Tegen wie zei die dit?quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:58 schreef R0T29 het volgende:
Jasper over iemand van de Febo: "...Omdat er verkeerd is gedrukt. Die stageloper heeft met zijn dikke worstenvingers..." * Soundlock
Misschien bij de feboquote:Op dinsdag 13 december 2022 13:59 schreef 5thencounter het volgende:
Sas is er effe niet bij.. TWEE UUR DE TIJD GEHAD
Zij was ook degene die dacht dat als je 1000 euro uit de prijzenpot haalde je er 25.000 voor terug kreeg 🤣🤣🤪quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:54 schreef Silves het volgende:
Moira is stiekum het duurste vrouwtje...wil alles hebben met minimale inzet.
Neeejjj... Als we er niet uitkomen gebeurt en NIX.. Aldus Isaac vanmorgenquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:06 schreef Dotteke het volgende:
Als we er niet uit komen dan is iedereen vrij om een stelling er in te gooien zegt Isaac
Een chaos is hetquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:10 schreef R0T29 het volgende:
Wat een stemmingen dit joh...dat gaat zelfs hier in de 2e kamer beter
Dan is het a dan wordt het b Isaac gaat het nu weer simpel makenquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
Het was voorspelbaar.. ze kunnen nix uit hunzelf
Dat snap ik ook niet helemaal. Maak het dan hardquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
Bern is ook Zwitserland.. zit gluiperig in de hangstoel nix mee te beslissen... dat gebeurt vast wel achteraf wel weer
Ik snap er nu nog minder vanquote:Op dinsdag 13 december 2022 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Ik hoor dat mensen er geen snars meer van snappen. Marciano, leg het even uit.
De hoofdstad zelfs!quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
Bern is ook Zwitserland.. zit gluiperig in de hangstoel nix mee te beslissen... dat gebeurt vast wel achteraf wel weer
kerstboom, kleren, vuurwerk.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:14 schreef mootie het volgende:
Maar 2,5 k voor kerst en oud en nieuw, ze mogen er toch geen voedsel etc van kopen?
Waar willen ze het dan aan uitgeven.
Kerstboom aankleding vuurwerk? Geen ideequote:Op dinsdag 13 december 2022 14:14 schreef mootie het volgende:
Maar 2,5 k voor kerst en oud en nieuw, ze mogen er toch geen voedsel etc van kopen?
Inderdaad, ik heb geen idee, lijkt me sterk dat er voor 2.5k aan kerstzooi in dat boek staan.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:14 schreef mootie het volgende:
Dit is een oplossing, voor alles stemmen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffffft... omdat 1 iemand een kritische vraagt stelt geen stemming... goed leiderschapVerzin dan een oplossing
Daar was toch al voor gestemd?quote:Op dinsdag 13 december 2022 14:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog steeds geen geld uit de pot. Na de lunch stemmen voor de kerstboom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |