Maar wel oproepen met de jingle bellsquote:Op dinsdag 13 december 2022 23:29 schreef KinKiJan het volgende:
Dus... het scherm doet het niet dus ze kunnen ook Berend's naam niet laten zien <mute>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door DGK_Tegengas op 13-12-2022 23:49:54 ].
Jammer dat ze nu oiver Jeff roddelt tegen de grootste slang: isaacquote:Op dinsdag 13 december 2022 23:57 schreef Thorelf het volgende:
Babbel roddelt wel erg veel voor een aankomend psych!!
Ja maar wie zit er straks en wat wordt er dan weer gezegd ??quote:Op woensdag 14 december 2022 00:08 schreef mootie het volgende:
Jeff krijgt er van langs, Jasper ook
@:engine zij worden ook gek van dat geldgebaar
quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beter even onder een spoiler, sorry ...Dit is een terugkomend verhaal DGKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er geen zin meer in hebt : stop dan.
Daarnaast heb je zelf een paar weken geleden aangegeven dat je geen uur filmpjes meer zou gaan doen omdat je het druk had en dat het veel werk is. Niemand heeft je daar toe gedwongen . Dat is /was altijd een eigen keuze. En iedereen begrijpt het als het teveel is.
Maar je kan hier niet boos/verongelijkt gaan doen omdat de views je niet genoeg opleveren en het vervolgens bij ons neerleggen alsof het onze schuld is, Daar hou ik niet van.
Mijn advies is wat ik in de afgelopen jaren vaker heb gezegd: Stop ermeeMy age is very
Inappropriate
for my behavior
voor kerst als ik hem moet geloven ... want dat mist iequote:Op woensdag 14 december 2022 00:08 schreef HappyCharly het volgende:
Wanneer gaat Isaac ook alweer weg?
Ik zie het probleem niet. \ik denk dat Babette slimmer is en dondersgoed weet zat ze doetquote:Op woensdag 14 december 2022 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jammer dat ze nu oiver Jeff roddelt tegen de grootste slang: isaac
Hem lekker extra munitie en kennis geven, dom
Ik zet de poort alvast open met een spoor van eiwitpoeder naar buitenquote:Op woensdag 14 december 2022 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
voor kerst als ik hem moet geloven ... want dat mist ie
Ik zie ook dat DGK de meest spannende fragmenten kan monteren. Daar zou ik de focus op leggen.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is een terugkomend verhaal DGK
Als je er geen zin meer in hebt : stop dan.
vaag wel ...quote:Op woensdag 14 december 2022 00:10 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Isaac en Babette praten op kantoor over de "stuiptrekkingen" van Jeffrey.
Isaac: als je zand in mijn termijn gooit haal ik je eruit. Kijk naar het badkamer verhaal. De sfeer na de opdracht was positie, en dan zoekt hij de negativiteit op......
ik denk dat ze dat niet weet.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. \ik denk dat Babette slimmer is en dondersgoed weet zat ze doet
Ik vind het alleen zoooo jammer dat ze zelf steeds aanhaalt dat ze het raar vindt dat niemand tegen Jeff in het geweer komt, maar dat zelf ook niet doet.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. \ik denk dat Babette slimmer is en dondersgoed weet zat ze doet
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat niet weet.
maar ik hoop van wel, we gaan het zien
quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Beter even onder een spoiler, sorry ...Maar wat je doet wordt enorm gewaardeerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het je teveel energie kost, of als je er geen zin meer in hebt: lekker stoppen.
Kleine tip: sommige filmpjes hebben een titel, dan kijk ik eerder omdat ik weet waar de focus ligt..Trust nobody
Ze zit bij Jeff aan de leiband door de tabak en de extraatjes. Daar kan hij haar ook mee pakken.quote:
Maar uit het gesprek met Isaac lijkt het alsof zij hem net wel heeft aangesprokenquote:Op woensdag 14 december 2022 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zoooo jammer dat ze zelf steeds aanhaalt dat ze het raar vindt dat niemand tegen Jeff in het geweer komt, maar dat zelf ook niet doet.
Tegen mij werd gezegd dat het Isaac was maar is gewoon Jeff zelf hoorquote:Op woensdag 14 december 2022 00:08 schreef mootie het volgende:
Jeff krijgt er van langs, Jasper ook
@:engine zij worden ook gek van dat geldgebaar
Heeft ze absoluut niet gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar uit het gesprek met Isaac lijkt het alsof zij hem net wel heeft aangesproken
Ik versta daar toch iets anders onder...
Dank voor je feedback, ik was er inderdaad een beetje klaar mee een paar dagen geleden.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:09 schreef puzziepie het volgende:
Maar je kan hier niet boos/verongelijkt gaan doen omdat de views je niet genoeg opleveren
en het vervolgens bij ons neerleggen alsof het onze schuld is, Daar hou ik niet van.
Mijn advies is wat ik in de afgelopen jaren vaker heb gezegd: Stop ermee
Vind ik ook. Maar hoe ze het gesprek herhaalt naar Isaac lijkt het of ze dat wel deed.quote:
Isaac heeft het vast wel een keer gedaan. Toen nam Jeff het over en hield nooit meer op.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tegen mij werd gezegd dat het Isaac was maar is gewoon Jeff zelf hoor
Tja, dat hebben ze toch mooi voor elkaar gekregen met dat cojono....quote:Op woensdag 14 december 2022 00:17 schreef mootie het volgende:
Dit is Isaacs laatste klus buitenshuis, hij heeft door Corona ingezien dat hij thuis moet zijn.
maar och wat issie thuis he, onze familymanquote:Op woensdag 14 december 2022 00:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, dat hebben ze toch mooi voor elkaar gekregen met dat cojono....
Jeff is fan van Conor McGregor en The Wolf of Wall Street dus dit komt gewoon van hemzelf hoorquote:Op woensdag 14 december 2022 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Isaac heeft het vast wel een keer gedaan. Toen nam Jeff het over en hield nooit meer op.
Was die ook jarig oh was het een moeder of zo ? Ook zo;n gedeo dat zingen voor iedereen die jarig is maar er nie woont ... achterklein nichtje to oma squote:Op woensdag 14 december 2022 00:18 schreef mootie het volgende:
Is er geen feestje voor Mirthe geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |