Ze lijken er iig opquote:Op maandag 26 december 2022 12:46 schreef marc0871 het volgende:
Gisteren salpicon gemaakt, van het overgebleven draadjesvlees.
Kijken of ik er kroketten van kan draaien.
Daar zullen er vast wel een paar van geproefd worden.
Als ze gelukt zijn, kan ik weer iets van mijn kookbucketlist afvinken.
Echt kerstmaaltjequote:Op maandag 26 december 2022 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond dus kapsalon bestellen denk
Oh lekker. Recept?quote:Op maandag 26 december 2022 16:05 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Deze aardappelsalade gemaakt voor bij het gourmetten straks.
Ohh wat heb je er iets leuks van gemaaktquote:Op maandag 26 december 2022 16:05 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Deze aardappelsalade gemaakt voor bij het gourmetten straks.
Even door Google Translate gehaald.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op maandag 26 december 2022 16:31 schreef arvensis het volgende:
[..]
Even door Google Translate gehaald.OpgeslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Was zaligquote:Op maandag 26 december 2022 13:36 schreef golfer het volgende:
en voor B. kaasfondue met komkommer, gebakken kastanjechampignons en home made maisbroodkapjes.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 10:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en wentelteefjes van suikerbrood
![]()
[ link | afbeelding ]
Satekroket?quote:Op maandag 26 december 2022 17:51 schreef marc0871 het volgende:
Ik had dus kroketten.
Hier met wat patat en wat fritessaus.
[ afbeelding ]
En hier zie je ook de binnenkant.
[ afbeelding ]
Met een kwakje mosterd.
Is wel voor herhaling vatbaar, zullen we maar zeggen![]()
![]()
![]()
Normaal vind ik 2 wel genoeg.
Ik heb er nu al 6 op en ik zit te denken om er nog een paar te laten zwemmen![]()
quote:Op maandag 26 december 2022 13:36 schreef golfer het volgende:
Straks: een kom bouillabaisse.
Vanavond: restantje carpacciorollade van gisteren met een hele gekookte kreeft (surf& turf), patat en coleslaw voor mij.
Peper en zoutstelletje is hetquote:Op maandag 26 december 2022 18:11 schreef foodlover het volgende:
[..]Mij vielen de strooibusjes (?) op de achtergrond op wat voor hondjes zijn dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |