Als Kim vD dit duidelijk heeft, kan ze Isaac (net als bij Madeleine, met de lijstjes van Wanda) voor het blok zetten, en voor "vuur" gaan. Of niet ??quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
Isaak lult bij groepje A zo
en bij groepje B zo
huh?quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:27 schreef Harry het volgende:
[..]
Als Kim vD dit duidelijk heeft, kan ze Isaac (net als bij Madeleine, met de lijstjes van Wanda) voor het blok zetten, en voor "vuur" gaan. Of niet ??
In het handboek:quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
Zou een Motie van wantrouwen tegen de huidige Manager nou zo moeilijk zijn? ze zijn met 27
Als Kim D dat door heeft doet ze hetquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:27 schreef Harry het volgende:
[..]
Als Kim vD dit duidelijk heeft, kan ze Isaac (net als bij Madeleine, met de lijstjes van Wanda) voor het blok zetten, en voor "vuur" gaan. Of niet ??
Benieuwd wat de rest voor haar knutselt..quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:31 schreef Silves het volgende:
Wendy net pech gehad met een echte taart..Mirthe heeft geluk, daar gaat ruppie een taart voor maken
Omdat haar man ..een nee stemmer is?quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom gaat Esther geen nieuwe kleding kopen? Zegt steeds dat ze alleen oude kleding heeft.
De TirannenWet.. U zult niets tegen mij ondernemen.. op straffe van Geen Eten, en Geen Spelletjes.. alleen wel voor mijn Bro's Martin, Jappie en Marciequote:Op dinsdag 13 december 2022 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In het handboek:
Indien de manager tirannieke gedragingen vertoont is het de taak van de deelnemers om zich als schapen te gedragen, danwel achter zijn rug om te roddelen. Het is geenszins de bedoeling hem rechtstreeks aan te spreken. ''
exactquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De TirannenWet.. U zult niets tegen mij ondernemen.. op straffe van Geen Eten, en Geen Spelletjes.. alleen wel voor mijn Bro's Martin, Jappie en Marcie
En jef de schuld gaat geven..doet ze nogal graag..quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Benieuwd wat de rest voor haar knutselt..
ik vermoed dat ze morgenavond gaat klagen dat ze te weinig kreeg
Die heeft een abonnement bij de Kledingbankquote:Op dinsdag 13 december 2022 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom gaat Esther geen nieuwe kleding kopen? Zegt steeds dat ze alleen oude kleding heeft.
een pot wat?quote:Op dinsdag 13 december 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
Isaac heeft voor vrijdag een pot besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |