Wat is het allemaal? Ik zag wel tonijnquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog wel 2 gangen vergeten fotograferen.
En vergeten erbij te zetten wat het allemaal was.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:51 schreef FranticDJ het volgende:
Nog wel 2 gangen vergeten fotograferen.
Vanochtend had ik van de laatste stukjes suikerbrood weer wentelteefjes gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahhh, Christus...is dat Jezus zijn achternaam?![]()
![]()
Jammie! Zijn het verse?quote:Op zondag 25 december 2022 15:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Had trek
De rest vanavond met zalm ipv beenham.
[ link | afbeelding ]
quote:
Bordje van gquote:Op zondag 25 december 2022 17:02 schreef golfer het volgende:
Straks voor mij een carpacciorollade met pesto uit de oven en een salade met ei, komkommer en tomaat.
Die salade is ook voor B. die een restje Indiaas eten van eergisteren oppeuzelt.
Was dat het Wellington pakket? Ziet er goed uit.quote:Op zondag 25 december 2022 18:19 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Een beetje van mijzelf en een beetje van AH.
Was erg lekker.
Ik doe niet meer moeilijk met de kerstdagen.
Oooh lekker vleesquote:
Ja klopt.quote:Op zondag 25 december 2022 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was dat het Wellington pakket? Ziet er goed uit.
[..]
Oooh lekker vlees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |