Tegen wie zei die dit?quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:58 schreef R0T29 het volgende:
Jasper over iemand van de Febo: "...Omdat er verkeerd is gedrukt. Die stageloper heeft met zijn dikke worstenvingers..." * Soundlock
Misschien bij de feboquote:Op dinsdag 13 december 2022 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
Sas is er effe niet bij.. TWEE UUR DE TIJD GEHAD
Zij was ook degene die dacht dat als je 1000 euro uit de prijzenpot haalde je er 25.000 voor terug kreeg 🤣🤣🤪quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:54 schreef Silves het volgende:
Moira is stiekum het duurste vrouwtje...wil alles hebben met minimale inzet.
Neeejjj... Als we er niet uitkomen gebeurt en NIX.. Aldus Isaac vanmorgenquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:06 schreef Dotteke het volgende:
Als we er niet uit komen dan is iedereen vrij om een stelling er in te gooien zegt Isaac
Een chaos is hetquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:10 schreef R0T29 het volgende:
Wat een stemmingen dit joh...dat gaat zelfs hier in de 2e kamer beter
Dan is het a dan wordt het b Isaac gaat het nu weer simpel makenquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
Het was voorspelbaar.. ze kunnen nix uit hunzelf
Dat snap ik ook niet helemaal. Maak het dan hardquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
Bern is ook Zwitserland.. zit gluiperig in de hangstoel nix mee te beslissen... dat gebeurt vast wel achteraf wel weer
Ik snap er nu nog minder vanquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Ik hoor dat mensen er geen snars meer van snappen. Marciano, leg het even uit.
De hoofdstad zelfs!quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
Bern is ook Zwitserland.. zit gluiperig in de hangstoel nix mee te beslissen... dat gebeurt vast wel achteraf wel weer
kerstboom, kleren, vuurwerk.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:14 schreef mootie het volgende:
Maar 2,5 k voor kerst en oud en nieuw, ze mogen er toch geen voedsel etc van kopen?
Waar willen ze het dan aan uitgeven.
Kerstboom aankleding vuurwerk? Geen ideequote:Op dinsdag 13 december 2022 14:14 schreef mootie het volgende:
Maar 2,5 k voor kerst en oud en nieuw, ze mogen er toch geen voedsel etc van kopen?
Inderdaad, ik heb geen idee, lijkt me sterk dat er voor 2.5k aan kerstzooi in dat boek staan.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:14 schreef mootie het volgende:
Dit is een oplossing, voor alles stemmen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffffft... omdat 1 iemand een kritische vraagt stelt geen stemming... goed leiderschapVerzin dan een oplossing
Daar was toch al voor gestemd?quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog steeds geen geld uit de pot. Na de lunch stemmen voor de kerstboom.
Hij zei erachter: schijtluizenquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Ik hoop dat ze boven die 6000 uitkomen..
Hemel wat een chaosquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Isaac doet het gewoon opnieuw geloof ik
Kerstboom stemming na de lunch. De pot is vrij om aan te spreken. (wel stemmen voor elk item uit het boek)quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:24 schreef chufi het volgende:
Is er nou iets afgesproken of niet ... De kerstboom gaat sws door begreep ik wel
Er is afgesproken dat er niks is afgesproken...als je iets wil mag je op afspraak een stemming invoeren waarover dan afspraken worden gemaaktquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:24 schreef chufi het volgende:
Is er nou iets afgesproken of niet ... De kerstboom gaat sws door begreep ik wel
Bij deze ben ik het met Kenzi eens...quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzi flink afgeven op Moraima. Ze verdient nooit wat, maar wordt wel steeds de hemel in geprezen. Ze doet niks.
Mirthe : Maar ze is lief.
En om die in 5min ook in chaos te storten.. die hele groep kan gewoon nix, allemaal egoïsjesquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:27 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Er is afgesproken dat er niks is afgesproken...als je iets wil mag je op afspraak een stemming invoeren waarover dan afspraken worden gemaakt
KimK idd, die heeft iets niet respectvols gezegd weer "Ik wil mensen zien huilen hier, zeker als ze doof zijn" lees : Estherquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:30 schreef R0T29 het volgende:
Mexx wil niemand kiezen met een eliminatie als er mensen zijn die naar huis willen, maar ze wil er niet op stemmen.
(Djedi / KimK?)
Vrij triest inderdaad ... worden ontzettend in bescherming genomen door de febo. Zeggen beiden echt de meest walgelijke dingen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
KimK idd, die heeft iets niet respectvols gezegd weer "Ik wil mensen zien huilen hier, zeker als ze doof zijn" lees : Esther
KimK en Wanda worden echt buiten beeld gehouden vanwege de groffe dingen die ze roepen blijkbaar
Zoë of Berend dragen ook weinig tot niets bij aan de huishoudpot.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Bij deze ben ik het met Kenzi eens...
Ze zijn nu ook niet in beeld, terwijl ik zeker weet dat KimW/K en Djedi nu fakking Kamer 3 aan het verbouwen zijn omdat ze net genoemd werden vanwege de fakking gele kaartenquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vrij triest inderdaad ... worden ontzettend in bescherming genomen door de febo. Zeggen beiden echt de meest walgelijke dingen.
Nee.. ze moet een half jaar volmaken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:41 schreef R0T29 het volgende:
KimK bij Isaac. Gaat ze haar 24 uur aanvragen?
Van wie?quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. ze moet een half jaar volmaken.
Er lijkt iets contractueels te zijn. Het zijn allemaal vermoedens, maar het lijkt erop dat voor het half jaar, de vaste lasten terugbetaald moeten worden.quote:
Zei Kimk dit? ik geloof het niet zo. Heb er nog niemand over gehoord.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er lijkt iets contractueels te zijn. Het zijn allemaal vermoedens, maar het lijkt erop dat voor het half jaar, de vaste lasten terugbetaald moeten worden.
Nope ikke ook niet..quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zei Kimk dit? ik geloof het niet zo. Heb er nog niemand over gehoord.
Dat mag ... het is niet voor niks een vermoeden.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar voordat je het weet is het hier een waarheidquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat mag ... het is niet voor niks een vermoeden.
Ze heeft gezegd dat ze nog niet weg kan, pas over 2 maand. Dat ze eigenlijk per direct weg zou willen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar het zou wel een reden kunnen zijn..een soort borg ofzo.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heb er duidelijk vermoeden bij gezet m.i.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar voordat je het weet is het hier een waarheid
In livestreams van oud bewoners is vragen over de regie niet gewenst en worden niet beantwoord. Dat zegt toch ook wel iets.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er zal wel een zooi medicatie inzittenquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:51 schreef 5thencounter het volgende:
KimKraak.. helemaal zonder Uitbarstingen![]()
[ afbeelding ]
Zo erg zou ik dat niet vinden. De opzet van het programma zou wel een beetje mogen veranderen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
Mirtje is bang dat met geld uit de Pot halen en minder verdienopdrachten komen...
Er loopt er op dit moment er al een van Max ¤700, gisteren ¤560 verdiend.. en de Potroof loopt ook nog steeds vaag kind
Esther en Janet hadden het over vaste lasten wel of niet terug krijgen.en je inleg. Filmpje staat ergen in een topic van vanachtquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther en Janet hadden het over vaste lasten wel of niet terug krijgen.en je inleg. Filmpje staat ergen in een topic van vanacht
Je zou het denken he🤣quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:07 schreef Silves het volgende:
In elk verhaal van Gj komt weer zijn familie aan bod..elke vergelijking..beetje teveel familie ziek..komt hij uit urk?
Ik zou het ook een onrecht vinden als "GJ de familieman" het programma wint 🤣quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach ... GJ kan ook al niet tegen onrecht .....*slow hand clap*
quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe vond over de streep leuk, daarmee leer je de mensen beter kennen. Vraagt Berend wat weet je er nog van.
Mirthe weet bijna niets meer
Schattigquote:Op dinsdag 13 december 2022 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe vond over de streep leuk, daarmee leer je de mensen beter kennen. Vraagt Berend wat weet je er nog van.
Mirthe weet bijna niets meer
Hij voegt niet veel toe vind ik. Rondjes lopen met Babette of Wendy en dat was het.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah GJ wil wegDie zou ik enorm missen. Leuke vent
En bijzondere meningen ... bv over verkrachting.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij voegt niet veel toe vind ik. Rondjes lopen met Babette of Wendy en dat was het.
Gelukkig mogen smaken verschillenquote:Op dinsdag 13 december 2022 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij voegt niet veel toe vind ik. Rondjes lopen met Babette of Wendy en dat was het.
En babbelen buiten.quote:
Jeffquote:
O ze heeft het over Jeff, wist even niet over wiequote:Op dinsdag 13 december 2022 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet nu tegen Isaac over Jeff klagen en roddelen. En wat doet Isaac? Meelullen met Babet en haar naar de mond praten
slang.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet nu tegen Isaac over Jeff klagen en roddelen. En wat doet Isaac? Meelullen met Babet en haar naar de mond praten
Babat heeft steeds iemand door en dan komt ze er weer achter dat ze het mis heeft. Ze spelen een psychologisch spelletje met haar en ze heeft het niet door, onze studentequote:Op dinsdag 13 december 2022 15:33 schreef engine het volgende:
Heeft even geduurd maar Babette heeft het door
Daarna ga je meteen langs de fiscus en is zo goed als de helft van je koffertje leegquote:Op dinsdag 13 december 2022 15:35 schreef engine het volgende:
Nou die spelshow waarbij je één miljoen in een koffertje krijgt bestaat wel hoor Babette
Dat is hier niet andersquote:Op dinsdag 13 december 2022 15:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarna ga je meteen langs de fiscus en is zo goed als de helft van je koffertje leeg
Ze snapt niet dat dit een spel is...quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet snapt het niet. Je kan het met mensen eens zijn, maar dan hoeven het nog niet je beste vrienden te zijn. Die spoort ook echt niet
Jeff was haar beste vriend, toen hij haar drank en shag kon bezorgenquote:Op dinsdag 13 december 2022 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet snapt het niet. Je kan het met mensen eens zijn, maar dan hoeven het nog niet je beste vrienden te zijn. Die spoort ook echt niet
Maar geen roldeo!quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff was haar beste vriend, toen hij haar drank en shag kon bezorgen![]()
Die had ze van huis mee kunnen nemen, shag niet en drank ook nietquote:
Benieuwd wie dat gaan worden.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor de agenda, 26 december moeten nieuwe kandidaten voor manager zich melden. Verkiezing dus op 4 januari.
Hij zal een gedeelte door lullen en gedeelte opslaan voor eigen gebruik.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:48 schreef pingu66 het volgende:
Babet loopt leeg tegen Isäac die vervolgens dat weer doorlult aan Jeff denk ik. Maar ben het overigens wel met Babbet eens voor wat Jeff en KimD betreft. Ze is alleen een beetje laat met dat inzicht 🤣
Ze heeft een uurtje geleden Gertje ook al bestookt over Sjeff... maar ving bot op Gertjes Struisvogel effectquote:Op dinsdag 13 december 2022 15:48 schreef pingu66 het volgende:
Babet loopt leeg tegen Isäac die vervolgens dat weer doorlult aan Jeff denk ik. Maar ben het overigens wel met Babbet eens voor wat Jeff en KimD betreft. Ze is alleen een beetje laat met dat inzicht 🤣
Zijn er al 4 geweest vandaag, dus denk niet dat er nog eentje komt vandaag.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
Wie zingt er even een Kerstliedje.. opdat we niet vergeten dat er nog een Opdracht loopt
Vannacht toch vooral?quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er al 4 geweest vandaag, dus denk niet dat er nog eentje komt vandaag.
Whût? 4 al? Was ik er ff weer nietquote:Op dinsdag 13 december 2022 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er al 4 geweest vandaag, dus denk niet dat er nog eentje komt vandaag.
Jij loopt een eindje voor, ik hoorde hem wel zeggen dat die man hard kwam, hoorde kamer vijf dan weet nietquote:Op dinsdag 13 december 2022 15:54 schreef engine het volgende:
Marciano: "Weet je hoe hard die man gaat komen? Die man gaat zo hard komen dat zelfs kamer vijf heeft gezegd..."..audio lock.
Ja vannacht twee en vanmorgen ook twee Jeff en Berendquote:
Ja vannacht Wanda en die ander weet ik zo niet JWquote:Op dinsdag 13 december 2022 15:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût? 4 al? Was ik er ff weer niet
Er is een kindeke geboren op aardquote:Op dinsdag 13 december 2022 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Vooruit ...I'm dreaming of a white Christmas
Just like the ones I used to know.
Het is ook totaal niet grappig.quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof niet dat de roast van Jeff erg wil vlotten.
Er gebeurd gewoon vrijwel niets, tis mak allemaalquote:Op dinsdag 13 december 2022 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
Er moet altijd wel ergens in een rls geroost worden...terwijl een aantal strotjes al afgesneden kunnen worden nog voor de start![]()
Vreemd, er worden blijkbaar te weinig gele kaarten uitgedeeld
Bij mij loopt de stream op de tv altijd iets voor op de laptopquote:Op dinsdag 13 december 2022 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij loopt een eindje voor, ik hoorde hem wel zeggen dat die man hard kwam, hoorde kamer vijf dan weet niet
De eerste zinnen waren wel goed..nu hoor ik dat kamer 3 ..jef gaat afzeiken..kan niet wachten op de roast...quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie en wat betekent het überhaupt? (die man gaat hard komen)quote:Op dinsdag 13 december 2022 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij loopt een eindje voor, ik hoorde hem wel zeggen dat die man hard kwam, hoorde kamervijf dan weet niet
Ahh, dat schiet al lekker opquote:Op dinsdag 13 december 2022 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vannacht Wanda en die ander weet ik zo niet JW
en vanmorgen Berend en Jeff
Deze zin kun je op twee manieren lezenquote:Op dinsdag 13 december 2022 15:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat wordt gewoon een pure afzeik spreekbeurt voor en over Jeff, heeft niets met een roast te maken want ze menen dit echt en dat is wat anders dan een roast.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:00 schreef Silves het volgende:
[..]
De eerste zinnen waren wel goed..nu hoor ik dat kamer 3 ..jef gaat afzeiken..kan niet wachten op de roast...
Over die 2e manier heb ik minder zorgen eigenlijk..quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:01 schreef engine het volgende:
[..]
Deze zin kun je op twee manieren lezen
Neuh.. maar een aantal straks helemaal stijf verrot schelden mag...quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er gebeurd gewoon vrijwel niets, tis mak allemaal
Vrijdagavond.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:02 schreef woxxel het volgende:
weet iemand wanneer de roast is? die wil ik echt niet missen
Jip heb trouwens geen idee wie er allemaal al geweest zijnquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, dat schiet al lekker op
Vrijdagquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:02 schreef woxxel het volgende:
weet iemand wanneer de roast is? die wil ik echt niet missen
Dan mag hetquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh.. maar een aantal straks helemaal stijf verrot schelden mag...![]()
Ohhw wacht.. Het heet Roasten
En Wanda haar scharrel doet nu even hard mee..wel ondertussen bij Jef nu uitluisteren wat hij denkt.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon een pure afzeik spreekbeurt voor en over Jeff, heeft niets met een roast te maken want ze menen dit echt en dat is wat anders dan een roast.
Die plekken op je matras waar je zo weer induikt meid!quote:
Ze zullen er wel zo'n totaal niet grappige standup comedian naar laten kijken en waar nodig het laten aanpassen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Als het vrijdag ineens wel goed is, en vloeiend loopt, dan weten we dat er wat hulp vanuit de 'hemel' is gekomen.
Dat doet hij de hele tijd al, alleen dan nu met iedereen als publiek en niet een enkelingquote:
Als ik het goed begrijp komen Jeff, Zoe, Martin en Berend aan de beurt en gaan elkaar roasten. Die heb ik voorbij horen komen.quote:
Dat was ook ooit bij utopia dacht ik, de teksten kant en klaar afgeleverd..quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Als het vrijdag ineens wel goed is, en vloeiend loopt, dan weten we dat er wat hulp vanuit de 'hemel' is gekomen.
HI-LA-RISCHquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:08 schreef Dotteke het volgende:
Je ben inmiddels als 29. zoveel kilo afgevallen kan je je fluit al zien, stukje roast over Berend
De laatste keer dat je hebt kunnen zien hebt was dat je dacht dat je hem alleen kon gebruiken om te plassen
Is van de week al gestemd voor de kerstboom, die stemming was toch al aangenomen?quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:07 schreef juul. het volgende:
Is er nou al gestemd voor de kerstboom uit de prijzenpot of gaat dat met Pasen gebeuren?
Oh echtquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is van de week al gestemd voor de kerstboom, die stemming was toch al aangenomen?
Dacht dat Jasper hier mee kwam of Marcianoquote:
Bern ook, schijnt keihard te zijn zei Wanda net,,,mss zien we zijn ware denkwijze eens.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp komen Jeff, Zoe, Martin en Berend aan de beurt en gaan elkaar roasten. Die heb ik voorbij horen komen.
Jasper volgens mij .. die was aan het dicteren.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat Jasper hier mee kwam of Marciano
Ja Jamet moest met een lijstje komen wat het allemaal ging kosten en dan zou hij bestellen, dacht dat ze zei voor 500 ongeveerquote:
Marciano kwam er mee. Daarna gingen ze er samen op door.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat Jasper hier mee kwam of Marciano
Ik denk dat dit een stelling is waar de hele CoS zich achter kan scharen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:09 schreef Verida het volgende:
het zal wel aan mij liggen, maar ik vind een roast dus helemaal niet leuk in deze setting.
een roast kan, met de nadruk op kan, leuk zijn als het uitgevoerd wordt door goede comedians. Maar dit amateurgedoe vind ik stuitend.
Nee, de hoogte van de Potroof is nog niet eens vastgelegdquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is van de week al gestemd voor de kerstboom, die stemming was toch al aangenomen?
Klopt, maar daar hadden ze die standuppers gewoon uitgenodigd, dat gebeurd natuurlijk hier achter de schermen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat was ook ooit bij utopia dacht ik, de teksten kant en klaar afgeleverd..
Marciano ook, daarom weet ik wie er mee kwam.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jasper volgens mij .. die was aan het dicteren.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:10 schreef engine het volgende:
[..]
Marciano kwam er mee. Daarna gingen ze er samen op door.
hehe.. ik geloof je, luister met een half oor. Blijven ongrappige grappenquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marciano ook, daarom weet ik wie er mee kwam.
Komt vast nog wel een filmpje van, vind het zelf niet zo belangrijk van wie het nu kwam
Is het ook. Ik luister ook niet zo goed, het is niets vandaag een beetje mak allemaalquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hehe.. ik geloof je, luister met een half oor. Blijven ongrappige grappen
ze hadden goede suprises moeten maken, daarmee hadden ze elkaar in de maling kunnen nemen, of een goed gedicht bij een suprise, waarmee best wel iemand in de zeik genomen kan worden.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hehe.. ik geloof je, luister met een half oor. Blijven ongrappige grappen
Over wie hebben ze het nou? JW zegt al 2 keer geen discussie met iemand te kunnen voeren, maar viel er zelf wat later in.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:15 schreef ledn81 het volgende:
Sfeermaker en opper mopperaar zit op de bank te mopperen dat er wel wat meer sfeer in de loods mag komen. Dat gemopper op elkaar.
Kerstboom hoeft verder ook niet perse. Op 1 januari is dat toch weer weg. Gezellige man is dat![]()
Edit het gaat over JW
Die grap is bijna ouder dan het beroepquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:16 schreef pingu66 het volgende:
Humor van Berend
Op raam kloppen van een prostituee en vragen wat kost het?
Vrouw zegt 50 ¤
Berend oh das goedkoop.voor dubbel glas.😭
Met aangeplakte Esther naast hemquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:15 schreef ledn81 het volgende:
Sfeermaker en opper mopperaar zit op de bank te mopperen dat er wel wat meer sfeer in de loods mag komen. Dat gemopper op elkaar.
Kerstboom hoeft verder ook niet perse. Op 1 januari is dat toch weer weg. Gezellige man is dat![]()
Edit het gaat over JW
Hij heeft hem al 3x verteld als anekdote van hem en zijn vriendengroep ...zuchtquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die grap is bijna ouder dan het beroep
Ik denk GJquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Over wie hebben ze het nou? JW zegt al 2 keer geen discussie met iemand te kunnen voeren, maar viel er zelf wat later in.
Dat is zo'n slechte mop die je leest in een boekje maar Berend voert het dus gewoon uitquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:16 schreef pingu66 het volgende:
Humor van Berend
Op raam kloppen van een prostituee en vragen wat kost het?
Vrouw zegt 50 ¤
Berend oh das goedkoop.voor dubbel glas.😭
Ik verstond ook 4x stelling maar blijkt bestelling te zijn, voor de maand december.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:30 schreef engine het volgende:
De manager is stellingen aan het verzamelen. Gaan ze nog een keer vergaderen vandaag?
quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik verstond ook 4x stelling maar blijkt bestelling te zijn, voor de maand december.
Vond 'drop' al een vreemde stelling
Nou heeft het wel weer over 'stellingen uit het entertainmentboek' schiet mij maar lek. Marciano vroeg of hij 'drop er al op heeft staan'.quote:
48 uur, non-stop.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:39 schreef Seattle het volgende:
Erik moet gewoon Guiness Record hoelahoep gaan doen
Ja hij noemt het stellingen maar staat vanalles op die lijst...ook een sterrenkijker. Misschien heeft Marciano gewoon heel veel zin in dropquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou heeft het wel weer over 'stellingen uit het entertainmentboek' schiet mij maar lek. Marciano vroeg of hij 'drop er al op heeft staan'.
Drop is toch x 25 ??quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hij noemt het stellingen maar staat vanalles op die lijst...ook een sterrenkijker. Misschien heeft Marciano gewoon heel veel zin in drop![]()
Ben wel benieuwd hoe ze dit gaan beslissen.
Ah dan staat er meer in dan ik dacht.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:41 schreef engine het volgende:
Gourmetstellen staan ook op de lijst. Kenzi voegt een blender toe.
Heel apart om een bank te zien en een plant, en een achtertuin zegt Mirthe?? in de loods hebben ze een bank met een plant en achtertuin...quote:
Die kom echt uit een mega eiquote:Op dinsdag 13 december 2022 16:47 schreef ledn81 het volgende:
Mirthe over Frank Lammers (ze kijken de Jumbo kerstreclame)
Hij is wel aangekomen... misschien door de Jumbo
quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:47 schreef Silves het volgende:
[..]
Heel apart om een bank te zien en een plant, en een achtertuin zegt Mirthe?? in de loods hebben ze een bank met een plant en achtertuin...
Er staan op de site van de Jumbo meer reclame filmpjes.quote:Op dinsdag 13 december 2022 16:47 schreef ledn81 het volgende:
Mirthe over Frank Lammers (ze kijken de Jumbo kerstreclame)
Hij is wel aangekomen... misschien door de Jumbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |