Gelukkig is het maar vieze inkt.. en geen Kutje die een Lul wil.. wat dát terugbouwen is een stuk lastigerquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
een tatoeage niks mis mee
maar om nu al te zeggen die moeten er weer af
dan is er ook niet over nagedacht
Kim K??quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:08 schreef Flow3r het volgende:
Iemand liep met deuren te gooien en liep geirriteerd te doen
Djedi?
over de gele kaart?quote:
Godsamme.. wissel ik van stream, denk ExplosionKim te zien...quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:08 schreef Flow3r het volgende:
Iemand liep met deuren te gooien en liep geirriteerd te doen
Djedi?
Hebben ze al gegeten dan?quote:
Ze wandelt al heel lang met Isaac maar wij mogen niks horenquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
over de gele kaart?
vanmiddag kregen we ook een snipper van een jankende kim te zien
meteen weggedraaid
Welnee, gaat vandaag ook niet meer gebeuren... morgen of volgende week interesseert geen hond daar meerquote:
gisteren zei ze dat ze geen 24 uur aan kan vragenquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze wandelt al heel lang met Isaac maar wij mogen niks horen
[ afbeelding ]
Die snap zelf ik wel... met 28 overblijvers nog 9 maanden vol moeten maken. is heikelquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
gisteren zei ze dat ze geen 24 uur aan kan vragen
pas in februari ofzo
ze MAG hem niet aanvragenquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die snap zelf ik wel... met 28 overblijvers nog 9 maanden vol moeten maken. is heikel
Contract?quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze MAG hem niet aanvragen
hoezo???
Dat er niemand meer vrijwillig weg mag.. vind ik wel logisch... de Psychs Achter hebben vast ook wel door dat FunExits voor de lol niet meer passen in hun Formatquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze MAG hem niet aanvragen
hoezo???
Voor Esther zo'n antieke koperen toeter, past haar beterquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:18 schreef ledn81 het volgende:
Wendy terwijl Rupie binnenkomt : "Roep even binnen dat de jus er zo aan komt"
Rupie : "De jus komt er zo aan, de jus komt er zo aan!"
JW 5 min later als ie bord in zijn handen krijgt : "Dit is wel droog, is er ook jus?"
Misschien kunnen we op groen gaan staan voor 2 gehoorappraaatjes voor Esther en JW vanavond?
vieze graaiers zijn het, vooral Wanda en Jappy hadden een overvol bordquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:20 schreef greysbones het volgende:
en er wordt teveel eten opgeschept
een aantal doen wat terug
de rest doet of hij/zij doof is
Izeik bepaaltquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac Skrééwt... Pak Wat Je Nodig hep.. Simper As That![]()
En De Baas wil Géén Stelling hore deze maand ..... Hé?
Onvoorstelbaarquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat ze het allemaal pikken van die grootsmoel .....
Of na het schreeuwen 1 op 1 met hem praten, lult ie altijd met je meequote:Op dinsdag 13 december 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Izeik bepaalt
ben je het er niet mee eens
bek houwe
Onbegrijpelijk idd. Lekkere sfeer ook...quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En dan krijgt die ook nog applausquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb 'm allang door... Isaac wil geen gezeik van zijn OnderVolk.. alleen van zijn Vertrouwelingenquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Izeik bepaalt
ben je het er niet mee eens
bek houwe
Isaak is veel benaderbarder dan Jeffquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk idd. Lekkere sfeer ook...
Ik vond het een stuk leuker met Jeff...quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak is veel benaderbarder dan Jeff
vind hij zelf
He Wat...U heeft De Grote WandaWaffel gehoord..quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:26 schreef ledn81 het volgende:
Geen gemopper van Wanda en Kenzi over het eten![]()
Oh wacht ze heben streamvrij
oorontsteking hoorde ik net??quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:28 schreef Flow3r het volgende:
Er werd een bord voor Mirthe opgeschept , die is er niet
Awhquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:29 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap wel waarom Erik zo veel eet ,hij schuift alles binnen 3 minuten naar binnen vaak zonder fatsoenlijk te kauwen of eerst zijn mond leeg te eten.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Daar klaagde ze gisteren toch ook al over? Ze wilde toen zure azijn druppels (azijnzuur)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat begrijp ik niet , ze hebben gisteren ruim ¤600 binnengetikt.. duurt dat zo lang dat Jumbo levert vandaag?quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
Hoe lang gaat het duren voor ze gaan klagen over het eten?
Leila noemde het net al aardappelen met worst
zag behoorlijk groen moet ik zeggen
nee Isaak moet bouwenquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat begrijp ik niet , ze hebben gisteren ruim ¤600 binnengetikt.. duurt dat zo lang dat Jumbo levert vandaag?
Ik erger me kapot aan die manquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:29 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap wel waarom Erik zo veel eet ,hij schuift alles binnen 3 minuten naar binnen vaak zonder fatsoenlijk te kauwen of eerst zijn mond leeg te eten.
Ze hebben allebei niet genoeg, Sas eet meer dan hunquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
Leila en Berend vinden dat stampot Andijvie(denk ik) niet vult
Meteen een maand laten koken die twee,laat maar zien dat je het beter kan.quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
Boerenkoolstampquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
Esther hoort waneer het haar uitkomtquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:33 schreef Flow3r het volgende:
GJ ergert zich aan Esther want Esther gaat altijd aan de verkeerde kant zitten van de persoon die spreekt en dan moet Janet het weer doorvertellen waardoor Janet de helft mist en dat vindt GJ niet eerlijk
dat was hij al toen Alicia vertrokquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:35 schreef engine het volgende:
GJ is ook met veel mensen klaar inmiddels.
Jepquote:
Hij wilde toch naar huis?quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:35 schreef engine het volgende:
GJ is ook met veel mensen klaar inmiddels.
Wie zegt dit? Of is dit al een tekst van de Roast?quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
Voegt , Zeg Maar Heej Zoowie nog wel iets bij?
Nee Luister.. Wat voor nut heeft dat KutKindje nog daar?
Nee maar Luister.... waarom zit dat Nixnutkind daar nog![]()
[ afbeelding ]
Soms wat 'onderdanig' gedrag . simpele dingen in twijfel trekken zoals net met de tandenborstel bij Isaac .quote:
Hij heeft het te drukquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:38 schreef Dotteke het volgende:
Vanmiddag zegt Isaac dat iedereen een stelling kon aanvragen. `nog geen 8 uur later zegt hij dat niemand deze maand meer een stelling kan aanvragen.
Ze was ook naar hiernaast geroepen zei Janetquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
Berend irriteerde zich aan Kim K die boos werd omdat haar naam genoemd werd (ivm de gele kaart)
ze liep met de deuren te slaan en doen
Isaak trekt dat totaal nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |