Als Kim vD dit duidelijk heeft, kan ze Isaac (net als bij Madeleine, met de lijstjes van Wanda) voor het blok zetten, en voor "vuur" gaan. Of niet ??quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
Isaak lult bij groepje A zo
en bij groepje B zo
huh?quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:27 schreef Harry het volgende:
[..]
Als Kim vD dit duidelijk heeft, kan ze Isaac (net als bij Madeleine, met de lijstjes van Wanda) voor het blok zetten, en voor "vuur" gaan. Of niet ??
In het handboek:quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
Zou een Motie van wantrouwen tegen de huidige Manager nou zo moeilijk zijn? ze zijn met 27
Als Kim D dat door heeft doet ze hetquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:27 schreef Harry het volgende:
[..]
Als Kim vD dit duidelijk heeft, kan ze Isaac (net als bij Madeleine, met de lijstjes van Wanda) voor het blok zetten, en voor "vuur" gaan. Of niet ??
Benieuwd wat de rest voor haar knutselt..quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:31 schreef Silves het volgende:
Wendy net pech gehad met een echte taart..Mirthe heeft geluk, daar gaat ruppie een taart voor maken
Omdat haar man ..een nee stemmer is?quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom gaat Esther geen nieuwe kleding kopen? Zegt steeds dat ze alleen oude kleding heeft.
De TirannenWet.. U zult niets tegen mij ondernemen.. op straffe van Geen Eten, en Geen Spelletjes.. alleen wel voor mijn Bro's Martin, Jappie en Marciequote:Op dinsdag 13 december 2022 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In het handboek:
Indien de manager tirannieke gedragingen vertoont is het de taak van de deelnemers om zich als schapen te gedragen, danwel achter zijn rug om te roddelen. Het is geenszins de bedoeling hem rechtstreeks aan te spreken. ''
exactquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De TirannenWet.. U zult niets tegen mij ondernemen.. op straffe van Geen Eten, en Geen Spelletjes.. alleen wel voor mijn Bro's Martin, Jappie en Marcie
En jef de schuld gaat geven..doet ze nogal graag..quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Benieuwd wat de rest voor haar knutselt..
ik vermoed dat ze morgenavond gaat klagen dat ze te weinig kreeg
Die heeft een abonnement bij de Kledingbankquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom gaat Esther geen nieuwe kleding kopen? Zegt steeds dat ze alleen oude kleding heeft.
een pot wat?quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
Isaac heeft voor vrijdag een pot besteld
zuur hequote:Op dinsdag 13 december 2022 21:35 schreef R0T29 het volgende:
Die kop van Bern is al het geld wat het kost meer dan waard
Bernquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:36 schreef chufi het volgende:
Boeit het iemand hier hoeveel er nog in de pot zit ?
ik moest er wel om lachen...quote:
ja,zo min mogelijkquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:36 schreef chufi het volgende:
Boeit het iemand hier hoeveel er nog in de pot zit ?
aah je ben wel benieuwd op welk punt mensen gaan vertrekkenquote:
Ze kan prima Hulahupenquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie wordt ook steeds meer een WauwelProppie aan het worden, met de Godganse ZweefWereld in haar Pacht
En nasaal pratenquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:38 schreef R0T29 het volgende:
Bern zou nu het liefst een KimK'tje doen....slaan met deuren, schelden, overdreven janken
Precies dat! Of toen zijn 'relatie' bijna stuk was...dat moet nog veel erger zijnquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
ik snap Bern niet
waarom was hij niet zo vertieft(kan geen ander woord bedenken om zijn staat te omschrijven) bij de gele kaarten
die toch een stuk meer hebben gekost
Tuurlijk koopt hij ook bij zeelandoquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac: ik heb alles wat ik nodig heb
Maarja, water bij de wijn
Ehh gaat Isaac dus niet meedoen met Zalando?
Anders spreekt ie zichzelf weer tegen..
dat is een hele goedequote:Op dinsdag 13 december 2022 21:40 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Precies dat! Of toen zijn 'relatie' bijna stuk was...dat moet nog veel erger zijn
Maar dan spreekt hij zichzelf tegen...quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:40 schreef woxxel het volgende:
[..]
Tuurlijk koopt hij ook bij zeelando
Verlies van die miljoen is veel en veel erger voor Bern dan zijn Saspoppetjequote:Op dinsdag 13 december 2022 21:40 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Precies dat! Of toen zijn 'relatie' bijna stuk was...dat moet nog veel erger zijn
hij is 1 met kamer 3..beste maatje was Wanda toch? dit kan hij zich niet permiteren,,dan wordt zijn proppers degene die gaan spreken..quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
ik snap Bern niet
waarom was hij niet zo vertieft(kan geen ander woord bedenken om zijn staat te omschrijven) bij de gele kaarten
die toch een stuk meer hebben gekost
Nou febo, dat weten we inmiddels wel hoor... de 23equote:Op dinsdag 13 december 2022 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Berend: Djedi heeft aangegeven over 2 weken naar huis te willen en SL
Heerlijk kerstcadeautje waar ik van ga genieten....Tussen die tijd KimK nog even naar huis met haar 2e x geel en Wanda op de stip bij de volgende eliminatie.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou febo, dat weten we inmiddels wel hoor... de 23e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Das wel een goedkope ... die zo kapot gaatquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:43 schreef engine het volgende:
42 euro uit de prijzenpot voor een blender is ook wel grappig ja
isaak is zwaar tegenstrijdigquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:43 schreef engine het volgende:
Dan ben je toch een manager op kleuterniveauquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:43 schreef engine het volgende:
Nieuw spreekwoord: met alle schapen meeblatenquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
isaak is zwaar tegenstrijdig
vanmiddag met Marciano
er gaat geen geld uit de huishoudpot
alleen voor eten en schoonmaakspullen
in je wolfskleren?quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nieuw spreekwoord: met alle schapen meeblaten
quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac:
blablabla snap je? blablabla snap je?
Ik zou echt EELLLLUUKUUU keer zeggen: nee, leg eens uit?
die zit te mokken bij isaakquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
Waar is Bern? The MultiLover?![]()
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk hoor, het klopt niet dat ze om haar rug afgekeurd is.quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:14 schreef pingu66 het volgende:
Soepele dansmooves met een afgekeurd lichaam......
Neehoor.. hij wil heeeel graag vuurwerk maar het boeit hem niet doorquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:47 schreef Silves het volgende:
Straatje schoonvegen...ook vanmiddag dat vuurwerk er MOET komen..en alweer met Marcia.
ik zou het zo vaak zeggen tot iedereen ermee stoptquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:47 schreef mangalie het volgende:
[..]Ja, maar de schapen zitten maar te knikken in de stoeltjes
Spreekt zichzelf ook tegen want wil helemaal geen kleren maar stond wel beslissend op groen dus pakmomenten genoegquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac:
blablabla snap je? blablabla snap je?
Ik zou echt EELLLLUUKUUU keer zeggen: nee, leg eens uit?
jaquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:53 schreef R0T29 het volgende:
Ik heb JW tot voor kort altijd een negatieve eikel gevonden. Ik merk dat ik hem steeds meer begin te waarderen. Zegt dat wat over mij of over de rest van het gepeupel daar?
maar niemand haptquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Spreekt zichzelf ook tegen want wil helemaal geen kleren maar stond wel op groen dus dat zijn nou van die pakmomenten
hij lult zoveel dat ze het niet eens horenquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Spreekt zichzelf ook tegen want wil helemaal geen kleren maar stond wel op groen dus dat zijn nou van die pakmomenten
JanW zit nog altijd vast in zijn Blauwe Stoel , al maanden geen moer bijdragen, het went blijkbaarquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:53 schreef R0T29 het volgende:
Ik heb JW tot voor kort altijd een negatieve eikel gevonden. Ik merk dat ik hem steeds meer begin te waarderen. Zegt dat wat over mij of over de rest van het gepeupel daar?
pff kijk er niet naar uit..quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:57 schreef Silves het volgende:
En dan zijn bro Marcia in jan als manager..die hebben het hele draaiboek al gemaakt..alleen kamer 3 dunt erg uit..er zal wel een roodstemmer nu als manager tegenover Marcia gaan staan.
dat heeft Berend vlot voor elkaarquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
ExplosionKim staat weer op Exploderen![]()
Ze wil morgen wel met Beren rondlopen
[ afbeelding ]
Maar toch de langste tijd bij planken, gisteren 10 min gehangen..verder jammer dat hij zich nooit uitlaat, maak mij niks uit...elke dag weer, ondertussen wil hij wel..gaat steeds beter..quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
JanW zit nog altijd vast in zijn Blauwe Stoel , al maanden geen moer bijdragen, het went blijkbaar
nah ze was heel redelijk en gaf argumentenquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
ExplosionKim staat weer op Exploderen![]()
Ze wil morgen wel met Beren rondlopen
[ afbeelding ]
JW is aan het tafelvoetballenquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
JanW zit nog altijd vast in zijn Blauwe Stoel , al maanden geen moer bijdragen, het went blijkbaar
wat zei ze nuquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
WapperWapperWapperWapper
WapperWapperWapperWapper
Goedzoowww... Allemaal vrij dansen![]()
[ afbeelding ]
zei ze uu tube?quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
mirthe wil vragen of ze op u tube mag
het heet verdorie You Tube
Verbaast me nixquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat zei ze nu
10 jaar geleden 3 maanden les gehad
Ja elk topicquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, het klopt niet dat ze om haar rug afgekeurd is.
Met dansen, opdrachten en andere zaken is dat gebleken.
Maar om dat elke topic te herhalen...... ?
Maar wel met veel enthousiasme uit dat ei gekropen...ze staat nog altijd te dansenquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vanochtend weer uit t ei gekropen.. awww
raarrrrrrquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:09 schreef HappyCharly het volgende:
Erik heeft zijn shift gewisseld.. hij gaat nu vannacht met Mirthe...
ehhhh
schattig he, het kuikentjequote:Op dinsdag 13 december 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Maar wel met veel enthousiasme uit dat ei gekropen...ze staat nog altijd te dansen
Jaquote:
Samen likken..die vinden met zijn 2en wel iets om aan te likken, al is het de tafelpoot waar nog wat jam aan plakt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:09 schreef HappyCharly het volgende:
Erik heeft zijn shift gewisseld.. hij gaat nu vannacht met Mirthe...
ehhhh
Moraima wil 25 shoptegoed van Rupiequote:Op dinsdag 13 december 2022 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
gesprek tussen Mora en Rupi... zo'n temperament.. zo grappig
mopperen, schelden in t Papiaments, lieve woorden, lachen, praten, mopperen.. etc
ballen in me buikquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Bahhhhh wat een gezicht dat de vieze likker trekt..koot en de Bie.. de vieze man.
en andersom ook, 50 euro vroeg hijquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Moraima wil 25 shoptegoed van Rupie
Vreselijk duo..quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:12 schreef HappyCharly het volgende:
gesprek tussen Mora en Rupi... zo'n temperament.. zo grappig
mopperen, schelden in t Papiaments, lieve woorden, lachen, praten, mopperen.. etc
Te sneaky, ordinair, ze stelen als de raven...een tegen woord wordt je echt de hele dag kapot gemaakt met vingers en scheldwoorden..maar prima voor je leg je niks in de wegquote:
ja maar dat is deel van mijn lolquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Te sneaky, ordinair, ze stelen als de raven...een tegen woord wordt je echt de hele dag kapot gemaakt met vingers en scheldwoorden..maar prima voor je leg je niks in de weg
de peerrrreetjessssquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:18 schreef HappyCharly het volgende:
Waar zijn morgen 3 pogingen voor?
saffiertjes, wel opletten hoorquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:17 schreef woxxel het volgende:
Wat heeft ie in z'n zak van z'n spijkerbroek?
3 pogingen per persoon verstond ik..quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:18 schreef engine het volgende:
Erik heeft morgen 3 kansen om het record te pakken
Kim k is iemand op zijn of haar bek aan het timmerenquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
3 pogingen per persoon verstond ik..
Guines recordsquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
De Baas Bléért
ER ZIJN 3 POGINGEN MORREGEHH
3 POGINGEN
Geen idee waar 'ie het over heeft
Ja Erik heeft dus drie kansen morgen om dat record te pakken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
3 pogingen per persoon verstond ik..
plus nog 2 andere als ik het goed begrepen heb...quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Erik heeft dus drie kansen morgen om dat record te pakken.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
plus nog 2 andere als ik het goed begrepen heb...
Tokkie van de loods..quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim k is iemand op zijn of haar bek aan het timmeren
Geen officiële. Er komt niemand kijken en het worden gewoon houtje-touwtje records voor de leuk... PR-etjes...quote:
in 3voud indienen bij de mods van dit subforumquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
Kan ik hier mijn 24uur aanvragen?
Ah okay dat zou kunnen. Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
plus nog 2 andere als ik het goed begrepen heb...
Wil je erover praten met een roze koek?quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
Kan ik hier mijn 24uur aanvragen?
Je kan de roze koek in het Achtertuintje latenquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wil je erover praten met een roze koek?
wel een beetje vreemd om half 11 savonds tochquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lange SL, misschien worden ze toegesproken of bijgepraat ....
Ja, of er is iemand geflipt .....quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
wel een beetje vreemd om half 11 savonds toch
Is goed, ik leg hem bij die HEEL ONZICHTBARE POORT van bladerenquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kan de roze koek in het Achtertuintje laten
dat klinkt spannenderquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, of er is iemand geflipt .....
Leg maar bij de tondeuse.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kan de roze koek in het Achtertuintje laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
wat zeiden ze danquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:33 schreef Silves het volgende:
Dus wel iets gebeurd..Babs en Wendy JW over????
fantastisch hequote:Op dinsdag 13 december 2022 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
Domme Questionnaires weer... godkolere hoe lang ze die bullshit volhouden 24 uur per dag
das SMeagolquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:35 schreef HappyCharly het volgende:
Gandalf: dat kale poppetje uit lotr die My precious zei
Ik reken het goed
Geloof nu in de aanbieding bij de blokker..weet nu elk antwoord op die kutvragen..dus deze ga ik niet kopen.Erik en Mirthe leren de kaartjes al uit het hoofd..ze hebben nachtdienst vannacht gezellig.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
Domme Questionnaires weer... godkolere hoe lang ze die bullshit volhouden 24 uur per dag
stiekem kaartjes uit je hoofd leren, hoe sneu ben je danquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Geloof nu in de aanbieding bij de blokker..weet nu elk antwoord op die kutvragen..dus deze ga ik niet kopen.Erik en Mirthe leren de kaartjes al uit het hoofd..ze hebben nachtdienst vannacht gezellig.![]()
ja heeeeeel sneuquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
stiekem kaartjes uit je hoofd leren, hoe sneu ben je dan
Maar kun je er geld mee verdienenquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Geloof nu in de aanbieding bij de blokker..weet nu elk antwoord op die kutvragen..dus deze ga ik niet kopen.Erik en Mirthe leren de kaartjes al uit het hoofd..ze hebben nachtdienst vannacht gezellig.![]()
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zelfs de mindere slimmers weten nu alle antwoorden..dank zij omroep max..herhaling voor de 10de keer.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
Voordeel is dat ik me slim voel als ik die mensen 30 seconds hoor spelen...
quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kleine fittie van vanmiddag .....
yep gezien..Gj was op dreef, wel gelijk had hij..wat een zuiger die dyson.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en bedanktquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Zelfs de mindere slimmers weten nu alle antwoorden..dank zij omroep max..herhaling voor de 10de keer.
Djedi ookquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:48 schreef engine het volgende:
Oei Mexx dus ook klaar met Kim. Ze vindt haar uitspraken respectloos.
KimK*Tquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:47 schreef engine het volgende:
Mexx is echt klaar met haar.
Wie is haar?
Wie gaf dit antwoord?quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Rivier die door London loopt...de loire....
Ik kan echt een kutavond (sorry voor mijn taalgebruik) maar toen ik dit las , schoot ik hardop in een lachquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Rivier die door London loopt...de loire....
Satisfyer.quote:
Ja te klein, te groot, stomme kleur en ruilen maar..quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:03 schreef Aggie46 het volgende:
Maar ze kunnen niet op internet.
Hoe dan op Zalando?
Met toestemming van achter, zeker.
Zal me wat worden als iedereen gaat bestellen.
Echt he, ik zie dat helemaal voor me.quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja te klein, te groot, stomme kleur en ruilen maar..
daar lopen de jonge meiden wel voor warmquote:Op dinsdag 13 december 2022 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik heeft een sexy korte broek aangetrokken met hoog opgetrokken zwarte sokken![]()
Oh ja, natuurlijk niet. Geen info op het schermquote:Op dinsdag 13 december 2022 23:08 schreef Silves het volgende:
Ja hoor het scherm is idd kapot..geen nachtdienst zegt Wendy
Geen belletjes voor kerstsong dus..quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk niet. Geen info op het scherm
Ik zit toevallig op een pakket van Zalando te wachten..morgen komt het ..geen 24 u service, super druk voor de kerst..zou Zalando wel daar op tijd leveren...?quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt he, ik zie dat helemaal voor me.
Ik ben altijd dagen bezig om iets uit te zoeken.
(Ja, leuk, toch maar niet.
Verdikke, mijn maat uitverkocht. etc.)
Het zal bij hun hetzelfde zijn als ze deze maand moeten of willen bestellen: decembermaand he.
Dat vraag ik me af. Als het echt bij de loods moeten afleveren is het in het buitengebied.quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik zit toevallig op een pakket van Zalando te wachten..morgen komt het ..geen 24 u service, super druk voor de kerst..zou Zalando wel daar op tijd leveren...?
Nee joh wordt bezorg bij JdM en die brengt het naar de loodsquote:Op dinsdag 13 december 2022 23:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Als het echt bij de loods moeten afleveren is het in het buitengebied.
Niet echt op de route.(geen woonhuizen etc.)
Ik durf het bijna niet te zeggen maar..het zijn meestal medelanders die niet zo goed (slecht) Nederlands spreken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee joh wordt bezorg bij JdM en die brengt het naar de loods
Ik gok dat als er een paar duizend tegelijk wordt neergelegd ze het wel komen brengen hoor..quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:14 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Als het echt bij de loods moeten afleveren is het in het buitengebied.
Niet echt op de route.(geen woonhuizen etc.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |