begrijpt het als het teveel is.
Maar je kan hier niet boos/verongelijkt gaan doen omdat de views je niet genoeg opleveren en het vervolgens bij ons neerleggen alsof het onze schuld is, Daar hou ik niet van.
Mijn advies is wat ik in de afgelopen jaren vaker heb gezegd: Stop ermeeMy age is very
Inappropriate
for my behavior
voor kerst als ik hem moet geloven ... want dat mist iequote:Op woensdag 14 december 2022 00:08 schreef HappyCharly het volgende:
Wanneer gaat Isaac ook alweer weg?
Ik zie het probleem niet. \ik denk dat Babette slimmer is en dondersgoed weet zat ze doetquote:Op woensdag 14 december 2022 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jammer dat ze nu oiver Jeff roddelt tegen de grootste slang: isaac
Hem lekker extra munitie en kennis geven, dom
Ik zet de poort alvast open met een spoor van eiwitpoeder naar buitenquote:Op woensdag 14 december 2022 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
voor kerst als ik hem moet geloven ... want dat mist ie
Ik zie ook dat DGK de meest spannende fragmenten kan monteren. Daar zou ik de focus op leggen.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is een terugkomend verhaal DGK
Als je er geen zin meer in hebt : stop dan.
vaag wel ...quote:Op woensdag 14 december 2022 00:10 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Isaac en Babette praten op kantoor over de "stuiptrekkingen" van Jeffrey.
Isaac: als je zand in mijn termijn gooit haal ik je eruit. Kijk naar het badkamer verhaal. De sfeer na de opdracht was positie, en dan zoekt hij de negativiteit op......
ik denk dat ze dat niet weet.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. \ik denk dat Babette slimmer is en dondersgoed weet zat ze doet
Ik vind het alleen zoooo jammer dat ze zelf steeds aanhaalt dat ze het raar vindt dat niemand tegen Jeff in het geweer komt, maar dat zelf ook niet doet.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. \ik denk dat Babette slimmer is en dondersgoed weet zat ze doet
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat niet weet.
maar ik hoop van wel, we gaan het zien
quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beter even onder een spoiler, sorry ...Maar wat je doet wordt enorm gewaardeerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het je teveel energie kost, of als je er geen zin meer in hebt: lekker stoppen.
Kleine tip: sommige filmpjes hebben een titel, dan kijk ik eerder omdat ik weet waar de focus ligt..Trust nobody
Ze zit bij Jeff aan de leiband door de tabak en de extraatjes. Daar kan hij haar ook mee pakken.quote:
Maar uit het gesprek met Isaac lijkt het alsof zij hem net wel heeft aangesprokenquote:Op woensdag 14 december 2022 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zoooo jammer dat ze zelf steeds aanhaalt dat ze het raar vindt dat niemand tegen Jeff in het geweer komt, maar dat zelf ook niet doet.
Tegen mij werd gezegd dat het Isaac was maar is gewoon Jeff zelf hoorquote:Op woensdag 14 december 2022 00:08 schreef mootie het volgende:
Jeff krijgt er van langs, Jasper ook
@:engine zij worden ook gek van dat geldgebaar
Heeft ze absoluut niet gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar uit het gesprek met Isaac lijkt het alsof zij hem net wel heeft aangesproken
Ik versta daar toch iets anders onder...
Dank voor je feedback, ik was er inderdaad een beetje klaar mee een paar dagen geleden.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:09 schreef puzziepie het volgende:
Maar je kan hier niet boos/verongelijkt gaan doen omdat de views je niet genoeg opleveren
en het vervolgens bij ons neerleggen alsof het onze schuld is, Daar hou ik niet van.
Mijn advies is wat ik in de afgelopen jaren vaker heb gezegd: Stop ermee
Vind ik ook. Maar hoe ze het gesprek herhaalt naar Isaac lijkt het of ze dat wel deed.quote:
Isaac heeft het vast wel een keer gedaan. Toen nam Jeff het over en hield nooit meer op.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tegen mij werd gezegd dat het Isaac was maar is gewoon Jeff zelf hoor
Tja, dat hebben ze toch mooi voor elkaar gekregen met dat cojono....quote:Op woensdag 14 december 2022 00:17 schreef mootie het volgende:
Dit is Isaacs laatste klus buitenshuis, hij heeft door Corona ingezien dat hij thuis moet zijn.
maar och wat issie thuis he, onze familymanquote:Op woensdag 14 december 2022 00:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, dat hebben ze toch mooi voor elkaar gekregen met dat cojono....
Jeff is fan van Conor McGregor en The Wolf of Wall Street dus dit komt gewoon van hemzelf hoorquote:Op woensdag 14 december 2022 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Isaac heeft het vast wel een keer gedaan. Toen nam Jeff het over en hield nooit meer op.
Was die ook jarig oh was het een moeder of zo ? Ook zo;n gedeo dat zingen voor iedereen die jarig is maar er nie woont ... achterklein nichtje to oma squote:Op woensdag 14 december 2022 00:18 schreef mootie het volgende:
Is er geen feestje voor Mirthe geweest?
Wat? Dat conjo? En wie?quote:Op woensdag 14 december 2022 00:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, dat hebben ze toch mooi voor elkaar gekregen met dat cojono....
Ze is nu toch jarig?quote:Op woensdag 14 december 2022 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Was die ook jarig oh was het een moeder of zo ? Ook zo;n gedeo dat zingen voor iedereen die jarig is maar er nie woont ... achterklein nichtje to oma s
Niets gehoord of gezien. Maat stream 1 stond op kantoor rond die tijd.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe is vandaag jarig maar ik was er niet om 12 uur. Is er niet gezongen?
Volgens mij niet. Las hier ook niks.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wilde daar nog op reageren , maar ik zat ff helemaal in het begrip macht en wat dat met een een persoon maar ook met een groep kan doenquote:Op woensdag 14 december 2022 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zoooo jammer dat ze zelf steeds aanhaalt dat ze het raar vindt dat niemand tegen Jeff in het geweer komt, maar dat zelf ook niet doet.
Morgen toch?quote:Op woensdag 14 december 2022 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff haalde bij Isaac het momentum na een verdienopdracht weg want zag een aanleiding om te kunnen lopen banjerenquote:
ze zeiden vanavond dat mirthe morgen jarig is (dus nu lijkt me) en ze zouden een taart bakkenquote:
Eunice ging vanaaf naar isaac om bloem en suiker te vragen voor een taartje, kan zijn dat ze gewoon netjes op tijd was. En dat morgen echt morgen is, niet straks.quote:
ach schattig wel..quote:Op woensdag 14 december 2022 00:30 schreef Harry het volgende:
Zoe vertelt dat ze naar haar schoolperiode in Amsterdam gepest werd, en naar een opleiding in Haarlem ging.
Esther vraag waarom ze gepest werd.Zoe weet dat niet, maar zegt dat haar moeder kapster was, haar haar netjes en geverfd was, Uggs droeg en andere merkkleding.
Zoe zou wel iets op TV willen..... Bijvoorbeeld als een Linda de Mol.
Sorry ik bedoel overmorgen , de taart is klaarquote:Op woensdag 14 december 2022 00:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze zeiden vanavond dat mirthe morgen jarig is (dus nu lijkt me) en ze zouden een taart bakken
dat dusquote:Op woensdag 14 december 2022 00:32 schreef mootie het volgende:
Qua realiteitszin komt Zoë echt uit een ei.
Toch vind ik Zoe leuk en lief zolang ze maar niet vals gedrag vertoond omdat ze ergens bij wil horenquote:Op woensdag 14 december 2022 00:30 schreef Harry het volgende:
Zoe zou wel iets op TV willen..... Bijvoorbeeld als een Linda de Mol.
ik vind haar ook best oke als ze niet roddelt en 4 uur lang herhalend huilend klaagt en vervolgens teruggaat naar de boosdoeners..quote:Op woensdag 14 december 2022 00:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Toch vind ik Zoe leuk en lief zolang ze maar niet vals gedrag vertoond omdat ze ergens bij wil horen
why?quote:Op woensdag 14 december 2022 00:34 schreef mootie het volgende:
En als vandaag is vind ik iedereen daar lijers
trusten!quote:Op woensdag 14 december 2022 00:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, fragmenten van vandaag, welterusten ....![]()
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #2
Jeff komt op de stream en het gaat meteen weer over Jeffquote:Op woensdag 14 december 2022 00:42 schreef Harry het volgende:
In de blauwe stoelen praten Jeffrey en Leila (ja, echt).
Ik ben de laatste dagen erg druk geweest, weinig gestreamd, maar ook nog geen tijd gehad om je filmpjes terug te kijken, drukke weken voor kerst, mssn speelt dat bij meerderen, maar kijk je filmpjes altijd graag. Je moet het alleen nog doen als je er tijd voor hebt en het leuk vindt!quote:Op woensdag 14 december 2022 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank voor je feedback, ik was er inderdaad een beetje klaar mee een paar dagen geleden.
Maar ik geef niemand de schuld hier hoor, dat zijn jouw woorden, de likes hier waardeer ik zeer![]()
Ik vind haar vermoeiendquote:Op woensdag 14 december 2022 00:45 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe is zoveel leuker als ze K3 links laat liggen
zal wel wachten op toestemming van .. vermoed ikquote:Op woensdag 14 december 2022 00:46 schreef Harry het volgende:
O ja, hoe gaat het met de podcast van Jeffrey??
Er heerst daar een angst voor Jeff dus ze willen van die energie af zodra de kans er komtquote:Op woensdag 14 december 2022 00:48 schreef puzziepie het volgende:
Jeff vindt dat je alles mag zeggen zolang het maar op een normale manier is
Precies datgene waar het bij Jeff zelf aan ontbreekt
Vermoed dat het er erg warm is .....quote:Op woensdag 14 december 2022 00:52 schreef Flow3r het volgende:
Waarom trekt zo'n kerel niet gewoon een shirt aan
Vermaak me er altijd wel mee want haal je hem eruit dan is er weinig meer aanquote:Op woensdag 14 december 2022 00:52 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff en Leila hebben best een rustig gesprek
Je moet er toch niet aan denken om een paar uur te luisteren naar een boze Jeff die alles en iedereen doorheeft , precies weet hoe ze prive zijn en hoe achterlijk 'het' daar isquote:Op woensdag 14 december 2022 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
zal wel wachten op toestemming van .. vermoed ik
Leilah is vaak erg rustig ... Ik heb niets tegen haarquote:Op woensdag 14 december 2022 00:53 schreef Harry het volgende:
Leila stelt op een rustige, maar slimme, manier vragen over het storende gedrag van Jeffrey.
en? Vrouwen moeten zich ook bedekken, gelijke behandeling aubquote:Op woensdag 14 december 2022 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Vermoed dat het er erg warm is .....
Ja precies. Dat had ik net hier boven ergens gezegdquote:Op woensdag 14 december 2022 00:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er heerst daar een angst voor Jeff dus ze willen van die energie af zodra de kans er komt
Onredelijkquote:Op woensdag 14 december 2022 00:54 schreef HappyCharly het volgende:
Leila benoemt wat Jeff soms doet, iemand raken op een gevoelige plek
maar Jeff lijkt niet door te hebben dat hij dat doet.. hij klinkt nu best redelijk..
Hoe zou hij toch zelf terugkijken naar zijn uitbarstingen?
Mazzel dat ie nu met Kim is, gezondere dynamiek qua tegengas (zeg niet dat ze een ubergezonde relatie hebben)quote:Op woensdag 14 december 2022 00:58 schreef Harry het volgende:
Jeffrey zegt dat hij uitdaging nodig heeft in een relatie. Bij zijn tweede vriendinnetje heeft hij er anderhalf jaar alles aan gedaan om ruzie te maken. Eén keer heel erg. Maar er gebeurde volgens Jeffrey niets.
Ook niet op meisjes zoals Kimquote:Op woensdag 14 december 2022 01:00 schreef HappyCharly het volgende:
jeff valt doorgaans niet op tatoeages
Lijkt fijn, is het nietquote:Op woensdag 14 december 2022 00:58 schreef Harry het volgende:
Jeffrey zegt dat hij uitdaging nodig heeft in een relatie. Bij zijn tweede vriendinnetje heeft hij er anderhalf jaar alles aan gedaan om ruzie te maken. Eén keer heel erg. Maar er gebeurde volgens Jeffrey niets.
ja dat kan ... vraag me niet hoequote:Op woensdag 14 december 2022 01:01 schreef puzziepie het volgende:
Kim leerde hij ineens kennen als mens
leilah kan dat goed en daarnaast is Jeff ook wel oprechtquote:Op woensdag 14 december 2022 01:02 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind het wel een leuk gesrek tussen Leila en Jeff
Het typeert Jeff ook in alles wat hij zegt : Ik ik ikquote:
ja ..quote:Op woensdag 14 december 2022 01:05 schreef puzziepie het volgende:
Hij brengt het nu wel wat genuanceerder
Tegen Jappie zei hij iets heel anders
Dat is toch geweldig. Het is geen slecht mens, dat denk ik echt niet. Wel een lulhannes en regelmatig totaal obsessed met zichzelf. Hoe dan he..quote:Op woensdag 14 december 2022 01:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het typeert Jeff ook in alles wat hij zegt : Ik ik ik
Als je je moet aanpassen in een relatie, ben je niet jezelf, je moet altijd jezelf kunnen zijn. Daar heeft Jeff gelijk in.quote:Op woensdag 14 december 2022 01:08 schreef puzziepie het volgende:
Jeff zal zich nooit aanpassen, ergens vindt Jeff zichzelf een mooi mens
Daarom vind ik het ook heel eerlijk dat hij zegt dat Kim qua uiterlijk niet zijn type is, hij houdt van puur natuur en toch werd hij verliefd op haar om wie ze is en dat is wel mooi. Hij is nu wel heel open tegen Leila en geeft eerlijk antwoord op haar vragenquote:Op woensdag 14 december 2022 01:19 schreef HappyCharly het volgende:
Hij vond haar het liefste meisje van de wereld maar hij was niet verliefd
vind ik ook, hij vertelt ook vanalles over hoe hij relaties staatquote:Op woensdag 14 december 2022 01:21 schreef Harry het volgende:
Mooi gesprek hoor, tussen Jeffrey en Leila. Het terugkijken (opnemen) waard!
Mja na alles wat ik van hem heb gezien geloof ik niet zomaar alles wat hij zegtquote:
Denk dat hij nu even uit zijn rol is gestapt en dit de echte Jeff isquote:
Denk dat hij ook wel een beetje een problematisch karakter heeft, wat Puzziepie hierboven zegt.quote:Op woensdag 14 december 2022 01:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat hij nu even uit zijn rol is gestapt en dit de echte Jeff is
ja, zekerquote:Op woensdag 14 december 2022 01:26 schreef puzziepie het volgende:
Leila is hier wel de juiste persoon voor , Jeff voelt zich wel veilig bij haar , dat vind ik ook mooi om te zien.
Waar Leila vaak botst met anderen is dit dan weer zo'n andere kant van beiden
Leuk om te zien
Nou kun je ook wel een beetje doorslaanquote:Op woensdag 14 december 2022 01:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
En nu speelt jeff even geen act. Het is ook gewoon een hele goeie jongen. Hij werkt iets te hard voor de febo door tv te maken waardoor hij soms niet aardig lijkt. De febo legt die druk op hun. Jeff weet hoe een rls werkt.
Apart dat sommigen hier op het forum nog steeds niet weten hoe een rls werkt.
IK denk dat Jeff met een ander insteek het programma is ingestapt, lol maken, rotzooi trappen, beetje ruzie uitlokken. Hij weet dat je daar mee tv maakt en dat er over je gepraat wordt. Hij zal ook wel wat gestuurd worden door de FEBO, die blij zal zijn met iemand als Jeff in het programma, de rol zal hem ook gegeven zijn, omdat het bij zijn karakter past. Dus deels toneel en deels zijn karakterquote:Op woensdag 14 december 2022 01:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja na alles wat ik van hem heb gezien geloof ik niet zomaar alles wat hij zegt
Nu is hij zeker oprecht. Jeff is geen slecht mens. Niemand daar. Hij heeft ook wel humor , maar zijn gedrag is wel problematisch geworden. Dat hij bepaalde dingen uitvreet, bondjes en het spel speelt dat hoort erbij
maar in het spelen van een spel mag ook wat respect voor anderen zijn.
De zelfoverschatting en het egocentrische gedrag , het manipuleren en emotioneel chanteren ,mensen kleineren ,handelen uit wraak .. Hij is nog maar 30 en denkt dat hij alles weet , ik denk dat Jeff nog heel wat lessen te leren heeft.
ja dat kan goedquote:Op woensdag 14 december 2022 01:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IK denk dat Jeff met een ander insteek het programma is ingestapt, lol maken, rotzooi trappen, beetje ruzie uitlokken. Hij weet dat je daar mee tv maakt en dat er over je gepraat wordt. Hij zal ook wel wat gestuurd worden door de FEBO, die blij zal zijn met iemand als Jeff in het programma, de rol zal hem ook gegeven zijn, omdat het bij zijn karakter past. Dus deels toneel en deels zijn karakter
Hier mag wel even een apart filmpje van worden gemaakt want inhoudelijk oprecht zoals je het maar zelden zietquote:Op woensdag 14 december 2022 01:02 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind het wel een leuk gesrek tussen Leila en Jeff
quote:Op woensdag 14 december 2022 01:30 schreef engine het volgende:
[..]
Nou kun je ook wel een beetje doorslaan
oh ja dat geloof ik wel, dat is denk ik niet wat hij wilde, want je ziet degene die een stelletje zijn veranderen, maar gevoel kan je niet negeren, zoals Jeff zei, het is zo gegroeidquote:Op woensdag 14 december 2022 01:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja dat kan goed
maar daarnaast is hij denk ik ook oprecht verliefd geworden
Eén ding; Jeffrey heeft niets aan Leila gevraagd, en weet nog niets over haar.quote:Op woensdag 14 december 2022 01:26 schreef puzziepie het volgende:
Leila is hier wel de juiste persoon voor , Jeff voelt zich wel veilig bij haar , dat vind ik ook mooi om te zien.
Waar Leila vaak botst met anderen is dit dan weer zo'n andere kant van beiden
Leuk om te zien
Knap van Leilah dusquote:Op woensdag 14 december 2022 01:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Eén ding; Jeffrey heeft niets aan Leila gevraagd, en weet nog niets over haar.
dat schreef ik net ook ergens. Het gaat alleen over Jeff, wat dat betreft is hij heeeeeel weinig geinteresseerd in anderen. Maar ik focuste nu maar even op het positievequote:Op woensdag 14 december 2022 01:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Mssn een volgende keer. Zij had heel veel vragen aan hem en bleef doorvragen, stond op en zei dat ze ging slapen en jeff geen baby's moest maken.quote:Op woensdag 14 december 2022 01:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Morgen praat hij weer tegen haar alsof ze achterlijk is. Heel lief.quote:Op woensdag 14 december 2022 01:37 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind het heel tof dat hij nu met Kim is, eindelijk iemand die wel tegengas geeft en wel kan zeggen: en nou doe je normaal. Moet Jeff dan dus ook even aan wennen want dat issie niet gewend maar hij respecteert haar wel daarvoor. En hij moet nog even leren af en toe iets volwassener te zijn zegt ie .
Mooi, nu maar knuffelen met je dinnetje. Kan ik ook slapen
dat zie ik ookquote:Op woensdag 14 december 2022 01:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat hij nu even uit zijn rol is gestapt en dit de echte Jeff is
een diepte-interviewquote:Op woensdag 14 december 2022 01:39 schreef Vlinder1974 het volgende:
Was geen gesprek maar een monoloog
Een monoloog is dat er 1 praat, dan was het meer een interviewquote:Op woensdag 14 december 2022 01:39 schreef Vlinder1974 het volgende:
Was geen gesprek maar een monoloog
Ze vertelde wel dingen tussendoor maar daar ging jeff niet op inquote:Op woensdag 14 december 2022 01:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn een volgende keer. Zij had heel veel vragen aan hem en bleef doorvragen, stond op en zei dat ze ging slapen en jeff geen baby's moest maken.
Ja zo kun je het ook noemenquote:Op woensdag 14 december 2022 01:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een monoloog is dat er 1 praat, dan was het meer een interview
Wendy kent alleen Sitaquote:Op woensdag 14 december 2022 01:42 schreef puzziepie het volgende:
Het is net alsof ze voor de tv liggen![]()
[ afbeelding ]
Babette over Sia
Mssn begrijpen ze elkaar gewoon goed. Leila is ook iemand met 2 gezichten, het booskijkende vrouwtje en als ze lacht, vind ik haar een mooie vrouw, ze heeft veel meegemaakt en dat vormt een karakter. Ze hebben pasgeleden ook een tijd in de badkamer staan praten, toen vertelde ze heel veel aan Jeff, dat haar ouders waren gescheiden toen zij al ouder was (24) en over haar zus en haar ouders. Was ook een mooi gesprek en toen vroeg Jeff veel een Leilaquote:Op woensdag 14 december 2022 01:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dat zie ik ookOok misschien wel in combi met Leila Ze klikken, leuk om te zien
Leila is ook een bijzondere vrouw. Ik weet nog het drama met die ovenschaal waar iedereen van over de zeik was,(wat compleet uit zijn verband was getrokken) Haar soms behoorlijk heftige ruzies met Mora, en vaak haar bozige gezicht , makkelijk te triggeren door bepaalde mensen ... ook een tijd een beetje onzichtbaar geweest , zie ik haar nu weer zo anders.
Heb sowieso een zwak voor Jeff maar je moet het wel willen zienquote:Op woensdag 14 december 2022 01:41 schreef HappyCharly het volgende:
Ik blijf gewoon in deze positieve vibe dat ik Jeff openhartig vond, lief![]()
Slaap lekker!!![]()
die 2 liggen elkaar welquote:Op woensdag 14 december 2022 01:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn begrijpen ze elkaar gewoon goed. Leila is ook iemand met 2 gezichten, het booskijkende vrouwtje en als ze lacht, vind ik haar een mooie vrouw, ze heeft veel meegemaakt en dat vormt een karakter. Ze hebben pasgeleden ook een tijd in de badkamer staan praten, toen vertelde ze heel veel aan Jeff, dat haar ouders waren gescheiden toen zij al ouder was (24) en over haar zus en haar ouders. Was ook een mooi gesprek en toen vroeg Jeff veel een Leila
Het zit niet in Jeffrey om naar iemand anders leven te vragen. Ik heb hem dat ook niet bij zijn vriendin Kim vD zien doen. Ik zie toch duidelijk het hier zo bekritiseerde egocentrisme (en soms narcisme genoemd) bij Jeffrey. Ik geloof dan ook niet, dat hij nog eens naar de achtergronden van Leila gaat vragen. Aard van het beest(je).quote:Op woensdag 14 december 2022 01:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn een volgende keer. Zij had heel veel vragen aan hem en bleef doorvragen, stond op en zei dat ze ging slapen en jeff geen baby's moest maken.
Lees mijn vorige post over hun gesprek in de badkamer, mssn hebben meer het gezien of is er een filmpje vanquote:Op woensdag 14 december 2022 01:47 schreef Harry het volgende:
[..]
Het zit niet in Jeffrey om naar iemand anders leven te vragen. Ik heb hem dat ook niet bij zijn vriendin Kim vD zien doen. Ik zie toch duidelijk het hier zo bekritiseerde egocentrisme (en soms narcisme genoemd) bij Jeffrey. Ik geloof dan ook niet, dat hij nog eens naar de achtergronden van Leila gaat vragen. Aard van het beest(je).
Met bier en sigarettenquote:Op woensdag 14 december 2022 01:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die weten wel wat ze lekker vinden, meer vlees![]()
Haha stoort je dat?quote:Op woensdag 14 december 2022 02:03 schreef Flow3r het volgende:
Bro heel simpel, heel simpel....maat...
de 2 vollidiotenquote:Op woensdag 14 december 2022 02:01 schreef puzziepie het volgende:
Oh nu weer Jeff en Isaac egotalk
[ afbeelding ]
Ik vind het sneu dat een kerel van 40 niet normaal kan praten maar denkt dat ie stoer moet doenquote:
Hey lekker tijgert van me jeweetog zussiequote:Op woensdag 14 december 2022 02:03 schreef Flow3r het volgende:
Bro heel simpel, heel simpel....maat...
Mwah ieder zijn ding qua taalgebruik. Niet mijn ding.quote:Op woensdag 14 december 2022 02:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind het sneu dat een kerel van 40 niet normaal kan praten maar denkt dat ie stoer moet doen
geen idee maatquote:Op woensdag 14 december 2022 02:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey lekker tijgert van me jeweetog zussie![]()
Weet jij wie Isaac bedoelde ?
Ja bro, je weet tochquote:Op woensdag 14 december 2022 02:07 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Mwah ieder zijn ding qua taalgebruik. Niet mijn ding.
Das mooi kut neefquote:
En dit irriteert me en wil het minder volgen. Het wordt nog maar nauwelijks verborgen dat er invloed is van achter. In grote lijnen volg ik het nog. Maar de relatieperikelen kunnen me gestolen worden.quote:Op woensdag 14 december 2022 02:20 schreef Flow3r het volgende:
Jasper wou Flappie, Jeffrey kreeg Flappie![]()
Jeff : vast weer een stagiaire met zijn dikke worstvingers op het verkeerde knoppie gedrukt
quote:Op woensdag 14 december 2022 02:27 schreef Flow3r het volgende:
Jappie ligt met Isaac voor het vuur
Jeff gooit 3 pijlen in de bullseye, Wendy moet komen kijken
Wordt tijd dat de Kerstbellen gaan rinkelenquote:Op woensdag 14 december 2022 05:42 schreef Flow3r het volgende:
Djedi en Kenzy op de bank
Geen idee of er nog anderen waken
Er gaat niks rinkelen want het scherm is kapotquote:Op woensdag 14 december 2022 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt tijd dat de Kerstbellen gaan rinkelen
O echt, hoe kan dat dan?quote:Op woensdag 14 december 2022 05:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er gaat niks rinkelen want het scherm is kapot
Geen idee, maar daar hadden ze het eerder overquote:
Dat is jammer, had ze wel willen zien vliegen nu ze liggen te slapen.quote:Op woensdag 14 december 2022 05:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geen idee, maar daar hadden ze het eerder over
Ik weet niet hoe het komt
Maar denk niet dat er nog een liedje komt
Ja dat is zeker jammer. Eigenlijk hoop ik dat er een boete op komt.quote:Op woensdag 14 december 2022 07:06 schreef Setje72 het volgende:
Dat noemen ze wacht houden?Zo jammer dat er geen bellen gaan nu
Dat klopt,daar maar op hopen danquote:Op woensdag 14 december 2022 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is zeker jammer. Eigenlijk hoop ik dat er een boete op komt.
Ik dacht dat de regel was dat je niet ergens anders mocht slapen?
Hebben ze net voor 4500 uitgegeven en hoppa 4 gele kaarten. Dacht dat er 4 mensen op wacht zouden zitten toch?quote:Op woensdag 14 december 2022 07:10 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Dat klopt,daar maar op hopen dan
Ja...maar Wendy vond het onzin die andere 2 wakker te maken..en Djedi vind het heerlijk te kunnen zeggen straks "waar waren jullie" terwijl ze zelf haar hele dienst al snurktquote:Op woensdag 14 december 2022 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze net voor 4500 uitgegeven en hoppa 4 gele kaarten. Dacht dat er 4 mensen op wacht zouden zitten toch?
Hoop dat er gezeik over komt vandaagquote:Op woensdag 14 december 2022 07:19 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Ja...maar Wendy vond het onzin die andere 2 wakker te maken..en Djedi vind het heerlijk te kunnen zeggen straks "waar waren jullie" terwijl ze zelf haar hele dienst al snurkt
Van mij mag daar ook wel ff de pleuris uit breken, 2 of 3 kampen en dan hard tegen hard.quote:Op woensdag 14 december 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop dat er gezeik over komt vandaaghet is veel te mak overdag daar in de loods.
Morguh Fritsiequote:Op woensdag 14 december 2022 07:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van mij mag daar ook wel ff de pleuris uit breken, 2 of 3 kampen en dan hard tegen hard.
Goedemorgen Cos
En dan vandaag natuurlijk de hele dag in bed omdat ze vannacht op wacht hebben gezeten.quote:Op woensdag 14 december 2022 07:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Djedi doet d'r oogkleppen weer op en gaat verder slapen!
Hopelijk zo of Siaak of Jeff die slapende Djedi ontdekt en uit zijn dak gaat
Vergeet Wanda niet als hoofdpersonagequote:Op woensdag 14 december 2022 02:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
De bewoners die het meest hun best doen voor het tv programma en dus het meest in beeld zijn, krijgen de meeste kritiek zo blijkt toch?
Of Isaac of Jeff kunnen niets goeds doen volgens meerderen hiero. Het is ook wel erg moeilijk om een hekel te krijgen aan onzichtbare mensen.
Ik blijf het stom vinden dat men hier niet ziet dat menigeen in opdracht van de febo werkt.
En daarom ook dat mijn interesse weg ebt.
Altijd voornamelijk gedoe over Jeff of Isaac.
Ja dat zijn de hoofdpersonages.
Dat gaat mij wat te verquote:Op woensdag 14 december 2022 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is zeker jammer. Eigenlijk hoop ik dat er een boete op komt.
Ik dacht dat de regel was dat je niet ergens anders mocht slapen?
Ja dat is om als de bellen gaan ze degene wakker kunnen maken. Het is niet de bedoeling dat ze dan gaan slapen volgens mij .quote:Op woensdag 14 december 2022 08:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat gaat mij wat te ver
Ze houden al een paar dagen nachtwacht ,ik gok om het zingen. \ik ga er vanuit dat dit een uitzondering is
Volgens de bewoners is het scherm stuk, dus die bellen zullen niet luiden tot dat schermquote:Op woensdag 14 december 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is om als de bellen gaan ze degene wakker kunnen maken. Het is niet de bedoeling dat ze dan gaan slapen volgens mij .
Ja ik las net zoiets, dan is het ook onzin om de wacht te houdenquote:Op woensdag 14 december 2022 08:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens de bewoners is het scherm stuk, dus die bellen zullen niet luiden tot dat scherm
gemaakt is. Karaoke via de speakers is 'n beetje lastig.
Top verslag HC!quote:Op woensdag 14 december 2022 01:41 schreef HappyCharly het volgende:
Ik blijf gewoon in deze positieve vibe dat ik Jeff openhartig vond, lief![]()
Slaap lekker!!![]()
Hoe durven ze zonder toestanden op te staanquote:Op woensdag 14 december 2022 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Er valt weinig te cossen momenteel. Het douchen, in de keuken bezig, haren föhnen, het dagelijks ochtend ritueeltje
Is dit niet gewoon een ontspannen gezichtje?quote:Op woensdag 14 december 2022 08:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
De blonde Morticia Addams, die kan alleen maar chaggie kijken![]()
[ afbeelding ]
Voor haar misschien, ik vind er geen kleur aan zitten. Net of ze staat te bedenkenquote:Op woensdag 14 december 2022 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een ontspannen gezichtje?
quote:Op woensdag 14 december 2022 08:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Voor haar misschien, ik vind er geen kleur aan zitten. Net of ze staat te bedenken
wie ze nu weer kan vermoorden.
Resting bitch face.quote:Op woensdag 14 december 2022 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een ontspannen gezichtje?
quote:Op woensdag 14 december 2022 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja dat kamerscherm heeft weinig zin zo
Een sticker voor Erik!quote:Op woensdag 14 december 2022 09:00 schreef R0T29 het volgende:
Erik heeft kommetjes al uitgeteld klaarstaan en ook de lepels al uitgeteld
die gaat vast de hele ochtend spastisch autistisch lopen doen omdat hij een "recordpoging" gaat doenquote:Op woensdag 14 december 2022 09:13 schreef R0T29 het volgende:
Erik legt de onderkleden even extreem recht zodat niks een "wereldrecord" in de weg kan staan...
Stevig ontbijtquote:
Op het bord staat "boerenkool met worst" maar dit ziet er niet uit als boerenkool en zeker niet als worstquote:
Dat hebben ze gisteren gehadquote:Op woensdag 14 december 2022 09:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Op het bord staat "boerenkool met worst" maar dit ziet er niet uit als boerenkool en zeker niet als worst
Dacht ik ook, maar het staat wel op het bord...alleen Djedi mag op het bord schrijven, dus die zal haar taak wel weer verzuimd hebbenquote:
Ik gok dat ze broccoli krijgenquote:Op woensdag 14 december 2022 09:27 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar het staat wel op het bord...alleen Djedi mag op het bord schrijven, dus die zal haar taak wel weer verzuimd hebben
Zal wel. Is Isaac zijn favoriete groente Bro ccoliquote:Op woensdag 14 december 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok dat ze broccoli krijgen
100%quote:Op woensdag 14 december 2022 09:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zal wel. Is Isaac zijn favoriete groente Bro ccoli
Omdat de boodschappen zo laat waren hebben ze gisteren boerenkool met worst gegeten dat is namelijk eerder klaar dan karbonades die nog gemarineerd moeten worden.quote:Op woensdag 14 december 2022 09:27 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar het staat wel op het bord...alleen Djedi mag op het bord schrijven, dus die zal haar taak wel weer verzuimd hebben
quote:Op woensdag 14 december 2022 09:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zal wel. Is Isaac zijn favoriete groente Bro ccoli
Gekke redenatiequote:Op woensdag 14 december 2022 09:29 schreef pingu66 het volgende:
Erik aan het afdrogen want zonder Sasha kon hij natuurlijk niet al gaan afwassen,dat kan zijn autistische brein niet aan.
[..]
Omdat de boodschappen zo laat waren hebben ze gisteren boerenkool met worst gegeten dat is namelijk eerder klaar dan karbonades die nog gemarineerd moeten worden.
Misschien zat er gisteren broccoli door de aardappels?quote:Op woensdag 14 december 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok dat ze broccoli krijgen
Had gekundquote:Op woensdag 14 december 2022 09:33 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien zat er gisteren broccoli door de aardappels?
en wat is er mis met een beetje peper en zout voor 'seasoning'? verwende kutkinderen daar in die loods met hun marinerenquote:Op woensdag 14 december 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gekke redenatie
Karbonades zijn in 20 minuten gebakken
Die boerenkool zal toch ook een half uur moeten koken
quote:Op woensdag 14 december 2022 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had gekund![]()
Maar ze hadden toevallig een discussie over hoeveel boerenkool er door zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |